« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 19 października 2017 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Tylko jedna firma zainteresowana tymczasową przeprawą. Bardzo drogo

Tylko jedna oferta wpłynęła do ratusza na budowę tymczasowej przeprawy przez Narew. Propozycja firmy "Ostrada" z Ostrołęki opiewa na 10,5 mln zł. To aż o 4 mln zł więcej niż planowany przez miejskich urzędników koszt budowy tymczasowego mostu.

Ratusz zamierzał wydać maksymalnie niespełna 6,6 mln zł. W sytuacji, gdy cena nie pokrywa się z oczekiwaniami zleceniodawcy czyli miasta, urzędnicy mają dwa wyjścia: unieważnić przetarg, albo podpisać umowę z "Ostradą" na zaproponowaną przez firmę kwotę 10,5 mln zł. Najprawdopodobniej wybrane zostanie drugie rozwiązanie, gdyż dwa dni po otwarciu ofert został ogłoszony kolejny przetarg - na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu.

W maju br. do kasy miasta wpłynęło z budżetu państwa 16,7 mln zł. Miasto składając wniosek do ministerstwa o dofinansowanie oszacował koszt budowy tymczasowej przeprawy i remontu mostu na około 40,2 mln zł. Dofinansowanie z budżetu państwa to niecałe 42 proc. całej kwoty.

Tymczasowa przeprawa miałaby służyć tylko dwa lata, jedynie na czas remontu starego mostu. Później zostałaby rozebrana. Samą konstrukcję mają bezpłatnie postawić wojska inżynieryjne z Inowrocławia. Jednak na czas prac ratusz ma zapewnić im wyżywienie i zakwaterowanie. Koszty się jednak na tym nie kończą. W lutym br. miasto kupiło przy starym moście działkę za pół miliona złotych.

Ze względu na zły stan techniczny istniejącego mostu stałego zostanie on rozebrany, a następnie odbudowany w miejscu istniejącego. Zaprojektowano drogi dojazdowe do przeprawy tymczasowej o nawierzchni asfaltowej, szerokości jezdni min. 6,5 m wraz z poboczami o szer. 1,25-2,3 m. Długość łączna dróg dojazdowych do przeprawy wynosi ok. 570 m.

Roboty montażowe konstrukcji stalowej mostu składanego przez wojskową ekipę montażową odbywać będą się od strony ulicy Spacerowej. Prace pierwotnie miały ruszyć w kwietniu. Po dwukrotnym przesunięciu terminu ustalono, że budowa tymczasowej przeprawy rozpocznie się na początku października i potrwa do końca listopada br. Termin wykonania całej inwestycji to 20 grudnia br. Oznacza to, że jeszcze przed nowym rokiem ostrołęczanie, w tym ciężarówki, powinny skorzystać z tymczasowej przeprawy.

Wyświetleń: 20303
 
12:07, 01.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

bolec
10:23, 01.07.2017 r.
a ile Czartoryski ma udziałów w Ostradzie ?
zzz
10:34, 01.07.2017 r.
Jedna firma :)
krzys
10:44, 01.07.2017 r.
Hmmm dofinansowanie w wysokości 42% jest lepsze niż 50% oferowane przez poprzedniego wojewodę. Zaprawdę powiadam Wam Prawie to i Sprawiedliwe. :wink:
Kolec
10:48, 01.07.2017 r.
Oni wszyscy mają tam udziały w reklamówkach. Przecież wszystkie ważniejsze przetargi w Oce wygrywa Ostrada. A jak już wygra inna firma to w urzędzie robią im takie problemy, że na końcu i tak masę układa rodzima firma...
Ostrołęczanin
10:50, 01.07.2017 r.
Cały ten przetarg, terminy, kwoty – to mydlenie oczu.
Miasto oszacowało koszty całej inwestycji na kwotę ponad 40 mln PLN. Dofinansowanie wynosi prawie 17 mln PLN. Reszta nasza – dosłownie MY MUSIMY ZAPŁACIĆ.
Pierwszy z „brzegu” przykład dlaczego napisałem pierwsze zdanie. W specyfikacji budowy określone jest BARDZO WAŻNY PUNKT – BEZ WIBRACYJNE OSADZANIE PALI STALOWYCH. Sami wiemy jak wpływają drgania na infrastrukturę miasta. Dodatkowo w czasie przetargu udzieliło odpowiedzi na pytanie oferentów – podkreślając stanowczo że technologia musi być BEZWIBRACYJNA.
W 2014 roku miasto Gdańsk ogłosiło przetarg na wykonanie 12 SZTUK podobnej długości – ale mniejszej średnicy pali stalowych na nadbrzeżu. Oferta na wykonanie 12 sztuk PALI – wyniosła 0,8 mln PLN.
Konstrukcja naszego mostu tymczasowego potrzebuje według dokumentacji 90 SZTUK PALI STALOWYCH !!!
Gdzie koszty rozbiórki, zagospodarowania terenu po mości tymczasowym, inne koszty związane z inwestycją itd, można było by wyliczać na następne kilka stron.
Budżet w wysokości 40 mln PLN na wszystko – jest budżetem życzeniowym. Niestety najprawdopodobniej okaże się że koszty niewspółmiernie wzrosły, brakuje pieniędzy itd., w rezultacie „problem” dostanie na głowę nowy prezydent, który będzie zrzucał winę na „starego”, a my będziemy się „bujać” z mostem tymczasowym przez następne 5 – 8 lat. Dzięki temu dalej spadnie zainteresowanie miastem i naszym regionem przez osoby, firmy itd. w inwestowaniu i dosłownie będziemy powoli odchodzić w nicość – jako „skansen” kurpiowszczyzny.

Pozdrawiam
Ostrołęczanin
ketuks
10:51, 01.07.2017 r.
żeby tylko na tych dziesięciu "bańkach" się skończyło, zawsze podczas inwestycji mogą wydarzyć się przeciwności natury które będą skutkowały koniecznością wydania dodatkowych milionów. tak się robi kasę w tym kraju. jedynym ratunkiem jest czerwony sztandar który jest w stanie "popłynąć ponad trony kapitalizmu".
olo
11:01, 01.07.2017 r.
CZARTORYSKI NIE MA ZADNYCH UDZIAŁOW , MAJA TYLKO PRACOWNICY.PROSZE NIE PISAC GŁUPOT JESLI SIĘ NIE WIE O CO CHODZI.
Dolek
11:04, 01.07.2017 r.
Tak jak już pisałem, cienko to wygląda a terminy oddalają się w siną dal.
program po
11:10, 01.07.2017 r.
Dziesięciopunktowy Program PO. 1. 100 tys. uchodźców w ciągu naszej kadencji, 2. Podwyższenie wieku emerytalnego, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 3. Podwyższenie podatków, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 4. Likwidacja programu 500+, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 5. Zmniejszenie kwoty wolnej od podatku, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 6. Sprzedaż obcemu kapitałowi polskiego przemysłu energetycznego, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 7. Sprzedaż obcemu kapitałowi polskiego sektora bankowego, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 8. Prywatyzacja polskich lasów, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 9. Cena benzyny po 7 zł, bo muszą być pieniądze dla uchodźców, 10. Przyznanie uchodźcom po roku polskiego obywatelstwa, bo potrzebujemy nowych wyborców...

:tongue:
Tępiciel tępiciela lemingów
11:23, 01.07.2017 r.
Dwa lata rządów tej przygłupiej partii a partyjny kołek musi wyjeżdżać z PO. Zrozum kołku, że ludzie już przestają słuchać tego ciągłego "a za PEŁO". Pisowskie p.eprzenie jest tak zabawne jak mądrości Petru czy Schetyny.
Rebeliant Remek
11:27, 01.07.2017 r.
A PO chociaż wie, że ma taki program bo jak na razie to piszesz bzdury😀😀😀 Taki program to pisze dla niej PiS by robić głupim wodę z mózgu.
Mietek
11:30, 01.07.2017 r.
W czarnych kolorach to widzę. Myślę ze należy szukać innego rozwiązania - docelowego. Dla mnie to wyrzucenie pieniędzy w błoto
cynik
11:43, 01.07.2017 r.
a "pręczony " to jeszcze w pierdlu czy już ....nie....komu by to zgłosić...."dobrej zmianie".....???? :laughing: :laughing:
Dolek
11:47, 01.07.2017 r.
Też jestem zdania , że raczej trzeba budować most docelowy bo to jest zwykłe marnotrawienie pieniędzy.
...
11:48, 01.07.2017 r.
Ale co POkemony takie nerwowe... :laughing:.Partia wam sie sypie... :tongue:
Asd
11:58, 01.07.2017 r.
Pieniądze nie w błoto bo kolesie zarobią grubą kasę :)
do pisuardesa
12:27, 01.07.2017 r.
Póki co to cele szykują się dla twoich partyjnych kolegów :wink: To nie pisy sprzedają polskie firmy w zagraniczne ręce. To nie pisy martwią się o ciapków zamiast o obywateli. Nie są kryształowi ale 1000x lepsi niż pełowcy
tank102
12:29, 01.07.2017 r.
:smile: Nie chce mi się wierzyć, że przy obecnej technologii i technice nie można odbudować starego mostu, o wiele taniej.
Ale trzeba zorganizować "Ogólnodostępną Konferencje na pomysł remontu mostu" - to takie proste, ale zawsze we wszystkim jest tak zwany "czynnik ludzki: - czyli czy, się chce coś oszczędnego zrobić dla tego miasta......
:smile: "I LOVE OSTROŁEKA" :smile: :
radio maryjan
13:05, 01.07.2017 r.
bosze jak ja sie ciesze ze od 15 lat nie mieszkam w tym kuuurwidolku,pozdrawiam
PiSuardessa
13:07, 01.07.2017 r.
@55.38
Wez podręcznik podstawy kapitalizmu i gospodarki wolnorynkowej to może coś Ci się rozjaśnia w tej pustej głowie.
PiS martwiący się o obywateli? Żarty się Ciebie trzymają - PiS martwi się tylko o swoich, ty jesteś tylko ciemniakiem kupiony za ochlapy, potrzebnym tylko do osiągnięcia celu!
Przypominam że w 1944 roku to Syryjczycy przyjmowali polskich obywateli w potrzebie, a teraz tacy jak ty pokazują im w podziekowaniu srodkowy palec! Pewnie jeszcze jesteś gorliwym katolikiem biegajacym co niedzielę do kościoła?
Juz zapomniałeś?
- Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili!
Taki z ciebie katolik jak i polski patriota, czyli żaden!
Pamiętaj o tym że przed Sądem Ostatecznym Chrystus ma zejść na ziemię, może właśnie jest wśród tych uchodźców którym karzesz spier dalac!
To twoja religia, więc może warto przestac traktować ja wybiórczo i udawać kogoś kim nie jesteś?
Ja więzienia się nie boję za ojczyznę jestem gotów oddać życie! A PiS popierają tylko otumanieni prości ludzie bez elementarnej wiedzy, którzy uwierzyli w pisowskie kłamstwa o "patriotyzmie", beneficjenci #podlejzmiany, oraz jednostki nienawidzace Polski!
do PiSuardessa
13:08, 01.07.2017 r.
bla bla bla...obiecanki i obiecanki.. :tongue: :tongue: :laughing:
Gdzie rozum ?
13:11, 01.07.2017 r.
Kotowski - 10 mln wyrzucasz w błoto - tylko bogaczy stać na taki cyrk :crying:
Warzywniak
13:18, 01.07.2017 r.
Już to widzę jak ostada zrobi most :) czy oni mają pojęcie na temat budowy mostu
śmiech na sali
zenada że ktoś na to pozwala
Już to widzę jak tenost będzie stał kilka. Lat
Ostrołęczanin
13:19, 01.07.2017 r.
Ludzie – „nawalacie się” – PO jedno, PIS drugie – i tak na zmianę. Jest to specjalnie podłożenie tematu „zastępczego” – pewnego rodzaju „igrzyska” – aby „gawiedź” miała co robić – a nie zajmować się realnymi problemami.

Pamiętajcie, cokolwiek napiszecie a i tak rachunek trzeba zapłacić.
Wersja optymistyczna – inwestycja sfinansowana w planowanym budżecie (40 mln łącznie, czyli 17 mln dofinansowania – od KAŻDEGO Z OSTROŁĘKI po 460 zł – OD KAŻDEJ „GŁOWY” Z MIASTA OSTROŁĘKA).
Wersja myślę realna – każdy z nas – KAŻDY DOSŁOWNIE – będzie musiał zapłacić po około 600 – 700 zł z własnej kieszeni zamiast wydać na rodzinę lub własny użytek.
Skupcie się bardziej na SWOICH PIENIĄDZACH – gdzie one są? Jak zostają wydatkowane? Do kogo „płyną”? Jak to jest możliwe że NASI PRACOWNICY (urzędnicy miejscy) – którym płacimy pensje i to nie małe – nie realizują obietnic które składali w zamian za zatrudnienie (za wybór na stanowisko)?

W mojej firmie pracownik nie realizujący NAGMINNIE planu który SAM SOBIE WYZNACZYŁ – jest do wyciągnięcia konsekwencji włącznie z natychmiastowym zwolnieniem – szkodzi firmie i może doprowadzić do upadku przedsiębiorstwa – a mnie jako przedsiębiorcy NIKT NIE POMOŻE – NIE DOFINANSUJE – najwyżej wejdzie komornik i zlicytuje do skarpetek.

Zamiast pisać – realnie trzeba rozliczać ze słów wypowiedzianych lub obiecanych. Tutaj powinno być pole do popisu dla portali regionalnych. Przypominać i dopominać się od włodarzy miasta realizacji obietnic, lub naświetlać i przedstawiać realny postęp tych zapewnień.
Cały czas na bieżąco jak „barany” łykamy, małymi kawałkami gorzką prawdę i najgorsze że w końcowym rezultacie ten kto zawinił dostanie za to SOWITE WYNAGRODZENIE kosztem dosłownie moich dzieci.

Pozdrawiam
Ostrołęczanin
amba
13:21, 01.07.2017 r.
To do dzieła lokalni "biznesmeni" POpierający KODerastów, jesteście POnoć bogatymi ludźmi, dołóżcie się do przeprawy.
polak
14:02, 01.07.2017 r.
OSTROŁĘCZANIN MA RACJE PO 600 ZŁ NA GŁOWĘ WLICZJĄC W TO NIMOWLETA PO 600 ZL PO 600 ZŁ TO JEST ISTOTA SPRAWY KURPIE
Mietek
14:09, 01.07.2017 r.
Morawiecki buduje osiem nowych mostów a Ostrołęki nie stać na nową przeprawę.
Panie Pośle panie Senatorze do roboty
PiSuardessa
14:38, 01.07.2017 r.
@amba
Nie zwyklem dorzucac się do czegokolwiek zdrajcom i wrogom narodu polskiego.
Niech wam PiS wybuduje, niech tadzio dyrektor coś dorzuci może skoki też coś dadzą a jak nie to trudno most wam nie potrzebny. Kościoły i muzeum macie po drugiej stronie Narwi, a im mniej podrozujecie tym łatwiej wami manipulować
Wojtek
14:55, 01.07.2017 r.
ch#ja w tym roku zaczną roboty :) Za rok zaczną, wspomnicie jeszcze moje slowa
Zwodzony
15:26, 01.07.2017 r.
Alez to wszystko sie ciagnie. A po wyborach mialo byc wszytko, nowy most tez.
Ostrołęczanin
15:46, 01.07.2017 r.
Jeszcze jeden aspekt sprawy – musimy się „obudzić” jako mieszkańcy Ostrołęki. Z roku na rok będzie coraz ciężej – „świetne” lata Ostrołęka już ma za sobą.

Niestety matematyka jest nieubłagana.
GUS w 2014 roku opublikował raport:

„prognoza_ludnosci_dla_wojewodztwa_maz

owieckiego_na_lata_2014_2050.pdf”

Dwa akapity tego opracowania powinny nas mocno „orzeźwić”:

- „….Ostrołęka, tutaj na 100 osób w wieku produkcyjnym przypadać będą 92 osoby w wieku nieprodukcyjnym…” – mowa o okresie 2014 – 2050. (strona nr 3) – jest to chyba najwyższy szacowany wskaźnik w woj. Mazowieckim.

Oraz

- tabela – strona nr 12 – Prognoza ludności:
Miasto Ostrołęka:
2014 – 52665
2020 – 50959
2030 – 47247
2040 – 42300
2050 – 36732
Jasno tutaj widać że dochody miasta będą znacząco maleć.

Następny dokument:
Na stronie GUS Warszawa - miasto_ostroleka.pdf
Też nie pozostawia większych złudzeń co do przyszłości finansowej miasta Ostrołęka.

Pozdrawiam
Ostrołęczanin
Prosty człowiek
16:24, 01.07.2017 r.
PiSuardessa @ 15:07, 01.07.2017
Człowieku kogo ty chcesz rozliczać? Jaki Chrystus, jacy uchodźcy? W wyniku dzikiej reprywatyzacji w Warszawie na bruk trafiło co najmniej 40 tys. osób. Na ogół starych, schorowanych, którzy przez kilkadziesiąt lat dbali o swoje mieszkania, remontowali je, traktowali jak swoje, bo takie gwarancje dostali przy podpisywaniu z miastem bezterminowych umów najmu. Zrobiono to w czasie prezydentury Pani HGW, pod jej okiem. To wice przewodnicząca PO. Przypominasz cytat z Ewangelii Mt 25, 40. A te 40 tyś ludzi to co? To może o nich najpierw zadbać, dać dach nad głową. A Pan Tusk młody i starszy i ich wiedza o Amber Gold. Te 10 tyś ludzi okradzionych z ich życiowego dorobku? Mógł Pan Donald szepnąć, nie tylko synowi, że z AG to lipa. Kim dla niego przewodniczącego PO, premiera RP, byli ci zwykli ludzie? Baranami do ostrzeżenia. Jak Pan to widzi, światły PiSuardessie, kochający Boga i Polskę, gotowy oddać życie dla Ojczyzny, nieotumaniony, wielkiej wiedzy i bogatym wnętrzu.
Ww
17:09, 01.07.2017 r.
Niech przeznacza pieniądze z komisji np.p.Berczynski bierze jeszcze teraz 13 tys.miesiecznie a jej za granica
?
17:54, 01.07.2017 r.
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
PiSuardessa
18:10, 01.07.2017 r.
@prostyczlowiek
Ludzie mieszkający w kamienicach o nieuregulowanym statusie prawnym dobrze o tym wiedzieli że kiedyś może przyjść dzień w którym stracą "swoje" mieszkanie. Przez lata nie robili nic by znaleźć sobie inne lokum bądź w ramach wspólnoty mieszkańców wykupić od właścicieli nieruchomość. Teraz gdy ktoś odbiera im mieszkania podnoszą raban, trochę na to za późno!
Amber Gold- cóż jak ktoś jest tak głupi że wierzy iż ktoś da mu zysk w wysokości 19% w skali roku, gdy w tym czasie banki dają 4% sam jest sobie winien. Nie bardzo rozumiem czemu mieszkasz do tego byłego premiera. Rząd nie jest od tego by podcierac tylki obywatelom i prowadzić ich cały czas za rękę. KNF ostrzegał o Amber Gold już w 2009 roku, ale przecież czwaniaczki nie będą tego słuchać. Tak jak Ci od kamienic tak i ci od amber gold liczyli na szybki zysk i nic więcej ich nie interesowało, jak się okazało że na interesie życia stracili wyciągają łapki po pomoc do Państwa, a więc również po moje pieniądze. Nie jest mi ich żal i nie zgadzam się na żadną pomoc, nie będę finansowal cwaniakow!
Dużo większą piramida finansowa dalej działa i jest poza jakąkolwiek kontrola to Skoki - ile to już polskiego podatnika kosztowało ratowanie upadajacych co i roz kolejnych Skoków?
A tak na marginesie, osobiście zdecydowanie wolę mieć za sasiada muzułmanie niż "prawdziwego Polaka" pierwyj sort z pisowskiej sekty. Bardziej obawiam się że ten przykladny katolik po pijaku zabije mi żonę i syna na pasach niż że ten uchodzca się wysadzi.
Ulegacie wrogiej manipulacji, boicie się inności, o muzelmanach macie mgliste pojęcie i wszystkich wsadzacie do jednego wora. Według was każdy muzelmanin to terrorysta, skoro tak to trzeba również każdego katolickiego księdza uznać za pedofila bo przecież niektórzy z nich wykorzystywali dzieci!
Wielokulturowosc zawsze przynosiła więcej pożytku niż szkód, to od nas tylko zależy jak ci uchodźcy będą tutaj żyć. Czy będą się asymilowac czy zamkną w gettach, to oni mają się dostosować do nas nie my do nich. Jednostki które będą się radykalizowac, należy deportowac. A samych imigrantów uczyć języka i polskiej kultury.
Jeśli myślisz że brak uchodźców uchroni Polskę przed zamachami to jesteś w błędzie. Jeśli tylko Isis będzie chciała przeprowadzić atak terrorystyczny na terytorium RP to zrobi to niezależnie od tego czy będą tutaj uchodźcy czy też nie!
ketuks
18:20, 01.07.2017 r.
jak oni wydają ponad 10 baniek na prowizorki to nigdy nie doczekamy się nowego mostu z takim marnotrawstwem, jak rozumiem te 10 baniek będą kosztować same dojazdy do tego prowizorycznego mostu? po "jakimś" czasie most wojsko zwinie i zostaną same dojazdy za minimum 10 baniek?
ketuks
18:28, 01.07.2017 r.
do: Ostrołęczanin. Zaraz po wojnie Ostrołęka miała mniej niż 10 tysięcy mieszkańców mimo to most powstał praktycznie zaraz po wojnie a w 1990 roku Ostrołęka liczyła już ponad 50 tysięcy i to wszystko w tej niedobrej Polsce Ludowej ponoć słabej i nic nie mogącej. Za to za jaśnie-panów miała być prawdziwa petarda bogactwa i dobrobytu, jak na razie to napychają sobie kabzę i ostrołęckim przedsiębiorstwom a Ostrołęka się wyludnia, godziwej pracy brak, tylko po znajomości i za łapówy.
R
18:48, 01.07.2017 r.
MYŚLĘ, ŻE MIASTO BRAKUJĄCĄ FORSĘ NA BUDOWĘ MOSTU POWINNO POŻYCZYĆ OD LUDZI BOGATYCH Z OSTROŁĘKI I SPŁACAĆ Z ODPOWIEDNIMI ODSETKAMI I NIE WYDAWAĆ FORSY NA PRZEPRAWY TYMCZASOWE. BUDOWA HAL TARGOWYCH CHYBA JUŻ NIE BĘDZIE DLA NICH OPŁACALNA, A W COŚ MUSZĄ INWESTOWAĆ.
do pisuardesa
18:57, 01.07.2017 r.
Ty jakaś nienormalna jesteś :laughing: zdrajcy byli u władzy i zostali pogonieni. Teraz mam nadzieję, że poczawszy od gronkiewiczowej po innych matołków umoczonych zostaną osądzeni i posadzeni. Brednie przepowiadasz po grzesiu jokerze.
Założę się, że pierwsza stałaś po pincet plusa w kolejce tak jak większość co są za peło. Widzisz bidulko ja nijak nie wpisuję się w wyświechtany stereotyp powtarzany przez twoje media. Ani ja biedny ani niewykształcony. Szkoda co?
U-96
18:58, 01.07.2017 r.
To było do przewidzenia. Ekstremalnie trudny teren (bagno) takie prace muszą kosztować. I tak jestem zaskoczony że ktokolwiek się tego podjął bo byłem przekonany że nikt się tego nie podejmie. I mimo że ostrada się na to rzuciła to czuję że będzie dłuższa zabawa z zagęszczaniem podłoża na tym bagienku. Czuję że będą do wyborów dymać a i tak nie skończą. Ostrada na tym błocie polegnie na amen.
antoni
18:59, 01.07.2017 r.
stop dla mostu dla tirów.Pozostawic stary most dla ruchu samochodów osobowych .Ostrołęka nie chce budowy mostu dla tirów!
Rebeliant Remek
19:01, 01.07.2017 r.
Ciekawa konwersacja,ale okrutna. Prawa właścicielskie co do kamienic w Warszawie? Zachęcam do pofrontowej dokumentacji. Gdzie były te kamienice? Nie było ich. Ta zła komuna chciała odbudowywać choć w części stare budynki. Bo nie mowa o odzysku betoniakow na Ursynowie. Można mówić o placu, choć też drogą dalej prowadzi na Berlin. Eksmisję dla ludzi którym zbudowała komuna domy na wzór zewnętrzny, przedwojenny to oczywiste dranstwo. Czekam na roszczenia w Warszawie potomków carycy Katarzyny. Poseł Suski już o nazwisko pytał😇 Nie dajmy się jednak zwariowac. Nie każdy jest deklem, ale problem pozostaje.
antoni
19:18, 01.07.2017 r.
wybudować przeprawę tymczasową,zburzyć stary most ,pobudować nowy most w tym samym miejscu ,rozebrać przeprawę tymczasową cztery inwestycje w tym 3 to wywalenie forsy dosłownie w błoto
Irek
19:37, 01.07.2017 r.
Po co nam ta przeprawa tymczasowa ? Nie szkoda pieniędzy ? Przemęczmy się podczas tego remontu bez starego mostu. To nie jest 500 tys. tylko kupa kasy. Za to można zrobić coś pozytecznego w mieście. Ręce opadają jak patrze na dwulicowosc ... ech
Tomek
19:48, 01.07.2017 r.
Ciekawe czy będą ograniczenia dla ciężarówek na tymczasowej przeprawie. Jak można było lekceważyć zły stan mostu przez dwie kadencje. W głowie się to nie mieści.
PiSuardessa
19:57, 01.07.2017 r.
@55.38
Zarowno wykształcenie jak zasobnosc portfela to pojęcie względne, można być wyksztalconym idiota patrz posłanka Pawłowicz. Twój status materialny dla jednego będzie szczytem marzeń dla innego marnym ochlapem. Ile masz kasy nie specjalnie mnie interesuje, bo nie zwyklem innym zaglądać do kieszeni. Co do wykształcenia to jak widać nie idzie ono w twoim przypadku w parze z rozumem.
dr. Joint
20:01, 01.07.2017 r.
MISIEWICZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

ale Bartłomiej przy nich to naprawdę kompetentna osoba :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
20:04, 01.07.2017 r.
Stary most został zbudowany w 1954 roku
tank102
20:11, 01.07.2017 r.
:smile: Po co wydać potencjalnie 10 mln złotych na tymczasowe rozwiązanie jak można prosto- wprowadzić dla darmowe bilety w MZK i autobusach podmiejskich , żeby ludzie korzystali w czasie budowy mostu z darmowych wyjazdów i przyjazdów do Ostrołęki.
Z właścicielami firm transportowych uzgodnić szlak komunikacyjny dla TIR przez Ostrów Mazowiecką , Łomżę i Nowogród. Ruch małych samochodów i potrzebnych autobusów skierować jak teraz przez mały most. Jednego dnia samochody z tablica kończącą liczbą 0,2,4,6,8,drugiego dnia jeśli nie mogą skorzystać z darmowej komunikacji miejskiej i podmiejskiej 1,3,5,7,9, wszystko w uzgodnienie z mieszkańcami Ostrołęki, transportowców i gmin Powiatowych . Myslę że koszt zamknął by się w granicach 2 do 3 mln złotych.
A oprócz tego najważniejsze :Nie chce mi się wierzyć, że przy obecnej technologii i technice nie można odbudować starego mostu, o wiele taniej.
Ale trzeba zorganizować "Ogólnodostępną Konferencje na pomysł remontu mostu" - to takie proste, ale zawsze we wszystkim jest tak zwany "czynnik ludzki: - czyli czy, się chce coś oszczędnego zrobić dla tego miasta......
smile "I LOVE OSTROŁEKA"
Tak na koniec przy tak powszechnie rozwiniętej sieci internetu bardzo dużo ludzi mogłoby wykonywać swoją pracę w domu bez przymusu dojeżdżania do pracy codziennie :smile:
I na tym kończąc , życzę wszystkim mieszkańców Ostrołęki, powiatu ostrołęckie i i wszystkim Polakom wspaniałej pogody na weekend :smile:
tępiciel lemingów
20:19, 01.07.2017 r.
Tylu tu fachowców od budowy mostu, a tylko jedna firma stanęła do przetargu? Niemożliwe.
rozczarowany magik
20:53, 01.07.2017 r.
w jednym raczej masz rację, Ostrołęka będzie wymierać. Zamknięte kręgi intratnych stanowisk,niby wolnych wakatów będą się coraz bardziej zacieśniać. Ludzie, którzy zdecyduję się pozostać w tym prawie mieście odczują mocniej różnicę klas społecznościowych. Ale co?mają wyjechać i zostawić rodziców czy dziadków, którzy są na ich "dochowaniu"? Prawda jest taka: jak nie jesteś w odpowiedniej partii to masz g..no nie pracę. Pewnie odezwie się ktoś: ale specjalistów potrzebują! nic mylnego, po prostu się zatrudnia jegomościa z byle fakultetem a potem wysyła na odpowiednie szkolenia pod kątem danego stanowiska. nawet jak coś spiepszy to zwala się na podwładnych niższego szczebla. I tym wspaniałym sposobem biedny jest biedniejszy a bogaty bogatszy.
Tępiciel tępiciela lemingów
23:40, 01.07.2017 r.
@tępiciel kołku a ty tą swoją koparką nie ogarnąłbyś tematu? Już i tak robisz lachę PiS-owi to druga robota na boku powinna nie sprawić ci problemu.
Wang
04:53, 02.07.2017 r.
Pan były Wojewoda Kozłowski chciał przekazać 50 % kwoty ale było mało dla miasta a teraz Prezydent Miasta obudził się z nocnikiem na głowie, fachowcy od Pisu.
kl
06:34, 02.07.2017 r.
,,Ostrada,, nie będzie wykonywała robót specjalistycznych.Wynajmie podwykonawcę.Oni są technicznie przygotowani do wykonywania pasków asfaltu i robót ziemnych pod te paski asfaltowe.Dlatego tak drogo!! LUDZIE NASZE MIASTO NAPRAWDĘ POWOLI UMIERA!!
Dolek
07:58, 02.07.2017 r.
Jestem zdania, że obecne władze niewiele zrobią w temacie budowy , tylko zostawią to następnemu włodarzowi umierającego miasta. A tak w ogóle to jedynym ratunkiem dla miasta jest przyłączenie ościennych gmin: Rzekunia i Olszewa Borek a nawet części Lelisa bo inaczej Ostrołęka demograficznie i inwestycyjnie umrze.
Dolek
08:03, 02.07.2017 r.
Dodam jeszcze, że to co się wyrabia od dłuższego czasu w sprawie nowej przeprawy przez Narew woła o postę do nieba. Kompletna indolencja władz i nawet widać jakąś niemoc i chyba coraz mniejszy " entuzjazm " Ostrołęckiego ratusza.
ketuks
08:17, 02.07.2017 r.
nie wydawać tych 10 baniek tylko dołożyć do nowego mostu !!!! objazdy póki co funkcjonują
akk
08:23, 02.07.2017 r.
O czyżby córka leśniczego:-D:-D:-D
PiSuardessa
08:34, 02.07.2017 r.
Gdzie wojtko Anka się podziewa? Nie doszedł jeszcze do siebie po wczorajszym spedzie NSDAPiS?
O moście nie chce się wypowiedzieć, to może powie nam coś o planowanej nowej opłacie paliwowej +25 gr na litrze?
Baloon
10:27, 02.07.2017 r.
Zgadzam sie z przedmowcami. Bylo duzo ladnych slow i zapewnien a nic sie nie dzieje. Porazka.
Obserwator
11:05, 02.07.2017 r.
Most tymczasowy ale 10 mln do wzięcia prawdziwe. Edward do dzieła.
Anka PiSanka
11:06, 02.07.2017 r.
Dzień dobry Państwu!

Kochani!

Co to się porobiło z panią aurą? Jak sięgnę pamięcią, co roku, "na Haliny", wkładałam na siebie tylko bluzkę z krótkimi rękawkami i spódnicę, lub nader kusą sukienkę. (Oczywiście, bez rajstop, czy pończoch)... Wczoraj, świętowałam imieniny Haliny w znacznie "grubszym" stroju. (Strój był - jak naPiSałam - "grubszy", lecz na szczęście, nastrój panował iście szampański. Ach, kochani! Jeszcze teraz czuję na ciele i w trzewiach, skutki wczorajszej imprezy imieninowej. Chyba tą razą, zrobię sobie dłuższy spacerek i do kościółka pójdę per pedes, dopiero na którąś z ostatnich mszy świętych. Muszę dotlenić swój organizm).


Do PiSuardessa @ 10:34

Dzień dobry, chłopaku-cielaku!

Sprawiłeś mi nader miłą niespodziankę, "wywołując mnie do tablicy". Wiesz, jestem ukontentowana wielce, że tęsknisz za mną i że pragniesz uzyskać ode mnie opinię na różne tematy. To miłe... To miłe... (Nie powinnam tego PiSać, ale jestem dziewczyną bezpośrednią, szczerą i otwartą: cieszy mnie fakt, iż zatęskniłeś za mną, lecz znacznie bardziej cieszyłoby mnie, gdyby to cieluś Remuś, tak usiłował mnie wywołać z przepastnych czeluści Internetu. W cielusiu Remusiu mam szczególne upodobanie).

PiSuardesso, chłopaku-cielaku-słodziaku!

Tem razem nie naPiSzę nic o moście, lecz nawiążę do twojego wcześniejszego wPiSu i poruszę temat "uchodzców" i "kulturowego ubogacenia" Polski za ich przyczyną.,

Otóż, PiSzesz "Wielokulturowość zawsze przynosiła więcej pożytku niż szkód" (PiSuardessa @ 20:10, 01.07.2017)

Ten lewacki bełkot o "ubogacaniu kulturowym Europy" przez przybyszów z pustyń afrykańskich i azjatyckich, rozlega się kilka razy dziennie we wszystkich możliwych czasach, przypadkach i odmianach.
NaPiSz konkretnie jak ma wyglądać "ubogacanie kulturowe" Polski przez wyznawców Allacha.

Może najpierw ja, naPiSzę w wielkim skrócie, jak widzę to "ubogacanie". (Czas goni, będzie więc w punktach - zwięźle, krótko i na temat).

cdn.
Anka PiSanka
11:09, 02.07.2017 r.
cd.

1. Przedmieścia większych miast (ale i w coraz większym stopniu również centra) opanowane przez "ubogaczaczy kulturowych" zupełnie odizolowane od terytorium państwa, rządzone prawem szariatu
2. Płonące samochody w miastach europejskich podpalane przez z "sfrustrowanych uchodźców"
3. Nagminne, bezczelne molestowanie, oraz gwałty na Europejkach.
4. Bomby, maczety, karabiny na "niechcących się asymilować Europejczyków"
5. Zakaz wystawiania choinki bożonarodzeniowej czy jasełek w szkołach, gdzie chociaż jedno dziecko "ubogaczacza kulturowego" uczęszcza do szkoły, gdyż wszelkie akcenty chrześcijańskie "ranią młodego Abdullacha"
6. Nakaz, zamiast używania nazwy Świat Bożego Narodzenia, Swięta Zimy! (Święta Bożego Narodzenia, ranią uczucia religijne młodego Ahmeda)
7. Zakaz wystawiania w okresie światecznym, tradycyjnych szopek bożonarodzeniowych w miejscach publicznych, gdyż ranią one uczucia religijne "ubogaczaczy kulturowych".
8. Załatwienie swoich "grubszych" potrzeb przez dzieci "ubogaczaczy" bezpośrednio na chodnikach, wycieranie im tyłków przez ich arabskie mamusie i wyrzucanie brudnych papierków też bezpośrednio na ulice ("Obrazek" zaobserwowany w Niemczech).
9. W godzinach pracy, tabuny kobiet i dzieci arabskich na placach, skwerach, miast europejskich i znikoma ilość Europejczyków. Na pytanie: gdzie są rodowici Szwedzi? Odpowiedź przewodnika - Szwedzi teraz pracują, aby godnie i wygodnie mogli żyć ci widoczni przez państwa przybysze z Afryki...
10. Buta, arogancja, bezczelność , agresja wyrostków arabskich w krajach Europy Zachodniej..


Teraz ty cielusiu PiSaerdusiu, naPiSz jak widzisz "ubogacanie kulturowe" w Polsce, przez emigrantów z Afryki i Bliskiego Wschodu... Na czym to "ubogacanie" ma według ciebie polegać i co na tym "ubogaceniu" zyskamy?


Pozdrawiam...
OLD
11:09, 02.07.2017 r.
Dlaczego Narew płynie z północy na południe?
PiSuardessa
12:24, 02.07.2017 r.
@anka dorobinska pisanka
Wojtuś jak zwykle nie czytasz że zrozumieniem i powtarzasz wroga pisowska propagandę.
To jak będą tutaj żyć uchodźcy zależy tylko od nas, czy pozwolimy im się zasymilowac czy też wręcz przeciwnie. To co tutaj wymieniłes to tylko skrajne przypadki, których nie można uogulniac.
Duża rzesza muzułmanów żyje w zgodzie z katolikami np w Iranie, Indonezji, Filipinach,a więc można. Oczywiście wy o tym nie wspomnienie bo na strachu przed uchodzcami zabijanie polityczny kapitał, tu nie chodzi o bezpieczeństwo obywateli, bo te macie gdzieś, wam chodzi tylko o to by misiewicz mieli się dobrze w spółkach skarbu państwa, byście dalej mogli grabic ciemny lud.
Tak się składa że więcej ludzi ginie w wypadkach spowodowanych przez pijanych katolików, niż przez islamskich terrorystów.
Po tym co na codzień pokazują prawdziwi "polacy" z pisowskiej sekty nie boję się muzułmanów, po prostu już gorzej być nie może.
antypolityk
12:44, 02.07.2017 r.
dołożyli by 10 baniek do nowego mostu to most w ciągu roku by oddali do użytku :tongue:
Anka PiSanka
13:04, 02.07.2017 r.
Do PiSuardessa @ 14:24,

Drogi chłopaku-cielaku!

Cyt. "To jak będą tutaj żyć uchodźcy zależy tylko od nas, czy pozwolimy im się zasymilowac czy też wręcz przeciwnie"

Cielaku! PiSzesz bzdury jak mało który! Masz lewacki łeb, zupełnie wyjałowiony z procesu myślenia i kojarzenia faktów.

Takie kraje jak Niemcy, Francja czy Szwecja, mają dosłownie, aż "do bólu", posunięty proces asymilacji tzw. uchodźców. (Nieomal włażą "uchodźcom" w "cztery litery). Proces ten trwa od kilkudziesięciu lat. I co? I bez żadnego rezultatu. Ci "uchodźcy" absolutnie, ani chcą, ani nie mają zamiaru asymilować się z mieszkańcami państw goszczących ich. Oni mają tylko roszczenia, bo ich Allach, obiecuje im darmowe życie na koszt niewiernych giaurów z Europy. Oni nie przyjechali tutaj ciężko pracować i asymilować się, lecz żyć wygodnie z "socjalu" podarowanego im przez niewiernych chrześcijan. Czy widziałeś ciężko pracującego fizycznie Araba w Europie? Nie! Oni chcą tylko 2 tys euro "kieszonkowego", mieszkanie, samochód, smartfona i Europejki do zaspokajania swoich żądzy. Praca u niewiernego chrześcijanina, to dla nich nieomal oblega. Cielaku! Czyż Francja, Niemcy, Szwecja nie chcą ich asymilować, wydając na "asymilację biednych uchodźców" setki milionów euro? Chcą! A jaki mamy skutek tej "asymilacji"? Każdy widzi. Skoro "biedni uchodźcy" robią, przepraszam - burdel w liberalnych, sekularyzujących się Niemczech czy Szwecji, to będą "grzeczni" i zasymilowani w katolickiej Polsce? retoryczne pytanie.
Reasumując: masz pusty, lewacki łeb... I tyle w tym temacie...

(Poza tym, nie naPiSałeś mi, na czym, według ciebie, będzie polegało "ubogacenie kulturowe Polski" jeżeli przyjmiemy do siebie muzułmanów).
Rebeliant Remek
13:14, 02.07.2017 r.
Wojtek PisAnka wraca do formy. Urocze😀 Januszek pojechał po drobnych? No cóż po tych wszystkich kłamstwach i cieluśnych bzdetach nie dziwne.Nie ma za co płacić. Wyczuwam pewną linię merytoryczną. Widać rum wietrzeje😇 podziękuj Pisuardessie. Zreanimowała Cię👍
Rebeliant Remek
13:43, 02.07.2017 r.
Przy okazji Wojtus. Co to jest lewacki łeb? Rozumiem, że nie tępy faszystowski pusty sagan.
PiSuardessa
13:47, 02.07.2017 r.
@wojtus
Napisalem ci już ze muzułmanie żyją np na Filipinach i tam bardzo dobrze się zasymilowali. Patrz na kraje w których obok siebie żyją w zgodzie różne nacje tak jak np. W Polsce przed wojną.
Ty jako Przykladny katolik nie powinieneś się oglądać na asymilacje bądź jej brak tylko przyjmować ludzi w potrzebie bo tego od ciebie wymaga twój Bóg. Wiec albo przestań udawać żeś chrześcijanin, albo zacznij wreszcie żyć w zgodzie ze swoją wiarą.
W 44 Syryjczycy nie zastanawiali się czy potrzebujący pomocy Polacy będą się asymilowac, tylko w imię krzewienia dobra wyciągnęli do nich pomocna dłoń.
Widziałem wielu ciężko pracujących muzułmanów, ba nawet z nimi pracowałem i mogę Ci powiedzieć pisowski tluku że na nich właśnie można było bardziej polegać niż na wszawej podrobce "Polaka".
Poznawanie nowej kultury, obyczajów, kuchni czy języka jest zawsze budujące dla intelektualistów, dla takich gnid jak ty oczywiście nie, bo jesteś na to za głupi
6thju456
13:48, 02.07.2017 r.
więcej muzeów i pomników a mniej niepotrzebnych mostów i przepraw...antek zrobi porządek na WAT to od razu świeże kadry zbudują teleporty, wtedy mosty staną się zbędne...
Anka PiSanka
14:35, 02.07.2017 r.
Do Rebeliant Remek @ 15:14, @ 15:43,

Dzień dobry!

O, bogowie! Co za dzień! Po wczorajszych imieninach Haliny, byłam nieco rozdrażniona, "wymięta" i "nie w sosie", lecz nastrój apatii i podłego przygnębienia, minął jakby ręką odjął, gdy zauważyłam wPiS, jakże mi drogiego i miłego cielusia Remusia!

Drogi cielusiu Remusiu!

Jesteś - jak śpiewała piosenkarka - lekiem na całe zło i nadzieją na przyszły rok. Jesteś gwiazdą w ciemności, mistrzem świata w radości. Oto cały Ty"...

Może ty chłopaku-słodziaku, zechcesz uświadomić mnie, ciemną, nierozgarniętą dziewczynę z ludu, na czym ma polegać, szeroko lansowane przez środowiska żydo-lewacko-masońskie, "ubogacanie kulturowe" Polski i Europy przez muzułmańskich przybyszów z bliskowschodnich i afrykańskich pustyń? Słodziak, cielak PiSuardessa, mimo chęci, jakoś nie może wyartykułować z siebie tego "bogactwa kulturowego" jakim nas obdarzą muzułmanie, gdy już zagospodarują się w naszym pięknym kraju. (Może w ramach "ubogacania kulturowego" będą nam pokazywali z jaką galanterią i szacunkiem powinno się traktować kobiety, jak je całować w ręce, jak je przepuszczać w drzwiach pierwsze, jak je adorować, jak obdarzać je kwiatami, miłymi słowy i upominkami? A może, "biedni uchodźcy" ubogacą nasze poczucie estetyki i miłości do zwierząt, demonstrując nam, prymitywnym chrześcijanom, rytualny ubój zwierząt, polegający na podrzynaniu gardeł żywym zwierzętom i czekaniu na ich agonię, aż się wykrwawią?)

PS. Cielusiu Remusiu! Zawodzisz mnie. Myślałam, że jesteś nieco bardziej rozgarniętym chłopcem. PiSzesz "Co to jest lewacki łeb? Rozumiem, że nie tępy faszystowski pusty sagan".

Miły mój! To przecież wie każde, chociaż troszeczkę rozgarnięte dziecko, że absolutnie nie można porównywać "lewackiego łba", z "tępym faszystowskim pustym saganem". Wbrew pozorom, są to dwie różne formy łbów. "Łeb lewacki", (o tem chyba uczą już w szkołach podstawowych), charakteryzuje się absolutną pustką i zgnilizną moralną, "tępy faszystowski pusty sagan" - to zużyty, wyeksploatowany, ograniczony mentalnie i intelektualnie czerep...

Pozdrawiam...
Anka PiSanka
14:53, 02.07.2017 r.
Najmilsi!

I tak oto, z tematyki "mostowo-przeprawowej", płynnie i zwinnie, przenieśliśmy się do tematyki "ubogacania kulturowego" chrześcijan przez muzułmanów.
No i o to chodzi. Most - jako, że stary i zużyty, to temat mało "nośny" - pomińmy go. O wiele "nośniejszy" jest temat "ubogacania kulturowego" starej Europy przez niekontrolowany zalew islamu.
No cóż, pogawędziłabym z wami na ten "nośny" temat, ale czas szykować się powoli do kościółka, na mszę popołudniową...

Pozwólcie kochani, zrobię sobie mocną herbatkę z cytrynką i opuszczę was na dłuższą chwilkę...

Pa... Bywajcie... Będę później... :smile:


PS. Ucałowania dla cielusia-Remusia i cielaka-PiSuardessiaka... :smile:
Rebeliant Remek
15:35, 02.07.2017 r.
O matko i córko...ech. Wojtek. Panika 10 w skali do pięciu widzę.
Nie jestem zwolennikiem przyjmowania uchodźców jak leci. Mamy służby , mamy podpisane umowy międzynarodowe. Więc. Przyjmijmy ranne matki, ranne dzieci. Chłopy niech walcza o swoje domy. Nie bójmy się jak mówi prezes prawiczek muzułmańskich anek pisanek. Nie weźmiemy hurtu, a dobrze przebrany detal. Brzmi to źle, i nieludzko ale taka prawda.
Rebeliant Remek
15:44, 02.07.2017 r.
Przy okazji. Mamy w Polsce 11 tysięcy parafii. Niech wezmą jak w sumie chcą sami, po jednej matce z dzieckiem. Chcą.Zabronisz?.
Rebeliant Remek
15:59, 02.07.2017 r.
I te nurtujące mnie pytanie. Droga Krystyno co mnie zblokawalaś. Piszecie na zmianę z Wojtkiem?
PiSuardessa
17:18, 02.07.2017 r.
@wojtus
Oj zarówno szacunku do kobiet i miłości do zwierząt mogą was pisowski motlochu uczyć ci źli muzułmanie. Oni nie tłuka po katolicku swych żon, nie zabierają im kart kluczy nie przykuwają do kaloryfera jak to mają w zwyczaju prawdziwi "Polacy". Nie zakopuja też psów żywcem, nie topia w jeziorze, nie ciągną za samochodem jak czynią w imię miłości do Chrystusa członkowie rasy panów!
Na twoim miejscu wojtuniu raczej zaczął bym się martwić czy uda Ci się zasymilowac ze społecznością więzienna, czy będziesz cw elem I frajer em czy też będziesz grypsowal. W prezencie może dostaniesz cele z jakimś islamista będziesz mógł mu wytłumaczyć tak po katolicku co to jest miłość do bliźniego.
Anka PiSanka
17:45, 02.07.2017 r.
Jestem ponownie, miłe chłopaki-słodziaki!

Do Remusia @ 17:35,

Cyt. "Przyjmijmy ranne matki, ranne dzieci".

A słyszał ty o przyrodzonym prawie do łączenia rodzin?
Podam znany na pewno większości z Państwa przykład. Finlandia przyjęła w 1990 roku 100, (słownie: stu) Somalijczyków. Po ćwierć wieku tych wykształconych, zasymilowanych, pracowitych Somalijczyków jest 18 tysięcy, czyli 180 razy więcej...


Do PiSuardessa @ 19:18,

Ach, mój chłopaku-słodziaku! Widzę, że źle mi życzysz. Czemu, huncwocie, chcesz mnie wsadzić do więzienia? Oj, miluni, jestem niepocieszona z twojego ostatniego wPiSu...

Jestem jednak dziewczyną zaradną i zapobiegliwą. Na szczęście wiem, jak ciebie obłaskawić: przez żołądek do serca mężczyzny. Mimo nieco późnawej pory, mam, mój chłopaku-słodziaku, nieokiełznaną oskomę na naleśniczki z marmeladą. (Właśnie teraz, PiSzę do ciebie w międzyczasie rozrabiając ciasto na naleśniki).

Miły mój urwisie!

Zapraszam na smakowite naleśniczki. (Jeżeli nie lubisz naleśników z marmeladą, to proponuję ci naleśniki z żurawiną, lub z serem - twój wybór). Zobaczysz, z każdym kęsem naleśnika, zmienisz o mnie zdanie... Z każdym kęsem naleśnika, nie będziesz PiSał o mnie jako o "pisowskim motłochu", lecz jako o "przecudnej, kochanej Ani".

Czekam... :smile:
do PiSuardessa
18:10, 02.07.2017 r.
ale z ciebie tepy KODerasta :laughing:
Rebeliant Remek
18:12, 02.07.2017 r.
Te sprzeczności. Masz nakaz łączenia rodzin? Znowu panika. Robimy co uważamy za słuszne. Nic więcej. Ale cóż. Ranny dzieciak dla PiS to też terrorysta. Piszę jeszcze raz. Ranne kobiety i dzieci. Chłopy do boju o dom. Żadnego wjazdu. Też nie pasi?
Wojtek
18:12, 02.07.2017 r.
psy szczekają, karawana jedzie dalej :)
Anka PiSanka
18:35, 02.07.2017 r.
Wiecie co? Jesteście marne chłopaczyska! Nie lubię was! Czym wam, chłopaki-słodziaki, tak zalazłam za skórę, że tak źle mnie traktujecie?
Nasmażyłam stertę naleśników, czekałam na miłych chłopców, na Remusia czy PiSuardessa i nie doczekałam się. Wiem... wiem, że to z waszej strony celowe działanie, aby mnie utuczyć ponad utarte standardy. No i udają się wam te podłe podchody. Żal mi było wyrzucić tak smakowite naleśniki, więc skonsumowałam je nieomal wszystkie, w rezultacie czego, moja "oponka" na brzuchu, przybiera naprawdę niebezpiecznie obłe kształty. Chcecie, wstrętne chłopaczyska, zrobić ze mnie karykaturę kobiety? Niedoczekanie wasze!
Jeszcze jedno wasze odrzucenie mojego zaproszenia do wspólnej konsumpcji własnoręcznie wykonanych smakołyków i łakoci, a zaprzestanę was i zapraszać do siebie i lubić zarazem...

Jestem rozeźlona na was. Skoro zignorowaliście moje zaproszenie na naleśniki, to i ja was dzisiaj ignoruję. Idę trawić naleśniki i oglądać M. Rachonia i jego "Minęła 20".

Pa...
Rebeliant Remek
19:04, 02.07.2017 r.
A choć na smalcu? Grubas nacjonal podobno dogorywa😇 A i tępy ze zmywakiem by pojedli 😇
Anka PiSanka
19:16, 02.07.2017 r.
Na jakim smalcu? Moje naleśniczki smażyłam na świeżym oleju kujawskim. Nie zapraszam ani szlachetnego nacjonala, ani zacnego tępiciela lemingów, ani czcigodnego brexita, bo to łasuchy przeogromne. Gdybym ich żywiła, migiem puściliby mnie z przysłowiowymi torbami. Co innego ty Remusiu, czy PiSuardessa - skromne, galanteryjne, nieco wystraszone, chłopaki-słodziaki... Was zawsze chętnie ugoszczę, bo wiem, że nie skonsumujecie mi całych zapasów z lodówki i nie wypijecie mi wszystkich trunków z piwniczki..
Maniek
19:42, 02.07.2017 r.
O Qurwa ale sie usmialem trolica spuktowana jak stara k.... a i znow ry j dzis bedzie zalany pisanka zapier dalaj do biedry po mozga bo zaraz zamkna 😁😁😁😁
Rebeliant Remek
19:47, 02.07.2017 r.
Ok Wojtek. Zabieraj te specjały. Jutro będę w ratuszu. Skonsumuje😀Jakiś nr pokoju?
Czosnek
19:49, 02.07.2017 r.
Ja obłąkanym , chorym umysłowo wszystkim z KOD oraz bylym okupantom sejmowym, Donkowi,Rychowi i Grześkowi życzę profesjonalnej opieki lekarzy psychiatrów w szpitalach zamkniętych w salach bez klamek,z kratami w oknach i ścianami wyłożonymi korkiem jak i podłoga.Gdy rokowań na wyleczenie tych pacjentów nie będzie to umieścić ich w odosobnionym miejscu z dala od ludzi i dostępu do mediów
Rebeliant Remek
20:03, 02.07.2017 r.
Brednie, slogany. Może coś o SKOKACH?
Czosnek
20:07, 02.07.2017 r.
Obejrzyj sobie Giertycha jak skakał- powinno ci wystarczyć
Rebeliant Remek
20:11, 02.07.2017 r.
Niechaj skaczę na zdrowie. Odda to nam skradzioną kasę? PiS też się kwapi by oddać😀
Tępiciel tępiciela lemingów
21:17, 02.07.2017 r.
@czosnek najpierw pomódl się o szybkie zakończenie żywota dla psychicznego PiS-u co to widział zamach w Smoleńsku, dziwnie jak mają okazję go udowodnić to mordy zamknęli a cichaczem ewakuują się kolejne osoby z tego psychicznego zespołu "ekspertów".
brexit
23:02, 02.07.2017 r.
Po czterech miesiącach br. polskie górnictwo ma 1,2 mld zł czystego zysku! Rok 2017 może się zakończyć absolutnym rekordem!

A jeszcze tak niedawno tajni współpracownicy CDU usiłowali doprowadzić górnictwo do bankructwa i opchnąć za złotówkę mocodawcom od Makreli.
Nawet jeden z nich w nagrodę za całokształt załapał się na ciepłą posadkę do Brukseli.Chyży Rój będzie ściągnięty za wsiarz do Polski , osądzony i resztę życia spędzi tam gdzie jego miejsce -za kratkami.Nie ma zgody na bezkarność ,za pełzającą eksterminajcę narodu polskiego, czyli 8 lat antypolskiej hołoty u koryta.
tank102
05:26, 03.07.2017 r.
:smile:Hurra, wstaje nowy dzień :smile:

:smile: :smile:I LOVE Ostrołęka :smile: :smile:
.
06:16, 03.07.2017 r.
Miasto dało d.. z remontem mostu. Dyskusje w komentarzach:
1. Nielegalni imigranci,
2. Amber Gold,
3. Koderaści, Pisuar Odessa etc.
4. Misiewicz

Wam to zamiast tego mostu dać robotę za 5zł/h, a i tak się nie zbuntujecie, bo jesteście na to za głupi.
kaktus
10:19, 03.07.2017 r.
Co tu pisać o moście, jak Ci dyletanci, przez tyle lat, nie potrafili zrobić wiarygodnego kosztorysu, zwyczajnej fontanny, bo ten przez nich zrobiony, okazał się być, kilka razy niższy, niże rzeczywiste koszty jej wybudowania - kompromitacja goni kompromitację.

Trzeba jedynie żyć nadzieją, że Ostrołęczanie wreszcie zmądrzeją, a nowa władza, rozliczy obecną z każdej wydanej i niewydanej złotówki.
Tępiciel tępiciela lemingów
11:06, 03.07.2017 r.
@brexit głupi szonie może wskażesz dlaczego mamy wzrost kasy w kopalniach? Bo nie jest to w żadnym wypadku robota PiS. Podpowiem ci, popatrz na cenę węgla na rynkach światowych oraz co się stało w Australii skąd kupowaliśmy dużo węgla. Dla twojej wiadomości proponuję jeszcze poszukać info o tym, że PiS chce kupić węgiel od Ruskich bo nasz za drogi i nie ma takiej ilości jakiej potrzeba.
.
11:56, 03.07.2017 r.
5. Cena węgla na świecie
6. PiS chce kupić węgiel od ruskich
kaktus
13:52, 03.07.2017 r.
brexit, dzieciaku, a co wzrost zysków kopalni, ma wspólnego z rządem?

Powstał jakiś rządowy plan wspomożenia kopalni?, bo z tego co widziałem, to Pani broszka, spieprzała ostatnio przed górnikami, aż się za nią kurzyło.
Beata
15:25, 03.07.2017 r.
Według powyższych komentarzy wynika, że oprócz Anki PISanki, która nie ma pojęcia o budownictwie, a tym bardziej mostowym - próbuje tylko odciągnąć od uciążliwego dla władz tematu mostu, wypowiadają się sami fachowcy od inwestycji. Komentujący mogliby zadać sobie chociaż odrobinę trudu i sprawdzić, że wycena do każdego projektu jest zazwyczaj robiona przez albo na zlecenie projektanta. To projektant jest odpowiedzialny za wycenę zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi do kosztorysowania.
Anka PiSanka
16:05, 03.07.2017 r.
Do Beata @ 17:25,

Dzień dobry!

Co? Ja "nie mam pojęcia o budownictwie, a tym bardziej mostowym?".
Miła moja! Takiej impertynencji dawno pod swoim adresem nie słyszałam. Wszyscy wiedzą, że jestem Sowa Pszemondżała za Stumilowego Lasu - każda więc dziedzina życia, nie ma dla mnie żadnych tajemnic... Phi... Jakieś banalne mosty, filary, przęsła, izbice, to dla mnie duże piwo w małym kuflu.
Nie wierzysz? Wpadnij do mnie, a przekonasz się, że jestem prawdomówna aż do bólu. Dowiesz się wszystkiego i jeszcze trochę o wszelakich mostach i innych przeprawach drogowych...

Pozdrawiam...
kaktus
16:20, 03.07.2017 r.
Beata, jeśli wartość kosztorysu, wykonanego przez inwestora, jest kilka razy niższy, niż rynkowe oferty wykonawców, to, jak świadczy to o fachowości inwestora?
Nuklearny_wytrysk
21:27, 03.07.2017 r.
o tak jak zwykle jedni nadaja na drugich w tym jesteście najlepsi PO vs PiS w oskarżaniu sie i opluwaniu jesteście najlepsi NIGDY nie stanie sie tak by Władza w państwie sie porozumiała i zaczęła robić coś dla obywateli wspólnie i tak by Polacy czuli sie ze są Polakami bo jak do tej pory to traktowani są jak ścierwo wyborcze i nic po za tym czemu mam wrażenie ze niezależnie od partii rządzącej wszystkie takie przetargi są po prostu okazją by ktoś mógł okradać obywateli wymyślając jakies horendalnie wysokie koszty inwestycji
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne