Niedziela, 15 czerwca 2025 r., imieniny Jolanty, Wita, Wioli
Aż cztery dni trwać będzie feta na otwarcie Galerii Bursztynowej.
Organizatorzy planują duży koncert, wiele konkursów i promocji. Wiemy już także czego nie znajdziemy w największym obiekcie handlowym w mieście.
Otwarcie galerii zaplanowano na czwartek 29 maja br. Jak udało nam się ustalić feta na otwarcie potrwa aż cztery dni.
- Atrakcje i imprezy w związku z otwarciem Galerii Bursztynowej będą rozłożone aż na cztery dni. O szczegółach poinformujemy przed otwarciem - mówi Andrzej Brzózy, członek zarządu Narev Inwestycje. -Możemy jedynie zapewnić, że imprezy i akcje marketingowe będą zapewne miłym zaskoczeniem dla mieszkańców i potencjalnych klientów galerii. Przewidujemy bardzo dużo upominków rzeczowych dla naszych klientów i mieszkańców. Oczywiście poszczególni najemcy przygotują ze swojej strony ciekawe oferty na otwarcie. Będzie się wiele działo. Mamy już pierwsze deklaracje ze strony najemców - dodaje Brzózy.
Wiemy już, że w galerii nie znajdziemy sieci fast food. Nie będzie więc oczekiwanego przez wielu mieszkańców KFC. Nie powstanie także drugi lokal sieci Mc Donalds. Do Ostrołęki nie zawita także Empik, znana sieć sklepów z książkami, muzyką i upominkami. Być może w Bursztynowej będzie sklep odzieżowej sieci C&A.
Galeria "Bursztynowa" będzie pierwszym tak dużym i nowoczesnym obiektem handlowym w Ostrołęce. Znajdzie się tam m.in. market budowlano-ogrodniczy sieci OBI, a także hipermarket Tesco, zajmujący aż 8 tys. m.kw. powierzchni. Na tym jednak nie koniec. Powierzchnia handlowa przeznaczona pod wynajem, będzie wynosiła 13 tys. m kw., gdzie powstaną m.in. następujące sklepy: RTV Euro AGD, Reserved, H&M, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC oraz Rossmann.
Budynek będzie jednopoziomowy. Wokół galerii będzie około 800 miejsc parkingowych. Pracę w obiekcie znajdzie około 800 osób.
Zobacz zdjęcia:
Galeria Bursztynowa (wizualizacja)