« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 21 listopada 2017 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: nikt nie chce matki z czwórką dzieci

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Znalazłam się w bardzo trudnej sytuacji. Wynajmuję od dłuższego czasu parter domu przy jednej z ostrołęckich ulic. Niestety, dom idzie do sprzedaży, a ja nie mogę znaleźć mieszkania, chociaż ogłoszeń jest bardzo dużo.

Trzypiętrowy dom, w którym dotychczas zamieszkiwałam, idzie pod młotek. Ja zajmowałam parter, ale niestety dostałam nakaz wyprowadzenia się do końca kwietnia br. Udało mi się przedłużyć umowę jeszcze o miesiąc. Od kwietnia dzwonię po ogłoszeniach, ale niestety, niby zgłoszeń jest dużo, ale nikt nie chce wynajmować mieszkań ludziom z dziećmi. Pytam dlaczego? Mam czwórkę dzieci, stabilizację finansową i rodzinną - przedszkole, szkołę, normalne obowiązki domowe. Czy wszystkie osoby wynajmujące mieszkania są bezdzietne? Czy boicie się rączek odznaczonych na ścianach? Czy może powinnam oddać czwórkę dzieci do domu dziecka bym mogla wynająć w Ostrołęce mieszkanie? Poszukuję po prostu 3-4-pokojowego mieszkania do drugiego piętra (z uwagi na zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom).

Wyświetleń: 17390
 
09:46, 13.05.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Elo
07:50, 13.05.2017 r.
Wlasnie o to chodzi, zniszczone sciany, meble itp
Ostrołęczanin
07:52, 13.05.2017 r.
Przykra sprawa,
Pomóżcie tej Pani, do końca maja już blisko , co ta kobieta ma zrobić na koniec miesiąca, iść z dziećmi pod most ?

Może Pan prezydent miasta by w końcu wziął się do roboty i pomógł chociaż w tak wydaje się "prostej" sprawie
Kabrio
07:58, 13.05.2017 r.
Tak wygląda w Ostrołęce miłość do bliźniego i naśladowanie Chrystusa.
Ona
08:06, 13.05.2017 r.
Ja mam dwójkę dzieci, stabilizację i jest problem bo dzieci. Pomimo to że szukam mieszkania nie umeblowanego ludzie patrzą krytycznie na dzieci.A prezydent cóż zbywa i obiecuję pomoc przy czym rozkłada ręce i tyle.
Ppp
08:10, 13.05.2017 r.
No ale co dziwicie sie? Ktos zapracowal sobie i ma mieszkanie ktore chce wynajac, a w polskim prawie jest tak ze potem jak taka rodzina w trudnej sytuacji i nie placi czynszu to nie mozne jej wyeksmitowac. Ktos charowal na mieszkanie a potem jest problem.

Od takich sytuacji to jest mopr i urzad miasta. Ale oni zamiast pomagac takim osobom wola remontowac muzeum wykletych i dawac mieszkania zulom na meliny.
DO Elo
08:10, 13.05.2017 r.
Własnie to jest smutne para z pieskiem ma większe poszanowanie niż z 3 czy 4 dieći pamiętam w latach70 i początek 80 takie kobiety były szanowane i co się stało z ludzmi
Gh
08:13, 13.05.2017 r.
Proszę kupić sobie mieszkanie. Z 500+ ma pani 2000zl. Plus pensja z pracy. Ja tez bym nie chciał wynająć mieszkania rodzine z dziećmi bo wtedy nawet jak nie płaci to nie można jej wywalić i mamy darmozjada mieszkającego za darmo. Ludzie ze swoimi mieszkaniami robią co chcą to po co taka skarga będę chcieli to puste będzie stać.
Ewe
08:17, 13.05.2017 r.
Pewnie chodzi o strach że później takiej osoby nie można wyrzucić z mieszkania.
Gh
08:17, 13.05.2017 r.
Proszę sobie zapracować na swoje kupić dwa nawet mieszkania i wynajmować. Mi tez Pan jeżdżący Panamera nie chciał dać się przejechać zły człowiek co?
do gh
08:20, 13.05.2017 r.
Ktory bank matooole przyzna kredyt matce,której głównym dochodem jest 500+. Takich ludzi jak Ty to bym ubezwłasnowolniła.
Monika
08:20, 13.05.2017 r.
Matki z dziećmi często przestają płacić, a potem nie można ich ot tak wyrzucić z zajmowanego lokalu. Znam dwa takie przypadki i uwierzcie, to jest gehenna dla właściciela lokalu, który musi sam regulować wszelkie opłaty i nie może pozbyć się niechcianych lokatorów. Takie polskie chore prawo. Umowa w tym przypadku jest nic nie warta.
paula
08:38, 13.05.2017 r.
Zgadzam się z komentarzami, że w sytuacji kiedy opiekunowie z dziećmi przestają płacić, to takich osób nie można po prostu wyprosić z mieszkania i właściciel zostaje z lokatorami na głowie, za których musi regulować wszystkie rachunki.
To jest główny powód dlaczego pary z pieskiem mają większe szanse niż matka z dziećmi. Gdyby prawo było takie, że jak nie płacisz (czy to singiel,czy rodzina z 5-tką dzieci) to można cię z mieszkania usunąć, myślę że nie pani pisząca skargę nie miałaby najmniejszych problemów z wynajęciem lokum.
@@@
08:42, 13.05.2017 r.
Popieram przedmówców . Prawo chore , że właściciel mieszkania nie może wywalić lokatorów nie płacących na bruk . Ludzie cwani mają mieszkanie za free i śmieją się .
Prawo powinno chronić właścicieli nieruchomości .
PPP racja
08:44, 13.05.2017 r.
Nie gniewa się pani i nie denerwuje .
Ale niestety jest taka racja jak napisał/a Ppp .
Nie chodzi o rączki na ścianach ale o prawo w Polsce jest tak po..na.e że trudno wynajmować je ludziom w takiej sytuacji jak pani.
Gdy chciałem by kobieta z dwójką dzieci opuściła lokal , że względu że nie płaciła czynszu ni innych mediów ja nic z tym nie mogłem zrobić.
Walczyłem i prawowałem się ponad rok.
Policja i inne urzędy były bezradne w tej sytuacji.
Głupotą moja było to że z kobietą podpisałem umowę dwuletnią i musiałem czekać do jej rozwiazania ,a że wychodził okres zimowy musiałem zapewnić jej lokal bo była chroniona ze względu na dzieci.

Prawo nie stało za mną jako właścicielem , lecz za tą kobietą. Wyszło na to że mieszkanie moje a wedle prawa nie.
Od tej pory nie wynajmuję go rodzinom . Umowę piszę tylko na miesiąc .
Ostrołęczanin
09:01, 13.05.2017 r.
Czemu ta pani nie myślała o warunkach mieszkaniowych jak decydowała się na kolejne dzieci.
A gdzie tata tych dzieci.
Myślenie nie boli.
tirdrive
09:03, 13.05.2017 r.
A mnie się wydaje że większość wynajmujących te swoje luksusowe apartamenty chyba robi to nie legalnie i dla tego obawiają się wynajmować takim osobą
Tapatik
09:08, 13.05.2017 r.
Nie rozumie, dlaczego chcecie, aby ta kobieta kupowała mieszkanie, skoro ona woli wynająć.
Może być tak, że owszem, ta pani ma 2.000 zł za dzieci, ale to nie znaczy, że ma 150.000-200.000 tysięcy na mieszkanie.
Rozumiem, że sugerujecie kredyt hipoteczny, ale co będzie jeśli tych 2.000 zabraknie?
Poza tym ona w tym momencie potrzebuje dużego mieszkania ze względu na dzieci, ale dy dzieci dorosną to wystarczy jej dużo mniejsze.

Przykład z Panamerą nie jest trafiony, ponieważ są ludzie, którzy wypożyczają samochody. Bodajże w Kielcach można wykupić przejażdżkę Ferrari.

Są osoby, które wynajmują mieszkania i na tym zarabiają, dlaczego nie chcą wynająć mieszkania akurat tej kobiecie to ja nie wiem. Jak lokator nie chce płacić to jest kłopot bez względu na to, czy jest to matka z dziećmi czy ojciec bez dzieci. Na tę okoliczność trzeba sporządzać umowę najmu okazjonalnego.
Gh
09:15, 13.05.2017 r.
Taaa bo ja pisałem coś o kredycie. Pani pisze ze ma stabilizację finansowa wiec pracuje plus dochód z 500+ Panią możemy ubezwlasnowolic za pisanie treści których nikt nie wypowiedział. Może Pani weźmie kredyt i wynajmie mieszkanie tej Pani z dziećmi? Będzie spłacać kredyt i utrzymywać rodzine.
Katecheta
09:16, 13.05.2017 r.
Wiem jedno!!!!
Anka PiSanka to S Z M A T A
lolo
09:16, 13.05.2017 r.
witam
dzwoniła pani pytała o mieszkania, ja bylem zdecydowany wynając Pani mieszkanie nie przeszkadzały mi dzieci
nie wiem co Pani nie pasowało
bo temat sie urwał
a teraz czytam i nie rozumiem ????
Gh
09:20, 13.05.2017 r.
To może tez w Kielcach jej mieszkanie wynajmą. W Ostrołęce nie mogłem się Panamera przejechać.
Gh
09:28, 13.05.2017 r.
Bez sensu ta cała skarga. W życiu nie stety trzeba myśleć. Nie można polegać na obcych ludziach ze pomogą matce z 4 dzieci. Każdy w tych czasach chce żeby kasa się zgadzała. Mi się pralka zepsuje nikt mi nowej nie da jak sam sobie nie kupię. Pani mogła pomyśleć przed zakładaniem tak dużej rodziny o stabilizacji a nie teraz się skarżyć na swoją sytuacje. Każdy jest kowalem swego losu.
stach
09:37, 13.05.2017 r.
od nas kiedys wynajela pani z dziecmi mieszkanie, pomijajac zniszczenia (nie chodzi o rączki na scianach, ale np. dziury w betonowej scianie, swoja droga nie wiem co trzeba robic, zeby wyrabać dziure o srednicy 3cm w betonie) przestała płacic w pewnym momencie, kłamała, opowiadała nam jakies bajki, ze zapłaci... oczywiscie nigdy nie zapłaciła, nie wkładam wszystkich do jednego worka, ale pozory myla
stach
09:41, 13.05.2017 r.
i jest tak jak mowia we wczesniejszych komentarzach, nawet jak sie skonczy umowa nie mozna wyrzucic osób niepłacących z mieszkania, teraz wiem, ze jest na to sposób - umowa najmu okazjonalnego
kierowca
09:44, 13.05.2017 r.
A co na to księża proboszczowie z ostroleckich parafii?
09:45, 13.05.2017 r.
Ale wy ludzie jesteście popie***leni za przeproszeniem teraz wynajmujacy ma prawo iść z najemca do notariusza i podpisać papier o wynajęciu mieszkania przykładowo na rok czasu i w razie nie płacenia ma prawo ta umowę zerwać a po drugie po co płaci się kaucję ? Po to właśnie ze w razie uszkodzenia czego kolwiek właściciel bez problemu mógłby ta szkodę naprawić
Q
10:14, 13.05.2017 r.
Czemu ludzie tak bardzo boja sie dzieci? Moja corka z dwojka tez szukala mieszkania na wynajem. Ciezko byll znalezc bo dzieci za male. W jednym miejscu miala juz sie wprowadzac ale w ostatniej chwili wlasciciel zadzwonil odwolal i powiedzial ze wynajmie mlodemu malzenstwu bez dzieci. Po dwoch miesiacach mial tak zniszczone mieszkanie ze wymagalo generalnego remontu a mlodych wyprowadzala policja.
...
10:17, 13.05.2017 r.
Żyjemy w takich czasach ,że ludzie bardziej współczują błąkającym się pieskom niż Matkom z dziećmi. Jest to przykre.
do ...
10:45, 13.05.2017 r.
ludzie sami sobie zapracowali na to, że współczuje się bardziej błąkającym pieskom niż matkom z dziećmi.
Błąkający się piesek sam sobie bezdomności nie wybrał, człowiek go tak urządził. Natomiast przebiegłość, podstępność, kłamstwo i nieuczciwość ludzka, to wynik świadomego działania człowieka-stąd to ograniczone zaufanie ludzi do ludzi.
Oczywiście jest to uogólnienie, ale przypadki wyłudzania dobroci czy jej nadużywania przez innych, są coraz częstszymi przypadkami, nie ma się co dziwić, że człowiek jest mniej czuły na krzywdę innych. Nigdy nie wiadomo, czy ktoś cię bezczelnie nie wykorzysta-jak gumę do żucia.
Monika
10:49, 13.05.2017 r.
Ja wynajmując mieszkanie zabezpieczam się wkslem in blanko podpisanym przez lokatora. I niech mi tylko podskoczy :laughing: :laughing:
Kawaler
10:58, 13.05.2017 r.
A ja szukam matki z dzieckiem do mojego domku... Mam stabilność finansową. Całkiem ładny nowy dom, jestem wysoki (185) podobno przystojny, 30 latek, a kandydatki brak.....
dzieci...
11:05, 13.05.2017 r.
Nie jest prawdą, że dużo mieszkań na wynajem - bardzo mało. Tylko kamikadze wynajmie matce z czwórką.
wojtas
11:22, 13.05.2017 r.
Ja też szukam fajnej panny ale z jednym dzieckiem max 2 . Mam fajny domek 160 m2 w Ostrołęce. Urządzony na wysoki standard, kuchnia odwalona a korzystam z czajnika do kawy tylko. 3 pokoje wyszykowane na górze i sypialnia. I co z tego. Miałem juz 4 w zeszłym roku i nie nadawały się do niczego.

PS. Nie musi być modelką i być super zgrabna.
Darek
11:25, 13.05.2017 r.
Proszę proponować wynajmującym umowę najmu okazjonalnego, podpisaną u notariusza i na pewno nikt nie odmówi. Dzięki takiej umowie, wynajmujący będzie mógł Panią wyrzucić z mieszkania, jeśli przestanie Pani za nie płacić. To jest najuczciwsza umowa, bezpieczna dla obu stron.
xxl
11:35, 13.05.2017 r.
wojtas widocznie jesteś zwykłym nieudacznikiem życiowym i stąd to wszystko
Xxx
11:48, 13.05.2017 r.
Mieszkań do wynajęcia w Ostrołęce jest bardzo mało , a będzie jeszcze gorzej bo jak ruszy budowa elektrowni to znowu w Ostrołęce będzie boom na wynajem za duże pieniądze .

Szczerze to z doświadczenia też byłbym się wynająć mieszkanie dla samotnej matki z czwórką dzieci , zniszczenie przez dzieci to jedno , drugi to to , że taka osoba jest chroniona w okresie zimowym i nie obowiązuje miesięczne wypowiedzenie , różnie jest to interpretowane , ale zawsze będą kłopoty jak się trafi na osobę , która to umie odpowiednio wykorzystać i wie jak zagrać dla właściciela na nosie .

Wynajmowałem dla ludzi kilka mieszkań w Ostrołęce , nikt nie szanuje swojego , każdy kombinuje jak uniknąć zapłaty lub rozliczeń na koniec wynajmu i nikt nie przyzna się , że zepsuł prysznic , zbił szybę w oknie , uszkodził telewizor czy porysował mocno podłogę , a każdy chciałby zapłacić tylko czynsz , bo jak to więcej płacić ...
hgv
11:58, 13.05.2017 r.
Może zanim się będzie mieć 4 dzieci warto się zastanowić gdzie się z dużą rodziną będzie mieszkać kiedy się pojawią na świecie?
Co do wynajmujących to w zasadzie czemu mają nie decydować komu wynajmą swoje mieszkanie?
gość
12:01, 13.05.2017 r.
Nie szukajcie winy w przedstawicielach miasta. W pewnym sensie to my jesteśmy temu winni. Mieszkania wynajmowany są od lat. Ale jak znalazło się grono ludzi, które skorzystało z prawa ze nie można ich wyrzucić z wynajmowanego mieszkania, wiec teraz nie ma co się dziwić. Narobią szkód oraz długów i śmieją się w twarz. A walka w sądzie ciągnie się latami.
poprzednicy
12:02, 13.05.2017 r.
pełna zgoda z przedmówcami wyzej w 100% mops mopr tam prosze sie kierowac
Bismarck
12:11, 13.05.2017 r.
Od takich sytuacji są mopsy,mopry, caritasy i inne darmozjady. Jeśli ta pani jak pisze ma ustabilizowane finanse to niech bierze kredyt i kupuje na własność. Tak zwane M-4 48 metrów w płycie można znaleźć za mniej jak 120 tys. No chyba że pani by wolała demolować od razu nowe i nie swoje. Tak to jest jak się słucha plebana i dba się tylko o przyrost naturalny nie myśląc o zapewnieniu utrzymania wyprodukowanej "czeladzi". Proszę iść teraz do plebana i domagać się od niego pomocy. Na dzieci polskich też mieszka taka czereda chociaż tamci są chyba "u siebie" to mieszkanie wygląda jak po wybuchu nuklearnym. Wolałbym wstawić tam krowy niż wynająć chatę takiej hołocie.
Ja
12:12, 13.05.2017 r.
Jesli chodzi o to czy moze wyrzicic czy nie to tak, ale droga do tego nie jest prosta i noe moze zrobic tego sam, a przez sąd wysylajac wczesniej nakaz do jednwgo i drugiego malzonka. Jesli sie noe wyprowadza sprawe kieruje sie do sądu...wiec droga jest i dluga i na pewno kosztowna...
Ale nie o to tu chodzi, a o to ze nie chca wynajmowac matkom z dziecmo. TAK. Nie chca boją się zniszczen jakie mogą zrobic dzieci, jak i na pewno tego co bedzie jeali przeatanoe się placic.
Moim zdaniem po to sie placi ten 1000 czy 2000 na poczatku to jest dla nich awaryjna kasa pozniej z tego moga mieszkanie odswiezyc, a mysle ze matka z dzieckiem mniej zniszczy mieszkanie niz cagle balujacy lolatorzy
......
12:22, 13.05.2017 r.
I tylko piwka co wieczor jak zawsze to bylo..... ludzie widza moze prezydent da jak zawsze
Pablo
13:15, 13.05.2017 r.
Ja osobiście również bym najmcow ostrożnie wybierał, nie chciałbym aby ktoś nie odpowiedni się trafił, bo później tylko więcej problemów niż pożytku z wynajmu, ale oczywiście, pozory lubią mylić.
Wojtas kuchnia odwalona to nic dziwnego ze żadna nie chce xd było ja ładnie zrobić a nie odwalić hehe ale serio dzisiaj panny są jakieś dziwne, nie mówię ze to ma być kura domowa itp, ale podejście wielu dziewczyn do poważnych spraw pozostawia sobie wiele do życzenia, a mam dopiero 25 lat.
płotek
13:43, 13.05.2017 r.
mamy komentarz osoby która chciała wynająć mieszkanie i co? jakie były powody? a może Pani po prostu liczy na mieszkanie od Pana Prezydenta? :wassat:
Marcin K
13:47, 13.05.2017 r.
Ostroleka w kolejnej odslonie.
Stach
13:52, 13.05.2017 r.
A co da 1000 czy 2000 depozuty, jak kilka miesiecy ktos nie placi ? I tak jest w plecy.... tylko najem okazjonalny
do ... @ 12:45
14:30, 13.05.2017 r.
Nie potrafię zrozumieć czym dziecko może zasłużyć sobie na brak współczucia. Natomiast niejeden pies mnie już zaatakował. Nie jednemu raczej bym kopa przywalił niż współczuł kiedy próbuje mnie ugryzć.
Michal
15:17, 13.05.2017 r.
To klepnij jeszcze dwojeczke i bedzie latwiej cos znalezc 🙂
goo
16:44, 13.05.2017 r.
Ja nie mam problemu z wynajęciem mam 3 dzieci i juz wynajmuje ponad rok nigdy nie było skarg i nigdy nie zalegam z czynszem dzieci dziur nie robią bo ich poprostu pilnuje pozdrawiam tych którzy nie przekreślają rodzin z dziećmi
Mdt
16:55, 13.05.2017 r.
W Ostrołęce sam pis, nikt nie pomoże.
mIESZKANKA
17:02, 13.05.2017 r.
Mieliśmy z mężem ten sam problem. Jak dzwoniliśmy i mówiliśmy że mamy 2 dzieci w wieku szkolnym to usłyszeliśmy że na 80 metrach kwadratowych będzie nam ciasno!!!
17:15, 13.05.2017 r.
Pozdrawiam wszystkich Komentujących, ale jakoś nikt z Państwa nie kojarzy, że
te obecnie małe dzieci w przyszłości będą pracowały na Wasze e m e r y t u r y.
W porównaniu do nawet n a j b o g a t s z y c h państw europejskich - Polska ma
zdecydowanie wadliwą s t r u k t u r ę ( za mały procent mieszkań "pod wynajem" )
m i e s z k a l n i c t w a.
Zapewniam Państwa że nie jest to wyłącznie mój punkt widzenia. Proszę sobie
sprawdzić na stronach Instytutu Mieszkalnictwa, albo Związku Developerów (choć ta
druga organizacja preferuje tylko p r y w a t n e mieszkania pod wynajem).
Przyczyny takiego stanu rzeczy są złożone historycznie , ale skutki fatalne. Przy
braku mieszkań komunalnych ( nie mylić z komuną ) pod wynajem - Polki i Polacy
nie są mobilni zawodowo. Badania wykazują, że wyjazdy do pracy poza granicami -
w dużym stopniu powodowane są n i e d o s t ę p n o ś c i ą wynajęcia relatywnie
taniego mieszkania w innej miejscowości na terenie Polski. Moje obydwie dorosłe
wnuczki rozpoczynając swoje bytowanie w Glasgow - z wielką łatwością otrzymały
tam dostęp do mieszkań komunalnych (zarządzanych przez miasto, nie mylić z
"komuną"). Dziś oczywiście mieszkają "na swoim". Warto przypomnieć, że partia
PiS podczas pierwszej tury sprawowania rządów - obiecała wybudowanie t r z e c h
milionów mieszkań. Rządy PO/PSL także nie potrafiły przełamać n i e c h ę c i polskich gmin - do budowania mieszkań pod wynajem. Obecne ponowne rządy PiS też sobie z tym problemem społecznym nie radzą (nie zmieniając obowiązującej" Ustawy o samorządzie gmin", nie kierując na te cele jakichś liczących się środków budżetowych). Ostrołęka nie jest tu wcale jakimś niechlubnym wyjątkiem.
Z poważaniem Jerzy Brojek z Ostrołęki dnia 13 maja 217 roku
Mja
17:19, 13.05.2017 r.
O matko!!! co ja tu czytam,czytam i niedowierzam w jakim ja mieście żyję z jakimi ludźmi....ile w was jadu i braku empatii do drugiego człowieka,najlepiej to oceniać innych a zacznijcie najpierw od siebie samych.
do Jerzy Brojek
17:57, 13.05.2017 r.
Panie Jerzy, na swoją emeryturę pracuje ja sam i co miesiąc na ten cel przelewam składki do ZUS. A że Państwo sobie wykombinowało, że z tych składek opłaca aktualnych emerytów, to jego problem.
Do Mja
18:18, 13.05.2017 r.
Bierz ich do siebie, na co czekasz samarytanko?
ae
19:14, 13.05.2017 r.
Ta pani nie ma zameldowania w Ostrołęce i zgodnie z prawem nie może otrzymać mieszkania od prezydenta Ostrołęki.
iiiiiii
19:30, 13.05.2017 r.
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
otto
19:33, 13.05.2017 r.
takie mamy prawo, niestety... wynajęcie takiej osobie mieszkania często kończy się tym, że nie płaci rachunków i czynszu, nie mówiąc o odstępnym za wynajem i nic z tym nie można zrobić, Państwo jest bezradne, a Właściciela najwyżej ściga komornik za czynsz i prąd czy wodę..... nawet mediów nie może odciąć, a płacić musi. Najemca zmienia zamki i można go pocałować... śmieje się w twarz... Ta pani wcale taka być nie musi, ale życie i statystyka pokazuje taki scenariusz bardzo prawdopodobny i często spotykany
Józef
19:44, 13.05.2017 r.
padła kwestia czemu ma czworo dzieci - a czy obecny rząd do spółki z Kościołem nie zachęcaja do jak największej liczby dzieci? skoro tak to niech np kościół jej pomoże, przecież w domu parafialnym chyba jest dosyć pomieszczeń
xyz
19:50, 13.05.2017 r.
Ci, którzy dziwią się czemu nikt nie chce wynająć mieszkania matce z dziećmi, nie ważne ile by ich było, chyba nigdy nikomu nie wynajmowali swojego mieszkania. Ta pani nie pisze czy jest samotną matką, czy nie, ale moi rodzice kiedyś mieli mieszkanie do wynajęcia i przyjechał facet zdecydowany, wpłacał kaucję i czynsz za kilka miesięcy z góry oraz samotna kobieta chyba z jednym dzieckiem, która naopowiadała jak jej źle, ciężko i nie dobrze, więc się rodzice politowali i wynajęli kobiecie, bo żal im było żeby się musiała tułać. Po jakichś dwóch miesiącach pani wyprowadziła się bez słowa, zostawiając klucze do mieszkania u sąsiadów, z rachunkami za wodę, na które zabrakło kaucji, a listy od kuratorów przychodziły jeszcze jakiś czas. Od tamtej pory skończyło się litowanie nad kobietami samotnie wychowującymi dzieci :)
GOSC
20:10, 13.05.2017 r.
Na parafii jest dużo miejsca można mieszkać
20:22, 13.05.2017 r.
Do monika ty czasem nie jesteś ta mądrala co wynajmuje na modrzejewskiej
Bez
20:24, 13.05.2017 r.
Przyjedź kobieto do UK. Tutaj cię uszanuja i pomogą. Bo we własnym kraju się raczej nie doczekasz.. 🤔
wynajmujący
20:27, 13.05.2017 r.
Wynajmijcie bez umowy, jak nie placi to jak nie ma nikogo w domu wchodzicie walizki na klatke zmieniamy zamiki i wszystko. Jak bedzie problem dzwonimy po policje, ze was nachodzi i po problemie.
20:35, 13.05.2017 r.
problem jest bardzo złożony a przepisy prawa jak to w Polsce bywa nie jasne wynajęcie mieszkania nie powinno przynosić ryzyka że ktoś nie płaci itp.powinny powstac agencje które wynajmują i za to odpowiadają za jakoś opłatą i tą one powinny rozwiązywać problemy a nie właaściciel szarpać się z nie uczciwymi osobami
Agnieszka
21:03, 13.05.2017 r.
Nikt nie boi się dzieci, tylko rodziców! Trzeba dobrze zastanowić się, komu powierza się swoje mieszkanie! Mam również negatywne doświadczenia! Ta pani zamiast wynajmować 3-4 pok. mieszkanie, powinna chyba raczej kupić w starym budownictwie jakieś niewielkie mieszkanie, na które będzie ją stać, dzieciom kupić piętrowe łóżka, a nie "włóczyć się" z 4. dzieci i żalić się na obcych ludzi! Ma do pomocy ojca tych dzieci, babcie, dziadków, ciocie i wujków!
Eee
21:39, 13.05.2017 r.
Myśle ze najczęstszym powodem jest strach a tym bardziej osobom z małoletnimi dziećmi. Taka osoba jest chroniona i na dodatek moze zostać zameldowana nawet bez wiedzy właściciela mieszkania czy domu. Wystarczy ze zgłosi sie do odpowiednich instytucji. Wiem ze to przykre ale tak jest. Przez to ze jest coraz wiecej osoba nie uczciwych osoby uczciwe cierpią.
Okey
05:50, 14.05.2017 r.
Proszę państwa u nas nie ma i nie było od 2 kadencji Włodarza na miarę menadżera miasta bo niby skąd ??? Wystarczy popatrzeć na doświadczenie, portfolia naszych radnych :-))) śmiech na sali. Jak nie katecheci to nauczyciele jak nie nauczyciele to inne odłamy religijne. Nic dobrego nie mam ale na litość biska do zarządzania trzeba fachowców, ekonomistów, menadżerów z ogromnym bagażem doświadczeń a nie katechetów. Parkingi przy kościołach owszem powstały ale nic poza tym. Dziury po zimie na centrum jak nie załatane tak niezałatane i czego tu oczekiwać jak włodarz nawet nur umie dziury załatać a co dopiero most wyremontować czy zbudować dostatnie miasto. Broń Boże dopuścić kolejnego mądrego do koryta co już był raz prezydentem bo ten to będzie dopiero kolesiów rozpychał !!!!!!!!!! Pamiętajcie !!!!!!!! Dopóki nie będzie świeżej krwi dopóty nie będzie dobrze !!!!!!!
Ppp
06:15, 14.05.2017 r.
Ktos tu mowil ze panamera to nietrafiony przyklad bo mozna wynajac, ale wiesz typie ze zeby wynajac ferrari to musisz zaplacic 12 tysiecy kaucji?

W sumie to nawet mi nie zal tej matki, 4 dzieci. Pewnie bocian przyniosl.

Te wszystkie trudne sytuacje to sobie sami stwarzacie a potem wielcy poszkodowani i biedni. Kazdy jest kowalem swojego losu.
Do okey
07:01, 14.05.2017 r.
Lecz sie człowieku,
ja
08:06, 14.05.2017 r.
Wynajęłam mieszkanie kobiecie z trójką dzieci, poszłam na rękę, bo nie miała przy sobie pieniędzy. Po 12 dniach , po kilku upominaniach się o uregulowanie (o którym zapewniała) weszłam i zobaczyłam zdewastowane mieszkanie. Wyszła w asyście policji, ale zostawiła łóżko i pchły, wybitą szybę, urwany żyrandol i wiele innych. Nie twierdzę, że wszyscy są tacy, ale po takich doświadczeniach człowiek jest bardziej ostrożny i nie ma kilkuset złotych w plecy.
Eee
08:09, 14.05.2017 r.
Myśle ze najczęstszym powodem jest strach a tym bardziej osobom z małoletnimi dziećmi. Taka osoba jest chroniona i na dodatek moze zostać zameldowana nawet bez wiedzy właściciela mieszkania czy domu. Wystarczy ze zgłosi sie do odpowiednich instytucji. Wiem ze to przykre ale tak jest. Przez to ze jest coraz wiecej osoba nie uczciwych osoby uczciwe cierpią.
Okey
08:45, 14.05.2017 r.
Proszę uważać na takich ludzi. Bardzo często słyszę u znajomych że nigdy nie odzyskali kasy wynajmując takim osobom mieszkania. Mieszkania doszczętnie zniszczone jakby jakaś szarańcza przeszka i do tego kupa problemów z usunięciem takich osób z własnego M. Jeżeli decydujecie ba wynajem radzę spisać umowę u notariusza koszt około 60 zł zawierającą info ze wynajmujący ma dach nad głowa bo możecie mieć sport problem!!! Od pomocy jest Prezydent Miasra i to jest jego robota !!! Tylko i wyłącznie !!!! Niech się tym zajmie.
wawrusxko
12:22, 14.05.2017 r.
A czy te dzieci mają jednego ojca? Powinno być ta nie płaci czynszu to dzieci do bidula a matkę na ulicę.
Bez
13:18, 14.05.2017 r.
Dobrze ze wyjechałam z tego Matrixa zwanego Ostrołęka. Nie spotkam takich typów jak wawrusko i całe reszta popaprancow . Jesteście zagrają barbarzyńców. Ani mężczyźni ani kobiety . jakieś kuriozum masowe Żaden normalny facet nie napisalby czegoś takiego.... Pozdro z kraju gdzie kobiety z 4 i więcej dzieci są traktowane z szacunkiem
13:20, 14.05.2017 r.
do:do Jerzy Brojek IP**162.60 - pozdrawiam. Ja także nie korzystam z jakiejkolwiek
emerytury "socjalnej", tylko sam ją wypracowałem przez ponad 44 lata " składkowe".
To że składki dzisiejszych płatników ZUS kierowane są na wypłaty dla obecnych
emerytów - nie jest wynalazkiem któregokolwiek rządu Rzeczypospolitej - lecz
powszechną praktyką stosowaną przez większość nowoczesnych państw Świata.
Teoretycznie można by różnie dywagować - jak i gdzie ewentualnie "przechowywać" nasze składki emerytalne, przez te kilkadziesiąt lat kiedy je odprowadzamy?. Póki co system działa tak jak działa. Dla rządzących jest to wygodne, bo przykładowo można
przy tych ogromnych funduszach trochę "pokombinować". Gdy rządy AWS/Solidarności pozostawiły następcom (Lewicy) ogromną "dziurę budżetową"
(zwaną niesłusznie "dziurą Bauca") - wicepremier prof Jerzy Hausner po prostu
w s t r z y m a ł waloryzację emerytur i rent - aż do czasu zrównoważenia budżetu.
Warto wspomnieć że w tym czasie t r w a ł a inflacja ( ja też mógłbym czuć się
pokrzywdzonym ). Na mniejszą trochę skalę - to "żonglowanie" waloryzacją
emerytur i rent t r w a nadal.
Z poważaniem Jerzy Brojek z Ostrołęki dnia 14 maja 2017 roku
Do bez
13:48, 14.05.2017 r.
Z kraju gdzie kobiety z 4 dzieci sa traktowane z szacunkiem buahaha

O jakim kraju mowisz Kongo czy Etiopia?

Wracaj na zmywak
joasia żona stasia
14:06, 14.05.2017 r.
ten główny artykuł jest roszczeniowy i jakiś infantylny rozumiem problem tej pani ale po co te zarzuty do ludzi i te od razu trzy cztery pokoje a może cały dom i konto w banku? ja wychowywałam się u rodziców w dwóch małych pokojach i miałam czwórkę rodzeństwa i było różnie...... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
ketuks
14:45, 14.05.2017 r.
mamy w Ostrołęce tylu Katolików którzy z pewnością umiłują się nad tą panią tak jak Chrystus nas wszystkich umiłował i jak Kościół naucza do którego chodzą co niedzielę.
Uczciwy
15:47, 14.05.2017 r.
A może by tak wszystkich wynajmujących zgłosić do skarbówki bo nie płacą podatku od dochodu bo w końcu zarabiacie nie?
sara
16:33, 14.05.2017 r.
Tez bym nie wynajęła rodzinie/matce z dziećmi.Nie raz słyszałam od znajomych jakich można sobie problemów narobić.Nie można wyrzucić,mieszkają ,nie płaca,niszczą itp.Pani mogła myśleć o tym gdzie będzie mieszkać na etapie prokreacji.Narobic dzieci to nie problem.Gorzej później.Osobom broniącym tej pani ,proponuje wynająć jej mieszkanie,tylko potem proszę nie płakać ,bo pani siedzi,pozbyć się nie można,nie płaci itp.Pani też proponuję przestać się zalic-raczej proszę zajac się dziećmi ,niż płakać po netach.Wola wynajmującego komu wynajmie.Jego mieszkanie.Jak pani zarobi na własne -to będzie pani nim rozporzadzac,od cudzych proszę się odczepić.
ketuks
16:37, 14.05.2017 r.
pani powinna myśleć o jakimś kredycie na kupno niewielkiego mieszkania a z racji posiadania aż czwórki dzieci państwo powinno pomóc. łózka piętrowe to nic złego, wielu dorosłych pamięta czasy gdzie cała rodzina z czwórką dzieci musiała pomieścić się w kawalerce
do uczciwy
16:51, 14.05.2017 r.
Jeśli uważasz, że dużo płacisz za wynajem, to płacą do skarbówki. Dlaczego myślisz, ze nie płacą? Wiedzą, że takich kabli, jak ty jest wielu i zgłaszają. Z tego powodu podwyższają odstępne o wysokość podatku, co i tak zapłaci wynajmujący, skoro go na własne nie stać.
Sandra
17:56, 14.05.2017 r.
Z dwójką dzieci jest problem wynajac a z czwórką..wychodzi na to , ze koszmar. To , ze sa dzieci to nie jest problem w naszych czasch,matka pracuje, jak twierdzi,wiec w czym problem? Bedzie miala za co oplacic mieszkanie, sama szukałam z 2dzieci- zgodze się, dzieci moze i pobrudza ścianę czy cos zniszczą, ale my dorosli, ponosimy za to odpowiedzialność, spisujemy umowe...i w razie wyprowadzki zostawiamy mieszkanie w takim stanie jakie bylo.Nikt sciany nie ugryzie:) czasem nim ktos napisze wrogo komentarz moglby pomyslec czy taka kobieta z dziecmi nie ucieka od meza czy faceta alkoholika lub tyrana.Dzieci nie sa z powietrza, ale maja prawo do godnego zycia.Ta kobieta szuka im po prostu domu.Mam nadzieję , ze znajdzie i nie wyląduje na ulicy , bo nikt nie potrafil wynajac mieszkania chocby nieumeblowanego z sanitariani i gazowka by mogli sie umyc i cos sobie ugotowac.Moze kiedys dla tej kobiety los sie usmiechnie i bedzie miala jakies swoje ale póki co musze oplacac czyjes.ja tez i tez nie mam jak wziac kredytu na mieszkanie , bo trzeba miec poreczyciela...na takie mieszkanie w miesciel, lub miec je za co wyremontowac.
Bez
18:27, 14.05.2017 r.
Do "do bez"
Zapewne twoja wiedza o świecie opiera się na mediach. " gównego ścieku" :)
W UK mam swoją firmę_robię to co lubię i zarabiam na tym. Tutaj ludzie mają po 6 dzieci i nikt ich nie dysktyminuje. PAŃSTWO pomaga kobietom z dziećmi i opłaca im składki emerytalne za okres opieki nad dziećmi od narodzin do 21 roku życia ( jeśli się uczą- tak jak moje).
A w domu mam zmywarkę :D
Co to jest ten zmywak? Czy służy do przrcierania ekranu w twojej telewizorni?
ketuks
19:35, 14.05.2017 r.
do: Sandro. Tak jest w idealnym świecie jak opisujesz. W świecie realnym mieszkanie może zostać pozostawione zdewastowane a rodzinka się ulotni i szukaj wiatru w polu. Osobiście znam przykład że matka z dziećmi wprowadziła się tylko po to żeby wynieść wieczorem wszystkie meble z mieszkania i ślad po niej zaginął. Dlatego najlepszym wyjściem jest zakup małego mieszkania. Ostatnio popularny jest projekt że prezydent miasta daje mieszkanie do generalnego remontu a najemca przeprowadza tylko remont.
ketuks
19:44, 14.05.2017 r.
bodajże w Katowicach tak jest. Mieszkanie w cenie remontu. Podpisują umowę że na określonych warunkach je wyremontują i stają się jego właścicielami. W innych niektórych miastach też to jest np. Sopot.
Robert
21:01, 14.05.2017 r.
A co Smoliński cie nie chce? Zlodzieju !!Pekin czeka !!!nie wynajmujcie mieszkania zlodziejowi......
tomaszek
21:08, 14.05.2017 r.
Po raz kolejny opadają mi ręce, jak czytam niektóre komentarze. Tylko zastanawiam się dlaczego, tak się dzieje, jeżeli wiem ilu prostaków się tutaj wypowiada. Zastanówcie się, jak czuję się ta kobieta, postawcie się w jej sytuacji i okażcie trochę empatii. Nie zawsze 4 dzieci oznacza wielkie szkody. Poza tym najemca jest zobowiązany do naprawienia podłóg, odmalowania ścian etc. Rozwiązaniem w takiej sytuacji byłaby relatywnie wysoka kaucja, załóżmy 3-5 tys. złotych. Gdybym tylko miał takie mieszkanie, to na pewno bym je wynajął tej pani. A druga sprawa, że nasze kochane państwo powinno takim osobom pomagać w 1 kolejności. Mam nadzieję, że uda się Pani trafić na jakiegoś normalnego Kurpia. Powodzenia.
21:14, 14.05.2017 r.
To jest k....I złodziej mnie okradał ....ostrzegam wszystkich ....to nie żarty złodziej....
Robert
21:19, 14.05.2017 r.
Ostrzegam to największy złodziej ....polecam jej pekin
rada dla pani
21:55, 14.05.2017 r.
skoro matka z dziecmi jest chroniona,
to ja na miejscu tej pani bym nie szukała żadnego mieszkania,
tylko siedziała dalej tam gdzie mieszkałam i już nie obchodziłoby mnie to, że dom sprzedają.
Marcin
23:56, 14.05.2017 r.
Witam.
Pomóżmy Pani poszukać mieszkania.Nie piszcie zbędnych komentarzy,proszę.Niech każdy z odrobiną dobrej woli postara się pomóc.Ja postaram się znalazć cos konkretnego w ciągu tygodnia i dam znać w niedzielę za tydzień.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Marcin,lat 25.
P.s.Wszystko się ułoży,razem damy radę :)
04:54, 15.05.2017 r.
Pomóżcie jej ....to was okradnie......złodziejka .....bezczelna....
Żal
05:55, 15.05.2017 r.
Cóż za myślenie, są umowy, które chronią interesy wynajmującego przed ewentualnym niepłaceniem lokatorów. Pani współczuję, też to przeszłam, ludzie nie chcą wynajmować mieszkania rodzinom z dziećmi, nawet jeśli mieszkanie nie jest umeblowane. Nie mam pojęcia dlaczego boją się, że nasze dzieci są na tyle agresywne, że co okna powyłamują, ściany pogryzą, a może wyburza podczas zabaw???
W
06:46, 15.05.2017 r.
To naciągaczka tylko za darmochę siedzieć ma 500+ a płacić to nie chce.
ketuks
08:43, 15.05.2017 r.
do: żal. oprócz umów jest jeszcze prawo do lokum, okresy ochronne przed wyrzuceniem na bruk, urzędnikom wygodnie zostawić z problemem (przynajmniej na pewien czas) właściciela lokalu. sam lokator tez może stwarzać problemy nie płacąc i barykadując się w mieszkaniu. to nie takie proste.
16:51, 18.05.2017 r.
Pekin jest twoim przeznaczeniem zlodzieju I to za dużo ale w końcu masz Ben...miłego mieszkania ...hehe
17:14, 18.05.2017 r.
Pamiętaj kara nie minie za to zlodzieju zrobiłaś .....A Pekin to luksus dla takich jak ty....
18:47, 20.05.2017 r.
Pomogę ci ....PEKIN PEKIN PEKIN SMOLINSKI .....;))))
17:36, 22.05.2017 r.
Ludzie ...? Pamiętajcie Monika ....4 dzieci jeżeli to tak można nazwać ....złodziej...Pekin Pekin karton
Robert
17:20, 24.05.2017 r.
I co zlodzieju ? Pomogli ? Bo ciekawy jestem kogo okradnisz I komu ...kopsniesz za załatwienie hehe
18:33, 25.05.2017 r.
Pekin Pekin ..........benkarty
17:59, 26.05.2017 r.
Dziekuj bogu ze do prokuratury tego nie zgłosiłem ....zlodzieju ale pamiętaj mam jeszcze kilka lat na to zeby ci umilić zycie
18:20, 27.05.2017 r.
Pamiętaj Pekin cie nie minie jeżeli teraz ci sie udało to nastepno razo nie .....Pekin Pekin Pekin ....sina p.....
16:50, 29.05.2017 r.
Jeszcze dwa dni I PEKIN czy sie nie wyprowadzi złodziej bo do tego jest zdolny ze ludziom spokoju nieda I nieda domu sprzedać żal mi wynajmujących ze na złodzieja trafili....
16:53, 29.05.2017 r.
Niech to będzie przestroga dla wszystkich ten złodziej mnie bardzo okradla zniszczyla życie jest bezczelna I bez skrupulu wyciąga łapy po nie swoje ....A benkary ...lepiej miały by w domu dziecka niż z tym złodziejem....
06:01, 01.06.2017 r.
Najlepszy prezes na dzień dziecka ....Pekin co za mamusia ....
17:43, 01.06.2017 r.
Zlodzieju nie obarczaj ludzi swoimi problemami przestań kraść .....jeb ....się I daj dzieciom żyć oddaj je do bidula jesteś przykrym zepsuty zlodziejem
18:48, 01.06.2017 r.
To już moja ostatnia przestroga przed złodziejem z benkartami....Pekin Pekin Pekin ....i tez tam będzie kradla I sie kur....
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne