« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 26 września 2017 r., imieniny Justyny, Cypriana, Euzebiusza

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Poważny wypadek koło Kurpiewskich. Sześć osób rannych. W golfie młodziutki kierowca (zdjęcia)

Poważne konsekwencje grożą bardzo młodemu kierowcy volkswagena golfa, który podróżując z młodszą o dwa lata kobietą doprowadził do czołowego zderzenia z fiatem, którym podróżowała czteroosobowa rodzina. Do szpitali w Ostrołęce i Łomży trafiło sześć osób.

Do wypadku doszło w niedzielę około godz. 13.00 na drodze z Łęgu Starościńskiego w kierunku Kurpiewskich. Do szpitali w Ostrołęce i Łomży trafili wszyscy uczestnicy zdarzenia - łącznie sześć osób. O szczegóły wypadku zapytaliśmy rzecznika prasowego ostrołęckich policjantów, mł. asp. Tomasza Żerańskiego.

- Według wstępnych ustaleń 20-letni kierowca volkswagena golfa, mieszkaniec gminy Zbójna, jadąc w kierunku Dąbrówki na łuku drogi stracił panowanie nad pojazdem. Samochód zjechał na prawe pobocze, następnie na lewą stronę jezdni zderzając się czołowo z jadącym z naprzeciwka fiatem ulysse, którym podróżowała czteroosobowa rodzina z gminy Zbójna - mówi rzecznik Żerański.

Volkswagenem golfem kierował młody, zaledwie 20-letni kierowca. Na fotelu pasażera siedziała o dwa lata młodsza kobieta. Oboje trafili do szpitala w Łomży. Fiatem ulysse podróżowała czteroosobowa rodzina z gminy Zbójna, w tym dwoje dzieci. Za kierownicą pojazdu siedział 40-letni mężczyzna, a wraz z nim podróżowali autem 37-letnia kobieta oraz dzieci w wieku 7 i 13 lat. Cała rodzina trafiła do szpitala w Ostrołęce.

Konsekwencje wypadku dla jego sprawcy mogą być bardzo poważne. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy część osób z fiata mogła doznać poważnych urazów, w tym złamania kręgosłupa i urazu czaszki. Wstępne diagnozy lekarzy zweryfikują potrzebne badania.

Na razie nie wiadomo w jakim stanie są młody kierowca i jego pasażerka oraz czy kierowcy uczestniczący w zdarzeniu byli trzeźwi. Wykaże to prowadzone w tej sprawie przez ostrołęckich policjantów postępowanie. Droga w miejscu zdarzenia była całkowicie zablokowana przez kilka godzin.

Zobacz zdjęcia:
Wypadek na drodze Łęg Starościński-Kurpiewskie (02.04.2017)

Wyświetleń: 20363
 
17:56, 02.04.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

zbojna
16:05, 02.04.2017 r.
zbojna miala derby tylko ze przykre w skutkach :sad:
jhjfhh
16:20, 02.04.2017 r.
KTO DAL TAKIEMU PRAWKO? wsadzic na dozywocie takiego. skur...
Naj
16:23, 02.04.2017 r.
Sie popisal przy dziewczynie
wd 40
16:25, 02.04.2017 r.
Nooooo WOSiaki co ciekawego macie do napisania.....
jhjfhh
16:25, 02.04.2017 r.
wies... nie stac na nic tylko na popisy glupie. TAM JECHALA NIEWINNA RODZINKA Z DZIECIACZKAMI. a wiesn...dorwal samochod i wiesniackie sztuczki beznadziejne. 20 lat pustka we lbie totalna,i jeszcze ze wsi
Wwww
16:36, 02.04.2017 r.
Takim dożywotnio zabierać prawo jazdy, niestety, ale to co dzieje się na wioskach to strach myśleć, nie ma żadnej kontroli
m
16:47, 02.04.2017 r.
niedługo zabiorą dopłaty i skończy się rozbijanie wieśwagenuf.
Asd
17:29, 02.04.2017 r.
Jedziesz prawidłowo z rodziną a tu taki siur doprowadza do wypadku.
XyzA
17:41, 02.04.2017 r.
Ja pieed0l.e. to młody dał do pieca...za wolno napewno ...kurde może jeszcze lep w telefonie i tragedia szok...!!
Oj
17:44, 02.04.2017 r.
Juz wszyscy na mlodego chlopaka . Kazdy mial 20 lat i kazdy zaczynal jazde samochodem uczac sie na błędach. A ze na łuku drogi pewnie był zwir a prędkość za wysoka lub tez brak umiejętności to byly skutki. Przypadek jak by nic nie jechalo z naprzeciwka to golfina wpadla by w orane i tyle.
ehhh
18:10, 02.04.2017 r.
20 lat posiedzi to może zmądrzeje
do Oj
18:14, 02.04.2017 r.
Ciekawe czy jak by to dotyczyło twojej rodziny, też byś tak mądralowal, co za głupie i dziecinne tłumaczenie, na drodze nie powinno być błędów a powinien działać mózg
KtoS
18:15, 02.04.2017 r.
Jak to ktoś świetnie ujął "Nooooo WOSiaki co ciekawego macie do napisania....." nie naskakujcie na innych tylko sami się za siebie weźcie nauczcie się przepisów i co najważniejsze do czego służy ta manetka po lewej stronie kierownicy bo u WO lub WOS zobaczyć kierunek to święto, nie bez przyczyny macie taką nazwę "Wieśniak Ostrożnie",strach za wami w ogóle jechać -,-
Kabrio
18:23, 02.04.2017 r.
Nie było żwiru. Czysta, sucha droga. Jedź i zobacz i nie pisz głupot. Żwir to ktoś miał w głowie.
ktos
18:35, 02.04.2017 r.
Moja Ostrołęka może ponieść konsekwencje za fałszywe informacje skąd oni wiedzą jak było, najlepiej nabić sobie wyświetleń oczerniajac młodego kierowcę. Najpierw się trzeba dowiedzieć jak było a później pisać.
miejscowy
18:38, 02.04.2017 r.
To już trzeci wypadek tym miejscu w niedługim czasie i nie tylko WOS-y mają tam problemy. Za każdym razem jadących z kierunku od Ostrołęki na łuku w lewo "wciąga" do wewnątrz. Problem w tym, że droga ta jest dość wąska i szczególnie na zakrętach ciężko się tam zmieścić się dwom samochodom na asfalcie, Pobocza są tam niżej od asfaltu bo ciężarówki właśnie mijając się przybierają poboczy i porobiły się rowy. Ostatnio dużo tamtędy jeździ TIRów, które omijają most w Ostrołęce. Przypuszczam, że kierowca jadąc w kierunku Kurpiewskich, zobaczywszy samochód z naprzeciwka zjechał częścią opony na pobocze, i gdy chciał wjechać na asfalt wciągnęło go do wewnątrz pod ten nadjeżdżający z naprzeciwka. Nie winiłbym tu a priori kierowcy. Tam po prostu jest niebezpieczna droga. Tytuł MO niepotrzebnie sugeruje odpowiedzialność młodego kierowcy - to nie etyczne!
Matylda
18:51, 02.04.2017 r.
do ktos a czytałes dokładnie ??? to jeszcze raz proponuje bedziesz wiedział skąd informacje a takich jak ten widze na drogach każdego dnia...nadmierna prędkość , wyprzedzanie w terenie zabudowanym na ograniczeniue , na podwójnej ciągłej...gno...je myśla ,że sa takimi wspaniałaymi kierowcami a potem przez nich cierpią niewinni...kara powinna być surowa dla takich idiotóóóów
miejscowy
19:00, 02.04.2017 r.
Do Matylda

Tam nie ma ograniczenia prędkości a jazda nawet 80-siątka na tym odcinku jest niebezpieczna z powodu drogi. Nie obwiniaj kierowców dlatego tylko że są kierowcami. Jestem nie młodym kierowcą, jeżdżę dużo i wielokrotnie każdego dnia łamię przepisy bo inaczej się nie da. Chyba nie jesteś kierowcą a jeśli tak to przestaw się na rower bo przez takich przepisowych to pełno niebezpiecznych sytuacji na drogach każdego dnia.
otto
19:09, 02.04.2017 r.
fakty są takie, że na wiejskich drogach pod ostrołęckich kierowcy, często młodzi, łamią przepisy w sposób kwalifikujący się do zabrania prawka..... Wystarczy wyjść na taką dróżkę spacerkiem i co chwilę ktoś śmiga tak jakby był jedynym kierowcą i posiadał jedyny samochód w promieniu 100 km. Dlaczego POLICJA nie zrobi kontroli od czasu do czasu w takich "dziurach", wtedy bali by się, skontrolować trzeźwość etc.
ktoś
19:10, 02.04.2017 r.
Matylda nie obwiniaj ludzi bo to nie ich wina. Mam nadzieję że w najbliższym czasie sprostają te informacje i będzie wtedy wiadomo czyja wina była.
Czuwam na wami
19:36, 02.04.2017 r.
KTO NIE JEST WINNY NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIEŃ.
Nie wypisujcie glupot jak nie znacie sytuacji. Bo nie jeden 20latek jezdzi lepiej niz polowa jezdzaca po naszych drogach ludzi.
ot tak
19:40, 02.04.2017 r.
Droga na tym odcinku jest niezła, sztuką jest pokonanie odcinka z Łęgu na terenie miasta Ostrołęki- trasa jak ze skansenu.
ja
19:53, 02.04.2017 r.
Witam. Ja też czasami jeżdżę tą drogą i zgadzam się z "miejscowym" tam jest bardzo wąsko a ograniczeń brak czyli 90 a to w tych zakrętach zdecydowanie za dużo. Każdy kto ma prawo jazdy i jeździ dalej niż tylko 2km w niedzielę do kościoła wie co się dzieje z autem jak przypadkiem zjedzie się na prawe pobocze i szarpnie się kierownicą odruchowo w lewo. Od ustalenia winnego i przyczyn jest policja a od wydawania wyroku jest sąd ja bym nie wieszał wszystkich psów na szyi młodego kierowcy bo każdy kto posiada prawko kiedyś był młodym kierowcą. Życzę dużo zdrowia wszystkim uczestnikom tego tragicznego wypadku.
WIELCY MIESTOWICZE!
20:11, 02.04.2017 r.
Wielcy miastowicze z wielkiego miasta Ostrołęki (nie wiele mniej od Warszawy).... :) zobaczcie na swoje zachowania jak chodzicie naje*ani albo naćpani i szukacie zaczepki na ulicach. A tu wypadek i od razu że się popisywał? Jesteście żałośni...
senna
20:25, 02.04.2017 r.
takim czymś jak vw trzeba jeździć powoli ,to goowno trzyma się drogi jak klapki kubota mokrego gumolitu
do miejscowy
20:26, 02.04.2017 r.
Nieważne jaka jest droga, kierowca ma dostosować prędkość do warunków i swoich własnych umiejętności. A stan dróg w Polsce to już oddzielny temat.
Ona...
20:38, 02.04.2017 r.
Na pewno jechał zbyt szybko. ... Co byscie zrobili w takiej sytuacji... Jedziecie z rodzina, nagle wjeżdża w was czlowiek, ktory ma w du... zycie innych ludzi. Jemu nic sie nie dzieje, a ojciec dzieci ma zlamany krosłup i uszkodzona czaszke, bo jakis mlodziak urzadzil sobie wyscigi z własną głupotą...
Xyz
21:06, 02.04.2017 r.
Każdy ma prawo do błędu.. Sa one od tego aby z ich czynu cos wynieść.. Nie które sa lżejsze w konsekwencjach a nie ktore nie.. Nie mozna oceniac wssystkich jedna miarą. Najlepiej wiedza jak bylo.uczestnicy. Szkoda tej rodzinki jak i tego chlopaka i dajmy juz mu spokoj bo napewno lekko mu nie jest.
xddd
23:44, 02.04.2017 r.
Nauczcie się czytać!!
W artykule jest napisane, że "część osób z fiata MOGŁA doznać poważnych urazów" MOGŁA ALE NAJPRAWDOPODOBNIEJ NIE DOZNAŁA. Jest to CHWYT REDAKCYJNY! A co do młodego chłopaka to myślę że nikt nie ma prawa go oceniać bo nie znamy sytuacji. Ludzie trochę dystansu każdy z nas był młody i się uczył. Na zdjęciu nr.16 widać jak wygląda droga którą jechali.
Johan
00:43, 03.04.2017 r.
Mazowieckie lubi zapier*****
Malwinka
05:12, 03.04.2017 r.
.

Strach czytać te wypociny wioskowych fachowców! :angry:

Noga z gazu, kołki i nie będzie wypadków.


Jakim trzeba być tumanem, żeby DROGĘ obwiniać o spowodowanie kolizji!?

Wsiórze młody, tylko prędkość, brak doświadczenia i bezmyślna brawura jest przyczyną utraty panowania nad pojazdem na lekkim łuku drogi.

Zauważcie jakże to schematyczna przyczyna wszelkich powiatowych zdarzeń drogowych.


.
pau
05:29, 03.04.2017 r.
Pozazdrościć lasce odpowiedzialnego chłopaka no cóż jedna woli byc szczęśliwa z miłym kulturalnym chlopakiem a druga z swirem z ktorym nie wie czy da rady do domu dojechać . Kto co woli
!!!
05:37, 03.04.2017 r.
TAK TO JEST JA GÓWNIARZ SIĘ DORWIE TO SAMOCHODU I MYŚLI ZE ON PAN JEZDNI !!!!
GDZIE MOŻE ZABIĆ NIEWINNYCH LUDZI JUŻ PAL LICH Z NM JAK TAKI GŁUPI !
>>>>>>>>>>>>
DO JEŻDŻENIA TRZEBA UŻYWAĆ GŁOWY A NIE WSIĄŚĆ I PAPA
ja
05:56, 03.04.2017 r.
BLM to też jest stan umysłu :wink:
Xd
06:15, 03.04.2017 r.
Nie wiem czemu ktoś tu pisze o wosach, jak oni są ze Zbojnej czyli mają rejestrację na BLM xd
zmotoryzowana
06:58, 03.04.2017 r.
Łatwo oceniać, karcić, ubliżać i robić przestępcę z kogoś nie znając dokładnie sytuacji. Ganicie młodego kierowcę za brak umiejętności, brawurę, a nic o drugim nie powiecie. Kierowca z drugiego auta niby starszy bardziej doświadczony jakby myślał trzeźwo próbowałby uniknąć tego co ma nastąpić. Ja nie widzę śladów hamowania chociażby, śladów odbicia w bok aby uciec. To jest odruch, chwila nie można liczyć na łut szczęścia widząc że coś się dzieje przed nami nie jedziemy na pewniaka myśląc że zanim się spotkamy sytuacja będzie opanowana. Sama dzień wcześniej byłam wplątana w niebezpieczną sytuację. Potem okazało się że to pościg ale jakież było zaskoczenie jak z ul. Szkolnej wyskakuje nam jadącym prawidłowo ul. Traugutta auto a za nim kolejne, gdybyśmy nie hamowali do kraksy doszłoby na Traugutta a nie w okolicach cmentarza. Ludzie trochę myślenia za kierownicą i szybszej reakcji na to co widzimy. Samochód to maszyna która w każdym momencie może odmówić nam posłuszeństwa i wcale nadmierna prędkość czy brawura nie jest potrzebna aby doszło do kolizji.
Adam
07:35, 03.04.2017 r.
żwir na drodze :laughing: :crying: albo nie jeden 20latek jezdzi lepiej :laughing:
mk do "zmotoryzowana" godz. 8:58 IP:76.142
08:10, 03.04.2017 r.
Starałem się nie zabierać głosu....ale po Twoim tem...pym ,głu..pim wpisie dziecka z podstawówki nie wytrzymałem :angry: :angry: :angry:

Jeśli jesteś takim kierowcą jak poziom Twojego komentarza,oraz prezentujesz taką wiedzę i podejście do przepisów,sytuacji drogowych i życia :crying:to lepiej abyś zostawiła auto i oddała prawo jazdy... :angry:
Pie...niczysz takie głupoty ,że czytać się nie chce :angry: kierowca fiata,bo starszy to powinien myśleć i przewidywać,że jakiś MŁODY-NIEDOŚWIADCZONY-IGNORANT-TUPECIAK będzie chciał "przykozaczyć" przed laską i może poślizgiem z wyrzutem auta wjechać mu na czołówkę :crying:

Czy czytałaś swoje wypociny??? :angry:
To na pewno były ułamki sekund całej sytuacji i jeśli nawet umysł kierowcy fiata podsunął plan działania,to ręce nie zdążyły wykonać reakcji......po za tym miał prawo czuć się bezpiecznie i oczekiwać od innych respektowania przepisów a tym bardziej dostosowania prędkości i stylu jazdy do warunków drogowych....

Śmieszą i zarazem porażają mnie wypowiedzi pseudo kierowców i ich komentarze w treści takiej jak Twój oraz np. 20-latek mistrz lepszy niż nie jeden kierowca... :angry:
Dla Twojej wiedzy jestem kierowcą który przejechał już dawno ponad milion km różnymi autami a rejony wypadku znam, z racji tego ,że w Kurpiewskie Stare(Zbójna,Łęg,Kurpiewskie...także) mam dalszą rodzinę itp,a okoliczne wioski i drogi są mi znane.

Doświadczenie jest ważne ,ale na idio...tów nie ma lekarstwa i przepisu a czasami i szybka reakcja nie pomoże.
Nie osądzaj kierowcy fiata i nie wybielaj faktycznego winnego i sprawcy wypadku...z wpisów jasno wynika,że konsekwencje zdrowotne są tragiczne....a winnym tego jest nie doświadczony prawdopodobny arogant i pirat drogowy....młodość nie jest tu wytłumaczeniem... :angry:
Marta
08:23, 03.04.2017 r.
Do xyz
Każdy ma prawo do błędu ? Ciekawe czy tak samo byś napisał/a gdyby to w Ciebie przywalil i teraz byś miał/a złamany kręgosłup?
Malwinka
08:57, 03.04.2017 r.
.




Nie znam dokładnych statystyk ale podejrzewam, że przyczyny kraks niezależne od kierowcy stanowią jakiś znikomy procent. Mam na myśli, zwierzę, kamień spod koła czy groźna awarię.

W rzeczywistości winę ponosi głupi, niedoświadczony "kierowca" bez wyobraźni.

Zauważcie, jak często "..kierowca na lekkim łuku drogi traci panowanie nad pojazdem..."

Nic dodać, nic ująć - wnioski są jednoznaczne!



.
Malwinka
09:08, 03.04.2017 r.
... a zmotoryzowana to rzeczywiście jakaś blondynka :wink:

Samochody stoją na poboczu (dla golfa lewym), widać, że fiat odbił maksymalnie w prawo, żeby uniknąć zderzenia a ona obwinia kierowcę o brak reakcji... :wassat:

Pewnie miał całkiem w te bagna uciec przed dzikusem ze wsi podlaskiej.
10:46, 03.04.2017 r.
Te znachory to nie WOS nie nasz powiat
Koleżanka
11:15, 03.04.2017 r.
Do wszystkich tępych ku**w które pier*olą na młodego kierowcę jeśli nie wiecie jak było na prawdę to zamknijcie mordy bo tego aż się czytać nie da. Redakcja mo też nie dokońca poinformowana ;)
Koleżanka
11:20, 03.04.2017 r.
Do wszystkich tępych ku**w które pier*olą na młodego kierowcę jeśli nie wiecie jak było na prawdę to zamknijcie mordy bo tego aż się czytać nie da. Redakcja mo też nie dokońca poinformowana ;)
edi
11:54, 03.04.2017 r.
to nas oświeć.
mk do "Koleżanka"
12:14, 03.04.2017 r.
Oświeć wszystkich czytających artykuł :angry:
Zdjęcia z miejsca wypadku dość jasno pokazują sytuację nie wspominając o opisie :sad:

A najlepiej gdybyś odwiedziła nie tylko swojego młodego kolegę ,a także nic nie winną, jadącą fiatem rodzinę poszkodowaną w wypadku...i jeśli kierowca(lub ktoś z tej rodziny)ma złamany kręgosłup przez tępą ku...w (to Twoje słownictwo) :angry:to spróbuj jemu powiedzieć jaka jest prawda i jego wina :angry: że do końca życia zostanie kaleką :angry:

Golf uderzył auto jadące prawidłowo...swoim pasem ruchu...wszystko w temacie. :angry:
13:43, 03.04.2017 r.
Czuwam na wami masz rację co to ma być ktoś to widział że się wypowiadacie? takim zachowaniem pokazujecie brak znajomości tej drogi i zdrowego, mądrego myślenia. Głupie chu...jeee tylko hejtować umiecie, zwykłe głąby..
Malwinka
15:05, 03.04.2017 r.
.


Nie broń pirata. Gówniarz bez wyobraźni i umiejętności jest poważnym zagrożeniem na drodze.

.
Janusz
15:27, 03.04.2017 r.
Skrócił sobie drogę na łuku w stronę ronda do kurpiewskich . Chciał w Hołowczyca się pobawić to pokazał. Za dużo w gry WRC grał na ps4. Rzeczywistość była inna
Ktoś ło
17:07, 03.04.2017 r.
Dla waszej wiadomości nikt nie ma złamanego kręgosłupa ;) są tylko poturbowani ;) redakcja mo też do końca jest niepoinformowana i pisze takie głupoty ;) co do młodego kierowcy chciał ustąpić tamtemu samochodowi, zjechał na pobocze i go zarzuciło
miejscowy
18:30, 03.04.2017 r.
Droga nie ma znaczenia? To ja dam przykład zakrętu tuż obok parkingu w lesie między Nasiadkami a Dąbrówką. Tam w ostatnich latach było ok. 15 wypadków - dachował taksówkarz wioząc matkę z nowo narodzonym dzieckiem ze szpitala, ciężki wypadek miał motocyklista, nawet autobus w ubiegłym roku. Może wszyscy ci kierowcy nie umieli jeździć?!

Miejsce wypadku pod Kurpiewskiemi jest niebezpieczne. A kto winien tego nie wiemy, więc po co obwiniać kogokolwiek, Powtórzę, że na tej drodze nie ma ograniczenia prędkości. O błąd łatwo.
miejscowy
18:34, 03.04.2017 r.
Do: Ktoś ło

A więc potwierdzają się moje przypuszczenia z pierwszego wpisu wczoraj o 20, 38
Gjnv
18:35, 03.04.2017 r.
Pierd..olona MALWINKO STUL DZIUB!!! POD LATARNIĄ JEST TWOJE MIEJSCE NIE WIESZ JAK BYŁO TO PRZYMKNIJ SIE!!! I TY JANUSZU TAK SAMO CHU...JU ZAJE...BANY
Malwinka
18:55, 03.04.2017 r.
.



Radzę ostrożniej posługiwać się słowem. Nie jesteś anonimowa.

Co do niedoświadczonych piratów drogowych, którzy nie zrozumieli jeszcze czym jest samochód, to w moim odczuciu zasługują oni na najwyższe potępienie społeczne. Nie godzimy się na ich niebezpieczne, nieodpowiedzialne popisy. Zbyt duże szkody powodują "tracąc panowanie na lekkim łuku drogi". Pół biedy, jeśli potłuką się sami i swoje szrotowate cudeńko. Gorzej kiedy cierpią niewinni ludzie.

Nie dla gównażerii na drodze publicznej!


.
...
18:59, 03.04.2017 r.
Mówisz, że nie wiem jak to było... :wassat:

Hmmm...

Możliwe, że to trotyl albo dwa wybuchy... a najpewniej to to ruscy radarem umyślnie sprowadzili tego golfa na lewy pas jezdni...
simon
19:01, 03.04.2017 r.
Znam młodego chłopaka z golfa. Zawsze jeździ spokojnie i bezpiecznie!!! Napewno nie była to próba popisania się przed dziewczyną. Wasze komentarze w jego stronę sa żenujące i zastanówcie sie co tu piszcie. Nie życze nikomu zeby znalazl sie na jego miejscu ale nigdy nie wiadomo czy któres z was nie znajdzie się w podobnej sytuacji. A redakcja jak zwykle wtrąci w artykule kilka dodatkowych wątków o urazach poszkodowanych i trzeźwości zeby zachęcic was idioc* do hejtów i żeby młodych kierowców ukazać w jak najgorszym świetle. Współczuje rodzinie z Fiata ale Młody Kierowca w tej sytuacji również potrzebuje wsparcia.
Gjnv
19:10, 03.04.2017 r.
Malwinka życzę Ci żeby ciebie tez cos takiego spotkało i żeby leciały hejty w twoją stronę! Wtedy sama zobaczysz jak to jest!! A jak ty oczerniasz MŁODEGO KIETOWCE to myślisz ,że też jesteś anonimowa!?


Popieram Simona. Też znam bardzo dobrze młodego kierowcę i wiem że nie lubi szybko jeździć i nie lubi się popisywać!!!
Ktoś ło
21:06, 03.04.2017 r.
Do: miejscowy
Pierwszego wpisu nie czytałam ;) ale dobrze Pan pisze droga ma duże znaczenie. Niestety pech chciał że akurat trafiło na młodego kierowcę którego według innych można oczerniać i oskarżać z powodu wieku. Ma 20 lat jest młodym kierowcą i nie umie jeździć. Ciekawe czy takie same komentarze byłyby gdyby zamiast tego młodego kierowcy był tam jakiś starszy doświadczony? Do czego wtedy ludzie by się przyczepili? Znam chłopaka i wiem że za każdym razem jeździ ostrożnie i z głową, tu niestety zdarzył się wypadek. Szkoda, ale widocznie tak miało być. Jak to się mówi "Gdybym wiedział że się wywrócę, to bym się położył" tak samo tutaj gdyby chłopak wiedział że będzie miał wypadek to by nie jechał. Moim zdaniem głupotą jest oskarżenie chłopaka o wszystko co najgorsze nie wiedząc jak było i z powodu wieku.
mk
06:41, 04.04.2017 r.
Nie robią na mnie wrażenia komentarze znajomych kierowcy golfa.....jaki to niby rozważny i niewinny :crying: po za tym używanie obraźliwych słów wobec piszących którzy przedstawiają prawdę i logicznie myślą ,jest żenującym spektaklem i wyrazem bezsilności i zaklinania rzeczywistości :angry:
Wystarczy logicznie pomyśleć i przeanalizować sytuację i przepisy....i dopiero po tym wstawiać komentarze.

Akurat znam ten odcinek drogi.
Odpowiedzialny,myślący kierowca nawet mimo braku ograniczeń(czyli w skrócie znaków) stosuje zasadę dostosowania prędkości i stylu jazdy autem do warunków drogowych(do czego obligują przepisy).
Jeśli kierowca golfa zjechał na prawe pobocze(na wąskiej drodze to typowe i normalne zachowanie) a wyrzuciło go na lewe i czołowo zderzył się z PRAWIDŁOWO JADĄCYM FIATEM to można wyciągnąć wnioski.....brak doświadczenia i umiejętności, za duża prędkość (dla laików,prawe koła uchwyciły piaszczyste pobocze a lewe asfalt i różnica przyczepności) i nie miał możliwość opanowania auta raz na łuku-dwa przy uchwyceniu pobocza , nie stosowanie się do przepisów pomimo braku znaków(gdy jest mgła na jakimś odcinku drogi nikt nie jedzie i rozstawia znaki)....
W ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI TO KIEROWCA GOLFA UDERZYŁ NA LEWYM-przeciwnym PASIE DROGI CZOŁOWO W FIATA i mimo zaklinania rzeczywistości to on jest sprawcą wypadku.


Jeśli jest młodym,nie doświadczonym kierowcą powinien zmniejszyć prędkość a nawet zatrzymać auto i zjechać na pobocze umożliwiając bezpieczną jazdę kierowcy fiatem.Dzięki niemu mamy poważny wypadek.Tyle w temacie.
15:00, 04.04.2017 r.
Nie wiecie jak było , a piszecie takie bzdury ... znam osobiście tego młodego chłopaka. Wiem że w tym wydarzeniu był jeszcze jeden samoch od,który był winny temu, a uciekł z miejsca zdarzenia. Moglibyście odpuścić sobie takie durne komentarze ! Normalnie można się załamać ludzką głupotą pozdro !
Kolorowa
15:04, 04.04.2017 r.
Nie wiecie jak było , a piszecie takie bzdury ... znam osobiście tego młodego chłopaka. Wiem że w tym wydarzeniu był jeszcze jeden samoch od,który był winny temu, a uciekł z miejsca zdarzenia. Moglibyście odpuścić sobie takie durne komentarze ! Normalnie można się załamać ludzką głupotą pozdro !
Gjnv
18:40, 04.04.2017 r.
Popieram Kolorowa!! Masz racje !! I też slyszałam o tym sprawcy, który uciekł z miejsca wypadku i zostanie bezkarny!! I to właśnie ten kierowca to PIRAT DROGOWY A NIE MŁODY KIEROWCA!!!
Kolorowa
21:05, 04.04.2017 r.
Dziękuję za poparcie. I szczerze współczuję temu niewinnemu chłopakowi... Domyślam się co może przeżywać, A patrząc na te komentarze na pewno czuje sie lepiej..
Mhn
12:50, 05.04.2017 r.
Jak przeczytałem ten artykuł i komentarze to straciłem wiarę w ludzkość.
Redakcja MO, to jakaś wielka porażka, jak na łamach takiego portalu można dodawać informacje, które nie są sprawdzone i znacznie mijają się z prawdą. Żenada, liczą się tylko pieniądze za nabite wyświetlenia po takich artykułach.
Po drugie, komentarze tych doświadczonych nieomylnych kierowców.. Ludzie, nie znacie sytuacji a od razu, nie zastanawiając sie dluzej, tak okreslacie tego mlodego chlopaka. Jak można byc tak plytkim? Nikt nie wspomni, ze chlopak chcial uniknac zderzenia z innym samochodem, przybral pobocza, a juz wtedy ciężko było cokolwiek zrobic. Oczywiście, jest tu jego wina, ale nie spowodowana jego bezmyslnoscia i brakiem umiejetnosci, tylko naprawde trudna sytuacją. Prowadzacego fiata zostawmy w spokoju, bo akurat on tu jest niewinny i koniec.
PS. Mam 20 lat. Chętnie mogę porównać swoje umiejętności za kierownicą i znajomość przepisów z jakimś z wcześniej madrzacych się mistrzów kierownicy :)
do ....Mhn i innych głoszących prawdę
14:41, 05.04.2017 r.
Następny 20-latek :crying:mistrz kierownicy :crying: w swoim ego..
Zerknij statystyki na umiejętności młodych kierowców :tongue:

Za młody jednak jesteś, i za bardzo zarozumiały ....pewnie życie zweryfikuje Twoje osądy o sobie i swoich umiejętnościach.....doświadczenia i szybkiej reakcji nabywa się latami i po setkach tysięcy kilometrów i wtedy z "automatu" następuje reakcja na daną sytuację na drodze.
Nie ośmieszaj się tym,że jesteś zarozumiały ,bo setki krzyży przy drodze znaczą miejsca kresu zarozumiałości i wiary w siebie i w auto :crying:

Po za tym nikt z tych wyśmiewanych przez Ciebie mistrzów nie kazał sprawdzać się ze sobą, zapewne znają swoją wartość i umiejętności i nie muszą wypisywać takich bzdur ...a Ty takimi bredniami nie poradnie próbujesz zrobić z Siebie super kierowcę bo nim na pewno w rzeczywistości nie jesteś...śmieszne to i żenujące.

W przytoczonej wypowiedzi rzecznika policji nie ma nawet słowa o trzecim aucie...więc skąd takie dane?
Więc może napiszesz jak jechało trzecie auto i w którym kierunku...zweryfikujemy wtedy sytuację i czy jest taka możliwość.

Przestroga "mistrzuuu" ....wiara w swoją nieomylność i super umiejętności jest niczym nie popartym Twoim marzeniem...i śmiem twierdzić z pewnością na 100% że daleko Ci do prawdy.
Dorośnij-spokorniej i nabierz doświadczenia...bo właśnie tacy powodują zagrożenia w ruchu drogowym :angry:.
Koleżanka
21:31, 05.04.2017 r.
Popieram KOLOROWA ;-) słuchajcie tych waszych durnych komentarzy nie da się aż czytać ponieważ krew człowieka zalewa 😤 idąc waszym tokiem myślenia to skoro jest młodym kierowcą to jest głupim kierowcą. Co jest moim zdaniem bezpodstawnym oskarżeniem. Fakt przy drogach stoi dużo krzyży ale to nie tylko młodych kierowców bo także i starszych i doświadczonych kierowców których zabiła rutyna.
Więc dla wszystkich którzy komentują ten artykuł tylko po to aby jechać po młodym kierowcy zastanówcie się co wy byście w takiej sytuacji zrobili i czy jesteście takimi wzorowymi kierowcami za jakich się uważacie ;-)
Drogi młody kolego nie poddawaj się 👍 wszystko się jakoś ułoży najważniejsze że wszyscy żyjecie i nie macie jakiś tam większych obrażeń oraz uszkodzeń. Życzę zdrowia i szybkiego powrotu do formy Tobie i dziewczynie która jechała wtedy z Tobą.
Trzymaj się.
Unknown
10:09, 06.04.2017 r.
Ile ludzi tyle wersji czy ktoś tu ma inne informacje czy wie coś więcej na temat tego wypadku? :wink: Nikt w oficjalnej wersji nie mówi o trzecim samochodzie a jeżeli wszechwiedzący wiedzą lepiej to może niech napiszą jak było naprawdę...
do koleżanka godzina 23.31 IP 159.134
08:32, 07.04.2017 r.
Po pierwsze naucz się czytać komentarze i logicznie odbierać treści w nich zawarte... :crying:
Po drugie tych Twoich i innych obrońców durnych-tę...pych komentarzy nie da się czytać....prosimy o konkretne-szczegółowe informacje na temat przyczyn wypadku jeśli różnią się od oficjalnej wersji policji :crying:
Po trzecie bronicie winnego ,próbując na wszelkie możliwe sposoby wybielić kierowcę golfa....zapominając o podstawowych prawach i zasadach ruchu drogowego.
Po czwarte nikt nie twierdzi,że każdy młody kierowca jest zawsze głupi itp.....ale w danym wypadku łamanie przepisów i zasad ruchu drogowego przyczyniły się do wypadku mimo prób usprawiedliwiania jego zachowania.
Po piąte znajomi i koleżanki włażą w przysłowiowy ty...łek bez wazeliny.
Po szóste był wypadek i trzeba na "klatę" przyjąć jego skutki i konsekwencje.

Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia wszystkim uczestniczącym w wypadku.
Walek
20:57, 07.04.2017 r.
Po pierwsze to nie chłopak kierował tylko ta gu*niara!on siedział z boku,mam nadzieje ze poniesie konsekwencje!wspolczuje rodzinie z fiata
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne