« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 21 października 2017 r., imieniny Urszuli, Hilarego, Celiny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: w szpitalu nie udzielono mi pomocy

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
W lutym br. zgłosiłem się na izbę przyjęć do szpitala w Ostrołęce z powodu pogorszenia słuchu. Panie w rejestracji, po spytaniu co mi dolega i przedstawieniu przeze mnie dolegliwości, nie chciały mnie zarejestrować.

Plakietki tych pań nie były dobrze widoczne, a gdy poprosiłem o podanie ich imienia i nazwiska, nie chciały mi udzielić takich informacji. Pracowałem w szpitalu w Warszawie i bardzo dobrze wiem, iż takie informacje na identyfikatorach pracowników służby zdrowia powinny być widoczne dla osób, które się tam zgłaszają. Panie rejestratorki odpowiedziały mi, że nie mają żadnego lekarza laryngologa i proszą, abym się udał do lekarza, który pełnił dyżur w tym dniu w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym i spytał czy zostanę przyjęty przez panią doktor. Pukając do gabinetu lekarskiego nikogo nie zastałem. Pani doktor przyszła po 40 minutach mimo, iż miała innych pacjentów. Pełniącą wówczas dyżur pani doktor, po wysłuchaniu co mi dolega, odmówiła udzielenia pierwszej pomocy stwierdzając, iż przyjmuje tylko urazówki i uśmiechnęła mi się szyderczo w twarz. Uważam, że szpital, który posiada oddział laryngologiczny, powinien mieć lekarza pełniącego dyżur na oddziale.

Od redakcji:
Prośbę o wyjaśnienie sytuacji przesłaliśmy do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce. Do czasu publikacji nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi.

Wyświetleń: 13534
 
10:20, 18.03.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Www
09:46, 18.03.2017 r.
Dziwne, jak tak duży szpital może nie mieć lekarza na dyżurze, wstyd, co to się dzieje że ze wszystkim nie ma problemu np w Łomży czy Przasnyszu i dziwne że tam nie ma długich kolejek i ďługiego czasu oczekiwania na leczenie terminowe. U nas to jakiś cyrk.
Bffff
10:09, 18.03.2017 r.
Tam zawsze jest problem!!!! Jak juz przyjmą to z " wielką łaską "
Hhahha
10:10, 18.03.2017 r.
Przecież na sor przyjmują ludzi, którzy wymagają natychmiastowej pomocy bo jest zagrożenie życia, lub też właśnie z urazami. Nie dziwię się, że Ci nie pomogli, przecież z takim czymś spokojnie mogłeś iść na drugi dzień do rodzinnego.. jak by tak wszystkich przyjmowali z każdym pierdnięciem to by nie wyrobili. Bywałem na sor-ze i ludzie przychodzą ze zmiazdzonymi i obcietymi palcami, z taką gorączka że tracą świadomość.. a tobie biedaku pogorszył się słuch i lecisz na sor? Śmieszne. Oczywiście nie bronię lekarzy bo też mają swoje za uszami ale w tym wypadku mam takie zdanie.
po
10:13, 18.03.2017 r.
Www masz racje.Łomża,Zambrów czas oczekiwania na zabieg około 2 tygodni w ostrołęce 2 lata.
Evi
10:34, 18.03.2017 r.
Jak pojechaliśmy z synem na izbę przyjęć to w ciągu 15 minut byliśmy na sali zabiegowej, gdzie czekało na nas dwóch laryngologow i pielęgniarka. Dzięki szybkiej pomocy wyciągnieto dziecku kulkę z nosa, która była już dość głęboko. Uniknęliśmy dzięki temu pobytu w szpitalu i cięższych zabiegów. Wiec nie zgadzam się, że lekarze nie chcą pomagać. Chcą, tylko czesto ograniczają ich te procedury, a to skierowanie od rodzinnego do godz. 15.00, a to inne wymogi. Przez te papiery tylko opóźnia się udzielanie pomocy. Ja byłam na laryngologii szpitalnej 2 razy z nagłymi przypadkami. W obu udzielono nam fachowej pomocy, wręcz załatwiono nam natychmiastową wizytę w klinice w Warszawie celem szycia języka u niespełna 3 letniego dziecka. Szpital jest od nagłych przypadków, często ratujących zdrowie i życie. Każdy przypadek jest indywidualny, jeśli Pan piszący skargę został odesłany najwyraźniej takim przypadkiem nie był. Jeśli mu zależało na szybkiej wizycie to powinien jechać na Insurekcyjną, tam doktor T. Bednarski szybko prywatnie udzieliłby mu pomocy ;)
Feuvxvn
10:56, 18.03.2017 r.
Na operację na laryngologii w Łomży muszę czekać 3 lata więc nie wiem skąd info o braku kolejek ...
a
10:59, 18.03.2017 r.
Te wszystkie procedury są dobre dla osób które są zdrowe i tylko sporadycznie zachorują,W takim przypadku pójdą prywatnie do specjalisty,zapłacą i są zadowoleni.Osoby które mają choroby przewlekłe mogą sobie nie radzic w tym systemie.Lekarz rodzinny kieruje do specjalisty,a specjalista za pół roku,pojdzie do szpitala na pogotowie,a tam go zabiją wzrokiem,trochę empatii.
wp
11:05, 18.03.2017 r.
W TYM PRZYPADKU PACJENTKA POWINNA SIĘ ZGŁOSIĆ NIE DO SZPITALA LECZ LEKARZA RODZINNEGO.
Xxx
11:28, 18.03.2017 r.
Ja też byłem z synem 6 lat , poważny stan i czekaliśmy 3 godziny w kolejce , a to pizza przyjechała , a to kawa , a pacjenci na samym końcu ... łapiduchy pi.E.R.D.Olo.ne jak za komuny , powinni milionowe kary płacić jak coś spartolą jak na zachodzie to wtedy by wiedzieli dla kogo tam są , jesteście tam dla nas szuje ... dlatego tak piszę , że za każdym razem jak byłem to widziałem wasze podejście do chorych ...
LILO
11:47, 18.03.2017 r.
A czy szanownu poprzednicy kończyli Akademię Medyczną i dałiby sobie obciąć ręce że nagłe pogorszenie słuchu nie jest wynikiem tzw "nagłej gluchoty" która może być stanem odwracalnym ale pod warunkiem że jak najszybciej choremu zostaną podane leki przeciwzakrzepowe i człowiek musi znaleźć się w szpitalu
W tym wypadku ważna jest każda godzina
W przeciwnym wypadku nie usłyszy już nic do końca życia
Czy teraz jaśnie wrzechwiedzacy internauci nadal będziecie zdania że ten człowiek powinien iść za kilka dni do przychodni. ...
Ja znam dwie osoby z Ostrołęki które spotkało takie nieszczęście
Małpi_Król
12:08, 18.03.2017 r.
W Ostrołęckim szpitalu nie ma ostrego dyżuru laryngologicznego, najbliższy OSTRY DYŻUR LARYNGOLOGICZNY jest w Łomży, Białymstoku,Warszawie
Hmm
12:15, 18.03.2017 r.
Do @Hhahha w przypadku gdy lekarz rodzinny nie przyjmuje np. W godzinach wieczornych lub w weekend, każdy szpital bez żadnych problemów ma obowiązek przyjąć pacjenta na oddział ratunkowy. Po to między innymi jest oddział ratunkowy żeby udzielić pomocy pacjentom z pierwszej ręki lub skierować go bezpośrednio na dany oddział. Zgadzam się z tym, że szpital w Przasnyszu, Łomży czy Białymstoku nie robi takich problemów w Ostrołęce niestety jest inaczej dodatkowo niezbyt miły personel szpitala wcale nie zachęca do wystawienia im dobrej opinii.
Hmmm
12:17, 18.03.2017 r.
Lilo ma w 100% rację, pogorszenie słuchu to bardzo poważna sprawa i pomoc musi być udzielona natychmiastowo. Ludzi, ktorzy nie mieli z tym do czynienia mogą uważać, że to głupota w rzeczywistości jest zipełnie inaczej. Nie bagatelizyjcie spraw związanych ze słuchem .
To żart??
12:22, 18.03.2017 r.
Nie rozumiem tej skargi. Pacjent został przyjęty przez lekarza, który stwierdził, że nie jest to ostry przypadek i go odesłał. Przez takich ludzi bardziej potrzebujący czekają w tych kolejkach. Moje dziecko z wyrostkiem czekało półtorej godziny bo młody lekarz nie pogonił kawalera co mu dwa tygodnie wcześniej coś w nogę weszło na wakacjach. Nie miał czasu iść przez ten czas do swojego lekarza to przyszedł w środku nocy na sor
Hhhh
12:29, 18.03.2017 r.
Ja też jak byłam na oddziale ginekologiczny na patologi ciąży. To pielęgniarka przyszła do mnie mierząc mi ciśnienie powiedziała do mnie że przyjechałam i tylko zamętu narobił i wydarła się na mnie.
Po
12:50, 18.03.2017 r.
Do feuvxun.Na operacje laryngologiczną w Łomży czekałam niecały miesiąc. Miałam w lutym.
...
13:45, 18.03.2017 r.
Kiedys moj synek również włożył koralik do nosa... dzien powszedni lekarz rodzinny na wizytach domowych... wiec udalam sie do pierwszej pani doktor laryngolog w handlowcu- pani N. I p. rejestratorka mowi do mnie: bez skuerowania nie przyjmuje ewentualnie 120zl wizyta pryatna.... ooo jak stamtad nie wyszlam poszlam do NFZ gdzie laskawe panie wydrukowalu mi artykul ktory mówi ze w naglych przypadkach skierowanie nie jest potrzebne... i pokierowaly mnie do pani doktor Ambrzykowskiej ktora bez żadnego problemu pomogla i wyciagnela nieszczęsny koralik. Pani rejestratorka po moim powrocie z nfz ( gdzie z dwu latkiem poszlam na piechote bez wozka) uslyszala co powinna i zostal jej przekazany dany artykuł z NFZ. Mysle ze wiecej nie bylo takich przypadkow.
NFZ_ostroleka
14:04, 18.03.2017 r.
Jak można przeszkadzać lekarzowi który ma dyżur????????? Przecież jest zmeczony bo ma dyżur :sad:😁😁😁😁
28513;😁😁😁😁&#




128513;😁😁😁😁&




#128513;😁😁😁😁




😁😁😁😁😁
;
;
;
;
;😁😁😁😁㈳
;
;
;
;
3;😁😁😁😁ԅ
;
;
;
;
13;😁😁😁😁̈́
;
;
;
4;
513;😁😁😁😁
8513; 😁😁😁
Zainteresowany
14:50, 18.03.2017 r.
Jakie zarobki są w szpitalu na stanowiskach niemedycznych ktoś wie?
Maryska
14:52, 18.03.2017 r.
W Ostrołęce jest taki problem, że nie ma izby przyjęć tylko SOR, a żeby być przyjętym do szpitala ( jeśli nie jest to stan zagrożenia zdrowia lub zycia) trzeba przejść przez MEDITRANS, gdzie dyżur pełni np Pediatra. To jest CHORE. po to jest szpital i lekarze na nocnych dyżurach w oddziałach, żeby przyjmować pacjentów, którzy tego wymagają! Jestem ciekawa, co lekarz na oddziale robi w nocy? Zakładam że z pacjentom przebywającym na oddziale nic się nie dzieje? Gdyby była normalna izba przyjęć, przyjmowani byliby pacjenci w nocy i nie byłoby tych wszystkich cyrkow. Z drugiej strony patrząc na to jak mało jest lekarzy i pielęgniarek, na to jak niewiele zarabiają... w porównaniu do ich pracy i ogromnej odpowiedzialności to wcale nie dziwię się że jest tak jak jest i to nie tylko w oce ale w większości szpitali NIESTETY.
Mr
14:56, 18.03.2017 r.
Od 1 lipca mają wejść zmiany w statkach plac. Pielęgniarka po mgr i bez mgr 2500zl brutto, więc pracownik niemedyczny zarobi 2000-2500zl brutto.
Hhahha
15:52, 18.03.2017 r.
Nie przeczę, że pogorszenie słuchu może zwiastowac cos poważnego, ale jak widac skarżącemu nic nie jest i lekarz dobrze oceniła jego stan odsyłając go do domu
do zainteresowany
16:14, 18.03.2017 r.
Jeśli chodzi o zarobki to nowo przyjęty pracownik po studiach dostanie najniższa krajowa. To nie żart, a wiadomości z pierwszej ręki.
mama
17:59, 18.03.2017 r.
Z ostrołęckich lekarzy smieja sie wszyscy w Polsce. I sam tego doswiadczylam. Mam chore dziecko a pani neurolog z Ostrołęki powiedziala ze jest wszystko wporzadku. Po konsultacji w Centrum Zdrowia Dziecka pani profesor powiedziala ze takich lekarzy jak w naszy miescie to nie ma nigdzie w Polsce Tacy fachowcy ze az rece opadają.
Zażenowana
18:20, 18.03.2017 r.
Mi również nie udzielono pomocy w dwóch przypadkach .
Polecam Szpital w Ostrołęce normalnie jest najlepszy 😂 .
A tak na poważnie to powinni coś z tym zrobić bo nie może być tak , że SZPITAL nie udziela pomocy tym którzy potrzebują ...
E
19:21, 18.03.2017 r.
No to szef do kitu szpital duży a obsługa robi co chce .obciach
Zszokowana
19:42, 18.03.2017 r.
Dwa tygodnie temu byłam w przychodni meditrans do ginekologa dkt.Pietruskiego.Ku mojemu zdziwieniu dkt.mój nie przyjmował nie wiem czemu,zrezygnował? Na stałe w zastępstwie był junior Niewinski spóźniony o prawie o1,5 godziny byl podobno na obiedzie. Więcej nie czekalam na lekarza panie junior ogarnij się nskoro jest do 14 EJ to przyjmuje do 14 EJ a powinienes do 16 EJ.Lekarzu więcej szacunku dla pacjentek zastepujesz może na stasle super lekarza Dkt.Pietruskiego.
no
20:38, 18.03.2017 r.
Najlepsi Lekarze i pielęgniarki wyjechali za granicę. A pozostali tutaj i nie powiem jacy. Oczywiście lekarz dużo zarabia. Szkoda tylko pielęgniarek :sad: :sad: Mało zarabiają :sad: :sad:
Czytelne
21:34, 18.03.2017 r.
Jak pojechałam z krwawiącą córką na sor to nikt nie spieszyl się żeby nam pomóc. Dopiero jak wydarłam się na te WSTRĘTNE babska z rejestracji zaczęły myśleć wezwały lekarza i zaraz byłam przyjęta
Zniesmaczona
06:06, 19.03.2017 r.
Jeszcze lepiej jest z dentysta. Człowiek jedzie bo nie może wytrzymać z bólu a lekarka siedzi w gabinecie zamknięta od środka na klucz,słychać śmiechy,chichy a na płukanie nikt nie odpowiada jak "odsiedzisz" swoje to łaskawie wyjdzie i odsyła z kwitkiem ,
Maniek
06:27, 19.03.2017 r.
Powinno sie na nich naslac wszelakie kontrole jakie tylko sa siedza tam i mysla ze sa Bogiem takich to do zamiatania ulic ale tvn bedzie mial newsa do UWAGA
Do zszokowana
09:30, 19.03.2017 r.
Dkt , 14 EJ co to za skróty , ręce i cyrki opadają
ewa
10:13, 19.03.2017 r.
e tam u mnie dziecko miało kredkę w nosie i nie przyjeli nas do meditrasnu kazali jechać bo weekend :wassat:
Jola
18:46, 19.03.2017 r.
Personel szpitala w Ostrołęce okropny, najgorzej na oddziale urologicznym. Tam traktują pacjenta jak karalucha, którego trzeba przepędzić lub wykończyć - jeden pacjent tego traktowania nie wytrzymał i popełnił samobójstwo wyskakując z 7 piętra szpitala. Dodam jeszcze o naszych "wspaniałych" ortopedach w przychodni - tu to dopiero jest "wspaniała" pomoc.
Www.
19:55, 19.03.2017 r.
Dajcie spokój wszędzie to samo. To wszystko nie zależy od szpitala, dyrekcji, systemu kolejek, tylko od mentalności lekarzy i pielegniarek.
Piszecie jak byście się z księżyca urwali.
Jak by Oni byli dobrzy to nie pracowaliby w takiej Ostrołęce. Nie śmiało by się z nich pół Polski. A tak całą frustracje wyladowuja na pacjencie. Tak jest i będzie.
z lelisa
21:15, 19.03.2017 r.
Na ortopedii to gość zakładający gips proponuje lżejszy gips prywatnie... u siebie w domu!
Marta
21:32, 19.03.2017 r.
Ludzie, to jest SOR-Szpitalny Oddział Ratunkowy. Do ratowania stanów zagrożenia życia. A pan przyszedł i się awanturuje. Ostrołęka nie ma ostrego dyżuru laryngologicznego, najbliższy jest w Łomży.
Przychodzicie z byle czym no SORy a potem wrzask, że kolejki i długi czas oczekiwania.
W Polsce się wszystko wszystkim należy. Oprócz mózgu
Janusz
23:01, 19.03.2017 r.
Marta ma 100% racji.To jest SOR a nie przychodnia specjalistyczna.Każdy by tak kombinował aby załatwić sprawę od ręki . A zapisać się do laryngologa i czekać jak przyzwoitość nakazuje.Kombinator się trafił.Ja byłem na SORZE z żoną i widziałem z jakimi przypadkami ludzie przychodzą a osoba potrzebująca natychmiastowej pomocy musi czekać przez kombinatorów. :angry:
Misza
00:06, 20.03.2017 r.
W tym SORZE pracują nieodpowiedzialni ludzi , miałem przyjemność być ich pacjentem w czasie ostatniego EURO pomimo że byłem jedyną zarejestrowaną osobą musiałem czekać aż skończy się mecz ponieważ cały personel oglądał transmisje .
W normalnym szpitalu to jest nie do pomyślenia więc proszę ich nie bronić.
Misza głupku Ty
08:46, 21.03.2017 r.
W szpitalu niema na czym ogladac nawet meczu.sa komputery ale bez internetu.Osły i nic wiecej.Pacjenty przychodza z.glupotwmi a potem awantura o BasiĘ
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne