« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 23 maja 2025 r., imieniny Iwony, Emilii, Dezyderiusza

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Znamy marki, które znajdą się w Galerii Bursztynowej

W Galerii Bursztynowej wynajęto już 85 proc. powierzchni.
W nowym obiekcie postawiono głównie na marki z sektora modowego. Oprócz robienia zakupów, klienci będą mogli odpocząć m.in. w dwóch kawiarniach, które do tej pory podpisały umowy na wynajem. Lokali gastronomicznych z pewnością przybędzie, trwają kolejne rozmowy.

W Galerii Bursztynowej - to już pewne - znajdą się sklepy następujących marek: Obi, RTV Euro AGD, Reserved, H&M, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC oraz Rossmann. Ponadto we wnętrzu galerii znajdzie się hipermarket Tesco.

Całkowita powierzchnia galerii wyniesie aż 32 tys. m.kw. W największym obiekcie handlowym w Ostrołęce znajdzie się około 60 lokali.

- Obecnie prowadzimy rozmowy z firmami, które są zainteresowane uzupełnieniem oferty handlowej obiektu. Najbardziej pożądani w tej chwili są dla nas najemcy z sektora modowego. Skład branżowy najemców Galerii Bursztynowej został tak opracowany, by obiekt spełniał przede wszystkim rolę handlową. Stąd duży nacisk położyliśmy na przyciągnięcie znanych marek modowych. Oczywiście klienci będą mogli również spędzić czas nie tylko robiąc zakupy, ale np. odpoczywając w jednej z dwóch kawiarni, które do tej pory podpisały z nami umowy. Prowadzimy także rozmowy z najemcami gastronomicznymi - powiedział Tomasz Góski, starszy negocjator działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield w rozmowie z serwisem retailnet.pl.

Zobacz zdjęcia:
Galeria Bursztynowa (wizualizacja)

Reklama
Wyświetleń: 15952
 
09:06, 30.01.2014 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum


Wybrane artykuły