« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 27 lutego 2020 r., imieniny Gabriela, Anastazji, Honoryny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Najpierw spalony samochód, teraz dom. Proboszcz z os. Stacja w opałach! (aktualizacja, zdjęcia, wideo)

Fot. OSP Czerwin Ostrołęka
Fot. OSP Czerwin
Spalony ubiegłej nocy dom we wsi Tyszki-Nadbory należy do ks. Janusza Tyszki, byłego proboszcza parafii na os. Stacja w Ostrołęce.
Ksiądz Tyszka został przeniesiony do parafii w Lubotyniu k. Ostrowi Mazowieckiej, gdzie także będzie proboszczem. Jego miejsce zajął ks. kan. Dariusz Łapiński, do tej pory proboszcz parafii w Białaszewie k. Grajewa.

Ksiądz Tyszka ma ostatnio wiele niepowodzeń. Musiał opuścić swoją parafię, z którą był związany przez 14 lat, pod koniec maja spalono mu samochód wraz z garażem, a ubiegłej nocy spłonął dom w rodzinnej wsi, gdzie organizował wypoczynek dla dzieci ze swojej parafii. Budynek został tak zagospodarowany, aby ułatwić pobyt przebywającym tam na letnich koloniach dzieciom.

Spalony samochód ks. Tyszki Ostrołęka
Spalony samochód ks. Tyszki
Pożar domu we wsi Tyszki-Nadbory zauważono po godz. 3.00 nad ranem. Płomienie szybko zajęły cały budynek. Wnętrze jednorodzinnego domu zostało całkowicie strawione przez ogień. Wyburzony został także jeden ze szczytów budynku.

Na szczęście nikomu nic się nie stało. Księdza Tyszki, ani nikogo innego nie było w środku. Pożar gasiły aż cztery jednostki straży pożarnej.

Pogłoski o odejściu ks. Tyszki z parafii na os. Stacja w Ostrołęce krążyły co najmniej od kwietnia. Część parafian ganiła go na brak przejrzystości w finansach, a inni zbierali podpisy w jego obronie. Cała akcja niestety zdała się na nic i ks. Tyszka z parafii pw. NMP Królowej Rodzin przeniósł się w ubiegłym tygodniu na plebanię w Lubotyniu k. Ostrowi Mazowieckiej.
Konflikt z proboszczem musiał być jednak bardzo ostry, gdyż pod koniec maja spłonął zaparkowany w garażu seat, a ubiegłej nocy jego dom w rodzinnej wsi w gm. Czerwin.

Jak udało nam się dowiedzieć, do chwili obecnej nie wiadomo co było przyczyną pożaru domu w Tyszkach-Nadborach. Trudno jednak uznać oba pożary za czysty przypadek.

- Ostrołęccy funkcjonariusze policji ustalają co było przyczyną zaprószenia ognia - mówi asp. Sylwester Marczak, rzecznik prasowy ostrołęckiej policji.

Zdjęcia oraz materiał wideo publikujemy dzięki uprzejmości OSP Czerwin.

Zobacz zdjęcia:
- Pożar domu we wsi Tyszki-Nadbory (29.06.2013)
- Pożar samochodu na os. Stacja (31.05.2013)

Wyświetleń: 20312
 
13:18, 29.06.2013 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

mistrz
13:31, 29.06.2013 r.
to był dom księdza proboszcza z osiedla stacja któremu niedawno spłonoł samochód
lepszy miszcz
13:49, 29.06.2013 r.
Dobrze , że napisałeś "mistrz" - dzięki :wassat:
W samym tekście artykułu to za zdecydowanie mało.
kuskas
13:53, 29.06.2013 r.
dwór spalony, trud skończony. tylko zimnioki zostały.
ale zimnioków nie ma, jest tylko fotomorgana od łuny pożaru...
tu kokoszka dziobała ;)
13:57, 29.06.2013 r.
mocno zalazł komuś za skórę
14:04, 29.06.2013 r.
Podłość ludzka nie zna granic.....
Ludzie ludziom zgotowali ten los , i.....niekoniecznie byli to ......,a swoi :sad:
do mistrz
14:21, 29.06.2013 r.
Chyba nie mistrz mowy polskiej. "spłonol"
14:26, 29.06.2013 r.
PEWNIE ALIMENTOW SWOJEJ BYLEJ NIE PLACIL.... :tongue:
lee
14:29, 29.06.2013 r.
co za prymitywni ludzie są w tych kościołach. Założę się, że podpalacze dzielnie przesiadują w pierwszych ławach pod ołtarzem co niedziela. Jakieś baby podobno za tym stoją, dobrze słyszałem? Ale szkoda pisać, bo one nawet nie mają pojęcia o istnieniu internetu.,
nb
14:33, 29.06.2013 r.
peszek
Wkurzona katoliczka
14:45, 29.06.2013 r.
Co jeszcze kurde, może niedługo bd chcieli samego księdza spalić ? osoba która to zrobiła niech się smaży w piekle !
:angry: :angry: :angry:
15:14, 29.06.2013 r.
co za wielcy katolicy.. a blizniemu swemu krzywde robia.. brak slow.. po co chodzicie do kosciola wgl bydlaki nie ludzie ten kto to zrobil !
pedzel
15:15, 29.06.2013 r.
i to niby ma byc ta willa za 2 miliony zloych co niby ks. sobie wybudowal ???och PLOTKARY stacyjne smiech na sali za was baby stacyjne
ostr ./
15:19, 29.06.2013 r.
Policja powina jak najszybciej zlapac podpalacza .Jesli to robota zemsty z nie nawisci do ksiedza .Ksiadz powinien uwazac na siebie bardzo . Kto to zrobil jest bardzo podlem czlowiekiem nie zawacha sie przed niczym
15:28, 29.06.2013 r.
ludzie sa nie normali , spalili ksiedzu samochód który był za parafialne pieniądze, teraz dom to i niech kościół spalą to tez budowa Ks. Janusz
kid
15:30, 29.06.2013 r.
Tylko tchórze używają przemocy, nie miał odwagi na rozmowę to postanowił sam wymierzyć "sprawiedliwość".
Niv
15:47, 29.06.2013 r.
Mi się zdaję, że coś jest nie tak w tej całej sprawie. Wątpię i to bardzo, że ktoś spalił te wszystkie rzeczy tylko dlatego, bo tego księdza nie lubi. Coś musiało wydarzyć się, szczególnie gdy zostaję przeniesiony do innej parafii. Jak ktoś posiada jakieś informację prosiłbym o podzielenie się nimi.
@@
16:04, 29.06.2013 r.
Bocie się chrześcijan, ich buk im wszystko wybacza :crying:
parafianka
16:13, 29.06.2013 r.
Księże proboszczu bądz bardzo czujny, żeby ktoś kto żywi taką nienawiśc nie zrobił Księdzu krzywdy w nowej parafii, szczerze współczuję tym co odebrało im rozum i dokonali tak haniebnego czynu. Serdeczne pozdrowienia dla księdza Janusza.
ja
16:15, 29.06.2013 r.
Wstyd mi za moich sąsiadów ze Stacji (niektórych) WSTYD. Ksiądz NIC NAM ZŁEGO NIE ZROBIŁ, tylko dobrze, wybudował kościół, był dla wszystkich przyjazny, czego więc do cholery chcecie od niego. A najgorsze, że w biedzie opuścił go jego szef BISKUP, przykro nam Księże Biskupie ale zawiodłeś jego i nas. uwierzyłeś małej grupce ludzi, przykro. Jak ciężko będzie Cię przyjąć w naszym kościele
dodo
16:45, 29.06.2013 r.
nic z niczego się nie dzieje samo i znikad tak było i będzie jak było od początku jak ksieża mogli bez opłat sprowadzac samochody dla siebie to ks janusz sprowadził ich tyle żeby całe mazowieckie obdarował nimi podobno ziemie parafialną tez sprzedał na własne potrzeby podobno w kazdej plotce jest prawda nie wiadomo czy ktos to zrobil czy sam po dziewczynach tesz jezdził podobno z kobietą dzieci tesz ma podobno tak wiec co jeszcze ma na sumieniu i co robil to nie tylko on wie ale ludzie ktorzy maja w tym udzial
OBYWATEL
16:46, 29.06.2013 r.
To już nie są żarty. Powinny się tym zająć odpowiednie służby i dać księdzu ochronę. Przecież widać, że te dwa pożary to celowe podpalenia. Powinna to być sprawa priorytetowa dla Policji przy wykryciu sprawcy i ewentualnych mocodawców.
al
16:48, 29.06.2013 r.
Wreszcie się za nich wzięli :angry:
OBSERWATOR
16:52, 29.06.2013 r.
Same domysły ... może to prowokacja ,a z drugiej strony to Ojciec Święty upominał swoich podwładnych żeby porzucili dobra materialne :tongue:
16:59, 29.06.2013 r.
Te wszystkie święto...bliwe które tak skomlały o odwołanie księdza z parafii będą się smażyły. Po pięć razy w tygodniu w kościele doopy grzeją a takie numery odwalają... Jak te mendy w ogóle mogą nazywać się chrześcijankami?! :angry:
skutek
17:07, 29.06.2013 r.
najpierw nauczcie się ortografii- Polacy za dychę, bo kuleje u was i to bardzo, a dopiero wtedy zacznijcie plotkować czy to o księdzu czy sąsiadce, bo każdy mądry kiedy nie chodzi o niego a bez dowodów niczego nie można powiedzieć na 100%
sasiad
17:29, 29.06.2013 r.
jaki byl taki byl .ale lepszego i fajniejszego proboszcza ksiedza nie znalem i nie bede .trzeba podziekowac pani z polnej na stacji i jej kolezankom .niech sie wstydzi ..czlowiek bedzie tylko czlowiekem ..
Rażop
17:46, 29.06.2013 r.
Bardzo, ale to bardzo współczuję księdzu. Jeżeli te pożary powstały z przyczyny złośliwości ludzkiej, to sprawcy nie zasługują na miano człowieka. Składam też wyrazy współczucia mieszkańcom Stacji. Taka plama, wstyd i hańba. Daliście popis. Ciekawe,czy nowy ksiądz zechce paść takie owce czytaj ba.any.
test
17:54, 29.06.2013 r.
kocham takie sytuacje katolicy pokazują jacy są wierni pobożni poza kościółkiem a nie w kościołku. :laughing: a to chodzi o to aby byc katolem poza tym budynkiem bo przez ta godzine w budynku kazdy głupi potrafi pozory stwarzac
aaa
17:58, 29.06.2013 r.
Łatwo jest pisac jak nie chodzi o nas!!! nie wiadomo jak było!!! I ludzie wezcie sie uspokujcie z tymi plotami bo aż żal,na prawde!!!
parafianka
18:08, 29.06.2013 r.
do dodo- widać, że nie chodzisz do kościoła, ponieważ ksiądz proboszcz w niedzielę wszystko dokładnie wytłumaczył odnośnie działek, które są własnością Kurii i nie wypowiadaj się nie znając sprawy.
WIESŁAW
18:08, 29.06.2013 r.
Nie znam księdza ale słyszałem że jest OK . Zapomniał tylko jako CZŁOWIEK że nie rób drugiemu dobrze - to tobie nie będzie żle .Niestety jest księdzem i czynienie dobra jest Jego powołaniem i obowiązkiem . Proszę przyjąć wyrazy współczucia .Krzywdy nie zrobił obcy tylko swój .
ogar!
18:09, 29.06.2013 r.
Jaki opel corsa? Z tego co kojarzę to był seat, jednak model to nie wiem jaki.


Ogólnie walnijcie się co poniektórzy w czaszki. Co Wam przeszkadza, jak ktoś żyje lepiej od Was... Weźcie się do roboty, a nie... Janusz to dobry człowiek i należy mu się każda złotówka, którą otrzymał- na budowę kościoła i na własne potrzeby...
parafianka
18:20, 29.06.2013 r.
Drodzy, prawdziwi parafianie czy wszyscy wiedzieliście, że z dnia na dzień odszedł ksiądz Zbigniew, a w zamian dostaliśmy wikarego z Rzekunia i konkretnie w tym przypadku mamy siedzieć cicho, bo Biskup robi po cichaczu przesunięcia i tym babom nie będzie przeszkadzać. Parafianie do dzieła.
do ja
18:22, 29.06.2013 r.
niech wskarze jedno porzadno sory
18:24, 29.06.2013 r.
:crying:msciciele obyscie sie tak samo zywcem palili jak te auto i dom ...chamstwoooo katolickie ...
bezpartyjna
18:27, 29.06.2013 r.
Księże--oby nie tutejsza milicja wyjaśniała sprawę -bo się nie wyjaśni :(((
oby nie tutejsze szare eminencje " wspierały " Księdza -nie daj Boże -bo może być gorzej :(((
Ludzie módlcie się za Księdza Janusza
ja zaczynam od dzisiaj aż do skutku.... -proponuję codziennie dziesiątek różańca -pozdrawiam :wassat:
aaa
18:44, 29.06.2013 r.
Do OGAR .... Seat Toledo :)) Piszą Opel a to Seat!!!
gut
18:52, 29.06.2013 r.
co chcecie o tego proboszcza
pedzel
19:00, 29.06.2013 r.
dajcie ochrone ksiedzu bo wiedzmy stacyjne atakuja
kurp
19:04, 29.06.2013 r.
a niech się sama wykańcza ta sekta
:)
19:06, 29.06.2013 r.
Ks. Dariusz ponownie w Oce?
JA
19:07, 29.06.2013 r.
MIEJMY NADZIEJE ZE TEMU KTO PODPALIL TEZ SŁONIE DOM ALBO CHOCIAZ ZETKNIE SIE Z DRAMATEM I DOROSNIE BO NICZYM CZŁOWIECZENSTWA NIE PRZYPOMINA
biiii
19:11, 29.06.2013 r.
ludzie dajcie spokoi ksiedzu do to normalny człowiek
ZZZIOM_28
19:22, 29.06.2013 r.
ludzie przestańcie się masturbować pod biurkiem i znajdźmy winnych chętnie poczytam na mojej ostrołęce kto to :-) no weśta się zpężta :-) ciekawe przecież kto to .
siłacz
19:31, 29.06.2013 r.
wyciskałem stówe na klate na serie i winny ma się znaleźć !!!!!!
19:32, 29.06.2013 r.
wedlug mnie to ta sprawe powina wyjasnic soleczenstwu Diecezja w Lomzy a nie po cichu przenosic ksiedza z parafii do parafii i to nie tak odleglej, jak tylko moge mu spolczuc, a jesli ma tak duzo na sumieniu to tylkko on wie i w takiej sytuacji jesli jest winien powinien zrezygnowac z 0profesji ksiedza
19:38, 29.06.2013 r.
ludzie przy tej wladzy nie wierza w sprawiedliwosc i sami ja wymierzaja. Nikt nie jest taki ciemny jak w latach 60-tych.Zobaczcie troche telewizji i przykladow z zycia a sami wyciagniecie wnioski.
19:38, 29.06.2013 r.
:sad:
Wszyscy wiedzą które to dewoty są... W swoich natankowych szeregach mają nawet jedną, która z pierdla wyszła... :tongue:
Co z tego że ksiądz jakąś tam laskę miał?! Żal im bo ich nikt kijem nawet nie tknie? On od początku budował tą parafię... martwił się jak to ogarnąć. I nie wydawał kasy jak inni księża na bryki i inne pierdy.
19:48, 29.06.2013 r.
Krespo ty katoliku pomysl troche glowa ze obecnych czasach nikt prawie pieszo nie chodzi, a ty gadasz o furach . Wedlug mnie to jestes tylko zwyklyam ludkiem i napewno nielatem ktory nie ma jeszcze wlasnego zdania a to co wypisujesz to glupoty, wez sie za nauke po wakacjach.
20:11, 29.06.2013 r.
genio ks. Tyszka jeździł zwykłą furą a nie jaką audicą czy mesiem za kilkadziesiąt tysięcy... Co Ty sobie myślisz to mnie g... obchodzi. Nawet wierzący nie jestem ale znam księdza i wiem że jest dobrym człowiekiem. Na temat szkoły to się nie wypowiadaj nieuku bo skończyłem ich trochę :wassat:
Zbigniew
20:16, 29.06.2013 r.
katolicy hahahahahhahahahahahahahahahahaha komu wierni byli ci co podpalili??? pisowi po? a może ksiądz chce ubezpieczenie wyłudzić? zobaczcie ile minęło od spalenia samochodu :wink: . Pozatym kto jeszcze wierzy w boga buaahahahahah chyba tylko stare pokolenie które już niebawem wyginie :smile: nie oszukujmy naszych dzieci że bóg stworzył ziemie i życie na niej bo to śmieszne jest katolicy największa sekta na świecie !!!!!!
,m,
20:20, 29.06.2013 r.
miecze i topory w dłoń katolicy :laughing:
Pawel
20:28, 29.06.2013 r.
Mam już swoje lata ,zawsze mieszkałem na Stacji i nie najgorzej chodziło mi się do Rzekunia.
Myślę ,że proboszcz z Rzekunia nikogo z kościoła nie wygoni.
Biskup nas olał palą Janusza ,a my mamy lizać rękę naszego pastucha łomżyńskiego ?
Ja od jutra chodzę do kościoła w Rzekuniu...... myślę ,że wszyscy powinni zrobić to samo - bez urazy do nowego proboszcza na Stacji.
Z drugiej strony to co nam diecezja z Łomży to jeszcze inkwizycja (bo stosy już są) i mamy średniowiecze., a z nim prawo do cnoty naszych córek i narzeczonych dla czarnych brebeków ,a my dziesięcina i pańszczyzna.
koks
20:30, 29.06.2013 r.
TO NAPEWNO TA BABKA CO JĄ WYKOLEGOWALI Z TĄ ZIEMIĄ
asda
20:31, 29.06.2013 r.
"
mmm @ 18:24, 29.06.2013
IP: *.*.50.71
cryingmsciciele obyscie sie tak samo zywcem palili jak te auto i dom ...chamstwoooo katolickie ... "
"
JA @ 19:07, 29.06.2013
IP: *.*.232.10
MIEJMY NADZIEJE ZE TEMU KTO PODPALIL TEZ SŁONIE DOM ALBO CHOCIAZ ZETKNIE SIE Z DRAMATEM I DOROSNIE BO NICZYM CZŁOWIECZENSTWA NIE PRZYPOMINA"
katolicy tfu! ich mać
nie pozdrawiam, ateista
janko
20:35, 29.06.2013 r.
Ochrona dla księdza. Jako ślubujący wierność papieżowi,
powinien dostać gwardzistów szwajcarskich.
JA
21:28, 29.06.2013 r.
DO ASDA NIE WZNE JAKIE WYZNANIE WAZNE JEST ABY ZACHOWAC CZŁOWIECZENSTWO WIDAC ZES NIE ZA BARDZO TRZEZWY
Antek
21:34, 29.06.2013 r.
Jezeli tyszka czuje sie zagrozony to powinien na policji wyjawic cala prawde, tj. kto i za co moze miec do niego zal osobisty, biznesowy, ideologiczny lub inny niech powie z kim ma "na pienku" i z jakiego powodu to znajda podpalacza. Jezeli nie powie im prawdy tylko bedzie chcial zalatwienia sprawy po cichu to nie wroze nic dobrego.

Ja osobiscie nie mam o nim dobrego zdania. Nic dobrego dla mnie nie zrobil a pokazal sie jako materialista i osoba nieslowna.
bezpartyjna
21:58, 29.06.2013 r.
Paweł
Masz już swoje lata a naiwnyś jako dziecię :wassat:
jakieś głupie bojkoty
jakoweś cnoty niecnoty ;P
jakies oskarżenia pod adresem biskupa
a w głowie pływa zupa:P
alboś sie człeku z rozumem minął alboś ...na etacie :wink:
ile ci płacą hę ????
Nie z Polski
22:06, 29.06.2013 r.
" i odpóść Nam Nasze winy , jak i My odpuszczamy Naszym winowajcom".

Tak codziennie się modlicie i nie wiecie co mówicie ?
Odpuszczcie winy Waszym winowajcom , to i Wam będą odpuszczone !!!
pies
22:42, 29.06.2013 r.
tragedia jak wam nie wstyd zasrane katoliczki ze stacji i z Kaczyn jest taka jedna wiedźma co chodzi do kościoła rankiem i wieczorem ,modli się pod chórem a pie---za murem . to jest babsztyl z kaczyn.
Baby opamiętajta się :wassat: :sad:
Do bezpartyjny
22:46, 29.06.2013 r.
Miałeś ciężki dzień? Głowa cie boli?, a skąd ty jesteś?
Biskup olewa ludzi. Scyzora przysyła żeby nas spacyfikował i co? Będziesz mu lizał zad?
Ja się na KK wypiąć nie umiem ,ale nikt nie zmusi mnie do pomylenia rowu z lodem.
A papę z Ł. podziwiam za skromność i zainteresowanie ludźmi.(następny będzie Maybach czy Rolls tak tytułem umiaru ) Jeśli oceniasz zawartość mojej głowy to od lat Bogu dzięki na pływającą w niej zupę nie narzekam.
Jak sie rozluźniłeś po wyczerpujących zeznaniach - to dobrej nocy i niech ci się przyśni ile razy Tyszka pomógł i nawet nie zauważył komu - jemu nikt nire pomógł. To taka katolicka braterska miłość jak za Borgiów ,Medyceuszy i Cibów.
Co do bojkotów - to zobacz Niemcy ,Francję - tam jest bojkot.
22:48, 29.06.2013 r.
Ja osobiście staję w obronie księdza proboszcza naszej parafii...lecz to nie jest nasza parafia, parafią była wspólnota wraz z księdzem , który założył wspólnotę...jak możecie go tak oczerniać...on nikogo nie skrzywdził...czym człowiek zawinił?...Ja staję w jego obronie...jeżeli ktoś jest za mną, proszę w komentarzu napisać OBRONA... a poza tym ja wierzę w Boga a wy nie, bo nie jesteście katolikami....pomyślcie....kto by podpalił, zrujnowałby sobie życie tak jak ten podpalacz... smutno mi z tego powodu....to nie seria przypadków to specjalnie zaplanowany atak zemsty....kto wierzy w księdza niech napisze w komentarzu ,,OBRONA"

Wspomóżcie księdza....niech nie czuje się zagrożony... :sad:

Nie bądzcie nierozsądni :crying: ratujcie wspólnotę parafialną , uwolnijcie nam z zagrożenia spowrotem ks.proboszcza
:sad:
bezpartyjna
23:13, 29.06.2013 r.
Paweł
To że bronię biskupa--to nie znaczy że jestem przeciw Księdzu Januszowi
znam obu i cenię i szanuję
to że przeniósł księdza --pomyśl ..a może dla jego bezpieczeństwa-pomyśl skończyły mu się domy i samochody już :(((
Co do łomżyńskiego " mybacha "...kupił go poprzedni biskup i używał do woli--taki niewidzialny samochód-wiesz -nagle stał się widzialny gdy biskup Janusz do niego wsiadł :D
co do wypinania na KK -tak owszem wypinasz się -wypisujesz głupoty o biskupie i różne bezeceństwa
krytyka ludzi w KK -podkreślam -ludzi -powinna być konstruktywna poparta faktami a nie plotkami
Co do podlizywania się biskupowi...ten szczęśliwie jest hetero--więc normalny człowiek--- a ja spokojnie od 30 lat żyję z jednym mężem więc o cudzych zadkach ani przodkach nie myślę :wink:
To moje zeznanie--ja akurat sądzę że wiem co tam jest grane --ale mam tylko jeden dom i jeden samochód ...powiem tylko że historia pożarów w Ostrołęce jest ciekawą lekturą ....
więc powtarzam-módlcie się ludzie za Księdza -zamiast za niego decydować---Spokojnej nocy
Obrońca Księdza 2
23:19, 29.06.2013 r.
Człowiek który się tego dopuścił nie ma rozumu sumienia itd. Podłość ludzka nie zna granic .
Wspólnota z księdzem powinna być . Biskup jak nie chciał uwzględnić stanowiska parafian . Parafianie powinni stanąć za księdzem murem i nie pokazać się przez 6 miesięcy przynajmniej na Mszy . Kościół by świecił pustkAmi i ofiar mniej by by było to J. E. Biskupa by zmieniła zdanie .Zastanawia jak tak można odsunąć księdza , który budował od zera tą parafię . Kto mnie popiera niech napisze ? Współczuję księdzu !!!
bezpartyjna
23:25, 29.06.2013 r.
obrońco
robisz tylko zamęt-nie pomagasz wcale w ten sposób
metoda " na złość tacie ze**m się w gacie " w Kościele się nie sprawdza
proboszcz nie jest własnością parafian ale sługą Kościoła
i na polecenie biskupa przenosi się gdzie indziej --taka to służba
a w tym wypadku jest szansa że Ksiądz przeżyje
Zastanawia mnie ten maniakalny atak na naszego biskupa....
:wassat:
Obrońca do Bezpartyjna
23:30, 29.06.2013 r.
Kobieta pomódl się i wejrzyj we własne sumienie i dopiero się zacznij się wypowiadać . A jutro pewnie usiadziesz w pierwszej lawce w kościele . :crying: :crying: Zgodzę się , że ksiądz ślubował posłuszenstwo biskupowi ale podkreślam to parafianie powinni MUREM STANĄĆ !!!! KOŚCIÓŁ TO LUDZIE !!!!!
bezpartyjna
23:37, 29.06.2013 r.
z pierwszej ławki lepiej wszystko widać i słychać--czego tu się wstydzić--ale nie siadam w pierwszej --nie mogę się dopchać :wink:
Kościół to Wspólnota wiary ożywiona Jednością Ojca , Syna i Ducha Świętego-
-bez Boga staje się instytucja skupiającą dwunogów homo sapiens...
a Jedność zakłada posłuszeństwo
Syn był posłuszny Ojcu i poszedł na Krzyż
Duch został posłany i posłusznie zstąpił na Kościół
a wierni są zobowiązani do posłuszeństwa wobec biskupów
Jesli są nieposłuszni -sami się ekskomunikują
23:44, 29.06.2013 r.
a jA GO znam bardzo dorzei jest moim serdecznym przyjacielem i przestać nie moge myslec o zaistniałej sytauacji. ale to ludzie ludziom zgotowali ten los... a on jest i bedzie wspaniałym czlwiekiem.. szkoda mi go i moze liczyc na moją pomoc nawet najmniejszą..
Obrońca Księdza 2
23:47, 29.06.2013 r.
Żyjemy w XXI a nie wśredniowieczu . Pewnie by się przydało 20 % Parianom nałożyć ekskomunikę . Jeden wielki szok . Lepszego ks. jak Janusza nie znałem do tej pory a sporo żyję . Jednostka skupiająca homo sapiens ???? i homo erectus raczej !!! człowiek rozumny nie dopuszcza się czegoś takiego ....!!!! Koniec dyskusji !!!!
bezpartyjna
23:51, 29.06.2013 r.
to się módl za niego tak jak i ja będę :)
codziennie
to jest konkret dla Księdza Janusza ode mnie
bo ja wierzę że modlitwa zmienia świat
Dobranoc
:smile:
Do Paweł
23:52, 29.06.2013 r.
Ja też będę chodził do innego kościoła !!! Bez urazy dla nowego proboszcza , ale to protest przeciwko J.E.Biskupa i każdy tak powinnien zrobić kto jest za ks. Januszem
aabb
23:55, 29.06.2013 r.
do obrony księdza - tu się chyba troszkę zagalopowalas/wales .. wiara to chyba powinna nie być w księdza a raczej w Boga ... a szczerze mowiac to ksiądz musial komus zajść konkretnie za skore skoro w taki sposób ktoś mu się odplaca
Obrońca Księdza 2
23:58, 29.06.2013 r.
Do aabb

Nieważne jest gdzie się modlisz byleby szczerze i z ochoczym sercem nawet w zamkniętym pomieszczeniu . Nie na pokaz dla ludzi !!!!!!!!
dd
23:59, 29.06.2013 r.
maniakalny atak na biskupa? nie wiesz co mówisz, nie przyjął nikogo z obrony księdza? wystarczy?
A ksiądz Zbigniew sobie zasłużył MOCNO
Obrońca Księdza 2
00:03, 30.06.2013 r.
do dd

Nie mówię , że ksiądz Zbigniew sobie nie zasłużył bo Go nie znam , tylko nie powinno byc takiej zmiany . Bo to ksiądz Janusz budował całą tą parafię i powinnien na niej dalej służyć
PARANOJA
01:05, 30.06.2013 r.
ludzie, czym ten czlowiek sobie na to zasluzyl ? nie bierzmy juz pod uwage czy to ksiadz czy nie, nie mieszajmy w to pogladow religijnych bo w tym temacie nie idzie sie dogadac - czesto przy tym jest brak szacunku i leca szyderstwa;

potraktujmy go jako zwyklego mieszkanca. Nie rozumiem jak mozna pisac w takich sytuacjach jakies zarty. Przeciez to jest tragedia ktora moze spotkac kazdego ...
do Pauliny
01:26, 30.06.2013 r.
tu nie poznasz wymarzonego chłopaka
B.
01:40, 30.06.2013 r.
jako osoba niewierzaca, i przeciwnik polityki kosciola, zycze ksiedzu, zeby mogl w koncu czuc sie bezpiecznie. ciekawe czy ci prawdziwi katolicy wyspowiadaja sie z tego? moze nawet dostana rozgrzeszenie od nowego proboszcza? ateista nigdy by czegos takiego nie zrobil. mozemy sie spierac na argumenty, ale zawsze z szacunkiem. pzdr
Jan
06:32, 30.06.2013 r.
Dlaczego Zdzichowi nic nie palą mimo że mnóstwo pieniędzy wyprowadził dla ;KSIEGOWEJ; a teraz szpieguje ją nocami jezdżac po osiedlu. Przynajmniej ona sobie uzyla bo podobno z świętym jest inaczej.
lech
06:53, 30.06.2013 r.
ile w czlowieku jest podlosci ,nienawisci ,zazdrosci nawet nie mozna porownac czlowieka do zwierzecia bo zwierzątkom ublizymy opanujcie sie ludzie , a internet i inne media tylko nas podpuszczają o politykach juz nie wspomne tylko rece zacierają jak sie ze sobą klocimy i sie pytam o co jestesmy potrzebni im przed wyborami ,a potem mają nas z tylu zyjmy swoim zyciem nikt naszych codziennych problemow nie rozwiąze pomagajmy sobie nawzajem zostawmy politykie z tylu zaden z tych politykow nie mowi tego co mysli tylko to co partia mu nakazuje tak na koniec z dala trzymajmy sie od ksiezy ,prawnikow,politykow,lekarzy i policji ..........
07:29, 30.06.2013 r.
Janusz ale dałeś ciała nie spodziewałem się tego :(
young
08:57, 30.06.2013 r.
Dziwi mnie postawa redaktorów Mojej-Ostrołęki!!! Ciekawe jakby Panu Kleczkowskiemu ''ktoś'' spalił samochód, to czy wtedy napisaliby, że ''Konflikt musiał być jednak bardzo ostry'', czy to raczej napisaliby, że sprawcy szuka już cała policja, a Kleczkowski to poszkodowany w tej sprawie człowiek, który nie miał z nikim konfliktów!!!!!!!! LEwactwem zajezdza na tej stronie!
aabb
09:50, 30.06.2013 r.
czy wy jesteście ograniczeni ? ksiądz Janusz zbudowal parafie to powinien na niej pozostać - lec z taka petycja do jego zwierzchnika
2, wiara to chyba powinna nie być w księdza a raczej w Boga - wiec nie rozumiem odpwiedzi od obroncy : Nieważne jest gdzie się modlisz byleby szczerze i z ochoczym sercem nawet w zamkniętym pomieszczeniu . Nie na pokaz dla ludzi !!!!!!!! - gdzie wcześniej pisze ze modlic się będzie do księdza ....
jeśli macie problem żeby się pogodzić ze zmina księdza to jedzcie do kurii czy jeszcze wyżej i tam zgłaszajcie swoje petycje czy postulaty ale nie zaśmiecajcie strony komentarzami gdzie ciagle to samo piszecie
ja
10:04, 30.06.2013 r.
Ludzie, jak to co zrobił ks Janusz?, to my swoimi komentarzami w trzech artykułach rozjuszyliśmy przeciwników broniąc księdza a oskarżając ich,
MOJA OSTROLEKA zrobiła krzywdę księdzu tak ochoczo donosząc społeczeństwu o konflikcie w parafii a nas napuszczając na siebie. Samochód spalono po serii komentarzy na internecie broniących księdza aż doszło do tej tragedii.
Współczuję księdzu i zyczę lepszych parafian niż my
Obrońca Księdza 3
10:17, 30.06.2013 r.
Ludzie co wy za głupoty wypisujecie: winni chrześcijanie, winny ksiądz, winni wszyscy na osiedlu Stacja, itp. Sami dobrze wiecie, że nie można uogólniać, bo w KAŻDEJ normalnej społeczności znajdzie się jakaś czarna owca, która próbuje zatruć życie innym (mam na myśli tą grupę jątrzącą na Stacji). Wiecie, że dobro ma zawsze słabszą moc niż zło, które potrafi zniszczyć komuś życie. Wystarczy drobna plotka, a dalej to już idzie w eter i urasta do takich rozmiarów...
Jak można rozpowiadać coś czego się nie wie na pewno.
Ksiądz Janusz jest zwykłym, ale miłym i życzliwym człowiekiem. Zawsze można było z nim normalnie porozmawiać, nie tworzył barier jak to robią niektórzy księża, że ON to jest Wielki i ma władzę. Często lubił żartować, może więc dla niektórych był za mało poważny?
Jestem mieszkanką tego osiedla i wiem, że to tylko jakaś fanatyczna grupka złośliwców wywołała te ploty i cały ten konflikt. Większość parafian bardzo lubi Księdza Janusza.
No cóż, teraz tylko życzę tej grupce proboszcz pokroju tego z Rzekunia- niedostępnego, to może docenią jakim to dobrym proboszczem był Janusz Tyszka.
Księdzu Januszowi życzę wiele Łask Bożych i żeby dobro wzięło górę nad złem które go dotknęło.
nikodem
11:05, 30.06.2013 r.
Jeżeli to nie jest kolejny dowód na to, że religia jest źródłem zła, to co to jest?
:sad: :sad: :sad:

„Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności. Gdyby jej nie było, mielibyśmy dobrych łudzi robiących dobre rzeczy i złych ludzi czyniących zło. Tylko religia może sprawić, że dobrzy ludzie robią złe rzeczy." - Steven Weinberg
bezpartyjna
11:35, 30.06.2013 r.
nikodem

jakie ładne imię :) był taki uczeń Chrystusa -przychodził do niego pod osłoną nocy bo się bał faryzeuszy ...

religia jak każda wzniosła sprawa --jednym dodaje skrzydeł
a dla pętaków jest parawanem do czynienia wielu nikczemności...
Dobry człowiek jest dobry -bo chce być dobry
zły człowiek staje się złym -bo chce być lepszy od innych:((( zaczyna używać ludzi jak rzeczy-i sam siebie przekonuje że mu wolno...
Obrońca Księdza 2
12:36, 30.06.2013 r.
Do aabb

W wypowiedzi chodziło mi , że nie modli się do księdza tylko Boga . A Bóg jest jeden więc nieważne gdzie sie będziesz modlić . Ksiądz to łącznik z Bogiem , był z nami przez 14 lat i dalej powinnien pozostać .
lipa
12:37, 30.06.2013 r.
jest nowy proboszcz i łazi po kościele i zagląda w zęby i ciekawe czy będzie lepszy
yyyy
12:39, 30.06.2013 r.
Policja powinna ustalić sprawców tych podpaleń a Sąd powinnien wymierzyć surową karę . To przechodzi ludzkie pojęcie , żeby ludzie sobie gotowali nawzajem takie piekło !!!
ja1
12:48, 30.06.2013 r.
jezeli narzekac to tylko na siebie parafianie powinni,dlatego ze zamalo dawali na tace ot i wsio.kredyt trzeba splacac za kosciol troche zabawic sie do brazyli niestercza na karnawal i tak sie stalon ze sam prosil biskupa o przeniesienie,no i dostal bogatszo parafie w sto procent od stacjii i nieplaczcie nad jego szczesciem.
Do Policji i Prokuratury
13:48, 30.06.2013 r.
Drodzy Państwo potraktujcie tą sprawę priorytetowo i ustalcie sprawcę tych podpaleń, sprawca podpaleń lekceważy Państwo prawa i instytucje takie jak Policja i Prokuratura, gra im na nosie i najwyraźniej dobrze się przy tym bawi. Sądzę że ustalenie podpalacza nie powinno stanowić większego problemu, przesłuchać osoby z Kurii kto wnioskował o przeniesienie Proboszcza z Parafii zapewne to ktoś z tych osób stoi za podpaleniami lub bezpośrednio z nimi związana osoba. ZŁAPCIE TEGO ZWYRODNIALCA KTÓRY UWAŻA SIĘ ZA BOGA I CARA !!!!!!!! POWODZENIA
O. Kotowski
14:27, 30.06.2013 r.
Bóg tak chciał. Wola Boga
xyz
16:05, 30.06.2013 r.
Karma wraca.
WoYo
16:10, 30.06.2013 r.
Bandyci nękają złodzieja :angry: Co się dzieje na tym świecie :tongue:
Genocide
17:35, 30.06.2013 r.
Ludzie tyle nienawisci i glupot ktore tu dzis przeczytalem to dawno nie widzialem jak wiekszosc z was moze uwazac sie za katolikow? Wiara a raczej nauka wraz z nia plynaca jest wam kompletnie obca. Wstydzcie sie ze uwazacie sie za wierzacych bo ich w ogole nie przypominacie , a poznacie ich po owocach wasz owoc jest slaby szybko gnije od srodka tak jak wasze zagluszone sumienia. Ktos napisal :"Zgodzę się , że ksiądz ślubował posłuszenstwo biskupowi..." dla mnie ksiadz zamiast biskupowi to Bogu powinien slubowac posluszenstwo dlatego wielu ludzi odchodzi powoli od kosciola bo kosciol zapomina o podstawowych wartosciach tylko by kase liczyl a biskupi calowali sie po rekach i tworzyli nowe relikty do kultu nie o tym mowi Pismo Swiete i Biblia przed tym nas ostrzega. Kosciol chce byc jeszcze bardziej bogaty niz jest obecnie a bogatemu ciezko bedzie dostac sie do bram raju....
17:40, 30.06.2013 r.
Boże ludzie nie znają granic naprawdę są idiotami żeby robić takie coś,ludzie toć to jest ksiądz nie wiem co wam takiego zrobić, bo jest moim ulubionym proboszczem.. Pewnie te wielkie katoliczki co cały dzień w kościele siędzą to robię.. Boże vco za glłupota!
hubert
19:11, 30.06.2013 r.
To co się stało mnie nie dziwi od samego początku ten "proboszcz" moncił, kombinował, szanował ludzi którzy w imię Boga oddawali swój majątek. Można przypomnieć tą staruszkę która oddała ziemię pod kościół za darmo maniona wsparciem finansowym,opieką a skończyła sama w domu opieki.
A sam Kościół budował tak samo jak autostrady byle tanio a najlepiej zadarmo. Jego osoba spowodowała odsunięciem się od Kościoła wielu ludzi. Wizyta jego na Kolędzie wyglądała jak przybycie poborce skarbowego ze średniowiecza nie dasz nie masz wstępu do kościoła. Unosił się i foszył a pomoc chyba żartujecie nic za darmo u tego człowieka nie dostałeś.
Każdy kto miał z nim doczynienia miał ochotę zrobić to co zrobiono tylko nikt nie miał odwagi aż do czasu. Panie Tyszka sutanna i ten uśmieszek połączony z zacieraniem rączek nie pomoże.
hubert
19:13, 30.06.2013 r.
aha może to być zrobione celowo aby uzyskać odszkodowanie takiego żyda jak on sami żydzi by się bali.
PODPALACZU ZOSTANIESZ UJĘTY
19:24, 30.06.2013 r.
TEN CO TO PODPALIŁ TO ZWYRODNIALEC I NAJGORSZA MENDA, A NIE KATOLIK BRZYDZĘ SIĘ TAKIMI LUDŹMI. PODOBNYMI METODAMI ZABILI KSIĘDZA POPIEŁUSZKĘ. JESTEŚCIE KATOLIKAMI, TO NIE MILCZCIE JAK WIDZICIE ŻE CZŁOWIEKA NISZCZĄ ZGŁOŚCIE SIĘ NA POLICJĘ I POINFORMUJCIE KTO BYŁ NAJWIĘKSZYM PRZECIWNIKIEM KSIĘDZA. JAKIMI WY KATOLIKAMI, LUDŹMI JESTEŚCIE PATRZYCIE NA CIERPIENIE LUDZKIE I NIC NIE RACZYCIE POMÓC ORGANOM ŚCIGANIA W UJĘCIU TEGO SK.....YNA? WSTYD I HAŃBA !!!
Łukasz X
19:36, 30.06.2013 r.
ci co zabili Popiełuszkę byli ateistami! do dziś związani są z ruchem Palikota!!!
Kotowski
19:38, 30.06.2013 r.
Wszystko przez PISuary
O. Kotowski
19:48, 30.06.2013 r.
taka była wola Boga. Nie wolno tego zrzucać na niewinnych ludzi. Musiał mieć spalony samochód i dom
Mirek
20:05, 30.06.2013 r.
A może to Diabeł karci swojego sługę :laughing:
nowa
20:16, 30.06.2013 r.
dajcie spokój księdzu Januszowi niech każdy spojrzy na siebie a szczególnie te baby ktore były przeciwko księdzu jak możecie przzyjmować św komunię bez spowiedzi po takiej awanturze obłudnicy i faryzeusze
Zofia
21:23, 30.06.2013 r.
To jest po prostu zwyczajne chamstwo i bandytyzm! Lepiej jednak jest mimo wszystko cierpieć zło, niż czynić zło! Współczuję tym głupim złoczyńcom!!!
Parafianka X
21:55, 30.06.2013 r.
Ksiądz Janusz to dobry człowiek o wielkim, gołębim sercu, dobry gospodarz i pasterz tej parafii. Cały zamęt w tej parafii zrobiły 4 owce, jedna z nich to kryminalistka po przekretach. Podzielily parafię na dwa obozy, a wczesniej zasiadaly w I ławach w kosciele. Wór srebrników wzieły i zawiozły do Biskupa i przekupiły kleche, wiekszosc parafian stała z proboszczem, ale on (biskup) nie chciał Nas słuchac. Proboszcz był niszczony w każdy możliwy sposób. Mamy bardzo głęboki żal do biskupa, ze nie wysłuchał większosci tylko te czarne owce. Łączymy sie proboszczem, ponieważ spotykają go teraz same zemsty, boimy sie o Jego życie. Niech biskup sie nie zdziwi , ze parafianie przestaną chodzić do kościoła bo to juz nie wspólnota tylko korporacja. Księże Januszu życzę Ci duzo wytrwałości, zdrowia i końca problemów. Z Panem Bogiem
22:10, 30.06.2013 r.
A my w Rzekuniu straciliśmy z dnia na dzień wyjątkowego człowieka -na pewno przekonajcie się jakiego dobrego człowieka zesłał Wam Pan
Wiesław
22:12, 30.06.2013 r.
Kiedy droga krzyżowa?, bo krzyże musze wystrugać
jakuza
22:22, 30.06.2013 r.
Po co gadać takie bzdury że nic nikomu za darmo nie dał ani nie pomógł, znam księdza Janusza i zawsze można było na niego liczyć, nie odwracał się od ludzi potrzebujących, sam doskonale o tym się przekonałem i nieprawda że liczyła się dla niego tylko kasa on doskonale znał swoich parafian i wiedział kto jest w jakiej sytuacji materialnej a jeśli ktoś najpierw serwował obiadki jak ks. Janusz chodził po kolędzie a potem próbował wprowadzać swoje rządy w kościele to może mu ksiądz Janusz przestał odpowiadać to trzeba było do biskupa na skargę bo ks.przejrzał na oczy i nie dał sobą dyrygować a te mohery co krzyżem w kościele leżą a po mszy obgadają każdego to niech teraz zobaczą jakie mają sumienia bo to wszystko zaczęło się od ich porąbanych list z podpisami przeciwko Ks.Januszu ja w swoim imieniu dziękuje Ci za to że byłeś po prostu normalnym człowiekiem. To co zrobili parafianie w ostatnim czasie nie można nazwać inaczej jak tylko :angry: zło wcielone !!! Antychrysty !! :angry: :angry: :angry:
do rzekuniaka
22:58, 30.06.2013 r.
do rzekuniaka - masz racje, nowy wikary wydaję mi się cudownym człowiekiem, bardzo dobre opinię o nim słyszałam, żałujcie

A jesli chodzi o te bzdury *huberta* na temat ks Janusza to żal, większych bajek nie słyszałam, akurat było odwrotnie, ale widać - trzeba dalej szkodzić, judzić i niszczyć, jakby było tych nieszczęść mało
xgz
23:05, 30.06.2013 r.
do huberta twoje slowa sa nie prawdziwe czujesz nienawisc do ks Jausza ale to co piszesz to sa bzdury takiego ksiedza miec nie bedziemy to byl wspanialy ksiodz a te baby to nie powinny wogole do kosciola przychodzisz ale Pan Bog im zaplaci tfu tfu wsretne babska
:sad: :angry:
Ktoś
23:17, 30.06.2013 r.
HUBERT ma rację. Sam doświadczyłem głupoty i dwulicowości tego pana, księdza, czy jak go tam nazwiecie. Ludzie: ten człowiek ładnie się do was śmiał, a swoje robił. Was, co go bronicie poprostu NABRAŁ. Nabrał na uśmiech, serdeczność, rozmowę. W rzeczywistości był dwulicowym panem, który w żywe oczy w kościele mówił co innego a po wyjściu z kościoła robił zupełnie inaczej. Nie wspomnę już o "przyjaciółkach", wyjazdach do innych miast, o sprzęcie elektronicznym który sobie kupował, sprowadzonych samochodach z zagranicy. Jak możecie mu wierzyć ? Jeśli nie znacie faktów - a opieracie się tylko na miłym wyglądzie w kościele - lepiej nie zabierajcie głosu
Tadeusz Z kaczyn
23:21, 30.06.2013 r.
Ludzie - nie chcecie chodzić do kościoła - to nie chodźcie. Jeżeli z powodu odejścia jakiegoś tam marnego księdza chcecie przestać chodzić do kościoła, lub jako bojkot chodzić do innego kościoła - róbcie sobie co chcecie. Myślicie, że to kogoś wzruszy, że przestanie 5 osób chodzić do kościoła ? Tego nawet nikt nie zauważy, a wasza głupota zostanie w was i waszych głowach.
Tad.
23:22, 30.06.2013 r.
Więcej nic nie napiszę - bo się wkurzyłem ! ! ! ! !
do ktoś
23:57, 30.06.2013 r.
Drogi panie ktoś, lepiej go znaliśmy niż ci Ci się wydaje, więc skończ pisać głupoty.
Na każdego na Stacji mogę napisać tu co zechcę, ważne aby to było zgodne z prawdą. Nieobecni nie mogą się bronić, więc używasz sobie do bólu, spójrz na siebie, ujawnij się, może w tobie też coś znajdziemy, a może nie coś tylko baaardzo dużo, BEZCZELNY HIPOKRYTO
trtete
00:09, 01.07.2013 r.
a co się stało z wikarym Zbychem? Dlaczego go tak po cichaczu przenieśli bez pożegnania? Coś to wszystko tajemnicze jest.
parafianka
02:00, 01.07.2013 r.
Wielka strata dla Rzekunia z powodu odejscia ks. Tomasza. Może rzekuniacy zaczną chodzić do Kościoła na stację!?
bezpartyjna
07:42, 01.07.2013 r.
chyba macie tam za dużo tych parafii :wassat:
bo już sami nie wiecie co wymyślić
zakręceni ludzie
tv wam pranie mózgu zrobiła jak nic :wassat:
odstawcie ludzie TV i zacznijcie samodzielnie myśleć
to jest chyba jeszcze odwracalne.....
ostr ./
09:34, 01.07.2013 r.
Policja powina przesluchac internaute "ktos" IP 189,203 ma tyle wiadomosci trzeba sprawdzic czy to prawda czy oczernia ksiedza
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne