Środa, 9 lipca 2025 r., imieniny Lukrecji, Weroniki, Anatolii
Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Często robię zakupy w sklepie Tesco i niestety po ostatniej wizycie nie mogę zostawić tego bez komentarza. Obsługa na stoisku z wędlinami jest fatalna. Panie są zawsze naburmuszone, nieuprzejme.
Ja jako klient czuję się jak intruz, jestem obsługiwana z wielką łaską. Nie jest to tylko moja uwaga, takie wrażenia mają wszyscy moi znajomi robiący zakupy w Tesco. Dziwne, że nikt z kierownictwa sklepu tego nie widzi. Może potrzebna jest uwaga na forum, żeby ktoś coś z tym zrobił, bo skargi pozostawiane w sklepie nie przyniosły żadnego skutku.
Od redakcji:
Pracownicy biura prasowego Tesco Polska w odpowiedzi nadesłanej do naszej redakcji zaznaczyli, że poziom obsługi w sklepach jest dla firmy priorytetem, dlatego prowadzone są cykliczne szkolenia z wiedzy o produktach i wzorowej obsługi klientów. Jak zapewniają przedstawiciele Tesco Polska podjęte zostaną odpowiednie kroki, aby każdy z klientów był zadowolony z kontaktu z pracownikami Tesco. Jeśli zajdzie taka potrzeba, ponownie zostaną powtórzone szkolenia dla pracowników.