« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r., imieniny Anatola, Rafała, Edmunda

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Chcę ostrzec przed nieuczciwą firmą Arriva BMB. Na początku lipca tego roku opłaciłam rachunki, m.in. za telefon w Orange. W sierpniu dostałam od operatora wezwanie do zapłaty.

Okazało się, że firma nie przelała pieniędzy na konto odbiorcy i mój rachunek był nieuregulowany. Podczas wizyty w Orange dowiedziałam się, że nie jestem jedyna. Takich osób jak ja było co najmniej kilkanaście. Siedziba firmy jest zamknięta, a na drzwiach wywieszono kartkę. Brakuje z firmą kontaktu i jakichkolwiek wyjaśnień.

Od redakcji:
Na drzwiach ostrołęckiej placówki pojawiła się kartka o treści: "Szanowny kliencie. Wszystkie paczki w piątek (11.08.2017 r.) o godz. 19.00 poszły do realizacji. W ciągu trzech dni roboczych państwa przelewy zostaną przekazane odbiorcom. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i problemy z tym związane. Biuro będzie czynne od czwartku (17.08.2017). Zespół Arriva BMB."

Niestety, zamieszczona informacja mija się z prawdą. Placówka nie została otwarta we wskazanym dniu. Skontaktowaliśmy się z pracownikiem firmy, który zapewnił, że wszystkie zaległe przelewy zostały skierowane do realizacji z tzw. ekspresem czyli nadano im przyspieszony bieg.

Jak poinformował nas pracownik, osoba kompetentna do wyjaśnienia całej sytuacji oraz powodów nierzetelności firmy, przebywa obecnie na szpitalnym oddziale. Na stronie internetowej firmy pojawiła się lakoniczna informacja, że doszło do awarii systemu, która została usunięta w miniony piątek 11 sierpnia br.

W czwartek 17 sierpnia, zamiast otwartego biura, na drzwiach pojawiła się kolejna informacja o treści: "Dnia 16.08.2017 zostały zrealizowane wszystkie państwa przelewy. Wszystkie wpłaty w ciągu trzech dni roboczych znajdą się u odbiorców. Biuro będzie czynne od dn. 18.08.2017. Za wszelkie utrudnienia i opóźnienia serdecznie przepraszamy."

Klienci punktu mogą jedynie liczyć na zapewnienia pracowników, że przelewy zostały wysłane.

Wyświetleń: 13110
 
14:17, 17.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

ostrołęczanin
12:29, 17.08.2017 r.
Ta firma już padła i zdefraudowała pieniądze klientów, a karteczki na drzwiach to ściema..11 lipca opłaciłem u nich rachunek za energię i do dziś pieniądze nie dotarły. Kwota niby niewielka bo 30 kilka złotych ale nie podaruję tego i jutro zgłaszam to na policję bo widzę, że takich oszukanych jak ja jest dziesiątki jeśli nie setki, a jakiś oszust wpłaconymi pieniędzmi sobie obraca bo nie zniknęły w próżni.
Xxc
12:33, 17.08.2017 r.
To tak ciężko isc na pocztę? Zapłacić 3,50 i miec pewnosc ze nie bedzie przychodzic zadne ponaglenie

Ludzie...
XXX
12:35, 17.08.2017 r.
Nawet mi Was nie żal, teraz się samemu robi w domu przez internet, a nie idzie do pośrednika, który skosi jeszcze 1-5 zł za przelew :laughing: :laughing: :laughing:
Jednym słowem - FRAJERZY.
Mural
12:38, 17.08.2017 r.
Doradzam przelewy w bankach albo w BOK-ach firm świadczących usługi dla nas. Złudzenie, że taniej będzie w firmach-krzakach owocuje tym, że w rezultacie są kłopoty i wychodzi drożej. Stałe opłaty powinny być zgłoszone w bankach i automatycznie robione przelewy. Jest też forma internetowa.
sam
12:59, 17.08.2017 r.
przez trzy lata korzystałem z ich usług, zawsze wszystko było na czas. Pozdrawiam serdecznie Panie które tam pracowały :)
WO
13:05, 17.08.2017 r.
wstyd i hańba ludzi oszukiwać do sądu i policje niech kierowniczka Beata odda ludzkie pieniądze szpanować autem w Leazingu każdy potrafi wstydź się
Kiko
13:08, 17.08.2017 r.
Różne zdarzenia mogą się przytrafić. Moje rachunki z opóźnieniem ale dotarły. Trochę się irytowalem początkowo ale w sumie nic takiego się nie wydarzyło. A panie zawsze miłe i pomocne. Powodzenia życzę
Marta
13:16, 17.08.2017 r.
Nie rozumiem, dlaczego korzysta się z usług takich pośredników. Sama opłacam wszystko przez internet bez żadnych opłat za przelewy. Rozumiem jednak, że nie każdy ma taką możliwość . Ale żeby dla oszczędzenia kilku złotych tak ryzykować?? Przecież już z niejedną tego typu firmą była afera... Najpewniej jest zawsze w oddziale banku lub na poczcie. Wtedy przelew na pewno dojdzie.
JzG
13:51, 17.08.2017 r.
Rozumiem starsze osoby które nie radzą sobie z komputerem ale jak widzę w banku 30 latków z plikiem faktur do zapłaty to ręce opadają.
KasiaL
13:52, 17.08.2017 r.
Ja opłacałem rachunki w tej firmie i wszystko jest dobrze, raz opłaciłem rachunek nie na to konto co trzeba przelew im wrócił dostałem pismo żebym zwrócił się o zwrot pieniędzy. Panie bardzo miłe. Jsk zwykle ktoś sensacji szuka.
czarna
14:01, 17.08.2017 r.
Nie wyobrażam sobie stania na poczcie/banku/u pośrednika, marnowania swojego czasu i czekania na swoją kolej. Mało tego, trzeba przecież jeszcze zapłacić prowizję! Na poczcie, z tego co kojarzę, to 3,5zł od rachunku! A rachunków w miesiącu, każdy średnio ma co najmniej z 5. Łatwo obliczyć-17,50zł, w skali roku to 210zł. Czy ludziom nie jest szkoda tej kasy i czasu?
Opłaty (a jest ich sporo) przez internet zajmują mi mniej niż 5 minut. Wyprawa na pocztę to co najmniej godzina. Wolę ten czas przeznaczyć na czytanie książki.
K.....
14:14, 17.08.2017 r.
Artykuł tania sensacja opłacam tam rachunki wszystko dobrze. Chyba na odcisk komuś nadepneli.
ksada
14:55, 17.08.2017 r.
dsadsa
Rebeliant Remek
15:05, 17.08.2017 r.
Może z niewielkimi wyjątkami jak prezes Jarosław, każdy ma konto w banku i możliwość bezpłatnego przelewu. Po co nerwy szarpać i drobne w błoto wyrzucać. Więcej wiary w eprzelewy drodzy parafianie😁
Sylwia
15:12, 17.08.2017 r.
Kłamstwa ostatnio troche opoznien bylo ale informacja telefoniczna byla oplacam rachunki 4 lata mila obsluga. Konkurencja sie odzywa
ble
15:18, 17.08.2017 r.
zgłoście się na Policję. Już kilka osób tak zrobiło. Ja też
Ddd
15:33, 17.08.2017 r.
#tematdlauwagi zajma sie tym ;) trzeba to na fb wrzucic i zaczac dzialac i oznaczac uwage
LP
15:50, 17.08.2017 r.
Wystarczy zlecić w banku zlecenie stałe albo uruchomić polecenie zapłaty, ludzie kochani kto dziś ma czas żeby chodzić po jakiś pocztach czy bankach i jeszcze dodkładać 3,50 czy 7zl dodatkowej opłaty
BL
15:55, 17.08.2017 r.
W Łomży też upadła ta sama firma jak to możliwe że podmiot nadal aktywny a cała ta kobieta co zarządza w szpitalu chyba tym co leczą głowę niech napiszę kartkę że zbankrutowała i po temacie .
ostrołęczanin
18:06, 17.08.2017 r.
Od kilku lat robię opłaty w punkcie opłat przy starej pływali /w sklepie obuwniczym/ i jestem bardzo zadowolony.Pan tam pracujący jest bardzo miły.Jak trzeba to druczki sam wypełni.Opłaty dochodzą zawsze na czas.
Arystokrata szos
19:21, 17.08.2017 r.
Jakim trzeba być teepym żeby w XXI wieku nie zrobić przelewu przez internet??? Rozumiem ludzi starszych którzy nie mają komputerów ani smartfonów, rozumiem ludzi którzy nie mają konta w banku i nie mogą mieć z różnych powodów, ale to jest mały odsetek ludzi, a reszta to tempaki i tyle....
M
19:36, 17.08.2017 r.
Piszcie gdzie takie przekręty mają punkty ,bo inaczej będą żerować na innych za to nie idzie się do więzienia ,(chyba zeziobrro cos w nocuy skabinowal) bo ja terz byłem ofiarą już kilkanaście lat temu teraz robię przelewy i nie mam problemów wydaje mnie się że żerują na ludziach starszych
alfred
06:34, 18.08.2017 r.
spedytorka splajtowała he fajnie super
gość
06:41, 18.08.2017 r.
najlepiej opłaty robić przez internet
D
06:57, 18.08.2017 r.
CHytry traci dwa razy
Joanna
07:28, 18.08.2017 r.
chytra to ma nauczkę
Beata
07:33, 18.08.2017 r.
wydaje mi się że z tymi serwerami to zamydlenie oczom ludziom żeby mogła ogolić klientów między czasie z ich pieniędzy przez Internet oplacajmy nie dajmy się okradac
K...
07:40, 18.08.2017 r.
Ale wy bzdury piszecie przechodziłem biuro czynne i ma się dobrze zaraz pozwy pójdą cywilne za bezpodstawne oskarżenia
Babka
08:32, 18.08.2017 r.
O cholera za śwatlo tam ostatnio placilam
dziadek
10:22, 18.08.2017 r.
o kurna za wodę placiłem lipa pewnie z tego teraz będzie pozew muszę złożyć
Adolf Hitler
10:28, 18.08.2017 r.
Dla tych co robią niepotrzebne kolekjki w bankach i na poczcie to powinni podnieść opłaty 1000 % za przelew. Internet jest prosty jak drut w dodatku najczęściej bez żadnych prowizji. Poczty i banki powinny mieć ogólnodostępne stanowiska z kompem żeby każdy mógł sobie zrobić przelew (opcja dla tych co nie mają w domu neta). W tych śmiesznych punktach opłat to opłacają chyba tylko jakieś patologie (typu 500+) albo stare babki.
kaktus
12:23, 18.08.2017 r.
do "K..." - spójrz może najpierw na kalendarz - dzisiaj jest 18.08.2017r., a w artykule jest mowa o 17.08.2017r. - nie rozróżniasz dat?
leia
13:42, 18.08.2017 r.
Od 3 lat korzystam z usług tej firmy i zawsze jest ok. Panie bardzo sympatyczne i cierpliwe :D
Alina
14:24, 18.08.2017 r.
Panie są nad wyraz cierpliwe we wszystkim pomogą. Opłacam rachunki 4 lata tam i jestem zadowolona dziś tez opłaciłam.
Marian
15:10, 18.08.2017 r.
za to ja więcej tam nie oplace rachunku szkoda zachodu niech zamknie ten interes jak nie umie prowadzić
Krzysztof Pastryk
13:23, 19.08.2017 r.
firma porzadna miala przejsciowe problemy ale przez lata zawsze sie wywiazywala i pomagala ostroleczanom taniej placic niz na poczcie
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne