« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 13 listopada 2019 r., imieniny Stanisława, Mikołaja, Krystyna

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

TVP Info na żywo z Ostrołęki. Afera w OSM. Prezesi nie przyszli (wideo)

Ani prezes Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Piotr Zieliński, ani jego zastępca i radny w jednej osobie Dariusz Bralski nie skorzystali z zaproszenia do wzięcia udziału w programie na żywo na antenie TVP Info.

Mieszkańcy spółdzielni są wściekli. Wniosek jednak nasuwa się jeden: najwyższy czas, aby brać udział w walnych zebraniach. To jedyny sposób na to, by odwołać zarząd, który nie potrafi wytłumaczyć dopłat za wodę, a nawet pokazać głównego licznika w bloku.

Podczas dzisiejszego programu okazało się, że Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa kryje wiele tajemnic.

Obejrzyj wideo na stronie tvp.info:
"To jest temat" z Ostrołęki

Zobacz zdjęcia:
TVP Info na żywo z Ostrołęki (22.01.2015)

Wyświetleń: 21472
 
18:38, 22.01.2015 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

ja
18:39, 22.01.2015 r.
A gdzie Prezesi i Serejko ???
Co wstyd Wam !!!!
xxx
18:49, 22.01.2015 r.
To Pan Bralski nie jest Prezesem tej Sp-ni.?
Marcin
18:51, 22.01.2015 r.
A po co był tam Krzysztof M.? Jak u niego w spółdzielni wcale nie lepiej z tą wodą jest... Rok temu niby za ciepłą wodę się płaciło z licznika, a potem trzeba było dołożyć dodatkowo z czynszu licząc za m2... Także wcale nie taniej wyszło te podgrzewanie wody...
ostrołęczanka
18:53, 22.01.2015 r.
"magister" dyzma jak widać wielki figo fago i szpaner w gajerze co on nie może..ale tylko tu na tak zwanym rynku lokalnym..jak przyjeżdża tiwi ze stolicy staje się taki malutki.jak się nie ma pojęcia o zarządzaniu czymkolwiek i kilku zrozumiałych dla kogokolwiek słów w języku polskim nie umie się wypowiedzieć to trzeba się ubrać w waciak i wrócić do obsługi instalacji gazowych
zuza
18:56, 22.01.2015 r.
Pan K.M był bo wie o co chodzi jak w spółdzielni rządził pan.K.M to był porządek i sprawiedliwość a teraz to szkoda gadać.
jan
19:03, 22.01.2015 r.
Popieram Krzysztof dobrze rządził elektronem (sm) teraz wymyślają corocznie jakieś lewe dopłaty za wodę której według licznika nie zużywają mieszkańcy
endek
19:03, 22.01.2015 r.
Ciekawe ile prywatnych firm w OSM działa, a kasa płynie. Szkoda, że kosztem mieszkańców.
mieszkaniec
19:04, 22.01.2015 r.
Panie Prezydencie Kotowski proszę się zainteresować tą korupcyjną sprawą która uderza bezpośrednio w mieszkańców miasta którym Pan zarządza. Pozdrawiam.
Ostry
19:07, 22.01.2015 r.
Prezesi woleli obejrzeć w domku przy flaszce hehehe. Jutro wyda oświadczenie i po kłopocie.
OBSERWATOR
19:13, 22.01.2015 r.
Nooo ładnie !....trzeba będzie też potrząsnąć prezesem spółdzielni "CENTRUM"
googoo
19:13, 22.01.2015 r.
niestety osoby, któe się wypowiadają są niekompetentne.
Tak w kilku punktach:
1. metr zimnej wody plus ścieki na terenie całego miasta kosztuje tyle samo 9,81 zł
2. metr ciepłej wody kosztuje: metr zimnej wody+podgrzanie
3. Podgrzanie jest oblicznane w nastepujący sposób:
a) spółdzielnia na każdy budynek zamawia w opecu określoną porcję energii na sezon wyrażona w gigadżulach
b) energia ta jest zuzywana na podgrzanie ciepłej wody i ogrzewanie mieszkań
c) Jesli ilość zamówiona jest niższa niż odebrana to opec nalicza opłaty dodatkowe za każdy gigadżul, któy z kolei jest dużo droższy niż gdyby był zamówiony przed okresem zamówieniowym
W związku z tym spółdzielnia celowo zamawia więcej gigadżuli na każdy blok niż to jest potrzebne, po prostu nikt tego nie analizuje tylko zamawia się na podstawie wskazań z lat ubiegłych, chodzi o to żeby potem więcej nie płącić za gigadżul niezamówiony.
Powstaje sytuacja że energia jest bardzo droga i przy rozliczeniach końcowych w każdym bloku wychodzi inna liczba. Nawet jeśli miszkańcy zakęcą kaloryfery i nie użyją ciepłej wody ani razu to i tak za zamówione gigadżule zapłącić muszą.
Wniosek jest prosty - nieudolnośc w zarządzaniu nieruchomości,a w sensie braku wiedzy na temat zużycia mediów prowadzi do zawyżania rachunku spółdzielni za energię pobraną od opecu a oczywiście spółdzielnie ceduje to potem na mieszkańców
zchh
19:14, 22.01.2015 r.
To wstyd żeby nie potrafić odpowiedzieć na pytania mieszkańców i spojrzeć im w oczy. Przykre to lecz prawdziwe!!!!
19:14, 22.01.2015 r.
Szanowni Państwo, struktura 100% spółdzielni mieszkaniowych wygląda identycznie:
1. Członek spółdzielni
2 Zarząd spółdzielni
3. Rada nadzorcza
4. Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni
Ten podział jest kluczową sprawą, ponieważ nie wszyscy go rozumieją, tak więc nikt Wam statutu zmienić nie mógł, bo to jest w kompetencji wyłącznie WZCS, czyli Was samych, tak więc, to nie "oni" Wam coś zmienili, tylko wyście sami to zrobili, jedni głosując inni nie biorąc udziału w WSCS.
Dopóki nie zrozumiecie, że spółdzielnia to Wy, a zarząd i RN to Wasi pracownicy, to nic się nie zmieni.
ja
19:14, 22.01.2015 r.
Ani jego zastępca i radny w jednej osobie. JAK JUŻ.
bloody_mary
19:15, 22.01.2015 r.
ten dziennikarz miałam wrażenie, że w trakcie rozmowy naigrywał się z tych ludzi
mieszkaniec
19:15, 22.01.2015 r.
Ja tez bym nie przyszedł na miejscu prezesów. Jaki był by tego sens? Słuchać krzyku 50 osób? Przecież ludziom po 60 nic nie idzie wytłumaczyć. Oni wiedzą lepiej i koniec ;-) Ciekawe dlaczego nie było tam młodych ludzi? ( oczywiście oprócz Kurpiewskiego który zbiera punkty u wyborców - a może wręcz się do SM ;-)
Www
19:17, 22.01.2015 r.
Odwagi panie Przewodniczacy Rady nie myslalam ze z pana taki tchorz. Namieszac Pan potrafil ale co dalej?
do zuza i jan
19:18, 22.01.2015 r.
Popierasz sam siebie
pewnie z rodziny
te same IP *.*.170.70
googoo
19:21, 22.01.2015 r.
Co do różnic w zużyciu samej wody:
1. 3 lata temu obliczyłem że w moim byłym bloku różnica pomiędzy wskazaniami liczników i licznikiem ogólnym wynosi ok 17%. Wniosek jest jeden, skoro pan kurpiewski obliczył że w jego bloku jest ta różnica 23 % to znaczy, że spółdzielnia okłamuje mieszkańców i każe dopłacać po 10-15% do zużytej wody ( w sumie nie wiem co oni z tą kasą robią). Nie można tłumaczyc tego faktu tym, że np. ktoś wodę kradnie oszukując wodomierze ponieważ wodomierze zostały wszystkie wymienione na koszt mieszkańców i specjalnie zabezpieczone przed kradzieżą wody, niemożliwe też żeby aż takie przecieki były, jestem w stanie się zgodzić na różnicę 3-4 % a nie 20.
Ostrołęcka spółdzielnia mieszkaniowa oszukuje swoich spółdzielców za ich własnym przyzwoleniem, zauważyli po prostu że nikt nie przychodzi na zgromadzenia udziałowców i robią co chcą, doszło nawet swego czasu do tego że osm płaciła zewnętrzej firmie zima za utrzymanie zieleni abonament lub co wiem na pewno wynajmowała zewnętrzną firmę do odśnieżania chodników mając swój sprzęt do tego, żeby było śmieszniej ta wynajęta firma do odśnieżania dzierżawiła sprzęt od spółdzielni tzn. ciągnik z pługiem -fajnie nie? W ten sposób można wyprowadzić dowolną ilość pieniędzy a jest ich sporo.
pozdrawiam mieszkańców
rafi
19:21, 22.01.2015 r.
Prezasa SM CENTRUM tez trzeba odwołac.
brzuch
19:25, 22.01.2015 r.
Jest wyjscie:
1 zebrac wiekszosc
2 przeksztalcic sie we wspolnote mieszkaniowa
3 wybrac zarzadce
Rozliczenia beda dokladne nikt Wam niczego nie narzuci, ale trzeba pamietac ze kazdy remont, kazda naprawa bedzie z pieniedzy, ktore uzbieracie. Czasami trzeba wziac kredyt w banku.
osm
19:28, 22.01.2015 r.
biorą sobie do kieszeni złod...
et
19:29, 22.01.2015 r.
Prezesa za fraki i na taczke nie wiecie co robic nie jest wiecznny w fotelu nie z takimi prezesami ludzie dali rade
redat
19:33, 22.01.2015 r.
Hydraulik Rra..ski wymieni wodomierze i wszytko bedzie ok :laughing:
nadzieja
19:36, 22.01.2015 r.
Panie Kurpiewski! W panu nadzieja!
Witek
19:39, 22.01.2015 r.
Ciekawe ile kasy wyciągają ze spółdzielni OSM, ciekawe kogo firmy tam maja zlecenia moze prezes odpowie wszystkim ?
Prawda, ze biedronka na hallera jest wynajmowana przez pośredników ?
Anka PiSanka
19:40, 22.01.2015 r.
Jestem - jak powszechnie wiadomo - zdeklarowaną, zagorzałą i bezkrytyczną PiSówą, ale muszę obiektywnie stwierdzić, że najlepiej w programie, wypadł p. Adam Kurpiewski. Nie znam się na niuansach rozliczania należności za wodę w blokach, trudno więc mi ocenić merytoryczną wartość jego wypowiedzi, ale uważam, że jako jeden z bardzo nielicznych dyskutantów, wyrażał się językiem prostym, zrozumiałym, klarownym i konkretnym...
@
19:42, 22.01.2015 r.
Do mieszkańiec pytasz sie Pan gdzie młodzi ludzie i o to chodzi że w Ostrołece dzięki takim rządom cwaniaczków młodzi ludzie z tąd uciekają i maja racje bo jak tu żyć- jedynie Ci co muszą lub juz są jakos ustawieni to zostaja :wink:
Sam
19:42, 22.01.2015 r.
Googoo troche mijasz sie z prawda jak nie wiesz to nie oskarzaj i zobacz ile teraz kosztuje odsniezanie . Powodzenia
hydraulik
19:44, 22.01.2015 r.
Ciemny narodzie, najpierw rozliczcie OPEC sprzedany przez miłościwie nam panującego, to tam zaczyna się problem, to OPEC tak ustawia parametry i ceny, że jak powiedział ktoś w tym programie, ponad 50% to opłata stała. Opłata dla OPECU czy zużywamy, czy nie zużywamy dostarczoną energię cieplną, musimy wybulić. Inną kwestią są różnice wskazań liczników, jednak najpierw trzeba uderzyć się samemu w piersi i przyznać do kombinowania, nie uogólniam, ale... Liczniki, ja powiedziała uczestniczka tego spotkania, są do montażu poziomego lub pionowego, to prawda, tylko zapomniała ta pani dodać, albo nie wie o tym, że każdy licznik ma oznakowanie, jest atestowany, czasy PRL-u minęły, nikt nie "podłoży" się pod takim przekrętem.
Zarząd -taki sobie wybraliśmy, do nikogo nie miejmy teraz pretensji. Trzeba go rozliczyć, ale najpierw trzeba ruszyć d..ę i przyjść na walne zgromadzenie, statutu też nie zmienia zarząd ale walne zgromadzenie, więc nie ośmieszajcie się! Ostatnia sprawa, już nie trzeba mieć licencji zarządcy aby być we władzach spółdzielni. Jeżeli ktos chce się wypowiadać przed kamerą, niech najpierw pozna przepisy, amen.
ASIA
19:45, 22.01.2015 r.
JAK WYJAŚNIC GŁUPOTĘ czyt. uśrednioną stawkę za wodę w wys. 23zl!!!???? Co to znaczy uśredniona?Wszystkie stawki dodane do siebie i podzielone?
Jak ja zjem kapustę na obiad a mój sąsiad mięso czy to oznacza, że zjedliśmy gołąbki?
Uśredniona stawka to przykład durnoty i nieuctwa.
zofia
19:47, 22.01.2015 r.
TRZEBA ZROBIĆ KONTROLĘ OPEC BO JEST U NA S W OSTROLĘCE NAJDROŻSZE OGRZEWANIE ZGROZO PANIE PREZYDENCIE
wodnik shuwarek
19:47, 22.01.2015 r.
ta woda to jednak złoty interesik :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
mieszkaniec
19:52, 22.01.2015 r.
Spółdzielniana mafia.
hudraulik do Anki PiSanki
19:54, 22.01.2015 r.
Kurpiewski niestety ośmieszył się, pokazał swoją niekompetencję ... a przyszedł, bo tak wypadało i za to ma plus. Radny Dariusz B. lepiej, ze się nie pokazał, ośmieszyłby siebie i nasze miasto....
Paweł
19:58, 22.01.2015 r.
Zapraszam jakoś gorącą osiemnastkę do siebie na kąpiel.
do blood_mary
20:00, 22.01.2015 r.
Redaktor nie tylko drwił z ludzi, ale na początku palnął, że jest w ostruckim.
Przyłożył się do spotkania, nie ma co i ten werdykt na koniec.."trzeba na zebrania chodzić". Żenada.
hh
20:05, 22.01.2015 r.
jak komuś nie pasuje to niech się w rzece kąpie
ketuks
20:09, 22.01.2015 r.
czym się obywatele nie interesują - tam frajerują. i tak jest wszędzie. dobrze że teraz nie odpuszczą dopóki sprawa nie zostanie wyjaśniona
miś
20:10, 22.01.2015 r.
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
ha ha ha ha ha ha ha ha nareszcie pokazaliście troszeczkę naszych czołowych menagerów na miarę ostrołęki, Bralski menagero najwyższej klasy. matura wieczorowa studia ha, ha ha, od cydraulika do prezesa można można tylko efekty potem takie jak widać :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
dzieci polskich
20:12, 22.01.2015 r.
no same "gwiazdy"
1. panie kurpiewski - pan jako niby inżynier powinien używać bardziej fachowych słów.nie homologacja tylko legalizacja, nie co dwa lata tylko co pięć lat, no i jak zwykle przyszedł się pan tylko wylansować
2. niedziółkowa - szkoda komentować - chora na umyśle, zresztą jak jej sąsiad,
3. no szatanek to już nasza gwiazdeczka, bzdury takie wygaduje, całe życie się opier..., w elektrowni trasnsparentami machał, aż wyleciał na pysk,
4. Krzysiu m - to przecież nie twoja spółdzielnia - swoją nie potrafiłeś zarządzać o wiele mniejszą a tu doradzasz półgłówku do 2 potęgi co ledwo magistra zrobiłeś w jakiejs prywatnej szkole, okazałeś się sprzedawczykiem jak ci energa w tyłek wlazła,
5.pan dąbrowski - myślałem że trochę bardziej poważny i mądrzejszy, niby na walnym wszystko rozumiał, okazało się że nic.
W
20:18, 22.01.2015 r.
A Pan Brzozowy widać parcie na szkło jest, szkoda , ze głosu nie zabierał mogło być śmiesznie !
dzieci polskich
20:21, 22.01.2015 r.
do prezesa Zielińskiego: panie prezesie proszę o zainteresowanie się skąd szatanek miał takie dane. ktoś ze spółdzielni mu dał. to karalne przecież, niech się pan weźmie za niektórych
Anka PiSanka
20:22, 22.01.2015 r.
Do dzieci polskich @ 20:12,


No, to pojechałeś pryncypialnie... (Dla każdego coś miłego...)
zuza
20:22, 22.01.2015 r.
Pan Majkowski swoją spółdzielnią rządził bardzo dobrze były remonty klatek były zwroty za centralne opłaty za czynsz w banku bez prowizji a teraz dziwne doliczania za wodę żadnych zwrotów coraz to gorzej
as
20:26, 22.01.2015 r.
rozwiązanie jest bardzo proste :
zejść na dzień dobry z mocą zamówioną na cele c.w. o 40% bo wszystko było liczone i zamawiane na podstawie sowieckiej normy: 130 litrów na ryj gdy po opomiarowaniu zużycie oscyluje na poziomie 50-70 l/twarz. Przejąć węzły na majątek spółdzielni - powinna być niższa taryfa za ciepło i tyle
Do dzieci polskich
20:26, 22.01.2015 r.
Przestań, i zmień IP
czlonek z hallera
20:26, 22.01.2015 r.
panie dareczku zabraklo panu odwagi czy lek ciemnosci
20:33, 22.01.2015 r.
Jak dobrze że w tym mieście ciemnota jakich na Kurpsiach mało pokrzyczą pokrzyczą a jutro pod dywan sprawę się zamiecie.
No i dalej będzie leci leci kabarecik
do prezesuw
20:36, 22.01.2015 r.
dopóki będziemy zatrudniać takich prezesuw doputy będziemy mieli takie zaządzanie, gdzie wiedza, gdzie ekonomia, gdzie markieting na miarę SGH, SMIECH NA SALI WYŻSZE STUDIA UL. KOLOBRZEWSKA OSTROŁEKA - PAN PRESES - SZOK NA ŚWIETLICY
K
20:36, 22.01.2015 r.
wszędzie kochanki, przekręty i machloje. Jak nie reklamówki, to poręczenia za pijanych kierowców, to nepotyzm i obłuda i znajomosci. A JESZCZE DO WSZYSTKIEGO KOŚCIÓŁ SIE W....A i rękę po kasę wyciąga.... Te miasto to dno inwodorosty. Zlikwidować straż miejska, tych to wogole nie widać w mieście wiec po co oni sa potrzebni???? Inwestycji 0 perspektyw 0 nie ma tu nic

DZIĘKUJEMY PANIE Wlodarzu

Zapraszamy na pierwsza ławkę w kościele
dzieci polskich
20:38, 22.01.2015 r.
no same "gwiazdy"
1. panie kurpiewski - pan jako niby inżynier powinien używać bardziej fachowych słów.nie homologacja tylko legalizacja, nie co dwa lata tylko co pięć lat, no i jak zwykle przyszedł się pan tylko wylansować
2. niedziółkowa - szkoda komentować - chora na umyśle, zresztą jak jej sąsiad,
3. no szatanek to już nasza gwiazdeczka, bzdury takie wygaduje, całe życie się opier..., w elektrowni trasnsparentami machał, aż wyleciał na pysk,
4. Krzysiu m - to przecież nie twoja spółdzielnia - swoją nie potrafiłeś zarządzać o wiele mniejszą a tu doradzasz półgłówku do 2 potęgi co ledwo magistra zrobiłeś w jakiejs prywatnej szkole, okazałeś się sprzedawczykiem jak ci energa w tyłek wlazła,
5.pan dąbrowski - myślałem że trochę bardziej poważny i mądrzejszy, niby na walnym wszystko rozumiał, okazało się że nic.
6. zapomniałem o pani mąka - :laughing:
prezesie
20:44, 22.01.2015 r.
Było p przyjść i samemu się wypowiedzieć do Narodu a nie opisywać członków swej spółkiedzelni. Może pan /panowie opiszę os o sobie jacy to wy nie jesteście ......oj z pewnością by było ciekawie :D
DO PRESESUW
20:44, 22.01.2015 r.
PROSZĘ O SAMOWOLNO DIMISJĘ SĄ MŁODSI Z WIEDZĄ ZNACZNIE ODPOWIADAJĄCĄ KOMPETECJOM ODPUŚTTA HOŁOTO Z WIEDZĄ ZNIKOMĄ DO FABRYKI IDZTA
mieskaniec
20:45, 22.01.2015 r.
Nie podoba sie..!!! Wyprowadz sie do innej spoldzielni gdzie mieszkac bedziesz za darmo lub pobuduj sie...i po problemie:)
maniek
20:45, 22.01.2015 r.
To jak mieszkańcy kiedy było lepiej za Mariana czy teraz ? zróbcie walne zbierzcie wszystkich członków w hali sportowej albo na stadionie i pokażcie kto rządzi w spółdzielni a tak to tylko ręka w nocniku i płacz nad rozlanym mlekiem. a opec to teraz możecie wszyscy w DU..PE pocałowac bo już nie jest miejską spółką w której prezydent może robić kontrole.
PROSTY NARUD
20:48, 22.01.2015 r.
MY NIE BĘDZIEM CHODZIĆ NA WALNE ZGROMADZENIE SPÓŁDZIELNI, ALE BĘDZIEM NARZEKAĆ NA WYBORY CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I ZARZĄDU CYLI PRESESUW, SAMI SOBIE ROBIM TEN GNUJ WYBIERAJĄC CERESNIAKÓW DO RADY I ZAZĄDU
mieszkaniec spółdzielni
20:51, 22.01.2015 r.
Czytam te wszystkie wypowiedzi i tak się zastanawiam czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie?
Jak były odczyty wodomierzy co miesiąc było ok , jak za Bralskiego wprowadzili odczyty co pół roku pojawił się problem
DO MIESKANIEC - CEREŚNIANIEC
20:56, 22.01.2015 r.
CEREŚNIAKU
TO SPÓLDZIELNIA JEST DLA MIESZKAŃCA A NIE CZŁONEK SPÓŁDZIELNI DLA ZARZĄDU, TO PRESES OTRZYMUJE WYNAGRODZENIE CZYLI PENSJĘ NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ CZŁONKOWIE SPÓŁDZIELNI A NIE ODWROTNIE , JEŻELI TAKOWY JENTELEGENT SIĘ NIE SPRAWDZA TO TACZKA I WYJAZD ZA BLOKI, BO TO JA MU PŁACĘ I WYMAGAM, PŁACĘ - ŻĄDAM, NIE MA EFEKTÓW , PRESESI WYJAZD NIEDOKSTALCENI A BEDO MŁODZI WYKSZTAŁCENI
czlonek
21:01, 22.01.2015 r.
pan przewodniczacy to potrafi zastrszac i klamac panie s
O JEJKU
21:06, 22.01.2015 r.
A czemu artykuł na czerwono UMARŁ KTOŚ CZY NAS RUSKiE NAPADLi
czlonek
21:10, 22.01.2015 r.
oczywiscie ze bylo lepiej jak chodzili inkasenci byl porzadek i kultura a nie to co teraz zenada panowie prejzesi ipanie s
pięć klas szkoły podstawowej
21:16, 22.01.2015 r.
A czy niektórzy mieszkańcy Spółdzielni Mieszkaniowej są tacy uczciwi i nie ciągną wody na lewo? Wprowadzić elektroniczne liczniki poboru wody do każdego mieszkania .Obiecuję że inwestycja niedługo się zwróci i nie będzie krzyków że za dużo za wodę płacimy.
21:28, 22.01.2015 r.
Najbardziej jasno i czytelnie wypowiedział się p.Stanisław .Konkretny i inteligentny gość.
wredny
21:29, 22.01.2015 r.
Na taczki draniów i po schodach ze spółdzielni stoczyć bez trzymanki.
Felix
21:39, 22.01.2015 r.
Nigdy nie będzie dobrze z wodą w blokach, ponieważ liczniki główne, które montuje OPEWiK na blokach mają większą czułość od tych montowanych w mieszkaniach.
Im więcej "podliczników", tym większe straty. Jedynym rozsądnym wyjściem jest zawarcie umowy i rozliczanie się każdego właściciela mieszkania z OPEWiK. Wówczas, tak jak za energię elektryczną, czy gaz /w blokach z licznikami indywidualnymi/ rozliczamy się z dostawcami mediów. Nie ma innego lepszego rozwiązania. Dlatego warto jest o to powalczyć. Pozdrawiam wszystkich :smile:
21:47, 22.01.2015 r.
do Prezesie, W--to prezesiki nieobecni jak widać teraz się odzywacie i atakujecie???Trzeba było przed kamerami się w ten sposób "fachowo"odnieść do tych wszystkich ,którzy zabierali głos.Gdzieście się pochowali na ten czas??lampili się w telewizory?!Wstyd
Felix
21:53, 22.01.2015 r.
A co do kosztów centralnego ogrzewania, to warto przyjrzeć się mocom zamówionym na poszczególne budynki, jeśli nie robili tego po dociepleniu budynków. Moc zamówiona stanowi dużą część składową rachunku za ciepło dla OPEC.
Marta
21:57, 22.01.2015 r.
O kochani to dopiero zescie się obudzili? Przecież wiadomo było z rozliczeń kwartalnych ze przekręt goni przekręt.. oni z nas niesłusznie sciagneli tyle kasy ze to głowa mała
Kurp
22:01, 22.01.2015 r.
Pan Bralski wiceprezes spółdzielni to po prostu........ każdy wie kim jest.
Zróbmy wspólną akcję o odwołanie tego człowieka ze wszystkich funkcji w mieście
j
22:11, 22.01.2015 r.
Chodzenie na walne wiele nie zmieni. Byłam kilka razy. Jest klika dziadków, którzy innych nie dopuszczają do głosu, choć ci inni mieliby naprawdę ważne sprawy do poruszenia. Dla tych dziadków i babć najważniejszymi sprawami są zabawy dzieci pod oknami bloków ( za głośne) oraz załatwianie się psów. Tak że ci, którzy wierzą,że obecność na Walnym wszystko zmieni chyba nigdy na takim zebraniu nie byli.
bigBADwolf
22:18, 22.01.2015 r.
do Kurp
odwołać to możesz swoje krowy z pola, gamoniu :P
Marian
22:23, 22.01.2015 r.
jusz sniek popaduje jutro WO bedzie pisac czmu tye napadauo i bedu auta rozbijac
pawel34
22:27, 22.01.2015 r.
w duzych firmach panstwowych jak sie zle dzieje to zatrudnia sie menagera ktory ma firme wyprowadzic na prosta. Menager siedzi miesiac 2, 3 i zleca firmom zewnetrzym roznego rodzaju analizy, tabelki , wykresy, wzkazniki a na koncu powiedzmy po pol roku swojej pracy za 100 tys miesiecznie stwierdza --- trzeba zredukowac zaloge o 50 % i bedzie lalala :laughing: :laughing: mozy i mieszkancy tej spoldzielni powinni postarac sie o jakiego menagera biznesu :laughing: :laughing: :laughing:
do bigBADpajaca
22:30, 22.01.2015 r.
oczywiście ze odwołać niekompetentnego ze wszystkich funkcji, jeden chory z ospą zarazi cały tłum, PAN D.B. powinien skończyć z zabawą i zatrudnić się w celulozzie na zmiany
energetyk
22:48, 22.01.2015 r.
Za wysokie ceny energii cieplnej w mieście odpowiedzxialny jest miłościwie nam panujący Janusz K. To on podjął decyzję o sprzedaży do wytwórcy rynku ciepła w Ostrołęce. Zarząd OPEC który się temu sprzeciwiał został odwołany i zastąpiony uległym niczego nie kukmającym nowym zarządem z prezesuńciem Tadeuszem S i
drugim uzdrowicielem po studiach w Ostrołęce. Dzisiaj też zarząd energa opec składający się z żelaznej Zeni i prezesuńcia nic nie robi. Nowe źródło ciepła otwierane z taką pompą do tej pory nie wyszło z rozruchu. To też koszty ciepła.
mieszkaniec
22:58, 22.01.2015 r.
Miło popatrzeć na gwiazdy i gwiazdeczki. Ja tez bym nie przyszedł. Każdy kto prosił o wyjaśnienie takie wyjaśnienie uzyskał. Ciekawe czy ci krzykacze mają mierniki na ciepło czy grzeją do woli w ryczałcie naciągając oszczędzających na koszty. Niech każdy płaci za siebie za ciepło w kaloryferze i za wodę. Podgrzanie faktycznie drogie ale może niech policzą krzykacze może im wyjdzie inaczej - taniej to niech idą na wybory i przedstawi a wyliczenia i swoją kandydaturę. Ja chcę płacić za siebie. Ale z tą różnicą na liczniku wody do lipa powinni się bardziej temu przyjrzeć.
Działać a nie się podniecać!
do energetyk
22:58, 22.01.2015 r.
Bardzo dobrze, że sprzedano OPEC, nie ma tam prezesów znajomków Janusza K. Dość już stołków w spółkach miejskich dla takich ludzi.
boruch
23:02, 22.01.2015 r.
Chyba niejaka Zuza czy Zuzia pisze powyżej, że p. Majkowski jak rządził spóldz. Energetyk to było lepiej. Trzeb wiedzieć kiedy zarządzał. Bloki danej elektrociepłowni. Kiedy przyszedł czas na zbywanie bloków, wpompowano tam szmal na remont, jak docieplenie itp. Wiem kto wtedy był przew. RN, jakie szły tam zgrzyty i dla poszanowania własnego zdrowia zrzekł się przewodniczenia członkostwa w RN. Dodam, że to bloki gdzie mieszkali wtedy pracownicy bądź emeryci Elektrociepłowni, a więc im stosowano niższą cenę za en. cieplną i en. elektryczną. I jeszcze jedno jedna tu osoba nie wie co to znaczy uśredniona cena za podgrzanie wody. Mogę wyjaśnić, ale nie tu, musielibyśmy rozmawiać. Więc daj znać abym mógł ci to wyjaśnić.
Bob
23:16, 22.01.2015 r.
W Marcu walne zgromadzenie niech mieszkańcy się zbiorą i odwołają tych osobników potem rozliczyć ich z działalności ewentóualnie zgłosić do prokuratury nadużycia i tak skończyć z patologią .
23:39, 22.01.2015 r.
Ja chciałbym pozdrowic z calego serca pana prezydenta Janusza Kotowskiego. Janusz nie daj się!
osm
23:52, 22.01.2015 r.
osm -tam to chyba cos kombinują
Zbigniew
01:44, 23.01.2015 r.
Mogę powiedzieć tylko, że będzie jeszcze drożej. To są skutki prywatyzacji OPECu, za co odpowiada ekipa rządząca Miasta Ostrołęki.
eva
03:33, 23.01.2015 r.
Niektórzy piszący tu są chyba nieświadomi tego, że podając przy każdym następnym komentarzu inny pseudonim, zachowują ten sam nr IP (np.72182). Myślę jednak, że nawet bez IP łatwo rozszyfrować te samą osobę: styl i ortografia aż biją po oczach - kłania się słownik ortograficzny). Co do meritum sprawy, najlepiej przed tego typu programem wybrać zespół (delegację) tzw. kontaktowych osób, które mogłyby zasięgnąć informacji od prawdziwych fachowców spoza Sp-ni nt. zasad funkcjonowania urządzeń pomiarowych, przyczyn powstawania nieprawidłowości i zróżnicowania w wycenie poboru wody. Przy okazji - osoba, która podała cenę wody na os. Sienkiewicza pominęła fakt, że pod pojęciem woda zimna rozumie się również ścieki. Ile wody pobieramy, tyle wydalamy. Nie jest to ok.3 zł, a 9,81, jak ktoś wcześniej zauważył. Jest to cena ustalona przez Zarząd Miasta.
do Marian
06:32, 23.01.2015 r.
a z kolei WOS jak za dużo śniegu popada to nie spowoduje wypadku, bo nie wyjedzie ze swojej wsi bo szkoda swojej limuzyny ( VW oBORA)
helka
06:49, 23.01.2015 r.
Dymerski z Sową trzymajcie się.Podobno przekupujecie pracownice i dajecie im pensje po 6.000zł.Wczorajszy dzień pokazał ile pieniędzy więcej wyciągają z naszych kieszeni zupełnie niepotrzebnie tzw. zarządy S.M. Z tych pieniędzy praktycznie nie muszą się przed nikim rozliczać i tego nie robią.Wiecie dlaczego tak robią - bo czują się bezkarni, bo ani rada nadzorcza,która dba o to aby zrobić jak najwięcej nasiadówek i systematycznie podnosić sobie wysokość diety ich z niczego nie rozliczają.My właściciele tych spółdzielni też tego nie robimy bo ta grupa zadbała o to abyśmy dosłownie nic nie wiedzieli o tym co oni robią i jak gospodarzą naszymi pieniędzmi.Ludzie organizujmy się, już teraz wybierzmy nową radę nadzorczą ale 7 osobową,która wywali to co jest teraz i zatrudni na stanowiskach fachowców.W SM CENTRUM trzeba przywrócić normalność!!!
bigBADwolf
07:32, 23.01.2015 r.
do IP 72.182
chodziło mi o to, że akcji możesz sobie robić ile chcesz, ale odwołanie kogoś ze wszystkich funkcji w mieście, bo TY tak chcesz nie jest możliwe.. dlatego w dalszym ciągu uważam, że możesz odwołać jedynie swoje krowy z pola..
obejrzałem program wczoraj i jedyne co z niego zapamiętałem to to, że pan KURPIOWSKI wypowiadał się o Ostródzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej.. prowadzący nieprzygotowany, drwił z ludzi zadając żenujące pytania, a i konkluzja, którą zabłysnął na koniec programu żałosna... i tyle załatwiliście... jeżeli uważacie, że ktoś kradnie to zgłoszenie do prokuratury i koniec... poza tym pan Kurpiewski powinien poćwiczyć sztukę wypowiedzi, bo to co wczoraj zaprezentował też słabiutkie.. tą sprawę trzeba po prostu wyjaśnić i załatwić, a to co zrobiła wczoraj TV i co robi teraz moja ostrołęka to szczucie jednych na drugich...
07:45, 23.01.2015 r.
Tam pracuje 50 osób, kierowników połowa, trzeba nakarmić przecież te świńskie ryje.
J
08:06, 23.01.2015 r.
ZASTANAWIAM SIĘ CZY LICZNIKI ELEKTRONICZNE KTÓRE SĄ ZDALNIE SPRAWDZANE NIE MOŻNA PRZESTAWIĆ, BO ICH ZAMONTOWANIU TYLKO RAZ NIE MIAŁEM WIĘKSZEGO ZUŻYCIA WODY, A TERAZ CORAZ TO WIĘKSZE NIEDOPŁATY.
KSIĄDZ WINI PANA, a pan księdza
08:14, 23.01.2015 r.
a nam biednym zewsząd nędza.... lewicowy Bralski zawsze w całej rozciągłości popierał i popiera PREZYDENTA, OBECNIE jest już jego oficjalnym czopkiem, za zatrudnienie rodziny- trzeba płacić poddaństwem. Prezydent zaś za zgodą RADY przehandlował OPEC.
it
08:22, 23.01.2015 r.
Info z Onet: ITD montuje system rejestrujący przejazd na czerwonym świetle

"Głów­ny In­spek­to­rat Trans­por­tu Dro­go­we­go roz­po­czął mon­taż no­we­go sys­te­mu re­je­stru­ją­ce­go wjazd sa­mo­cho­dów na czer­wo­nym świe­tle. Pierw­sze urzą­dze­nia sta­wia­ne są w Po­lko­wi­cach na Dol­nym Ślą­sku. W całej Pol­sce ma być jesz­cze 19 tak mo­ni­to­ro­wa­nych skrzy­żo­wań. Sys­tem skła­da się z ka­me­ry po­mia­ro­wej na sy­gna­li­za­to­rze, ka­me­ry po­glą­do­wej znaj­du­ją­cej się 30 me­trów przed skrzy­żo­wa­niem oraz ste­row­ni­ka, który ob­słu­gu­je cały sys­tem. Koszt za­mon­to­wa­nia dwu­dzie­stu urzą­dzeń w kraju to około sie­dem mi­lio­nów zło­tych."
To Ostrołęce co wisi na dwóch skrzyżowaniach?
KSIĄDZ WINI PANA, a pan księdza..
08:37, 23.01.2015 r.
a nam biednym zewsząd nędza.... lewicowy Bralski zawsze w całej rozciągłości popierał i popiera PREZYDENTA, OBECNIE jest już jego oficjalnym czopkiem, za zatrudnienie rodziny- trzeba płacić poddaństwem. Prezydent zaś za zgodą RADY przehandlował OPEC.
09:39, 23.01.2015 r.
Dymerski i Sowa podobno czy na pewno dawali swoim pracownicom po 6000 zł ?
człowieku to jest po prostu oskarżenie. Jeżeli nie wiesz, czy na pewno a tylko tak słyszałeś to może zastanów się co piszesz?
zielonka
09:42, 23.01.2015 r.
Piszecie tu wszyscy zeby chodzic na zebrania ja mieszkam na osiedlu centrum bylam na takim zebraniu a to tak wyglada jakie by nie zadal pytanie jasnie panu prezesowi to jest taka odpowiedz to nie na temat teqo nie bylo w programie ,wiekszosc osob jest starszych w spoldzielni spi na zebraniu a jesli chodzi potem do glosowania zeby pan jasnie prezes zostal ponownie wybrany to sie budza i mowia ty glosowanie jakies jest podnosimy reke, i to tak wyglada na kazde pytanie pan prezes ma odpowiedz to nie na temat
,pogonic ta cala cholote w tych spoldzielniach dosc juz nakradli. ,po jakiego wala tyle osob tam siedzi i kase biora za nic.
członek OSM
09:44, 23.01.2015 r.
Tak będzie zawsze, jeżeli kowal będzie wybierany na miejsce piekarza...
Proszę Państwa, jeżeli zarząd nawala i coś knoci, to można jeszcze zrozumieć- wyciągnąć wnioski na przyszłość... ALE OD CZEGO JEST RADA NADZORCZA TEJ
SPÓŁDZIELNI? -na pewno wiedziała o tym spotkaniu! Praktycznie nie wykazała żadnego zainteresowania życiem codziennym mieszkańców OSM! (CZYM oni się interesują!?)
Lekceważenie społeczeństwa, kompromitację i tchórzostwo okazała przede wszystkim Komisja Społeczna ,Oświatowa i Kulturalna tejże rady "nadzorczej"- dlaczego ich nie było na tym spotkaniu i kto za to osobiście odpowiada? Za co oni pobierają diety?
WSTYD...i zarabianie punktów na taczki...
Do damien
09:47, 23.01.2015 r.
Tak, tam pracują "świńskie ryje" i muszą pracować za darmo , jasne!! :angry:
Znajomy królika
09:52, 23.01.2015 r.
Dopuścić Bralskiego do wspólnych pieniędzy, to jak pozwolić lisowi pilnować kurnika.
ja
10:38, 23.01.2015 r.
Musimy się jakoś zebrać i zorganizować. Porządek zrobić, a same komentarze to możemy tak do śmierci smarować.
ja
10:40, 23.01.2015 r.
Na Facebooku wydarzenie i zwołać się mosowo, zorganizować i wywalić darmozjadów!
aa
11:09, 23.01.2015 r.
aaaa
11:14, 23.01.2015 r.
Ja CHĘ PLACIC ZA TO, CO ZUZYWAM NA BIEŻĄCO, A NIE ZA TO, CO "WYDAJE SIĘ SPÓŁDZIELNI, ZE ZUZYJE OKRESLONA LICZBE GIGADŻULI". w JAKIM KRAJU IDZIE SIE DO SKLEPU, KUPUJE TOWAR, A SPRZEDAWCA MÓWI, ŻE ROZLICZY PRZYPUSZCZENIOWO...
mieszkaniec
11:17, 23.01.2015 r.
A ja myślę, że problem wysokiego czynszu (poza oczywiście wskazanymi przez zebranych, czyli zawyżaniem cen za wodę i machlojkami zarządu) leży również w systemie funkcjonowania spółdzielni rodem z PRL-u. W żadnej szanującej się firmie nie zatrudnia się tyyyylu pań do przekładania papierków. A w spółdzielni siedzą sobie babki, pozatrudniane w latach 80, których teraz nikt już zwolnić nie chce i nie może i my, mieszkańcy musimy to towarzystwo utrzymywać. Paranoja
Wos
11:47, 23.01.2015 r.
Niech spoldzielnia zrobi przeglad licznikow domowych bo na 90 % ludzie maja pozakladane magnesy , osobiscie slyszalem o paru przypadkach w blokach na Hallera
zielonka
11:56, 23.01.2015 r.
Dokladnie tak tak jest w spoldzielni centrum panie sa niekture na emeryturkach i jeszcze pracuja a to sa znajomi znajomych i tak dalej a rada nadzorcza to znowu inna grupa znajomi prezesa i kolo sie zamyka wywalic wszystkich na. zbity pysk dosc okradania ludzi zamknac te bagna a prezesi won jak wam sie nie podoba bloki pomalowane a niektore to ohyda jak wygladajo ale zrobil zrobil ze robila firma krzak to co z tego BRoniek sprawdzil i wszystko dobrze a on sie na tym zna jak nikt i.ny fachowiec jak z koziej d.,, traba.co tu pisac trza dzialac.
Punisher
12:10, 23.01.2015 r.
Działanie na szkodę spółdzielców czyli pracodawców tych plebszesów powinno być zgłoszone jako przestępstwo gospodarcze . Sprawa jest śmierdząca
12:11, 23.01.2015 r.
Popieram w pełni i z chwilą likwidacji wojewódzkich związków spółdzielni w 1990 r winny być zlikwidowane różne spółdzielnie bo tak wielu się "uwłaszczyło".Spółdzielnie Mieszkaniowe to relikt skupiający sitwy i wyprowadzanie kasy mieszkańców.Tylko zarządzanie blokami w mniejszych grupach tzw. wspólnoty jest bardziej efektywne ale tu ukłon do parlamentarzystów o ustawową reformę.
12:36, 23.01.2015 r.
Dziś doszło do mnie, że nowy prezes OSM jest zięciem byłego, już nie urzędującego, który teraz mąci w radzie nadzorczej czyli Stefana S. Jeżeli to prawda to wiadomo skąd się wziął.
dzieci polskich
12:59, 23.01.2015 r.
do juzew: cymbałku, jak to przeczytałem to siknąłem ze śmiechu. nie jest to żadna rodzina, brat, swat, wuj, zięć etc. to ja ogłaszam, że jestem bratem tuska i szwagrem kaczyniaka :laughing:
do juzew
13:03, 23.01.2015 r.
Jeżeli prawdą jest to, o czym piszesz, to powinieneś powiadomić o tym policję lub prokuraturę O ile się orientuję, to nepotyzm i kumoterstwo są prawnie zabronione.
Powiązania rodzinne i/lub kumoterskie mogą działać (celowo) na szkodę każdej firmy, itp., w tym spółdzielni. Taka np.spółdzielnia, po ogołoceniu ze wszystkiego przez nepotyczny gang rodzinny może szybko upaść, a wraz z nią może stracić pracę bardzo
wiele osób...
rodak
14:18, 23.01.2015 r.
Ciąg dalszy naszego bagna polskiego! Jedni nie mogą łaskawie zawitać na walne, drudzy chcący ugrać polityczną lub społeczną pozycję, bo na stare lata, kiedy się ma nadmiar energii to trzeba się jakoś ustawić. Tak rozmawiamy ze sobą!!! Szczuć, gryźć, kąsać i samemu stać po stronie poszkodowanego lub świętego!!! Jak żyjemy w rodzinie, tak w pracy i społeczeństwie. Jednym słowem coraz tragiczniej w tym domu ojczystym i nie widać szansy na zmianę.
~~ostr
14:21, 23.01.2015 r.
Tak to prawda te panie w tych biurach sa bardzo nie mile maja nas za intruzow.
Ewa
15:30, 23.01.2015 r.
Do Eva-pojecie maja ,tylko nie wszyscy umieja czytac to co napisane.
Cena 34,59 dotyczyla samego podgrzania 1m wody.Dodac do tego 9,81 to1m'cieplej wody w bloku przy ul.Sienkiewicza kosztuje 44,40.
xxxx
16:11, 23.01.2015 r.
Popieram "Zielonka" takie sa odpowiedzi i w innych sp-niach, jak zadasz pytanie odpowiedż brzmi "nie na temat" i odpowiedzi nie ma. Niestety.
wasyl
17:08, 23.01.2015 r.
droga woda a nikt jeszcze nie wspomniał że od stycznia 2015 podrożał prawie 7 zł czynsz od mieszkania pod przykrywką niby tam wywozu odpadów wielkogabarytowych które to spółdzielnia sama wywozi...jasne :laughing:podwyżki ale swojej pensji Rada Nadzorcza zaproponowała i ktoś musiał to pokryć (czyt. my mieszkańcy) :angry:
zbych
17:17, 23.01.2015 r.
Najlepszym prezesem spółdzielni mieszkaniowych jest p Krzysztof Majkowski pracowałem kiedyś dla niego i wiem co mówie
aaa
18:09, 23.01.2015 r.
"Zastępce" ???? :P
OPCJA
19:23, 23.01.2015 r.
Przekształcenie spółdzielni we wspólnotę mieszkaniową

Lokale będące własnością spółdzielni mieszkaniowej mogą zostać przekształcone w lokale wspólnoty mieszkaniowej pod warunkiem, że zostaną spełnione pewne kryteria. Należą do nich:

1.Wszystkie lokale w danej nieruchomości muszą być własnościowe. Jeżeli wśród nich znajdzie się choć jeden lokal bez prawa własności to wtedy nie może dojść do przekształcenia.
2.Właściciele mieszkań własnościowych muszą wyrazić zgodę na przekształcenie spółdzielni we wspólnotę. Zgoda musi być podjęta na walnym zgromadzeniu członków spółdzielni.
3.Na walnym zebraniu członków spółdzielni, lokatorzy, którzy są zainteresowani muszą złożyć wniosek o podział majątku spółdzielni (wydzielenie się ze starej spółdzielni i założenie nowej).
4.Na walnym zebraniu nowo powstałej spółdzielni, mieszkańcy danej nieruchomości muszą wnieść o uchwałę o upadłość spółdzielni.
5.Właściciele lokali muszą złożyć wniosek o zwołanie zebrania wspólnoty mieszkaniowej. Na pierwszym zebraniu zostaje uchwalony Statut Wspólnoty, regulamin porządku, oraz zostaje wybrany zarząd wspólnoty, plan gospodarczy i zostają uchwalone zaliczki miesięczne.

WIĘCEJ NA WWW.
zarzadzanie-nieruchomosciami.eu/jak-zalozyc-wspolnote-mieszkaniowa/
ta...
21:28, 23.01.2015 r.
czułem, że Bralski to jakiś wykręt, a jaki mądry!! a ile ma do powiedzenia łojojoj szkoda, że to wszystko to tylko ogólniki:)
gsgsgs
22:00, 23.01.2015 r.
sami ostrołęczanie wybierają zarządy i prezydentów to teraz mają to co sami wybrali tak chcieli tak mają więc co im tak nie pasuje
niedługo tylko kościoły będą w ostrołęce i same markety a wszystko przez wybory ,ale jakiego prezydenta wybrali tak będą mieli nawet wielkiej orkiestry świątecznej pomocy nie było no bo lepiej kościół obdarować który limuzynami jeździ a chorzy niech do grobu idą to kościół też zarobi tak wybraliście, pis w mieście rządzi więc się nie dziwcie ale sami tego chcieliście
Czesio
08:13, 24.01.2015 r.
Drogi Wasylu i inni płacący czynsz.
Po za kosztami, które to spółdzielnia sama ponosi, wywozu nieczystości wielkogabarytowych, płaci również dodatkowo za ten sam wywóz urzędowi miasta.Tak więc ponosi je dwukrotnie!.Wywóz odpadów wielkogabarytowych to obowiązek gminy .
gość
09:35, 24.01.2015 r.
Po co mieli iść na spotkanie jak nie wiedzieli o co chodzi i co powiedzieć.Tak to jest jak rządzi nepotyzm i oto skutki, a mądrzy grzeją ławkę dla bezrobotnych bo tak tu jest i będzie.
gość
10:43, 24.01.2015 r.
mam uwagę do osób biorących udział czynny w dyskusji TVP info,ludzie jak nie wiecie czegoś to nie mówcie, nie homologacja tylko legalizacja, licencje zarządcy nieruchomści zgodnie z obowiązujacą ustawą nie są wymagane więc P.Majkowski mjak zwykle wie że gdzieś dzwoni tylko nie wie gdzie.Rozliczane są budynki indywidualnie ,ale nie ma komu ludziom wytłumaczyć na czym to polega i przedstawić kalkulacje każdemu budynkowi, do tego trzeba być kumatym a nie patrzeć w dal na wizji irączkami kręcić.
11:38, 24.01.2015 r.
do gość. W tym czasie kiedy do zarządu OSM wybierany był hydraulik Bralski i Serejko w ststucie był zapis o konieczności posiadania licencji do zarządzania nieruchomościami których obaj nie posiadali.Ustawa na którą się powołujesz zaczęła obowiązywać dużo pózniej.Zmienił ją Gowin.Zeby było ciekawiej to dodam że regulamin Rady Nadzorczej OSM do dziś zawiera zapis o konieczności posiadania licencji zawodowych w zakresie zarządzania nieruchomościami.Na podstawie tego regulaminu Rada Nadzorcza wybiera zZarząd.Wiesz że gdzieś dzwoni tylko nie wiesz gdzie.
kazimierz
14:58, 24.01.2015 r.
do stanisław: stasiu strasznie chyba nie jest ci po drodze z hydraulikiem bralskim(choć to żaden hydraulik tylko lepak jakiś), może dlatego że jego wybrali do rady miasta choć to ćwierc inteligent a ciebie NIE.chociaż to dobrze że cie nie wybrali bo jak by takiego OSZOŁOMA wybrali to ręce same powinny złożyć się do modlitwy.
głos
16:34, 24.01.2015 r.
rodak masz rację !!Święta prawda!
Ludzie bardzo lubią szkalować, pluć, oczerniać!
Smutne..
Nie mieszkam w tej Spółdzielni i nie pracuję tam, ale współczuję im... obsługiwać codziennie tylu mieszkańców blokowisk i zero uszanowania od części, bo na pewno nie przez wszystkich.
Na takie okrzyknięte spotkanie z mediami nie przyszło zbyt wielu ludzi, biorąc pod uwagę ilość zamieszkałych tam osób.....Przyszło parę osób, którym się zawsze wszystko nie podoba, trochę dla popularności politycznej, część co o niczym nie ma zielonego pojęcia i trochę osób ze zwykłej ludzkiej ciekawości.
Fajnie, że przyszło troszkę młodzieży i dzieci, bo w Polsce pomyśleliby, że w Ostrołęce mieszkają sami starzy, smutni i biedni ludzie, co nie używają ciepłej wody bo jest droga.......... :sad:
kazimierz
20:41, 24.01.2015 r.
do stanisław szatanek. stasiu idioto do kwadru i oszołomie "trochę" się wygłupiłeś z tymi danymi ze spółdzielni. policja i prokuratura jest już na twoim tropie.
xyz
21:37, 24.01.2015 r.
Adamie K. nie gadaj głupot...chcesz się lansować...rób to konstruktywnie...chodzisz wszędzie gdzie jest medialnie...Byłeś nawet na spotkaniu z Palikotem...To Twój idol??? Bądź szczery z ludźmi a nie ze "wskaźnikami" popularności...
286 & 1
01:33, 25.01.2015 r.
doprowadzenie do nie korzystnego rozporządzenia mieniem 286&1 no to co kto postawi zarzuty com może kumpel pana piotra zielińskiego(prezesa) pan Andżej rydzew.ski (naczelnik) policji z wydziału dochodzeniowo śledczej ?????????? :laughing:
A zapomiałbym
01:37, 25.01.2015 r.
kk 286 & 1 zgłoście to na prekurature :tongue:
kk 286&1
01:41, 25.01.2015 r.
chodzi mi o kotowskiego niech beknie za to ze miasto tak prowadzi
16:05, 25.01.2015 r.
Dowiedziałem się,że wiosną ma być budowane jeszcze jedno piętro gmachu SM-
sporządzony kosztorys na kilka milionów,oraz boisko sportowe na osiedlu
Sienkiewicza za około 1mln.Po co również pobudowano 4-ganki
Czy faktycznie chodzi o to żeby spółdzielnie zadłużyć i sprzedać za 1 zł.
Proszę podzielić się wiedzą w tym temacie.
12:06, 26.01.2015 r.
Dowiedziałem się,że wiosną ma być budowane jeszcze jedno piętro
gmachu SM-sporządzony kosztorys na kilka milionów,oraz boisko sportowe
na osiedlu Sienkiewicza za około 1 mln.Po co pobudowano 4-ganki.
Czy chodzi o to,żeby spółdzielnie zadłużyć i sprzedać za symboliczną 1zł?.
Proszę podzielić się wiedzą w tym temacie.
12:12, 26.01.2015 r.
Dowiedziałem się,że wiosną ma być budowane jeszcze jedno piętro
gmachu SM-sporządzony kosztorys na kilka milionów,oraz boisko sportowe
na osiedlu Sienkiewicza za około 1 mln.Po co pobudowano 4-ganki.
Czy chodzi o to,żeby spółdzielnie zadłużyć i sprzedać za symboliczną 1zł?.
Proszę podzielić się wiedzą w tym temacie.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne