« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 21 listopada 2017 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Ariva BMB tłumaczy sprawę zaległych płatności

Po naszym wczorajszym artykule dotyczącym nierzetelności jednego z punktów płatniczych w Ostrołęce, firma Ariva BMB wystosowała do nas oficjalne stanowisko. Padło słowo przepraszam, jednak firma zarzuca naszemu czytelnikowi kłamstwo.

Jak informowali nas klienci firmy Ariva BMB, ostrołęcka siedziba została zamknięta, a zlecone do zapłaty rachunki nie dotarły do odbiorców, wynikiem czego były wezwania do zapłaty, np. od operatorów sieci komórkowych.

Placówka była nieczynna, a na drzwiach punktu pojawiły się kartki z informacjami o przedłużającym się zamknięciu lokalu oraz sukcesywnym realizowaniu zaległych przelewów. Osoby korzystające z usług firmy zaczęły się jednak poważnie niepokoić.

Do zarzutów jednego z klientów odniósł się zarząd firmy Ariva BMB, przesyłając nam swoje oficjalne stanowisko dotyczące zaistniałej sytuacji.

Szanowni klienci, informujemy, że z powodu niespodziewanej awarii systemu informatycznego doszło do błędów podczas realizacji m.in. przelewów czy płatności. Awaria była na tyle poważna, że nie udało się jej naprawić i konieczne było wgranie na nowo całego oprogramowania i wprowadzenie ręcznie wszelkich danych.

Na czas prac niezbędnym było zamknięcie biura i zapewniamy, iż nie z powodu kilku przelewów a szerokiego i zaawansowanego zakresu działań. Nasi klienci byli informowani o powodzie zamknięcia biura i możliwości kontaktu telefonicznego. Telefony były aktywne, a pracownicy pełniący dyżury telefoniczne jak zawsze służyli pomocą. Klienci, którzy współpracują z nami od 7 lat wiedzą, że jesteśmy rzetelną firmą i wszelkie nieprawidłowości, które kiedykolwiek zaistniały, w tym z nie naszej winy, rozwiązywaliśmy sprawnie i na korzyść klientów.

Mamy nadzieję, że ten przejściowy incydent nie zaważy na dobrym imieniu firmy, które budowaliśmy przez tyle lat. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy i zapraszamy do naszego biura Ariva BMB. Ze swojej strony klienta, który zamieścił na łamach portalu Moja Ostrołęka informację o nie dokonaniu płatności za fakturę, w pierwszej kolejności prosilibyśmy o sprawdzenie swoich płatności i niezamieszczanie nieprawdziwych informacji, które szkalują dobre imię firmy. Zapraszamy do otwartego już punktu celem ewentualnego wyjaśnienia sprawy.

Niejednokrotnie zdarzały się sytuacje, iż klient sam błędnie wskazał numer konta bankowego, na który miała zostać dokonana płatność, po czym składał reklamację i taki sposób byłby zalecany w cywilizowanym świecie, zamiast rzucania oszczerstw mijających się z prawdą. Zarząd Ariva BMB informuje, iż wszelkie nieprawidłowości i błędy zostały naprawione, wszystkie płatności zrealizowane, a biura pracują w dotychczasowych godzinach zgodnie z zamieszczoną na drzwiach informacją.


Od redakcji
Oskarżanie naszego czytelnika jest nie na miejscu. W pierwszej części stanowiska firma przeprasza za zaistniałe kłopoty, a w drugiej stwierdza, że czytelnik, który zgłosił nam sprawę, kłamał. To nieprawda. Wezwania do zapłaty z firmy Orange to fakt, tak samo jak to, że Ariva BMB nie opłaciła zleconych przez klientów płatności w terminie.

Więcej na ten temat:
Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców

Wyświetleń: 9231
 
15:25, 18.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

kaktus
13:34, 18.08.2017 r.
Drogi czytelniku, wynajmuj adwokata i już licz kasę, którą Ci zapłacą za zniesławienie.
kaktus
13:36, 18.08.2017 r.
Tak, przy okazji, kuriozalnego oskarżenia o błędne podanie konta - o ile mi wiadomo, to klient podaje kasjerce kwit i to ona spisuje z niego numer konta.
do kaktus
13:52, 18.08.2017 r.
Możesz wskazać kto dokładnie został zniesławiony? Imię i nazwisko. Nie można zniesławić osoby anonimowej, panie kaktus.
Alina
14:12, 18.08.2017 r.
Droga redakcjo tam jest napisane ze mija się z prawda a nie ze kłamał proszę czytać ze zrozumieniem. Czytam to i nie widzę oskarżenia ze ktoś kłamie. Szukacie dziury w całym. Kwestia interpretacji.
Sławomir
15:12, 18.08.2017 r.
Dobrze napisane place tam rachunki wszystko dobrze teraz jak byl problem zadzwonilem i mnie poinformowano o wszystkim. Dzis oplacilem.Jestem zadowolony z ich uslug. A MO sie czepia co mama oplacila i nie mogla poczekac kilka dni bo sie czepiacie, po co i tak wszyscy wiedza ze ciezko wam jedno zdanie poprawnie napisac i szukacie sensacji. A firma jest wporzadku mila sympatyczna obsluga zawsze sluzaca pomoca.
Marian
15:20, 18.08.2017 r.
na kolana i do Pana niech przeprasza i tak więcej tam nie oplace nic nie prowadzi się tego kurnika to i efekty w sieci widać
Wo
15:30, 18.08.2017 r.
ja bym się wstydzila na miejscu tej całej prezes tego pseudo banku na ulicy pokazać śmiech w biały dzień
Ostroleczanin
15:37, 18.08.2017 r.
Około 10 lat temu wpłacałem w takich punktach dość duże pieniądze bo nie miałem kąta a, za Kato trzeba było dużo p!acic po dwóch tygodniach ZUS przysłał informacje że nie ma skladki, poszedłem do punktu a miła pani bardzo grzecznie mnie przeprosiła i powiedziała miałam remont domu i zapomniałam ale ja zaraz prześlę nigdy więcej ale słyszałem że nie wszyscy mieli tyle szczescia
XXX
15:40, 18.08.2017 r.
Jakie problemy techniczne? Hahaha, przeciez tam ludzie daja gotowy druk, baba za komputerem jest zalogowana do konta bankowego, z ktorego robi przelew, awaria systemu? Awarie to moglby miec bank, a nic takiego nie mialo miejsca, bo juz najwieksze portale w PL by o tym pisaly...
Ala
15:44, 18.08.2017 r.
Do Ostrołęczanina ja kiedyś w grosiku opłaciłam i mi nie wpłynęły grosik się zmył.... ale tu opłacam i wszystko jest dobrze to nie ma związku z ta sprawą. Firma rzetelna zawsze wszystko na czas pomimo tego incydentu. Ale przeprosili naprawili każdemu się może coś przytrafić. Pozdrowienia dla miłych pan co tam pracują
ccc
16:01, 18.08.2017 r.
awaria systemu ale muzgowego haha
Zeno
17:26, 18.08.2017 r.
Dlaczego,pytam dlaczego jesteście tacy głupi żeby później się rozpisywać. Gdzie wy żyjecie. Po co wam te wpłaty i te problemy. Czemu wy wszyscy na na tej Mojej Ostrołęce jesteście tak głupi. Ciągle coś piszecie żeby się pokazać,żeby jeden drugiemu udowodnił że jest mądrzejszy. Po co to robicie.?. Czytam i wchodzę na Moją Ostroleka bo jestem za granicą i nie mogę się nadziwić jak ludzie innym ludziom doskwierają. Przykre to jest. Chcecie tak żyć.?.
Do Zeno
18:19, 18.08.2017 r.
Dobrze piszesz ze jeden od drugiego madrzejszy tylko w gebie i oto sa finały ,mozna podac jeszcze ze na wszystkim sie znaja. :smile:
kuna
18:53, 18.08.2017 r.
teraz już tam nie płacę więcej strach bo nie wiadomo co Z kaso się dzieje
kl
19:13, 18.08.2017 r.
jest obiazd i warszawa jedzie jak szalona cos sie stało za borowikiem
kl
19:18, 18.08.2017 r.
50km i co ich obchodzi
Ewelina
19:40, 18.08.2017 r.
Najwidoczniej awaria tej firmy trwa od czerwca. Ostatnio dostałam upomnienie o niezapłaconym rachunku, który został opłacony właśnie w punkcie Ariva na początku czerwca. Infolinia i uzyskanie jakichkolwiek informacji o rozwiązaniu tego problemu pozostawia wiele do życzenia.
Xyz
19:45, 18.08.2017 r.
Ciemnogród, zróbcie sobie konta i przelewy internetowe i bedzie po kłopocie....
Beatka
19:49, 18.08.2017 r.
karma widać wróciła aż tak że Cię w Internecie opisują ha ha czyli nie szkodzi nic haaa
roman
21:17, 18.08.2017 r.
a kto pokryje koszta odsetek naliczonych?
s
21:29, 18.08.2017 r.
Otrzymałem wezwanie-upomnienie do zapłaty z PGE. Nie opłacono rachunków za dwa miesiące.
Nie otrzymałem z firmy żadnej informacji o problemach technicznych a o zaistniałym zadłużeniu dowiedziałem się po odebraniu listu poleconego z PGE.
Sposób tłumaczenia jest żałosny i wręcz bezczelny.

Jeśli firma Ariva ma życzenie to mogę przekazać Portalowi MO dowody wpłaty z datami uiszczenia opłat i pismo z PGE i poprosic o wyjasienia.
Nie polecam.
A
07:07, 19.08.2017 r.
Opłacam rachunki w tej firmie nigdy nie bylo problemow przez 5 lat. Zawsze wszystko na czas bez zbędnych ceregieli. Teraz trochę opóźnień ale zostałam poinformowana ze są problemy i nie wiadomo kiedy będą naprawione.

Jak zadzwoniłam wyjaśniono mi dlaczego tak jest nigdy jeszcze nikt wszystkim nie dogodził najważniejsze ze naprawili i już wszystko w porządku. Cieszę się ze już mogę tam płacić zawsze miło i przyjemnie,miła obsługa wszystko jasno i konkretnie jak nie wezmę ostatniego rachunku panie znajda wydrukują nie widza w niczym problemow nie fukaja jak w banku. Szczerze to nic się takiego nie stało płaciłam za prąd dostałam upomnienie poszłam wyjaśniłam i tyle.
do Roman
07:54, 19.08.2017 r.
Ariva pokryje koszta kie Sorento sprzeda i pokryje o ile Leazing pozwoli nabijanie ludzi w butelke ze wszystko wruci do normy zobaczymy oczy ludzie mają i wyrażanie swoich opini...
Jerzy
08:25, 19.08.2017 r.
Pani Alino mijanie się z prawdą jest "łagodniejszą" formą / synonimem / słowa kłamstwo i oznacza to samo. Jeśli powiem, że o godzinie 12.00 w dzień jest noc można to określić jako kłamstwo lub jako mijanie się z prawdą. Określenie " nie wierzę " jest jeszcze łagodniejszą formą zarzucenia kłamstwa. Sens jest ten sam. Nie mówisz prawdy.
:)
08:56, 19.08.2017 r.
Czemu zglaszacie na mo, a nie na komende? Przecierz sa odpowiednie sluzby do rozwiazywania takich problemow
ostrołęczanin
10:21, 19.08.2017 r.
Jedno jest pewne..Przez takie zagrania ta firma straciła już wiarygodność i nikt o zdrowych zmysłach nie skorzysta z ich usług..To jest obracanie czyimiś pieniędzmi, a nie kramik i nikt rozsądny już im swoich pieniędzy nie powierzy..Jak już się raz potknęli to i się nie podniosą..
Anka
11:33, 19.08.2017 r.
Nie można było skontaktować się z firmą. Nikt nie odbierał telefonu również Ciechanowie, Łomży i Mławie.
Nie rozumiem oburzenia właścicieli. O oszustwie powiadomiłam policję.
Moje rachunki nie zostaly opłacone od czerwca.
janek
11:49, 19.08.2017 r.
to nie właściciele a właścicielka Beata nikt nie odbierał telefonów a teraz ma pretensje że to nie jej wina ktoś nie winny się nie tłumaczy
Krzysztof Pastryk
13:17, 19.08.2017 r.
porzadna firma kazdy moze miec problemy nie niszcie naszych rodzimych przedsiebiorcow
Michał
14:01, 19.08.2017 r.
dzwoniłem moich telefonów też nie odbierano a wezwanie do zapłaty przyszło ponownie niestety następne zapłaci właścicielka tej niby firmy
Michał 2
19:06, 19.08.2017 r.
To nie pierwsza już taka sytuacja w tej firmie. Opłacałem tam kiedyś rachunki, ale problemy z opóźnieniami zaczęły mnie denerwować, tłumaczenie było żenujące i olałem tę firmę. Do tego na moje uwagi, ze dostaję informacje o niezapłaconych na czas należnościach jedna z osób z tego biura poradziła mi, abym wpłacał szybkim przelewem - za dodatkową opłatą. Opłacam teraz wszystko przelewami wprost z konta bankowego za darmo i mam gdzieś cały ten cyrk.
PYWYL
04:55, 20.08.2017 r.
Nikt nie odbierał telefonu dzwoniłem na kilka nr i nic po kilku minutach przychodził SMS ze awaria.... NIE POLECAM !! NIE PIERWSZY RAZ MIAŁEM TELEFONY O ZALEGLYCH RUCHUNKACH. PRACOWNICE NIE SA WINNE BARDZIEJ SZWFOSTWO!!! JUŻ TAM NIC NIE WPLACAM.
karol
08:02, 20.08.2017 r.
nigdy więcej tam nie opłace rachunku dzwoniłem nikt nie odbiera a upomnienie za zaległy rachunek przyszło pani tam rządząca zamiast zadbać o klientów to dba o spódniczki i malowanie twarzy więc to mówi samo za siebie robię teraz przelewy przez Internet mam spokój
Łukasz
08:50, 20.08.2017 r.
też nie mogłem się dodzwonić ani do Ostrłęki ani do Łomży także Ciechanowa i Mławy ja nie zbiednieje a pani tam która rządzi nie wzbogaci pozdrawiam
Grażyna
10:20, 20.08.2017 r.
niestety I ja nie dodzwoniłam się nikt nie odbierał moja noga tam już zajdzie opłace przez Internet.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne