« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 18 października 2017 r., imieniny Juliana, Łukasza, Bratumiła

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Gryczka do Godziny: "Dąży pan, podobnie jak władze miasta, do wyciszenia konfliktu"

Przewodniczący rady gminy Edward Gryczka wystosowywał oświadczenie dotyczące działań wójta. Konflikt w Rzekuniu jest już wielopłaszczyznowy, przewodniczący zarzuca bowiem wójtowi destabilizację pracy rady, działania na szkodę mieszkańców oraz bezczynność w walce o rzekuńską ziemię.

W swoim oświadczeniu radny Gryczka odniósł się do zachowań wójta Stanisława Godziny, które według niego, są szkodliwe dla mieszkańców i całej gminy, a dodatkowo sieją zamęt i wprowadzają niezgodę pośród radnych oraz pracowników urzędu i mieszkańców gminy. Radny wspomina także o trudnej sytuacji gminy dotyczącej aneksji ziem przez ostrołęcki samorząd, na których ma powstać nowa elektrownia oraz działania wójta, które sprzyjały planom miejskiego ratusza.

- Szczegółowe ustalenia, co do aneksji zapadły za zamkniętymi drzwiami w gabinecie wójta, zanim jeszcze komukolwiek przyszło do głowy, że sąsiad zamierza wzbogacić się kosztem naszej gminy. Spotkanie wójta z prezydentem, które odbyło się 15 grudnia 2016 r. do dnia dzisiejszego jest owiane tajemnicą. Pan wójt jest zwolennikiem rejestrowania wszelkich rozmów, z każdego spotkania sporządza notatki służbowe, rozmowy telefoniczne nagrywa, niestety spotkanie z prezydentem nie zostało nigdzie zarejestrowane i do dziś nie czuje się wójt w obowiązku powiadomienia wszystkich, jak wyglądały ustalenia. Dziś kreuje się pan na mediatora między gminą a miastem, a od nas żąda, byśmy realizowali ten zaplanowany kilka miesięcy temu scenariusz - informował przewodniczący rady Edward Gryczka.

Głównym zarzutem wobec włodarza gminy jest brak dbałości o interesy gminy w momencie, gdy zagrożone są jej ziemie. Przewodniczący wykazuje, że wójt jedynie kreuje się na mediatora, ale w rzeczywistości dąży do wyciszenia konfliktu i polubownego zakończenia sporu z miastem, a tym samym oddanie jej części ziem należących do gminy.

- Dąży pan, podobnie jak władze miasta, do wyciszenia konfliktu, który znalazł wydźwięk w mediach ogólnopolskich. To nie w ministerstwie zrodził się zamysł zagarnięcia części gminy, jak pan próbował tłumaczyć w swoim piśmie, tylko w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Manipuluje pan faktami. Negocjować można było przed podjęciem uchwały, gdyby wójt w odpowiednim czasie poinformował radę gminy, sołtysów i mieszkańców o planach miasta. Rada gminy stoi na stanowisku powstrzymania działań miasta, które spotkały się z wielkim niezadowoleniem mieszkańców, z pominięciem tych paru desperatów podpisanych na wniosku, strzeżonym w urzędzie miasta. Gdyby uważali, że uczynili dobrze, nie ukrywaliby się dziś i miasto tak nie chroniłoby ich nazwisk. Oczywistym jest, że za "dziękuję" nikt się na wniosku nie podpisał, a przyszłość zweryfikuje kto, za co i dlaczego. Pan wójt nie zabiega nawet, by do tego wniosku dotrzeć - czytał radny Gryczka.

W piśmie padły także zarzuty wobec wójta, że ten swoimi działaniami utrudnia radnym pracę.

- Zamiast wspólnie bronić terenów, to pan robi wszystko, żeby utrudnić radzie jakiekolwiek działania. Skarbnik, sekretarz, cedzą słowa, żeby za dużo nie powiedzieć, a prawnika w ogóle nie ma. Pracownik do obsługi rady nie bardzo wie, co może powiedzieć radnemu, a czego nie powinien. Stworzył pan tu chore relacje. Stronę urzędu gminy traktuje pan jak własną, zamieszczając swoje opinie, informacje, notatki. Poziom jaki prezentują te pisma ujmuje powadze urzędu jako instytucji. My, jako radni gminy, nie mamy możliwości odnosić się do słów wójta na stronie urzędu gminy, więc będziemy to robić na sesjach. Błędy wójta, czy pani skarbnik gminy są przypisywane radnym, a informacje podawane są w sposób wybiórczy. Manipulacja faktami jest porażająca. O przegranych sprawach, uchylonych skargach wójt nikogo nie informuje, wybiera tylko fakty wygodne dla siebie. Projekty uchwał, które trafiają do rady, zawierają bardzo często błędy - pisze radny.

W oświadczeniu radny nawiązuje także do działań wójta mających na celu przenoszenie polityki do lokalnych szkół czy wykorzystywanie spotkań wiejskich w celu szykanowania radnych.

- Szykanowanie radnych stało się celem pańskich rządów. Wykorzystuje pan zebrania w szkołach, w świetlicach wiejskich, by publicznie poniżać radnych, a w rozmowach w cztery oczy prosi pan tych samych radnych, by przywrócili pensję. Gdzie jest honor? Docierają do nas echa pańskich wystąpień, gdy przyjeżdża pan z wizytą do placówki oświatowej i oczernia publicznie jej gospodarza. I jeszcze słuchają tego dzieci. Kto tak robi? To brak podstawowych zasad kultury osobistej, a tej wymaga się przede wszystkim od ludzi piastujących wysokie funkcje społeczne. Traci pan całkowicie wiarygodność niezbędną do piastowania swojego stanowiska. Przykładem może być spotkanie w urzędzie gminy, które odbyło się z radnymi i sołtysami, a które zostało zarejestrowane. Niestety nie poszło po pańskiej myśli, dlatego nie chciał pan radnym nagrania udostępnić, by mieszkańcy sami ocenili wiarygodność pańskich działań i kłamliwych informacji, które zamieścił pan w swoim piśmie. Nie chce pan udostępnić nagrania, by nie wyszły te perfidne manipulacje, mające na celu oczernianie radnych. Czy nie widzi pan, że ludzie mają dość tych pańskich działań? Skłócił i podzielił pan już wszystkie środowiska. Pan niebawem tę gminę opuści, a nienawiść którą pan zasiewa między ludźmi zostanie na lata. Proszę przestać kłamać w mediach, napuszczać mieszkańców i sołtysów na radnych, bo gdyby nie pana działania, tworzylibyśmy jedność i wspólnie działali dla dobra tej gminy. Mam nadzieję, że dożyjemy takich czasów - zakończył radny Edward Gryczka.

Wójt gminy, wobec odczytywanego podczas sesji oświadczenia, wzburzony opuścił obrady. Oświadczenie zostało odczytane podczas XXIX sesji rady gminy Rzekuń, która odbyła się 21 lutego br.

Wyświetleń: 7078
 
10:22, 18.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

09:33, 18.03.2017 r.
Przyznać trzeba rację , Godzina odejdzie a smród zostanie
Ka
09:54, 18.03.2017 r.
Zastanawiam sie tylko czy ktokolwiek z krzyczacych ma swoadomosc ze Rzekun moze zostac jedyna gmina placaca Janosikowe. Beda wplywy z elektrowni to trzeba placic podatek
Paweł 2
10:15, 18.03.2017 r.
Popieram Wójta. Radni to pieniacze i chcą mieć dla siebie całą piaskownicę.Im nikt nie dogodzi.Panie Wójcie Zarośle zawsze za panem.
@@
10:35, 18.03.2017 r.
TO RZEKUŃ BĘDZIE PŁACIŁ JANOSIKOWE ALE NUMER .. :smile: :wink: :wassat: :tongue: :laughing: :sad: :angry: :crying:
hahah
10:58, 18.03.2017 r.
popieram Wójta w 100%, ten klub to jakiś kabaret
prawda
11:13, 18.03.2017 r.
Chociaż jeden ma charakter i odwagę by prawda ujrzała światło dzienne. Wszystko co czytam to prawda, wójt jest bierny w sprawie aneksji, skarży tylko radę i utrudnia jej pracę. Przewodniczący potrafił zająć konkretne stanowisko i to się ceni.
Prokuratura już wszczęła śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień przez wójta gminy Rzekuń. Dlatego przysiadł ostatnio i światła w tunelu widzi. Mieszkańcy nie mają pojęcia co się w gminie dzieje. Wójt na str UG obwieszcza tylko to, co chce, co wygodne i co uderza w radę.
Na sesjach to Gryczka ujawnia fakty. Próba zdjęcia go nie powiodła się, teraz trzeba się samemu trzymać stołka, bo jeśli prokuratura wszczęła na podstawie przedstawionych dowodów to znaczy że są podstawy.
Dziękujemy MO za informacje.
świetne podsumowanie
11:34, 18.03.2017 r.
Wszystko się zgadza, poróżnione już wszystkie wsie, nauczyciele, sołtysi, strażacy, koła wiejskie, poróżniony nawet urząd gminy, tam też lepsi i gorsi. Sama prawda.
Na stronie Urzędu Gminy powinna mieć możliwość także rada wyrażać swoje opinie.
Wstyd za tych co dla swoich osobistych korzyści nadal trzymają się portek wójta. Politowania godni. Wartościowi ludzie już przejrzeli na oczy. Niedługo wróci normalność.
Xxxx
11:37, 18.03.2017 r.
Popieramy Wojta ten klub myszki miki tylko zament sieje
obiektywnie
11:40, 18.03.2017 r.
Trzeba przyznać całkowitą rację Przewodniczącemu. Można mu wiele zarzucać, można go nie lubić, ale w tym wypadku go popieram i sam nie wierzę co pisze. Słuszne wnioski i trafne spostrzeżenia. Jestem za.
brawo
11:51, 18.03.2017 r.
Ma ten Gryczka jednak j.a.j.a.

Panie Wójcie jak można było stracić Przewodniczącego?
To głowa Rady Gminy! Dzięki niemu Pan jest wójtem!!!

Wójt sam bilety z parkometrów rozlicza po 3 zł a przewodniczącemu za delegacje nie chcę zwrócić 200 zł!!! Na którą raz na 6 lat pojechał?

Kolejna sprawa trafi do sądu.

Mściciel jakich mało ten wójt.
Z pracy zwolnił i jeszcze chce z przewodniczącego zdjąć Gryczkę.

Twardy przeciwnik się wójtowi trafił.
Całkowity brak umiejętności współpracy ze strony wójta.

stracić tylu ludzi tak szybko

Pakować się trzeba chyba....
detektyw
12:01, 18.03.2017 r.
Włodarze Ostrołęki znani sa z wyciszania spraw i robienia wszystkiego na boku :angry:
Mieszkaniec
12:08, 18.03.2017 r.
Wstyd Panie Wójcie, a tak głośno o honorze Pan mówił :@
echa przeszłości
12:10, 18.03.2017 r.
Pan Tyszka to musi czuć satysfakcję patrząc na klęskę Godziny który tak paskudnie go wyrolował ze stołka. A dziś karma wróciła. No i do radnego Jastrzębskiego też wróciła, wspólnie uknuli jak się pozbyć człowieka.
Pan radny Drwęczy bardzo źle wygląda. Martwię się bo jest po zawale. Może trzeba zakończyć politykę dla dobra gminy.

Pozdrawiam p. Tyszkę.
Lepiej Pan radził sobie z opozycją niż Godzina. Nie utrudniał Pan, na sesji była zawsze pani Skarbnik, Sekretarz, prawnik, pracownicy mogli udzielać informacji radnym w związku z inwestycjami. Brakuje tej normalności. Dziś dopiero doceniają to nawet Ci którzy Panu wówczas utrudniali.
Karma wraca
12:23, 18.03.2017 r.
Jestem za tym aby do prokuratury donosić o wszystkim co wydaje się być przekrętem. Tak jak Jastrzębski donosząc na Tyszke mówił ze nie zaszkodzi się oczyścić z zarzutow tak niech teraz Godzina zobaczy jaka to przyjemność tak się oczyszczać. Karma wraca.
do wyżej
12:33, 18.03.2017 r.
Masz rację, zło które się sieje wokół zawsze wraca do człowieka. Do jedynego wcześniej, do innego później ale zdąży zawsze zanim się wieko zamknie. Życie rekompensuje krzywdy a tym co bezpodstawnie krzywdzą dziękuje na różne sposoby. Spać spokojnie wielu nie może, wójt na pewno, Jaskólska też za wyrzucenie z pracy bardzo dobrego nauczyciela i zafundowanie mu sądów przez niemal dwa lata. Przegrana w sądzie była bolesna i jest stołek na otarcie łez. Tylko wstydu nie przykryje. Kolejna z bezsennymi nocami p.Pieczyńska która wystawiła krzywdzącą ocenę pracy bardzo dobrej nauczycielce. Kuratorium ocenę zmieniło i wstyd został. Takie sprawy zapadają w ludzką pamięć. W oczy nikt nie powie, że to haniebne zachowania, ale palcami wytykają. Trzeba czasem pomyśleć, zastanowić się. Może warto było po prostu wyjaśnić wójtowi że dyrektor ma bronić pracowników a nie ich gnębić, ma stawać w ich obronie a nie zwalniać. Odmówić, żeby się dziś nie wstydzić.
eLKa
12:56, 18.03.2017 r.
Panie Gryczka
Wyrażam wielki szacunek dla Pana za to, że przedstawił Pan mieszkańcom prawdę.
Mówi Pan o faktach, które mają miejsce w naszej gminie.

To wójt, zdecydowanie - wójt, dąży do wyciszenia tematu aneksji naszych ziem.
Czyni to świadomie i z premedytacją, gdyż ma na uwadze dobro własne.
Czyni to na każdym kroku, gdzie tylko jest możliwe, poprzez manipulacje, skłócanie środowisk przez podawanie nieprawdziwych informacji, utrudnianie pracy radnym z klubu, (bo ci przy wójcie siedzą cicho i przytakują wójtowi), zakaz udzielania radnym informacji przez urzędników, wyznaczanie liczby i osób do rozmów z prezydentem w sprawie aneksji, zakaz przewodniczącemu tych rozmów i wiele innych.....
To woła o pomstę do nieba.

Widzę, i mam nadzieję, że większość mieszkańców już chyba widzi, że to nie jest zwyczajny konflikt wójta z radą, taka trochę różnica zdań.

To jest działanie wójta na szkodę gminy, czyli mieszkańców,, któremu to działaniu sprzeciwia się przewodniczący rady i wszyscy radni z klubu.

Panowie - chwała Wam za to. Wy macie wiedzę właściwa, jesteście już fachowcami,
nie dacie sobie wmówić tego fałszu i obłudy przez wójta, i podajecie tę wiedzę, prawdziwą wiedzę, mieszkańcom.

Szanowni mieszkańcy, poznajcie fakty, pomyślcie i dopiero próbujcie oceniać.
Ten pan nie powinien być wójtem, nigdy.

Jeśli do tej aneksji dojdzie to, moim zdaniem, będzie to "zasługa" WÓJTA.
Tego człowieka, który uśmiechał się obiecując nam dobrobyt a większość mu uwierzyła. On uśmiechał się do siebie, patrząc jak naród łyka to co on mówi
a ta większość myślała, że do nich się uśmiecha.
Przykre ale prawdziwe.
Dodam, że już od jesieni 2016 r. ci radni pytali wójta w sprawie aneksji.
Zapewniał, że nic nie wie. Tylko purpura na twarzy mówiła prawdę.
Kaziu
13:01, 18.03.2017 r.
To wszystko za Tyszkę, za to jak wobec niego postępowałeś, jak przez półtora roku nie zwołałeś sesji żeby pan Tyszka nic nie mógł zrobić choćby z ul. Kościuszki bo Ty już szykowałeś na jego miejsce swego kolegę z Gimnazjum. Za te wszystkie donosy do prokuratury z byle powodu, za mierzenie krokami jego działek, czy metraż zgadza się z tym w oświadczeniu majątkowym. On zawsze był czysty. Za słowa które kierowałeś do niego na sesjach, za to wszystko siedzisz dziś na 4 literach i się modlisz żeby cię z komisji nie wyrzucili, a powinni. Ty tak robiłeś. Pan Tyszka stracił zdrowie, ale pozostał człowiekiem. Nie zwalniał z pracy radnych którzy byli do niego w opozycji, nie mścił się, rozumiał, że każda władza ma opozycję. Tylko każda opozycja powinna działać w oparciu o człowieczeństwo. Gdyby Pan Godzina był wtedy na miejscu Pana Tyszki wracałby z płaczem po każdej sesji. Dziś pracownicy urzędu, szkoły, instytucje wspominają go z sentymentem.
Każdy zorientowany wiedział jak ma związane ręce i blokowane działanie. Stąd Pan Godzina na dzień dobry miał ponad 50 mln do dyspozycji. Jak je wydał? Rzecz sporna. Ile pozyskał? Rzecz oczywista. Mieszkańcy czekają na wybory, a co do wyniku nikt już nie ma wątpliwości.
panie Przewodniczący
13:20, 18.03.2017 r.
Brawo za konkret.

Brawo że się nie pan nie dał wziąć pod pantofle jak niektórzy i zastraszyć utratą pracy.

P.Grzegorczyk już tego o sobie powiedzieć nie może.

Brawo za jasne stanowisko. Wielu lawirowało próbując tu coś ugrać, a tu nie stracić. Dziś nie mają nic.

Brawo za fakty. Brawo za charakter. Przewodniczący ma być podporą dla rady, a nie podnóżkiem dla wójta. Jeden czarny już jest.
Rzekuniak
13:53, 18.03.2017 r.
No proszę jakie rzeczy wychodzą na jaw. Kilka lat temu to jak ktoś źle w komentarzu o Wójcie napisał to zaraz leciał na policję. A tu teraz same obelgi, widocznie prawdziwe bo by nie podarował. Z drugiej strony musiał by się sądzić prawie z każdym mieszkancem gminy. Wstyd i nic więcej, jeżeli jeszcze resztki tego honoru zostały to zrezygnuj bo coraz to lepsze rzeczy wychodzą na jaw.
sołtys
14:00, 18.03.2017 r.
Przeżyłem wielu przewodniczących ale ten ma największą wiedzę i doświadczenie. Prowadzi sesje rzeczowo. Uważam że poradziłby sobie jako wójt bardzo dobrze. Widać że zależy mu na gminie.
Wiemy wszyscy jak wójt konsultuje z prezydentem i co. Widać po wójcie kto mu dyktuje warunki i jak posłusznie wypełnia wszystko. To przykre dla tych co na niego oddali głosy. Ja też oddałem i jeszcze sąsiadów namówiłem. Sołtysi w oczy nie powiedzą, ale liczą na zmianę wójta która zmieni w naszej gminie atmosferę. Teraz sąsiad z sąsiadem nie rozmawia bo doniosą do wójta i zaraz kara. Źle jest.
-
14:21, 18.03.2017 r.
A ktorzy to soltysi odwrocili się od wojta?napisz soltys
obecny na sesji
14:35, 18.03.2017 r.
Przewodniczący w swoim wystąpieniu podawał bardzo dużo faktów, wójt prowadząc działania przeciw radzie powinien liczyć się z tym, że w końcu powiedzą dość. Nikt nie da się oczerniać. Radni zostali wybrani przez mieszkańców by reprezentować ich interesy. Wójt powinien to uszanować a nie dążyć do eliminacji radnych. Rada to organ ustawodawczy. W służbie mieszkańcom. Nie na usługach wójta. Na usługach wójta to wiadomo która tam siedzi za stołem i pośmiewisko z siebie robi. Jedna wystarczy. Głową kiwa jak wójt mówi tylko. Więcej nie umie.
Byłem świadkiem jak na sesji wójt powiedział do przewodniczącego że kartki i długopis ma gdy zarzucał mu że nie dba by rada miała odpowiedniednie warunki do pracy. Wszyscy byli zniesmaczeni.
Radni muszą wszystko konsultować z ludźmi z zewnątrz bo pracownicy urzędu mają zakaz współpracy z radą. To jest nie do pomyślenia.
Do @
15:20, 18.03.2017 r.
Sołtysi :
Dzbenina, Rzekunia, Daniszewa, Korczak, Czarnowca, Kamianki itd będzie szybciej jak napiszę, którzy w tyłek mu wchodzą: Przytuł i Tobolic;-)
Wójtttt czort
15:38, 18.03.2017 r.
Wszyscy wiemy że jest to ostatnia kadencja obecnego wójta. Nikt już go nie poprze w wyborach. Szczególnie po tym co zrobił.

Cały Rzekuń aż huczy i czeka na nowego wójta. Człowieka rozsądnego z naszej ziemi
Do @
15:51, 18.03.2017 r.
Jeszcze sołtys z Rozwór, ale on to wiadomo dlaczego, wójt mu zleca odśnieżanie i inne prace na terenie gminy za porządna kasę i tacy będą go popierać.
-
15:52, 18.03.2017 r.
Soltysi z przytul i rozwor sa z wójtem przecież
-
15:55, 18.03.2017 r.
No tak... kazdy prze jak moze... ludzi sie nie docenia... nawet nie nagradza tych co cos robią bo niestety nie kochaja sie z wladza
kto
16:41, 18.03.2017 r.
Panie goryczka kto napisał ten paszkwil

bo pan nawet przeczytac tego nie umiesz

tylko dukasz

czy autorka jest pewna polonistka??? to chyba nie budzi żadnych watpliwości
Do kto
17:22, 18.03.2017 r.
Dobrze, że są jeszcze ludzie co nie boją się pisać i czytać co myślą na temat naszego włodarza :-D
grzech10
18:01, 18.03.2017 r.
Pozdrawiam misiewiczow w gminie..
Obserwator
18:02, 18.03.2017 r.
Do sołtys Gryczka jak by nie stracił pracy to by dalej z wójtem grylował i byłoby ok.
do obserwatora
18:31, 18.03.2017 r.
Nie znasz faktów i piszesz głupoty. Nie ta kolejność zdarzeń. Źle obserwujemy. Wyjaśnię Ci prostym językiem:
Przewodniczący miał obowiązek współpracować z radą bez względu na poglądy wobec wójta.
Pan Wójt tego nie zrozumiał. Chciał by przewodniczący tak jak on teraz walczył z radą. Gryczka znalazł kompromis bo to świetny polityk. Wójt straszył go że nie przedłuży mu umowy jak nie będzie wykonywał jego poleceń np. nie ujawniał na sesji skarg na wójta składanych przez mieszkańców.
Jeśli ktoś zna Gryczke wie, że nie pozwoli sobą manipulować. Albo robi według własnego rozumu albo nie ma o czym rozmawiać. Zastraszyć się nie pozwoli. Ma honor co jest dziś rzadkością.
Taka jest prawda obserwatorze. Zapamiętaj i nie wprowadzaj zamętu.
Pozdrawiam
Maniek 2
18:42, 18.03.2017 r.
Nie znam faktów,bo mieszkam w innej gminie,ale wydaje mi się, że godziny Godziny są policzone.
wyborca
18:48, 18.03.2017 r.
Przewodniczący z takim poparciem jak tu czytam to na wójta. Wójt się jego najbardziej obawia stąd działania żeby go zdjąć z przewodniczącego. Poparcie miał i wśród swoich mieszkańców i radnych.
zrozumieć bbrrr
19:29, 18.03.2017 r.
Pan Gryczka przedstawił samą prawdę. Można dodać jeszcze dużo więcej na temat złośliwości i szkodliwego dla mieszkańców działania naszego wybranego, który obiecał wiele.

Wójt prowadzi działania pozorne, udaje, że działa dla naszego dobra a naprawdę tylko szkodzi.
Pamiętamy jak wiele osób doznało krzywd niezasłużenie.
Teraz , w sprawie aneksji, utrudnia radnym wszechstronnie prace, o czym już pisano,
a ta jego propozycja porozumienia jest niemożliwa prawnie do realizacji o czym dobrze wie. Perfidnie, bezczelnie wprowadza mieszkańców w błąd.
Gdyby miasto wyraziło zgodę to trzeba unieważnić poprzednią uchwałę miasta, podjąć nową i przeprowadzić znów konsultacje w tej nowej sytuacji. To wszystko musiało by odbyć się przed końcem marca. Za krótki czas na to.

Miasto musi złożyć dokumenty do wojewody do końca marca.

Pannie wójcie, jak panu nie wstyd tak bezczelnie wprowadzać w błąd ludzi.
Mieszkańcy naszej gminy to pana chlebodawcy przecież. Gdzie honor .....
A pan traktuje ich jak ciemnogród jakiś.

Do czasu, jak w tej bajce Szachrajstwa lisa Witalisa., której nie mógł wójt obejrzeć w szkole do końca.
CIORT
19:37, 18.03.2017 r.
A ja już myślałem że będzie spokój w naszej gminie.
ludzie
19:51, 18.03.2017 r.
Człowiek przyzwoity nie robi takich rzeczy nie obrzuca blotem. Nie czyta tego co mu ktoś podsunie

Zwłaszcza ze temu panu wójt zaufał i jak mu podziekował??

Ludzie przyzwoici tak nie postepują !!!!!!!!!!!!!

ale człowiek, ktory czyta czyjeś wypociny nienawiści nie jest przyzwoitym.
Autorka polonistka realizuje swoja nienawiść i swoje gierki
Do ciort
19:55, 18.03.2017 r.
Może i będzie tylko MO tak szczuje

Bo o czym by pisała

Widać też że te komentarze pisze jedna dwie te same osoby
refleksja
20:01, 18.03.2017 r.
Nie trzeba być socjologiem, by dostrzec, że Wójt nie potrafił dobrać właściwych ludzi do współpracy, jest wobec siebie bezkrytyczny. Wobec innych zwłaszcza podwładnych stosuje metody dyktatury. Otoczył się ludźmi którzy nie pracują na jego sukces, wręcz odwrotnie. Nie są w stanie również zwrócić mu uwagi, nawet jeśli widzą błędy. Robią co każe i siedzą cicho. Wysokie stanowiska wymagają umiejętności bycia dla innych autorytetem, ale nie przy użyciu kija. Trzeba swym postępowaniem dawać przykład.
Nie można wykorzystywać władzy do zemsty. To niskie. Zwłaszcza gdy się to robi rękami innych. Polityka nie jest dla wszystkich. Trzeba wyznaczyć sobie ścieżki i granicę, której nigdy nie można przekroczyć.
Trzeba czasem się zatrzymać i obejrzeć za siebie. Jeśli ktoś przez nas cierpi, trzeba się zastanowić nad sobą. Trzeba umieć słuchać innych, zwłaszcza mądrzejszych od siebie, bo tacy zawsze są. Wyciągać wnioski i naprawiać błędy. Jeden warunek: trzeba przede wszystkim mieć świadomość własnych błędów. Nikt nie jest nieomylny. Nie można brnąć w przepaść jak ślepy koń. Żaden jeźdźca nie będzie trzymał się takiego grzbietu.
do ludzie
20:14, 18.03.2017 r.
Kolego,
po pierwsze
czy dla ciebie każdy tekst muszą pisać poloniści? Sam nie potrafisz zdań ze sobą łączyć?
Po drugie
Nienawiść i brak przyzwoitości stał się powodem dla którego odeszli radni. Nie pozwolą wójtowi na bezpodstawne oczernianie w mediach. Oświadczenie zawiera fakty.
po trzecie
To radni na czele z przewodniczącym zaufali wójtowi popierając jego kandydaturę na wójta, a gdy przestał ich szanować odsunęli się.
Po czwarte
Zauważyłeś że jesteś wyjątkiem wśród komentujących?
CIORT
20:23, 18.03.2017 r.
Widzę że jednak radni pomyśleli i na wójta wytypowali lepszego kandydata od pana prawnika.
do 67.196
20:39, 18.03.2017 r.
Lubisz pouczać. Stosujesz metodysobie właściwe. Wydaje ci sie że zjadłeś wszystkie rozumy.
Ludzie wiedzą swoje

Wiekszośc jest jednak takich co tu nie piszą a myślą ze to wójt nie dał się niektórym radnym wodzić za nos.

Nie spełnił ich zachcianek??? obrazili się./
Jeśli mowisz o standardach to dlaczego je sam przekraczasz w swojej beznadziejnej aroganckiej wypowiedzi
Więcej piszacych tu przeciwko wojtowi?? to prawda bo noremalni ludzie nie siedza tu non stop tylko zajmują się życiem

a ty wylewsz gorycz swoich frustracji na wójta.

Wybory przyjda i pokażą co myślą ludzie. A wiekszość w podzielonej rzekuńskiej społecznosci myśli że takiego wojta jeszcze nie było

myślą też ze radni z klubu przeszkadzają

a ty pomyśl że znowu bedizesz lał krokodyle łzy że wójt wygrał ponownie
do dyzurnego
20:43, 18.03.2017 r.
komentatorze dyżurny
czas zajać sie życiem więć ale ty nie potrafisz

złość cie zalewa ze innnym sie udaje a ty taki nieudacznik
odpuść sobie ten jad

daj spokój. Kijem Wisły nie zawrócisz
dobranoc
bolek
21:22, 18.03.2017 r.
Gryczka zapomniał jak Godzinie w D..e lazł Jak korzystał to było okej Jako przewodniczący wiedział tak samo jak Wójt o elektrowni.
do wyżej
21:41, 18.03.2017 r.
Przewodniczący to prowadził wójta przez pierwsze miesiące kadencji jak pies niewidomego. Wójt zielonego pojęcia nie miał co robić jak wybory wygrał. Jak zbłąkane dziecko we mgle. A jak się już dobrze poczuł to pokazał jak rządzi. Najpierw rozprawiać się począł z ludźmi którzy go nie popierali. A mieli prawo popierać wedle uznania. Wójt zamiast przekonać ich do siebie to zrażał wszystkich po kolei. Odchodzili wszyscy bo miał ich za nic. Wchodzili do gabinetu jak do Samego Stwórcy, a gdy się nie zgadzali z jego pomysłami, mówił "To ja tu jestem wójtem"
To teraz mu przewodniczący pokazał kim jest bez niego i ile może. Tak trzeba. Może zrozumie.
takiego ta gmina nie miała
21:53, 18.03.2017 r.
Do tego wcześniej

Masz rację, takiego to ze świecą szukać. Mnóstwo sukcesów:
- tresura kierowników instytucji i dyrektorów placówek
- chore relacje w Urzędzie Gminy
- przegrane sprawy z bankiem trwające od początku kadencji
- utrata poparcia w radzie gminy
- bierność w sprawie aneksji
- przegrana sprawa p.Wociala
- przegrana sprawa p.Dzbeńskiej
- nepotyzm jak za żadnego wójta
- gminne imprezy z przymusową publicznością
- milionowe inwestycje z pieniędzy które spadły z nieba
- skłócenie środowisk
- próby pozbawienia stanowisk niewygodnych dyrektorów
I można by tak jeszcze długo wymieniać....
Ten kurpik to chyba właśnie za to.
Refer
07:43, 19.03.2017 r.
A co z referendum.?

Dziś miało być

Panie z klubu z prawnikiem zalatwiliscie Rzekun


A ten tekst to próba zwaneia na wójta.

Nikt się nie nabierze na to
Moje zdanie
08:20, 19.03.2017 r.
Ten wójt to porażka większości mieszkańców naszej gminy - tych, którzy na niego głosowali.
To kara za brak poszanowania dobrych, zrównoważonych ludzi, dla których zemsta, zawiść, dyktatura w zarządzaniu były niedopuszczalne.

Teraz, jak widać, strach własnego cienia, żeby się chociaż nie narazić i nie stracić pracy. Wszystkie środowiska skłócone.
Prawda wychodzi na światło dzienne.

Ta prawda wychodzi głównie dzięki świadomości radnych z klubu oraz przewodniczącego rady gminy.
To ci ludzie pracują dla dobra mieszkańców, mają odwagę potępiać zło i przedstawiać
swoje argumenty mieszkańcom. Ich działalność jest jawna, przejrzysta, nie okrywana tajemnicą, w przeciwieństwie do wójta, który z premedytacją wprowadza w błąd.

Dziękuję radnym z klubu oraz przewodniczącemu za właściwą pracę na swoich stanowiskach, za informowanie mieszkańców o rzeczywistym działaniu wójta, które w większości jest szkodliwe dla nas.
Dziękuję również innym osobom, które przyczyniają się do tępienia zła i działania na szkodę innych ludzi.

Tylko naiwni, nie potrafiący myśleć samodzielnie, nie wrażliwi na krzywdę bliźnich, myślący egoistycznie, i tym podobni nie widzą poczynań wójta na szkodę wszystkich mieszkańców w naszej gminie.

Ten człowiek nie powinien być wójtem.
Misia
08:53, 19.03.2017 r.
Pytasz dlaczego nie ma referendum? Z tego samego powodu z jakiego nie ma w Warszawie i reszcie gmin w tej sprawie. Zapytaj wojewody i swojego wójta a najlepiej też jego kolegi prezydenta. Bo dzięki tym panom nie będziemy mieli 500ha ziemi.

Wójt nie robi nic żeby te ziemie zatrzymać

Wójt nie wie czy można podpisać ugodę z miastem

Wójt nawet nie rozmawia z mieszkańcami których to dotyka więc o czym to świadczy?

Jedyną osobą która informuje mieszkańców i podejmuje działania w tej sprawie jest radny podolak i panowie z klubu a reszta gdzie?
Rzekuniak
10:35, 19.03.2017 r.
Czekamy na zmianę wójta bo ten ewidentnie się nie sprawdza. Już w kilku sprawach odsyla do radnych bo on nic nie może. To po co ten wójt?
Bema też nie chciał Pan robić i co? Radny Podolak Panu pokazał bo projekt już jest w realizacji. Haha
radny
11:31, 19.03.2017 r.
najbardziej wójtowi wchodzi w .......sołtys z ław
Stefka
12:26, 19.03.2017 r.
To nie wina Wójta ani radnych, to wina Was wyborców. Po co kolejny raz wybraliście takich gamoni na radnych. Wiadomo kto był pieniaczem w poprzedniej kadencji to będzie nadal, bo przecież nic innego nie potrafi.
do wyżej
13:39, 19.03.2017 r.
Masz rację, połowicznie, radni są naszymi mieszkańcami, sąsiadami i wiedzą że mają wobec nas zobowiązania, bo stołki nie są wieczne. Zrozumiały jest ich wybór. Działają właściwie.
Niezrozumiały zupełnie jest wybór człowieka z innej gminy na wójta. Wszystkie gminy nie mogły uwierzyć że mieszkańcy Rzekunia tak wybrali. Pan Godzina nie utożsamia się z tą gminą, z jej ziemiami. To zrozumiałe. Za niecałe 2 lata wróci do Olszewo-Borek. Mieszkańcy widzą swój błąd podobnie jak radni, którzy mu zaufali. Szkoda tylko że zgodnie z przysłowiem ....mądry po szkodzie..
Misza
14:41, 19.03.2017 r.
Wójt jest dobrym gospodarzem a tym z rady nie dogodzisz.Radnych zmienimy to może będzie trochę spokoju w naszej gminie. Rozliczyć trzeba przede wszysztkim zdrajców typu Małkowski,który szedł z komitetu wójta ,a teraz pluje.
Zdrajca
15:28, 19.03.2017 r.
Rozliczyć to będzie trzeba tego wójta razem z kilkoma osobami. Typu Pan sołtys z rozwor co biznesy robi na gminie razem z koleżanką Anią z przytul.
Kolegę jastrzabka za te wszystkie szkody i konflikty.
Wysodskiego pieniacza rzekunskiego i dobosiciela. Już wszyscy się z niego śmieją za to wszystko
Misza
15:44, 19.03.2017 r.
I pluje dalej. Zupełny brak zdrowego spojrzenia na siebie.Wstyd panie Małkowski.Zdrajców rozliczymy przy wyborach.
do zdrajca
16:13, 19.03.2017 r.
A co wyżej wymienieni soltysi robia za interesy? Napisz konkrety to poznamy
do Misza
16:19, 19.03.2017 r.
Uważaj co piszesz Dareczku.
Hop
17:21, 19.03.2017 r.
Ludzie!
Ale wy świnie jesteście!
Tych komentarzy nie da się czytać...
G
18:32, 19.03.2017 r.
Jestem roczarowana że ludzie w Rzekuniu podają się za katolików a takie śwuństwa jeden drugiemu podkłada zawsze byli zawistni i są a wójt jest w porządku
do Miszy
18:58, 19.03.2017 r.
Gdyby iść Twoim tokiem rozumowania to trzeba by się trzymać wójta bez względu na to czy klepał po plecach czy zasunął kopniaka.
Rozumiem, że gdyby hipotetycznie Tobie ktoś pluł w twarz, to przetarłbyś czoło i wmówił sobie, że deszcz pada, a jakby Ci przywalił w g.ębę, bo przestałbyś już być potrzebny, to uznałbyś że na to zasłużyłeś, bo jesteś nikim.
Tak Misza?
Nadal uważasz że trzeba za wszelką cenę iść za pierwszą swoją decyzją, choćby okazała się złą, bez względu na konsekwencje?
Załóżmy że poparłeś człowieka, który okazuje się psychopatą, psychicznie znęca się nad podwładnymi. Załóżmy, że jednym z nich jest twoja żona Misza. Co robisz? Lejesz ją też? Czy zmieniasz zdanie? A jak zmieniasz, to jesteś zdrajcą?
Krowa tylko nie zmienia poglądów bo to najgłupszy ssak parzystokopytny Misza! Ty piszesz na klawiaturze czyli krową nie jesteś. To jeszcze tylko włącz myślenie, żebym miała pewność, że masz dwie nogi.
refleksja
19:06, 19.03.2017 r.
Nie da się czytać komentarzy - obrońców wójta.
Mając tyle faktów, konkretnych argumentów, krzywd ludzi, braku realizacji przez wójta inwestycji, które powinny być realizowane, utrudnianie prac radzie gminy, totalne lekceważenie mieszkańców, trwonienie pieniędzy publicznych na sądy, kary, projekty, które nie będą zrealizowane, ostatnio - sprawa aneksji, której skutki odczują wszyscy mieszkańcy naszej gminy, chodzi przecież o miliony a wójt wycisza ten temat, nie spotyka się z mieszkańcami, nie informuje i wiele innych spraw, o których mówi się i pisze - każdy świadomy mieszkaniec widzi, że są to działania na naszą szkodę.

Jak panu nie wstyd, wójcie? Gdzie ma pan honor?
Z daleka widać brak przejrzystości działania i szacunku dla ludzi.
Pana metody działania urągają wszelkim zasadom przyzwoitości.

Prawdą jest, że takiego wójta jeszcze u nas nie było.
Oby nie było nigdy więcej.
Kinia
20:01, 19.03.2017 r.
Rzeczą ludzką jest błądzić jednak najważniejsze jest to aby ostatecznie podjąć właściwą decyzję.

Przykre jest to że pisane tu komentarze są prawdziwe i oddają to Co dzieje się w gminie.

Rzekuń czeka na zmianę. Rzekuń czeka na rozsądek i stabilizację. Rzekuń czeka na człowieka z tej ziemi i się doczeka. Mieszkańcy poprą
bolek
20:44, 19.03.2017 r.
i dlatego jako wielki znawca poprowadzil WOJta i zato zalatwil mu prace
z lelisa
20:58, 19.03.2017 r.
W Rzekuniu to przynajmniej jest jakaś dyskusja, czasem kłótnie, a u nas to pełna zgodność i żadnej opozycji - według zasady pan i przyd upas - jedynie mieszkańcy widzą, że władza ich kiwa i ma za jeleni.
Do z lelisa
21:21, 19.03.2017 r.
Jeleniem to jesteś Ty i to wielkim. Obrzydliwy macicielu.
życzliwy
05:55, 20.03.2017 r.
Ale fajnie że tak się opluwacie, do kościoła chodzicie, ale wam to wszystko jedno, czy kogoś się krzywdzi czy nie .Ważne jest aby moje było najważniejsze.Fakty są różne raz w tę stronę raza w drugą, jak to w polityce, ale nie wy jesteście najmądrzejsi.
***
11:42, 20.03.2017 r.
Te komentarze to sama kwintesencja tutejszej ludności. Mściwi, złośliwi zazdrośnicy ale jak by co to... katolicy.
Ci co najgłośniej innym tyłki obrabiają - najgłębiej w tylną część księdzu wchodzą zresztą księdzu tyłek też obrabiają). Oj znam ja takich czopków.
Wieśniak
16:23, 20.03.2017 r.
Pidolak mogłbyś chociaż troche inaczej pisać te komentarze bo w 100% jestem w stanie wytypować które są twoje "mecenasie od referendum" jeszcze chciałem ci pogratulować skuteczności w sprawie referendum w lelisie się rozkręcasz to może i w Rzekuniu to dopiero rozgrzewka tylko uważaj przy tym rozkręcaniu żebyś czasem tak się nie zakręcił jak du pa węża
Do wieśniak
20:19, 20.03.2017 r.
De.bil w twoim przypadku to łaskawe określenie sieroto życiowa... sam nazywasz się wieśniakiem i słusznie bo nim jesteś. Panu Podolakowi to możesz buty czyścić
123456789
05:43, 21.03.2017 r.
Na Wójta i Radę czas wybrać świeżą krew, a obecnym podziękować za fatygę. To już wkrótce... Czas szybko płynie.
Wieśniak
18:19, 21.03.2017 r.
Do z lelisa
Możliwe ale większość to jego słowa typu
Pieniacze , mąciciele , nieudaczniku życiowy
Mógłbym tak wymieniać ale szkoda czasu jest takie powiedzenie
Dyskusja z idio tą jest jak zapasy ze świnią w błocie po pewnym czasie orientujesz się że świ ni to sprawia przyjemność .
Dlatego będę się przyglądał ale mniej dyskutował bo to i tak nie ma sensu
Via
15:36, 23.03.2017 r.
Wójt to kretacz i maciwoda pierwszej klasy. Kto miał z nim styczność dobrze wie czym to pachnie
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne