« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Poniedziałek, 23 października 2017 r., imieniny Marleny, Seweryna, Odylii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Radny ma pomysł na ożywienie Starego Miasta

Na biurko prezydenta Ostrołęki Janusza Kotowskiego wpłynęła kolejna interpelacja. Tym razem pismo złożył radny Maciej Kleczkowski, który chce, aby w miejscu legendarnej wierzby na pl. Bema, która została ścięta po ostatniej burzy, postawić tężnię solankową.

- Zwracam się z prośbą, aby w miejscu legendarnej wierzby na pl. Bema, która została ścięta po ostatniej burzy, postawić tężnię solankową. Ostatnio bezpłatna tężnia powstała w Długosiodle i mieszkańcy bardzo ją sobie chwalą - pisze w interpelacji Maciej Kleczkowski.

Radny swój pomysł uzasadnił m.in. tym, że w Ostrołęce mamy dość mocno zanieczyszczone powietrze i wiele osób ma problemy z układem oddechowym.

- Z racji tego, że w Ostrołęce nie mamy najczystszego powietrza, wiele osób ma problemy z układem oddechowym. Tężnie pomagają również przy alergiach, chorobach tarczycy czy skóry. Koszt nie jest stosunkowo wielki - około 30 tys. zł. Zależy mi również na ożywieniu Starego Miasta, stąd pomysł postawienia tężni solankowej właśnie na pl. Bema - argumentuje radny Kleczkowski.

Czekamy na odpowiedź włodarza miasta. Do sprawy wrócimy.

Wyświetleń: 6131
 
09:22, 29.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Jadwiga
07:40, 29.08.2017 r.
Wspaniały pomysł - dla zdrowia mieszkańców . Byłoby super. Wszystkie matki byłyby wdzięczne .
Nikoś
08:13, 29.08.2017 r.
Dobry pomysł. Jestem jak najbardziej za :-)
Gvr
08:16, 29.08.2017 r.
Mam nadzieję że nie wybiorą go na prezydenta
ewa
08:20, 29.08.2017 r.
świetny pomysł,pozdrawiam wnioskodawcę.
tępiciel lemingów
08:22, 29.08.2017 r.
A nie lepiej tam gdzie dużo ludzi przychodzi, np. okolice Bursztynowej?
wd 40
09:07, 29.08.2017 r.
Super pomysł, i niech jeszcze sam to sfinansuje albo załatwi na to fundusze. Przecież POwcy to ludzie bogaci, PO latach wyduszania z ludzi ile się da może niech W KOŃCU zrobią coś dla obywateli .
adhd
09:12, 29.08.2017 r.
super pomysł miasto niech sponsoruje pozdrawiam
Radek
09:15, 29.08.2017 r.
Zdziwię się jak prezydent się zgodzi. Super byloby ozywic stare miasto, wogole zaorać plac bema i zbudować od nowa
Max33
09:51, 29.08.2017 r.
Radek co za zioło palisz?😂😂😂😃
Stefan
10:01, 29.08.2017 r.
Super pomysł, gratulacje
kornik
10:17, 29.08.2017 r.
Ponieważ koszt takiej inwestycji nie jest wysoki tężnia solankowa powinna powstać w zasadzie na każdym osiedlu. W końcu ktoś pomyślał o zdrowiu mieszkańców
Wet
10:52, 29.08.2017 r.
Niech radny Kleczkowski wyjasni jak to sfinansuje :)
Super!
11:45, 29.08.2017 r.
Super pomysł! Jestem za!
PiSuardessa
12:57, 29.08.2017 r.
@wd40
Bo oni w przeciwieństwie do ciebie ciężko pracują.
@wet
A to miasto z naszych podatków już tylko przy kościelne parkingi finansuje?
Gg
13:25, 29.08.2017 r.
Może raczej diabelski młyn a zaraz nie, nie to Ostrołęka 😎
SLD forever
13:56, 29.08.2017 r.
Widac ze radny przygotowuje sie do wyborow . Niech zmieni barwy lub zostanie bezpartyjny to chetnie zaglosuje . Pod szyldem PO czlowiek jest spalony :)
GOŚĆ
14:45, 29.08.2017 r.
POPIERAM POMYSŁ ALE I TAK NICI Z TEGO
Darek
14:45, 29.08.2017 r.
Świetny pomysł, panie radny. Dobrze, że są w tym ratuszu ludzie myślący, bo z Kotowskim to nigdzie jako miasto nie zajdziemy.
Barbara
14:54, 29.08.2017 r.
Jestem za, bardzo fajny pomysł. Jeszcze skwer przed UM jest pełen starych drzew,przydałoby się go zmodyfikować i na nowo zaaranżować
Barbara
15:17, 29.08.2017 r.
Wspaniały pomysł.Popieram
myślący inaczej
15:52, 29.08.2017 r.
A może niech będzie to pomysł komercyjny tzn. niech zostanie sfinansowany z prywatnych pieniędzy, np pomysłodawcy i niech ten ktoś pobiera opłaty, np. po złotówce od osoby za godzinę. Dlaczego miasto ma wykładać moje pieniądze na ten projekt jak jest wiele innych bardziej potrzebnych inwestycji ?!
Irek
16:35, 29.08.2017 r.
Krytykanci tego pomysłu niech napiszą: co ciekawego zrobily obecne wladze miasta? Oprócz basenu za kasę ze sprzedaży opecu
brexit
16:47, 29.08.2017 r.
He , he

Wygląda na to , choć moze się mylę ,że radny Kleczkowski z pewną taką nieśmiałością rozpoczyna wyścig o fotel prezydenta Ostrołęki w wyborach samorządowych 2018.Propagandyści z portalu m-o uwijają się jak w ukropie.Sam radny też nie próżnuje.Można sobie poprawić kondycję biegając.Można gasić łódki , ratując Ostrołękę przed największym kataklizmem w dziejach.Można ściągać z drzew staruszki i koty przeprowadzać przez ulicę.
Ale od tego nikomu jeszcze charyzmy nie przybyło.A to w przypadku radnego Kleczkowskiego towar wybitnie deficytowy.Zresztą dla Ostrołęki to fatalne rozwiązanie gdyby kandydat PO wygrał , albo ktoś z tą partią związany-to bezpowrotne stracone 4 lata.
myslący inaczej
16:49, 29.08.2017 r.
Proszę nie odbierać mojego komercyjnego głosu w tej sprawie jako przeciwnego. Ten pomysł jest wart wdrożenia, ale dlaczego nie zrobi tego ktoś prywatnie. Dalej uważam, że jest wiele innych ważniejszych spraw do sfinansowania w Ostrołęce niż wywołany. Jak ktoś ma, wedle jego oceny znakomity pomysł inwestycyjny, niech sam za własne pieniądze go realizuje. Przecież pomysł to skarb, większy niż pieniądze, dlaczego więc uszczęśliwiać za ich pieniądze tych, którzy są temu przeciwni ?
Irek
17:56, 29.08.2017 r.
Bardzo dobry pomysł. Niech się w mieście coś dzieje. Brawo!!!
18:11, 29.08.2017 r.
A co to jest ta tężnia solankowa??
doktor
18:35, 29.08.2017 r.
No ten to sam nic nie wymyśli. A to chce przeszczepić park dinozaurów z Bałtowa, a to tężnie z Długosiodła......Widać bywa w Polsce 😊 to dawajcie z grubej rury i walnijmy starówkę z Torunia 😊
szymon
19:06, 29.08.2017 r.
Żeby ożywić stare miasto pasowałoby zlikwidować parkometry, handel i lokale umierają bo ludziom nie warto tu jechać, bo juz nic nie ma a jak jest to trzeba zapłacić za parking. I niby klient zapłaci mniej w tych mniejszych sklepach ale jak ma zapłacić za parking to się zniecheca. I jedzie do galerii gdzie przepłaca ale parking za free
do szymona
19:20, 29.08.2017 r.
A najlepsze ze taki zachwyt ta galeria, a nawet po zapłaceniu parkingu wychodzisz lepiej u lokalnych. A te toy planet najlepszym przykładem różnica na zabawce potrafi być nawet 30zl za zabawkę za stowke. Pogielo ich tam
tępiciel lemingów
20:00, 29.08.2017 r.
szymon, jeśli zlikwidujesz parkometry to na starym mieście zablokujesz miejsca parkingowe, bo będą tam parkować ci, którzy pracują na 8 godzin. Naprawdę należy sprawdzić, czy lepiej zapłacić za parking czy mieć parking za free i przepłacać w sklepie.
Tom
20:31, 29.08.2017 r.
Świetny pomysł ale jakby postawić takie tężnie przy bulwarach nad rz. Narew. Niestety na muzeum pieniądze samorząd umiał pozyskać ale żeby zrobić coś dla mieszkańców to już brak jest inicjatywy i dobrych pomysłów.
Tom
20:44, 29.08.2017 r.
Deptak zamknąć dla ruchu samochodowego. Otworzyć punkty gastronomiczne z ogródkami. Nawierzchnię z kostki betonowej wymienić na granitową. Usunąć te drzewa lipy, które i tak słabo rosną. Posadzić wzdłuż środka jakieś kolumnowe drzewka. Na Pl. Bema wybudować fontannę z podświetleniem taką z prawdziwego zdarzenia. Zagospodarować brzeg Narwi poprzez budowę bulwarów. Jakoś by to ożywiło starówkę.
do brexit
21:20, 29.08.2017 r.
Jeśli to co piszesz jest prawdą, to bardzo cieszy. Przydałby się prezydent z głową pełną pomysłów, a temu Kleczkowskiemu ich nie brakuje. Jeśli wystartuje, ma mój głos. A że powiązany z PO, nie widzę ujmy, gorzej jakby był z PiS. Za Kotowskiego mamy stracone już 3 kadencje, chyba głupi chciałby kolejnej.
do doktor
21:29, 29.08.2017 r.
Tężnie solankowe wymyślono w Długosiodle? Park dinozaurów w Bałtowie? Mądry człowiek czerpie z doświadczeń innych.
Heniek
22:37, 29.08.2017 r.
Kuźwa , jak te ludziska pchaja się do władzy.... :laughing: :laughing: wskoczyć na gałąź z garbatego konia... a weź się jeden z drugim za robotę i pokaż co potrafisz za swoje pieniądze... kuźwa biznesmeny, co to jeden z drugim nie ma pojecia skąd pieniądze się biorą..... Polityk powinien zarabiać tak: zaczynamy od najniższej krajowej, jak się sprawdzi to dostaje średnią krajową... ( dotyczy to posłów/senatorów ) wszystkie radne darmozjady pracuja społecznie....natomiast urzednik państwowy, powinien zarabiać tyle, żeby łapówek nie brał! Ale co ja piszę, przecież to jest nierealne......jednak fajnie czasem pomarzyć :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Polska przecież, krajem samych specjalistów :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
23:10, 29.08.2017 r.
Jeżeli ma taki pomysł i jest to tylko 30 000 to niech go Pan Kleczkowski zrealizuje. Ja uważam, że na chwilę obecną z podatków jest wiele innych ważniejszych spraw do zrobienia. Nie daj Bóg więcej PO. A jak to mówią: nie daleko pada jabłko od jabłoni. Nie daleko pada radny od Donalda T.
brexit
23:11, 29.08.2017 r.
do brexit @ 23:20, 29.08.2017

To nie chodzi personalnie o radnego Kleczkowskiego.Chociaż moim zdaniem na prezydenta się nie nadaje.Wszystko wskazuje na to ,że PiS wygra następne wybory parlamentarne.Więc lepiej byłoby ,żeby władza samorządowa w Ostrołęce należała do PiS.
Książkowy wręcz przykład to wstrzymanie przez PO budowy nowej elektrowni w Ostrołęce.Ten sabotaż póki co pozostaje bezkarny.
I obawiam się pomysłów partyjnego funkcjonariusza radnego Kleczkowskiego.
Jakiś obóz dla nachodźców , co forsuje kilkunastu prezydentów miast.Głos na kandydata PO to głos za sprowadzaniem uchodźców.A obawiam się ,że tak samo jak poseł Kania mając do wyboru ślepe posłuszeństwo partyjniackim układom i interes mieszkańców regionu wybór dla radnego Kleczkowskiego będzie oczywisty.
Obawa przed złamaniem partyjnej kariery weźmie górę.
Jakoś tak pan Kleczkowski na kontrowersyjne tematy głosu nie zabiera.
Budowanie poparcia miękkimi środkami jak choćby zamieszczaniena swoim koncie materiałów związanych z historią regionu ,owszem jest efektywne , ale miałkie i bez wyrazu.Ja rozumiem ,że celowo ma być neutralnie ,żeby kontrowersyjnymi tematami nikogo nie zniechęcić.Ale to właśnie nie jest cecha przywódców , tylko osób bez wyrazu i charakteru.
To zresztą typowo polska specyfika -kandydat ma być koncyliacyjny.
Dopóki wyborcy nie zrozumieją ,że istotą polityki jest konflikt to będą dokonywali złych wyborów.
do brexit
00:11, 30.08.2017 r.
No jasne, przez 3 kadencje PiS w osobie Kotowskiego nic dla Ostrołęki nie zrobił, ale lepiej, "żeby władza samorządowa w Ostrołęce należała do PiS". Od dwóch lat w Polsce rządzi PiS i dalej nic się w Ostrołęce nie dzieje! Człowieku, czy ty się dobrze czujesz? Czy może sam należysz do ostrołęckiego PiS i trzymasz się koryta?
tępiciel lemingów
03:50, 30.08.2017 r.
Dlaczego mieliby rządzić miastem inni? Przez 8 lat rządziło PO i PSL i nic w Ostrołęce się nie działo. Co wtedy politycy PO i PSL załatwili dla miasta? Oni nie mieli pomysłów na miasto i nie mają do tej pory. Im tylko koryto w głowie.
Rebeliant Remek
04:25, 30.08.2017 r.
Tępy durniu. Kto zabronił dyniogłowemu i świcie nieudaczników pozyskiwać środki na inwestycje przez 11 lat? Sam dyniogłowy jak był wicemarszałkiem na Mazowszu, co pozyskał dla miasta? Co zyskało miasto, prócz muzeum, przez ostatnie dwa lata jak PiS rządzi i dzieli? Tylko bez demagogii.
tępiciel lemingów
04:37, 30.08.2017 r.
Kto za poprzedniego rządu zakazał przyznawania nam środków inwestycyjnych? Pierwsza schetynówka w zaszłym roku.

Czy taka jak Ty opozycja, z takim językiem miałaby rządzić miastem?
abc
05:06, 30.08.2017 r.
tępiciel lemingów
6:37, 30.08.2017
IP: *.*.245.6

Jesteś jaskrawym przykładem na to, że wyborca PiS, to IQ na poziomie pantofelka.

:wassat:

.
rr
06:12, 30.08.2017 r.
tępiciel lemingów @ 05:50, 30.08.2017 IP: *.*.245.69

Dlaczego mieliby rządzić miastem inni? Przez 8 lat rządziło PO i PSL i nic w Ostrołęce się nie działo. Co wtedy politycy PO i PSL załatwili dla miasta? Oni nie mieli pomysłów na miasto i nie mają do tej pory. Im tylko koryto w głowie.

-----

1. Zgadzam się z "abc". IQ gdzieś w mule.
2. Miasto to nie politycy PO-PSL tylko od 10 lat samorząd opanowany przez PiS, który NIC NIE POTRAFI ZROBIĆ.
3. Patrz punkt 1.
Babcia Leokadia
06:50, 30.08.2017 r.
Ostrołęka jest bardzo spokojnym miastem i tak niech pozostanie. Niepotrzebne nam są tu jakieś rewolucje komunikacyjne i przemysłowe. Kościoły są w wystarczającej liczbie i jest gdzie się modlić. Dziękujemy panie prezydencie.
Anna
07:14, 30.08.2017 r.
Bardzo dobry pomysł.Zdrowie najważniejsze.Trzymam kciuki.
tępiciel lemingów
08:06, 30.08.2017 r.
zz, opozycja od 10 lat nie potrafi nic zrobić, by znaleźć uznanie u wyborców i wygrać wybory. Nawet 8 lat rządów PO i PSL nie potrafili wykorzystać. Oglądali się tylko na władze miasta i popierali nicnierobienie rządu. I dalej się oglądają i nic nie pitrafią.
Mifa
08:57, 30.08.2017 r.
Tępiciel, czy tu mógłbyś wymyśleć coś nowego i zmienić treść sojego wpisu powyżej. Wklejsz ten sam post już chyba po raz 1000-ęczny.
dociekliwy
09:06, 30.08.2017 r.
Kaktus się nie wypowiada w swojej sprawie? :laughing: :laughing: :tongue: :tongue:
m
10:01, 30.08.2017 r.
Pomysł dobry. I jeszcze należy zrobić porządek z ptakami w parku. W innych miastach też mają ptaki a parki wyglądają ładnie i aż chce się spacerować. Niestety przez budowę mostu tymczasowego zabrano jedyną trasę spacerową nad rzeką z widokiem na zielony prawy brzeg Narwi, łączącą plażę z wałem za nowym mostem. Przeprawa przez Narew powinna być za miastem, w miejscu planowanym pod przyszły most jako fragment przyszłej obwodnicy- trasa z Łomży, droga do Olsztyna i na Różan. A chodników przy Stacha Konwy nadal nie ma, żeby czasami pieszym i rowerzystom za łatwo nie było wyjechać za miasto. Od ponad 20 lat nikt tego nie zrobił, a ruch tam jest coraz większy. O bezpieczeństwo ludzi nikt się nie martwi.
nacjonal.
10:08, 30.08.2017 r.
Najbardziej nieprzekonywującymi ludźmi są ci,którzy w wieku pod 40-stkę żyli na koszt swoich rodziców nie mając w niczym doświadczenia.Przez okres tzw.luzactwa z nudów chłonęli papkę medialną z rozmaitych szczujni,więc uznali że trzeba się wziąć lekką,łatwą i przyjemną''robotę''i swoją pierwszą pracę,ku uciesze rodziców znaleźli w polityce.
Każdy polityk rozpoczynający swój start życiowy chce zabłysnąć,więc ma w zanadrzu mnóstwo pomysłów oczywiście nie za swoje pieniądze,bo doskonale wie że w takim
systemie demokracji za nic nie będzie odpowiadał a swoich''zaskórniaków'',nawet gdyby je miał to wie,że''do lasu drzewa się nie przynosi''.

Wniosek?-...nie mąć ludziom w głowach brachu,
jak nie znasz się na swoim fachu.
rr
10:14, 30.08.2017 r.
tępiciel lemingów @ 10:06, 30.08.2017 IP: *.*.121.39

zz, opozycja od 10 lat nie potrafi nic zrobić, by znaleźć uznanie u wyborców i wygrać wybory. Nawet 8 lat rządów PO i PSL nie potrafili wykorzystać. Oglądali się tylko na władze miasta i popierali nicnierobienie rządu. I dalej się oglądają i nic nie pitrafią.

----

A obecny rząd coś potrafi? Hahahahahahaha!
Widać to chociażby na podstawie ostatniej wichury jaka przeszła nad Kaszubami gdzie ludzie zostali pozostawieni sami sobie.
W tym naszym mieście widać to równie dobrze. Samorząd, który powinien działać na rzecz mieszkańców robi jedno wielkie nic.
Poczytaj sobie strategię rozwoju miasta do roku 2020 jeśli potrafisz oczywiście czytać ze zrozumieniem i może uda ci się wyciągnąć wnioski.

Ostrołęka (jako miasto w woj. mazowieckim) przoduje w analizie Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, który pokazuje jak kiepska jest sytuacja społeczno-gospodarcza. Oznacza to, że Ostrołęka jest NAJGORSZYM miastem w całym województwie.
A co robi nasz samorząd? Pięknieje? Pachnie? Buja się w fotelikach i bierze kasę z naszych podatków.
10 lat w p!zdu
tępiciel lemingów
12:14, 30.08.2017 r.
Ludzie po wichurze nie zostali pozostawieni sami sobie, był problem z dotarciem do nich, bo trzeba było zawalone drogi udrazniać.

To o czym piszesz, to jest przez pomijanie nas przez poprzedni rząd, 8 lat w "p!zdu”.

Elektrownia - stop
Obwodnica i nowy most - stop
Remont torów do miasta - stop
Schetynówka - stop
Dotacje unijne - stop


Co robił dla nas porzedni rząd? Bujał się w fotelikach i brał od nas podatki i wydawał ją gdzie indziej, oglądając się na władze miasta.

Mifa, do ludzi prawda nie dociera, 1000 razy piszą, że tylko władze miasta wystarczą do tego, by miasto się rozwijało. Dobrze, że nie rządzą, bo nie szukaliby wsparcia z zewnątrz.
rr
14:45, 30.08.2017 r.
tępiciel lemingów @ 14:14, 30.08.2017 IP: *.*.121.39

Ludzie po wichurze nie zostali pozostawieni sami sobie, był problem z dotarciem do nich, bo trzeba było zawalone drogi udrazniać.
/.../

Za dużo TVP oglądasz. Zalecam wstrzemięźliwość.


/.../
To o czym piszesz, to jest przez pomijanie nas przez poprzedni rząd, 8 lat w "p!zdu”.

Elektrownia - stop
Obwodnica i nowy most - stop
Remont torów do miasta - stop
Schetynówka - stop
Dotacje unijne - stop
/.../

Od dwóch lat mamy nowe rządy i co? I dokładnie to:
Elektrownia - stop
Obwodnica i nowy most - stop
Remont torów do miasta - stop
Schetynówka - stop
Dotacje unijne - stop

Hahahahahahahahahaha! :laughing:
tępiciel lemingów
15:57, 30.08.2017 r.
rr, gdzie byłeś przez 8 lat poprzedniego rządu?

Pierwsza schetynówka w zeszłym roku, więc kłamiesz.

"To niewątpliwie historyczny moment! Ostrołęka będzie miała pierwszą w historii „schetynówkę”. Wojewoda mazowiecki podpisał z prezydentem Januszem Kotowskim umowę na dofinansowanie budowy ulicy Padlewskiego w ramach rządowego programu przebudowy dróg lokalnych.

Dotychczas starania samorządu miasta spełzały na niczym, jeśli chodzi o inwestycje przebudowy dróg lokalnych realizowanych ze wsparciem rządowym. Rok w rok, począwszy od roku 2008, władze Ostrołęki składały wnioski na różne projekty drogowe w ramach „schetynówek”. Aplikowano m.in. o ulicę Goworowską, Korczaka czy Padlewskiego. Ta ostatnia została już nawet w części przebudowana ze środków własnych samorządu. Wsparcie na przebudowę drogi stanowiącej dalszą część ulicy Padlewskiego poza granicami miasta otrzymał wówczas powiat ostrołęcki. Mimo, że oba wnioski były niemal identyczne. Podobnie rzecz miała się w przypadku innych wniosków składanych przez Ostrołękę – niemal każdy z nich był odrzucany lub władze miasta otrzymywały zbyt mało czasu na przygotowanie przetargu, co skutkowało utratą wsparcia."

Przez tyle lat nie chcieli przyznać, wystarczył rok dobrej zmiany i jest. Czekam na więcej.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne