« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 24 września 2020 r., imieniny Gerarda, Teodora, Hermana

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: opłacone rachunki nie dotarły do odbiorców

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Chcę ostrzec przed nieuczciwą firmą Arriva BMB. Na początku lipca tego roku opłaciłam rachunki, m.in. za telefon w Orange. W sierpniu dostałam od operatora wezwanie do zapłaty.

Okazało się, że firma nie przelała pieniędzy na konto odbiorcy i mój rachunek był nieuregulowany. Podczas wizyty w Orange dowiedziałam się, że nie jestem jedyna. Takich osób jak ja było co najmniej kilkanaście. Siedziba firmy jest zamknięta, a na drzwiach wywieszono kartkę. Brakuje z firmą kontaktu i jakichkolwiek wyjaśnień.

Od redakcji:
Na drzwiach ostrołęckiej placówki pojawiła się kartka o treści: "Szanowny kliencie. Wszystkie paczki w piątek (11.08.2017 r.) o godz. 19.00 poszły do realizacji. W ciągu trzech dni roboczych państwa przelewy zostaną przekazane odbiorcom. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i problemy z tym związane. Biuro będzie czynne od czwartku (17.08.2017). Zespół Arriva BMB."

Niestety, zamieszczona informacja mija się z prawdą. Placówka nie została otwarta we wskazanym dniu. Skontaktowaliśmy się z pracownikiem firmy, który zapewnił, że wszystkie zaległe przelewy zostały skierowane do realizacji z tzw. ekspresem czyli nadano im przyspieszony bieg.

Jak poinformował nas pracownik, osoba kompetentna do wyjaśnienia całej sytuacji oraz powodów nierzetelności firmy, przebywa obecnie na szpitalnym oddziale. Na stronie internetowej firmy pojawiła się lakoniczna informacja, że doszło do awarii systemu, która została usunięta w miniony piątek 11 sierpnia br.

W czwartek 17 sierpnia, zamiast otwartego biura, na drzwiach pojawiła się kolejna informacja o treści: "Dnia 16.08.2017 zostały zrealizowane wszystkie państwa przelewy. Wszystkie wpłaty w ciągu trzech dni roboczych znajdą się u odbiorców. Biuro będzie czynne od dn. 18.08.2017. Za wszelkie utrudnienia i opóźnienia serdecznie przepraszamy."

Klienci punktu mogą jedynie liczyć na zapewnienia pracowników, że przelewy zostały wysłane.

Wyświetleń: 13110
 
14:17, 17.08.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Brak komentarzy!

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne