« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 21 listopada 2017 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

"Kurier Mazowiecki" o remoncie przejazdu kolejowego w Ostrołęce (wideo)

Fot. kadr "Kurier Mazowiecki"Trwa remont przejazdu kolejowego w Ostrołęce. Zapowiadane prace ruszyły w poniedziałek 7 sierpnia i potrwają do czwartku 17 sierpnia. Na czas remontu wyznaczono objazdy. Kierowcy muszą się liczyć z dużymi utrudnieniami. O sprawie informował "Kurier Mazowiecki".

Mieszkańcy narzekają na brak czytelnych tablic z wytyczonymi objazdami, na trudności w poruszaniu się, ale każdy wie, że remont był konieczny.

- Koszt całej inwestycji to 750 tys. zł. Będzie to przejazd na miarę XXI wieku, oczekiwany i potrzebny - mówił dla "Kuriera Mazowieckiego" przewodniczący rady miasta Jerzy Grabowski.

W wyniku remontu uległy zmianie trasy linii autobusowych, a dla kierowców przygotowano objazdy bocznymi ulicami. Remontowany przejazd znajduje się na odcinku drogi wojewódzkiej nr 627 w kierunku Ostrowi Mazowieckiej.

Także policja apeluje o ostrożność, o zwracanie uwagi na nowe oznakowanie oraz wykazanie wyrozumiałości i cierpliwości na czas remontu.

Więcej na ten temat w "Kurierze Mazowieckim".

Wyświetleń: 3713
 
10:55, 10.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Wojek
08:59, 10.08.2017 r.
Zrobcie przejazd na ul warszawskiej. Tam te plyty rowniez sie pozapadaly
kaktus
09:11, 10.08.2017 r.
Cyt.:
"Będzie to przejazd na miarę XXI wieku"

Ześmiałem się, jak norka :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
anty
10:51, 10.08.2017 r.
Akurat z tym XXI wiekiem to nie przesada.Konstrukcja jest odmienna niż na pozostałych przejazdach. Zawsze idzie trzy płyty betonowe na podkłady - środkowa i boczne. Tutaj na mocnym podłożu kładą mega-płyty w których są tylko rowki na szyny. Szyny leżą na tłumiących podkładkach i góra szyny jest zlicowana z płytą. Nic nie ma prawa siadać. Będzie równo jak po stole, Brawo kolejarze z Gdyni! :smile:
tępiciel lemingów
12:16, 10.08.2017 r.
Co to się porobiło, norka tutaj komentuje.
kaktus
13:50, 10.08.2017 r.
anty, ta technologia jest znana od wielu wielu lat, również XX wieku, a więc opowiadanie, że to będzie na miarę XXI wieku, jest po prostu śmieszne.

Tępy ciulu, czy w szkole podstawowej uczęszczałeś na przedmiot o nazwie język polski, na lekcjach którego nauczyciel tłumaczył, co to są "środki wyrazy"? Chodzi o porównania, przenośnie i metafory?

Jeśli więc piszę, że coś jest "jak", to jest to porównanie, gdybym więc napisał, że ktoś jest równie tępy "jak Ty", to nie oznaczałoby, że jest Tobą, tylko prezentuje podobny do Twojego poziom intelektualny.
kaktus
13:51, 10.08.2017 r.
"środki wyrazu" - literówka
x
16:37, 10.08.2017 r.
Drogi 627, nie 625 droga Redakcjo ;)
tępiciel lemingów
16:49, 10.08.2017 r.
Prezentujesz poziom intelektualny podobny do norki.

Dlaczego przy ostatnim remoncie tego przejazdu nie zrobiono go w technologii takiej jak teraz się robi? Widocznie dopiero teraz przejazd będzie robiony w technologii na miarę XXI wieku.

Przejazd na Warszawskiej był robiony w technologii z XX wieku, więc tam płyty już dawno się pozapadały.
aaa
16:57, 10.08.2017 r.
tępaki to jadą na pamięć. Stoi 2 tablice od strony miasta, ale i tak jadą do końca z nadzieją, że przejadą. Potem kręcą na Magazynowej, pod biedronką, po okolicznych żwirówkach i źli bo nie ma objazdu. Jest "baranie" jeden z drugim ale Ty przecież nie widzisz wielkich żółtych tablic.
Do Wojtek
21:09, 10.08.2017 r.
Tam to niech nie poprawiają tego przejazdu. Warszafkę trochę zwalnia i przygłupów na motorach.
wiesiu
06:26, 11.08.2017 r.
Okoliczni mieszkańcy mają problemy, śmiać się chcę, mieszkać kilka lat i nie znać objazdów i okolicznych dróg i narzekać, że nie wiedzą jak jeździć :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
.
07:01, 11.08.2017 r.
Technologia płyty węgierskiej w kraju zastosowana po raz pierwszy w 1984 roku, a za granicą pewnie jeszcze dawniej. No, rzeczywiście XXI wiek xD
.
07:14, 11.08.2017 r.
Tępiciel lemingów - regularnie wytykam ci kłamstwa i manipulacje. A ty zamiast zapaść się pod ziemię ze wstydu, dalej gadasz te swoje mądrości. Leming z ciebie, na równi z zakutymi łbami pokroju Kaktuz com i pisuar odessa. Wy macie ten sam kierunek wektora ignorancji, tylko zwroty przeciwne.
tępiciel lemingów
08:19, 11.08.2017 r.
., a jaka technologia budowy przejazdu jest z XXI wieku stosowana do tego typu torów?
kaktus
08:22, 11.08.2017 r.
@up - możesz napisać, na czym polega moja ignorancja, czy rzuciłeś hasełko i poszedłeś w PiSdu? - wprost uwielbiam takich baranów jak Ty, którzy nie widzą różnicy, między forum a wiecem i między rozmową, a pyskówką.

Tępy ciulu, to nie mnie o to pytaj, tylko inwestora, dlaczego nie zastosował istniejącej wówczas technologii, którą dzisiaj nazywa technologią XXI wieku, podczas gdy jest to technologia, przynajmniej z poprzedniego stulecia.
kaktus
08:26, 11.08.2017 r.
Tępy ciulu, to nie chodzi o to, kiedy jest stosowana, tylko kiedy powstała - nie rozumiesz tak oczywistej oczywistości - jeśli jest jakaś technologia z XVIII wieku, stosowana w XXI, to nie znaczy, że jest ona z XXI wieku, to przecież proste, no ale, jak widać, nie dla Ciebie.

P.S.
Możesz wskazać jakieś analogie, między wypowiedziami norki i moimi, bo jeśli rozumiesz mowę norek, to jesteś jakimś fenomenem na skalę Światową i może znajdziesz zatrudnienia jako tłumacz z norkowego na polski i odwrotnie.
kaktus
08:30, 11.08.2017 r.
Tępy ciulu, czy uważasz, że na przykład, stosowanie koła, jest na miarę XXI wieku?
anty
14:08, 11.08.2017 r.
Jednak na miarę XXI wieku. :laughing:
Ostrołęka i okolice poznały tę technologię dopiero w XXI nie XX czy XIX. Co nas obchodzi, że inni to znali wcześniej? I czy jest tak powszechna? Ja widzę pierwszy raz, nie muszę zaraz Wikipedii studiować. Lepsza taka technologia jak na bocznicy obok? Kilka starych podkładów rzuconych między szyny. :crying:
tępiciel lemingów
14:33, 11.08.2017 r.
Napiszcie jaka jest technologia na miarę XXI wieku i czy to jest nie ta, która będzie zastosowana na tym przejeździe? Oczywiście to tego typu torów.
anty
16:18, 11.08.2017 r.
Wiadukt?
kaktus
16:24, 11.08.2017 r.
Tępy ciulu, a niby dlaczego sądzisz, że to tego remonty, należało zastosować technologię XXI wieku, cokolwiek miałoby to znaczyć?

Ty, jesteś taki tępy, że jak zwykle nie rozumiesz o czym jest dyskusja, a ona nie jest o zastosowanej technologii, tylko wypowiedzi jednego Pana, który, jak widać, mówi, zanim pomyśli.

Tępy ciulu, co wPiS, to większa kompromitacja - nie znudziło Ci się grać, do spółki z brexicikiem, dzieciakiem specjalnej troski, roli forumowego głupka?
anty
19:50, 11.08.2017 r.
Niestety bocznicę do Benzolu robią po staremu. Pociągi prawie nie jeżdżą, to prawda, ale samochody będą podskakiwać na jednym torze a płynnie przejeżdżać przez dwa pozostałe.
A te szczeliny w płytach wypełnili kompozytem. Równą z szyną na zewnątrz a nieco niżej od środka. Szyny są przyklejone, bez żadnej śruby czy haka.
tępiciel lemingów
20:27, 11.08.2017 r.
A norka nadal swoje.

Jeśli znasz jakieś szczegóły w sprawie tego remontu, to je napisz.

Czy masz dowody na swoje zastrzeżenia do tego wpisu:

"Akurat z tym XXI wiekiem to nie przesada.Konstrukcja jest odmienna niż na pozostałych przejazdach. Zawsze idzie trzy płyty betonowe na podkłady - środkowa i boczne. Tutaj na mocnym podłożu kładą mega-płyty w których są tylko rowki na szyny. Szyny leżą na tłumiących podkładkach i góra szyny jest zlicowana z płytą. Nic nie ma prawa siadać. Będzie równo jak po stole"

Czy ja tu pytam o powody zastosowania technologii z XXI wieku? Ja pytam o to, czy jest jakaś inna nowsza technologia budowy tego typu przejazdu niż ta opisana w tym cytacie, skoro się czepiasz?

Podaj dowody, dlaczego uważasz, że ktoś nie ma prawa mówić o tym, że zastosowano technologię z XXI wieku przy remoncie tego przejazdu. Jeśli nie znasz innych technologi z tego wieku to wychodzi na to, że piszesz zanim pomyślisz.

"Cyt.:
"Będzie to przejazd na miarę XXI wieku"

Ześmiałem się, jak norka "
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne