« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r., imieniny Anatola, Rafała, Edmunda

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Miejskie obchody Święta Wojska Polskiego

Władze Ostrołęki zapraszają na miejskie obchody Święta Wojska Polskiego. Uroczystości rozpoczną się o godz. 10.00 mszą świętą w intencji bohaterów, którzy walczyli o wolność ojczyzny oraz żołnierzy, którzy dziś stoją na straży jej niepodległości.

Nabożeństwo odprawione zostanie w kościele pw. Zbawiciela Świata. Następnie delegacje złożą wiązanki kwiatów na ołtarzu Matki Boskiej Częstochowskiej, poświęconym poległym w walkach żołnierzom Armii Krajowej. Władze miasta zapraszają do udziału w uroczystościach poczty sztandarowe związków, organizacji, stowarzyszeń i szkół.

Miejskie obchody odbędą się we wtorek 15 sierpnia.

Wyświetleń: 5932
 
12:47, 14.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

ostrołęczanin
11:30, 14.08.2017 r.
A czy to tylko żołnierze Armii Krajowej walczyli na wszystkich frontach wojny światowej?Co za współczesna obłuda..Taki sam kolor krwi wsiąknął w polską ziemię i była to krew tych z AK z AL z BCh z I i II armii WP.. Tak to jest jak do historii wkrada się polityka..identycznie jak za komuny..ci byli cacy a tamci be.A historia jest tylko jedna..(ps.nie jestem żydem ,komuchem ani resortowym dzieckiem tylko Polakiem od urodzenia gdyby za chwilę polskim katolikom i patriotom przyszło pluć jadem)
Dolek
12:04, 14.08.2017 r.
Czysta obłuda i chamstwo. Wychodzi na to, że o wyzwolenie Polski walczyli tylko PiS-owscy bohaterowie a ci inni co oddali życie za wolność waszą i naszą to ... nie chcę się nawet mówić. Wstyd PiS-owska hołoto. Wielki wstyd.
Obywatel gorszego sortu
12:31, 14.08.2017 r.
No i standardowo, obchody tylko w kościele
tępiciel lemingów
13:36, 14.08.2017 r.
Jak to dobrze, że wreszcie kończy się ze stalinowską propagandą.
Dolek
13:43, 14.08.2017 r.
Jak to dobrze, że PiS-owskiemu chamstwu już brakuje argumentów. Pozostało tylko plucie.
Vexillarius
14:59, 14.08.2017 r.
Co roku to samo... Msza a potem wypad do domu. We Mszy wezmą udział oficjele, radni, lizusy władzy, zgonione naprędce z wakacji dzieci do sztandarów i trochę ludzi ogólnie do kościoła chodzących. Nie mam nic przeciwko Mszy, ale czy naprawdę tutaj tylko do tego trzeba się ograniczać? W innych miastach organizowane są imprezy okolicznościowe, koncerty patriotyczne, wystawy plenerowe, pokazy sprzętu wojskowego, pikniki militarne i historyczne, rekonstrukcje walk i na to przychodzą całe rodziny... a u Nas? U Nas jest zadowolona z siebie władza, która ma na codzień pełne usta frazesów o patriotyzmie, a jak przychodzi co do czego to mieszkańców ma pod tym względem gdzieś. A przecież istnieją tutaj różnego rodzaju organizacje patriotyczne i stowarzyszenia historyczne i militarne Tak trudno się z nimi porozumieć, żeby zrobić coś więcej niż tylko Mszę? Zastanówcie się panie i panowie władza... wybory za rok...
brexit
17:10, 14.08.2017 r.
Dolek @ 15:43, 14.08.2017
IP: *.*.125.166

"Jak to dobrze, że PiS-owskiemu chamstwu już brakuje argumentów. Pozostało tylko plucie."



Dolek @ 14:04, 14.08.2017
IP: *.*.125.166

"Czysta obłuda i chamstwo.(...)Wstyd PiS-owska hołoto. Wielki wstyd."

Dolek g u p k u.Wiem ,ze to przerasta Twoje intelektualne możliwości.Ale spróbuję.
Zamiast epitetów b u r a c z k u uzywaj argumentów.A jeżeli już używasz epitetów to ośmieszasz się pisząc w dwóch kolejnych postach z jedenj strony połajanki , za brak rzeczowych argumentów , a z drugiej chamskie wyzwiska.
Co za tępe b y d l ę .
kobieta
18:29, 14.08.2017 r.
Brexit, ale błysnąłeś "inteligencją". Najpierw krytykujesz Dolka za treść jego wpisów, a potem sam wyzywasz go od głupków i tępych bydlaków. Podziwiam twoją "błyskotliwość", "bystrość" i "przytomność umysłu". Wiem, że naraziłam się jaśnie panu i z "pokorą" czekam na połajankę. Brawo Dolek, trafna opinia, nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam.
do ostrołęczanin @ 13:30, 14.08.2017
18:44, 14.08.2017 r.
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
W artykule jest napisane "Uroczystości rozpoczną się o godz. 10.00 mszą świętą w intencji bohaterów, którzy walczyli o wolność ojczyzny oraz żołnierzy, którzy dziś stoją na straży jej niepodległości."
aaa
20:42, 14.08.2017 r.
A Macierek bedzie w raz z misiaczkiem?
do aaa
04:50, 15.08.2017 r.
Tak będą obaj Macierek z Misiaczkiem.Przyjdż to będziesz mógł ich w.............ucałować.
Rebeliant Remek
04:55, 15.08.2017 r.
Dlaczego zapraszają władze miasta? Powinien zaprosić szef garnizonu w mieście, a w ostateczności ksiądz proboszcz😇

Żałosna agitka, żałosny spęd, żałosne święto. A teraz czekam na wykład o komunie eksperta durnia. Tępy jedziesz!
tępiciel lemingów
05:04, 15.08.2017 r.
Przecież to święto jest na cześć zwycięzców Polaków nad bolszewikami. Tu nie ma miejsca na czczenie tych, którzy bolszewikom pomagali.
Rebeliant Remek
05:45, 15.08.2017 r.
Nie tępy głupcze. W pierwszej kolejności to święto polskiego żołnierza, który na przestrzeni wieków walczył w różnych konfiguracjach.
WIESŁAW
05:52, 15.08.2017 r.
Niestety nie moja to bajka . Popieram wypowiedż ostrołęczanina . W moim wojsku byli ludzie patrioci ( bez różnic politycznych ) W tych czasach Kukliński , Misiewicz i paru leśnych co to zamordowali setki cywili i może przypadkiem paru którym się należało . Prawdziwi wojskowi dzisiaj odchodzą z wojska a ta imitacja po szkółce niedzielnej ma być nazywana wojskiem ? Ostatnia nawałnica złapała mnie na żaglach i minęła - było grożnie . Ta polityczna tworzona przez jednego i paru jego pomagierów trwa cały czas i też jest grożna ale kto mieczem wojuje - od miecza ginie . tępiciel - pokaż mi Polaków walczących z bolszewikami oprócz PiS -u i kłamaniu historii . W Janowie klapa w/g kasy ale sukces w/g reżimowej telewizji . Mówi Ci to coś ? - a to tylko jedna z setek bajek dzisiaj tak tworzonych jak i kiedyś tylko przez innych .
tępiciel lemingów
06:51, 15.08.2017 r.
Czy Wy historii nie znacie? Nie wiecie, dlaczego dzisiaj jest święto WP? To jest święto polskiego żołnierza, który walczył w obronie ojczyzny w różnych konfiguracjach, z każdym najeźdzcą, głównie ze wschodu, a pochodzi od zwycięstwa nad bolszewikami. To nie jest święto tych, którzy pomagali najeźdzcom.
Rebeliant Remek
07:10, 15.08.2017 r.
Nie udawaj tępy większego durnia niż jesteś. Bo się nie da kaleko intelektualna.
xxx
07:14, 15.08.2017 r.
Nie miejskie tylko koscielne obchody,
ketuks
07:44, 15.08.2017 r.
świętowanie niemiłosiernej rzeźni z 20-tego roku dumnie zwanej "zwycięstwem" to sado-masochizm. dziękuję za "takie" zwycięstwa w dodatku co się odwlecze to nie uciecze i w 39-tym roku Stalin poprawił i osiągnął to czego nie osiągnięto w 20-tym roku. Armia jeszcze nigdy nas nie obroniła. Ah byłbym zapomniał jak nasi bohatersko nacierali na Berlin a Armia Czerwona tylko "pomagała"
nuncjusz
08:24, 15.08.2017 r.
Dziś też jest zwycięstwo Polaków nad bolszewikami,tylko popatrzeć;już nie rządzą krajem,nie mają na nic wpływu a Polacy bez ich udziału zaczynają wieść dostatnie i spokojne życie.
Pamiętajmy,że każdy dzień w roku musi być naszym kolejnym dniem zwycięskim nad czerwoną zarazą.
...goń bolszewika z Polski,goń,goń...
ketuks
08:53, 15.08.2017 r.
dostatnie bez żadnych zalezności i wolne życie powiadasz? to dlaczego generał trzymał parasol nad głową Misiewicza? widać tutaj spętanie ekonomiczną zależnością jak na dłoni, wojskowego dziś można zwolnić pod byle pretekstem a rodzinę na utrzymaniu, ma kredyty itp a więc generał wykona najbardziej kuriozalny rozkaz i będzie trzymał parasol nad głową "ministra" Misiewicza. W wojsku PRL Misiewicz na prośbę przytrzymania parasola przez generała dostałby publicznie kopa w d**ę. wolność i demokracja kończy się dziś w momencie przekroczenia murów zakładu pracy.
obserwator
09:03, 15.08.2017 r.
Polacy to naród sadomasochistów, który wszędzie na przestrzeni wieków ponosił same klęski i upadki, a teraz te klęski uroczyście świętuje.To jest chore i inaczej tego nazwać nie można..Niech mi ktoś pokaże uroczystą defiladę w Berlinie z okazji przegranej II wojny światowej..
ketuks
09:13, 15.08.2017 r.
no jak to przegraliśmy wszystko? - wygraliśmy - moralnie. Jeszcze o Westerplatte nie wspomnieliśmy - ależ to było zwycięstwo, pod naporem pocisków pancernika wytrzymaliśmy tyle jak nikt inny by nie potrafił. Nawet na na atakującym "Hansie" zrobiło to wrażenie tak że w wyrazie uznania od razu wysłał ich do komory gazowej.
ketuks
09:21, 15.08.2017 r.
szansa na mocarstwowość była parę wieków temu ale szlachta zajęta była dzieleniem kraju na kawałki, później było już samo pasmo wielkich porażek. dziś co oferują nam pogrobowcy tamtych warchołów to konflikt z Rosją i wielomilionowe straty w ludności i kolejny start od zera, od gruzów i odbudowywanie kraju przez dekady
Rebeliant Remek
09:35, 15.08.2017 r.
Nacjonal postkomuszy grubasie. Teraz się wPISujesz jako nuncjusz? Czytelny jesteś ,pdolisz bzdury jak mało który.
ketuks
09:37, 15.08.2017 r.
"za największy sukces Narodu Polskiego uważam ustanowienie po 1945 roku przyjaznych stosunków z Wielkim Narodem Rosyjskim, Narodami Białorusi, Ukrainy i wszystkimi Narodami Związku Radzieckiego i tylko skończony kre.tyn polityczny może kwestionować to.- Mieczysław Rakowski do strajkujących stoczniowców"
Rebeliant Remek
13:29, 15.08.2017 r.
Słusznie. Narody słowiańskie są sobie przyjazne. Niestety mają niecierpiących się dyktatorów. Mam przyjaciół na Białorusi. Ubolewają , że polityka zabiera to co normalni ludzie wręcz kultywują.
brexit
17:09, 15.08.2017 r.
Rebeliant Remek @ 15:29, 15.08.2017
IP: *.*.163.177

"Słusznie. Narody słowiańskie są sobie przyjazne."

Taaa .......Szczytowym osiągnięciem tej przyjaźni jest Rzeź Wołyńska.
Takie bzdury to typowy objaw dominacji ideologii nad faktami , gdy ta przypadłość dotyka niedouczonych półgłówków.
Remuś kaczki szczać prowadzać , a nie polityką się zajmować.
brexit
17:12, 15.08.2017 r.
kobieta @ 20:29, 14.08.2017
IP: *.*.31.87

"Brexit, ale błysnąłeś "inteligencją". Najpierw krytykujesz Dolka za treść jego wpisów, a potem sam wyzywasz go od głupków i tępych bydlaków."

Zabieg zamierzony i w pełni celowy.Chociaż nie wiem czy do tego ćwierćinteligenta cokolwiek dotrze.Jak widać , inteligentnych inaczej jest na portalu więcej.
Rebeliant Remek
22:16, 15.08.2017 r.
Co ty pieprzysz zmywak. Sprawdź lepiej jakie były przyczyny rzezi wołyńskiej. Aby nie czasem przez takich nacjonalistycznych durni jak ty? Normalni ludzie żyli w symbiozie od wieków.
ketuks
07:11, 16.08.2017 r.
najpierw Polacy wykopali rów nienawiści prowadząc od wieków faszystowską politykę na tamtych ziemiach a później zebrali "plony" swojej polityki
Anka PiSanka
08:16, 16.08.2017 r.
Do ketuks @ 09:11,

Dzień dobry!

Cyt. "Polacy wykopali rów nienawiści prowadząc od wieków faszystowską politykę na tamtych ziemiach"

Tępy, lewacki, niedouczony tłuczku!

Czy ty wiesz, kiedy narodził się faszyzm? Czy mam rozumieć, że książę Jeremi Wiśniowiecki, Jan III Sobieski, czy Stanisław August Poniatowski to faszyści prowadzący na Kresach "faszystowską politykę"?
ketuks
09:52, 16.08.2017 r.
Ukrainiec był tam u jaśnie pana na folwarku półczłowiekiem. Ten potencjał nienawiści nie wziął się znikąd, pracowano na to nie lata ale wieki.
ketuks
09:56, 16.08.2017 r.
Ukraińcy to był inwentarz polskich jaśnie panów, taki sam jak krowa, świnia, baran, koń,
ketuks
10:08, 16.08.2017 r.
To nie był człowiek, I to ten pański inwentarz zbiegł na dzikie pola przed biedą, biciem, zacofaniem, poniżaniem. I z takiego elementu wykluła się obecna antypolska, banderowska Ukraina
brexit
10:58, 16.08.2017 r.
ketuks @ 09:11, 16.08.2017
IP: *.*.170.192

"najpierw Polacy wykopali rów nienawiści prowadząc od wieków faszystowską politykę na tamtych ziemiach "

Nawet jak na marksistę to wiedzą nie grzeszysz.Dowiedz się chłopczyku co to znaczy faszyzm, a potem dyskutuj.
ketuks
11:33, 16.08.2017 r.
Mnie nie przeszkadza to że dużo później zdefiniowano i powstał faszyzm jako doktryna polityczna. zachowania faszystowskie istniały znacznie wcześniej. Na
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne