« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 13 listopada 2024 r., imieniny Stanisława, Mikołaja, Krystyna

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Ariva BMB tłumaczy sprawę zaległych płatności

Po naszym wczorajszym artykule dotyczącym nierzetelności jednego z punktów płatniczych w Ostrołęce, firma Ariva BMB wystosowała do nas oficjalne stanowisko. Padło słowo przepraszam, jednak firma zarzuca naszemu czytelnikowi kłamstwo.

Jak informowali nas klienci firmy Ariva BMB, ostrołęcka siedziba została zamknięta, a zlecone do zapłaty rachunki nie dotarły do odbiorców, wynikiem czego były wezwania do zapłaty, np. od operatorów sieci komórkowych.

Placówka była nieczynna, a na drzwiach punktu pojawiły się kartki z informacjami o przedłużającym się zamknięciu lokalu oraz sukcesywnym realizowaniu zaległych przelewów. Osoby korzystające z usług firmy zaczęły się jednak poważnie niepokoić.

Do zarzutów jednego z klientów odniósł się zarząd firmy Ariva BMB, przesyłając nam swoje oficjalne stanowisko dotyczące zaistniałej sytuacji.

Szanowni klienci, informujemy, że z powodu niespodziewanej awarii systemu informatycznego doszło do błędów podczas realizacji m.in. przelewów czy płatności. Awaria była na tyle poważna, że nie udało się jej naprawić i konieczne było wgranie na nowo całego oprogramowania i wprowadzenie ręcznie wszelkich danych.

Na czas prac niezbędnym było zamknięcie biura i zapewniamy, iż nie z powodu kilku przelewów a szerokiego i zaawansowanego zakresu działań. Nasi klienci byli informowani o powodzie zamknięcia biura i możliwości kontaktu telefonicznego. Telefony były aktywne, a pracownicy pełniący dyżury telefoniczne jak zawsze służyli pomocą. Klienci, którzy współpracują z nami od 7 lat wiedzą, że jesteśmy rzetelną firmą i wszelkie nieprawidłowości, które kiedykolwiek zaistniały, w tym z nie naszej winy, rozwiązywaliśmy sprawnie i na korzyść klientów.

Mamy nadzieję, że ten przejściowy incydent nie zaważy na dobrym imieniu firmy, które budowaliśmy przez tyle lat. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy i zapraszamy do naszego biura Ariva BMB. Ze swojej strony klienta, który zamieścił na łamach portalu Moja Ostrołęka informację o nie dokonaniu płatności za fakturę, w pierwszej kolejności prosilibyśmy o sprawdzenie swoich płatności i niezamieszczanie nieprawdziwych informacji, które szkalują dobre imię firmy. Zapraszamy do otwartego już punktu celem ewentualnego wyjaśnienia sprawy.

Niejednokrotnie zdarzały się sytuacje, iż klient sam błędnie wskazał numer konta bankowego, na który miała zostać dokonana płatność, po czym składał reklamację i taki sposób byłby zalecany w cywilizowanym świecie, zamiast rzucania oszczerstw mijających się z prawdą. Zarząd Ariva BMB informuje, iż wszelkie nieprawidłowości i błędy zostały naprawione, wszystkie płatności zrealizowane, a biura pracują w dotychczasowych godzinach zgodnie z zamieszczoną na drzwiach informacją.


Od redakcji
Oskarżanie naszego czytelnika jest nie na miejscu. W pierwszej części stanowiska firma przeprasza za zaistniałe kłopoty, a w drugiej stwierdza, że czytelnik, który zgłosił nam sprawę, kłamał. To nieprawda. Wezwania do zapłaty z firmy Orange to fakt, tak samo jak to, że Ariva BMB nie opłaciła zleconych przez klientów płatności w terminie.

Więcej na ten temat:
Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców

Wyświetleń: 9231
 
15:25, 18.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne