« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 17 października 2017 r., imieniny Małgorzaty, Ryszarda, Gabrieli

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Ratusz mści się na gminach za brak wsparcia przy remoncie mostu. Jak Kargul z Pawlakiem

Niepokojące wiadomości transportowców okazały się prawdą. Ostrołęcki ratusz blokuje przejazd przez nowy most niektórym ciężarówkom. Logika jest prosta, choć porażająca: gminy, które do przebudowy starego mostu nie dołożyły złotówki, nie powinny korzystać z miejskiego objazdu.

Sprawa wygląda poważnie, bo do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa w ostrołęckim starostwie dotarły sygnały od przedsiębiorców, którzy mają problem z uzyskaniem pozwolenia z Urzędu Miasta w Ostrołęce na przejazd ich samochodów ciężarowych przez most im. A. Madalińskiego. O problemie informował też m.in. wójt gminy Czerwin.

Jak czytamy na stronie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce, z wnioskiem o pomoc w uzyskaniu zgody prezydenta na przejazd nowym mostem do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa wystąpiły trzy firmy oraz prezes Zrzeszenia Przewoźników Drogowych w Ostrołęce w imieniu przewoźników spoza Ostrołęki. O problemie pisaliśmy też w artykule "Czy miasto blokuje przejazd przez most dla firm z powiatu?".

Starostwo o wyjaśnienie sprawy poprosiło urząd miasta. W odpowiedzi ratusza czytamy m.in. że gminy, które proszą o pozwolenie na przejazd nowym mostem, ale nie zechciały zadeklarować pomocy przy remoncie i przebudowie starej przeprawy, powinny dostać decyzję odmowną. Rzecznik zapowiada jednak, że mimo braku dobrej woli i chęci pomocy finansowej ze strony gmin, miasto rozpatruje kolejne wnioski i wydaje stosowne zezwolenia, pod warunkiem, ze samochody firm z powiatu są zarejestrowane w mieście.

- Z uwagi na to, iż cały wysiłek przebudowy starego mostu i ulic dojazdowych spoczywa na budżecie miasta, zostało wystosowane do samorządów sąsiednich gmin oraz władz powiatu ostrołęckiego pismo z prośbą o wsparcie wielomilionowej inwestycji. Niestety, poza gminą Goworowo, nie otrzymaliśmy deklaracji nawet symbolicznego wsparcia. Naturalną zatem odpowiedzią na wnioski o zezwolenie na przejazd pojazdów firm, które mieszczą się poza granicami Ostrołęki, powinna być odmowa. Jednakże, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, każdy złożony wniosek o wydanie zezwolenia na wjazd pojazdami o większej masie, niż dopuszczono w obowiązującej organizacji ruchu, jest indywidualnie i szczegółowo rozpatrywany. Pozytywnie są zatem rozpatrywane wnioski firm mających siedziby poza Ostrołęką, ale posiadające zarejestrowane na terenie miasta pojazdy. Nadmieniam, iż do chwili obecnej wydano 438 zezwoleń wraz z 1923 identyfikatorami dla każdego pojazdu oddzielnie oraz 150 odmów wydania zezwolenia w tym 23 pisma odmawiające zezwolenia na część pojazdów (tych zarejestrowanych poza miastem) - odpowiada na zapytanie starostwa Wojciech Dorobiński, rzecznik prasowy ratusza.

Do sprawy odniósł się Stanisław Kubeł, starosta ostrołęcki.

- To kuriozalny pomysł i dyskryminacja wielu przedsiębiorców, co właściwie trudno skomentować. Z pewnością z wicestarostą będziemy chcieli spotkać się z prezydentem Januszem Kotowskim, by na ten temat porozmawiać. Jeśli nic nie wskóramy, poinformujemy o takich praktykach miasta instytucje centralne. Apelujemy jednocześnie o ich zaprzestanie. Powiat ostrołęcki nie uzależnia zgody na poruszanie się po swoich drogach od tego, gdzie zarejestrowany jest samochód. Nie robi tego również żadna z gmin powiatu. W każdym roku powiat przebudowuje po kilka mostów i także nie uzależnia przejazdów nimi od tego czy gmina, w której przeprawa się znajduje, dofinansowuje inwestycję czy też nie. Nikt nie sprawdza rejestracji i nie pobiera myta - czytamy na stronie starostwa powiatowego.

Przedsiębiorcy z terenu powiatu, którzy mają problem z przejazdem aut ciężarowych (o dopuszczalnym tonażu do 30 t) przez most Madalińskiego, proszeni są o zgłaszanie tych przypadków do wójtów lub do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce.

Wyświetleń: 17226
 
07:33, 30.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

kat Ostrołęka
05:41, 30.07.2017 r.
Nic dziwnego ratusz szuka kasy którą to wydał lekko ręko na muzeum.
Brawo ty masz wspaniały prezydencie.
Koniec twuj już blisko 😎
K@T
05:51, 30.07.2017 r.
Do kat Ostrołęka po pierwsze gramatyka kmiocie .
po 2 kat jest tylko jeden więc sie nie podszywaj.

A co do sprawy to dno z racji miasto się "focha" na gminy za to ze nie pomagały to rozwiązania są Dwa :
postawić szlaban i pobierać opłatę za przejazd i druga opcją jest dymisja władz Ostrołęki.
dziękuję.
Kabrio
06:00, 30.07.2017 r.
Miasto powinno także poprosić o środki na remont mostu od sąsiadów: Białorusi, Litwy, Łotwy, Estonii oraz Rosji. Uważam, że list powinien być też wysłany do Donalda Tuska, w końcu to jego wina.
rr
06:04, 30.07.2017 r.
Hahahahahahahahahahaha

"Samorządowcy" z Ratusza za moment wybudują wielki mur dookoła miasta. Mosty będą zwodzone a na wtorkowy rynek będą wpuszczani tylko ci którzy zostawią odpowiednią opłatę :tongue:

Co za porażka :laughing:
Ja
06:14, 30.07.2017 r.
Trzeba było wydawać pieniądze na most, a nie na muzeum, do którego i tak nikt nie przyjdzie bez przymusu jakim będą np. wycieczki szkolne.

@rr
Niech wybudują ten mur, tylko bardzo szczelny, a potem naleją do środka wody.
rr
06:24, 30.07.2017 r.
Ja @ 08:14, 30.07.2017 IP: *.*.144.107

@rr
Niech wybudują ten mur, tylko bardzo szczelny, a potem naleją do środka wody.

----

Wielki mur, mosty zwodzone i może jeszcze do tego szklany klosz żeby zarządzający mogli odetchnąć świeższym powietrzem :tongue: Po takim wdechu pewnie pomysły byłyby jeszcze bardziej śmielsze i fantazyjne :laughing:
rs
06:31, 30.07.2017 r.
Rozpoczęła się budowa muzeum.
A 🅰
06:49, 30.07.2017 r.
Jeszcze do tego dojdzie że za wjazd do tego zapyzialego miasta trzeba będzie płacić jak na bramkach autostradowych bo prezydent szuka pieniędzy po biednych gminach a co jeżeli wójt gminy postawi bramki na wiezdzie do gminy czyli taka sama sytuacja to jest gra na zwłokę i wybielanie własnej osoby
Brzydki_zły_i_szczery
07:02, 30.07.2017 r.
Proszę, proszę, w Kocie się Atylla obudził. :laughing: Siłą chce od innych wyciągnąć pieniądze, których odmówiła mu rodzima partia, a które oferowała partia mu wroga... :laughing:
Resume
07:05, 30.07.2017 r.
Dobra decyzja. Ty nie chodzi o samochody osobowe, te jeżdżą bez ograniczeń, chodzi o duże ciężarowe powyżej 10 ton. Most jest w drodze gminnej, nie krajowej, więc za jego utrzymanie płaci miasto w całości. Rozumiem, że okoliczne gminy były uprzedzane, że tak może się stać ale jak zazwyczaj miały to w nosie...A Kubeł to ile się dołożył, nie licząc wygłaszanych "mądrości"? Czy próbuje wymuszać krzykiem tak jak z Kadzidłem?
Dolek
07:10, 30.07.2017 r.
Czegoś podobnego w najśmielszych snach bym się nie spodziewał. To co gminy , które remontują mosty u siebie mają nie wpuszczać cięzarówek z Ostrołęki. To jakaś paranoja w wykonaniu włodarzy miasta. Niedługo powstaną rogatki i trzeba będzie płacić za wjazd do tego grajdołu. Głupota sięgnęła dna , ale chyba te dno ukradli.
Wielebny
07:14, 30.07.2017 r.
Miasto zabrało teren gminie Rzekuń i jeszcze domaga się pieniędzy na remont mostu? Cwane lisy.
oneono
07:28, 30.07.2017 r.
Tak moim zdaniem trzeba dbać o nowy most pozatym zaraz gminy przylegle będą chciały przejeżdżać ale to i lonża niedaloko to i im pozwolenia a do białego tez już rzut beretem wiec i im wydać a wohule po co te zakazy jest remont wiec firmy ostroleckie ewentualnie samochody zarejestrowane to jest transport a nie prywatne auta ruszta glowo...
rr
07:32, 30.07.2017 r.
Resume @ 09:05, 30.07.2017 IP: *.*.42.34

Dobra decyzja. /.../

----

Głupia i nad wyraz szkodliwa decyzja.
Mosty jako przeprawy wodne mają za zadanie służyć wszystkim obywatelom.
Z naciskiem na "wszystkim".

W mieście jest wiele firm uzależnionych od dostaw transportu samochodowego lub korzystających z dostarczania tym transportem swoich wyrobów w różne rejony Polski. Objazdy na najbliższe przeprawy nie tylko dotykają samych przewoźników ale również firmy działające w mieście.

W roku 2012 firma JODKA Consulting przygotowała "Strategię Rozwoju Miasta do roku 2020", w której przedstawiono analizę SWOT, która z kolei wykazała, że jedną ze słabych stron miasta jest "Niska dostępność komunikacyjna miasta" w tym "Niewystarczająca ilość przepraw mostowych przez rzekę Narew".
Cały dokument można znaleźć na stronach BIP Urzędu Miasta (strategiarozwoju.2020.pdf).

W tym dokumencie nie ma słowa o niewystarczającej liczbie placówek kultury. Pomimo tego priorytetem dla miasta jest budowa muzeum a nie nowego mostu.

Wnioski narzucają się same.
dr. Joint
07:35, 30.07.2017 r.
A czy miasto dołoży się gminom, cały tranzyt idzie objazdem na Goworowo. Drogi powiatowe są rozjeżdżane, czy miasto dołoży się wyremontowania dróg?

A Warszawa wam nie pomoże? Teraz też PO blokuje inwestycję?
Wojewoda nie da 50%?

Jak patrzę na PiS to Bartłomiej Miśkiewicz to naprawdę był kompetentna osobą, tam sami nieudacznicy
Bolek
07:37, 30.07.2017 r.
Skoro ciężarówki z powiatu nie mogą jeździć mostem, to ciężarówki na WO niech nie jeżdżą przez drogi gminne. Przez objazd spowodowany zamkniętym mostem, drogi gminne będą w niedługim czasie niesamowicie zniszczone, pomimo ze są nowe, nie wspominając o bezpieczeństwie mieszkańców.
07:42, 30.07.2017 r.
Święta racja Bolesław.....rozliczyć nieudolność urzędników nasilać kontroli na układy ratuszowe
alo
07:52, 30.07.2017 r.
Nie dziwię się że gminy nie chcą dołożyć, z taką niegospodarnością to by były pieniądze zmarnowane.
ja
08:33, 30.07.2017 r.
Bo to jest " MOST WYKLĘTY"!
Miłek
08:42, 30.07.2017 r.
Nie wiem dlaczego ale ostatnio zaczyna być widoczny jakiś marazm, nieudolność w zarządzaniu i kompletny brak zainteresowania własnym miastem przez obecnych włodarzy Ostrołęki.
Olaf
09:08, 30.07.2017 r.
Niech sąsiednie gminy zamontują szlabany przy granicy miasta i pobierają opłaty od ciężarówek na WO. Kogo wy ludzie wybraliście do ratusza... Szkoda tego naszego miasta...
.
09:26, 30.07.2017 r.
Cofnijmy się do średniowiecza i niech jakiś partyjniak z ratusza pobiera myto za wejście na most :))
Romek
09:32, 30.07.2017 r.
TVN Uwaga! może dopomoże a jak nie to sprawę do sądu skierować za wieloletnią bezczynność przy staraniach budowy kolejnego mostu, który obciążyłby ruch transportowy przez miasto. Wstyd, że do dnia dzisiejszego nie udało się nic zrobić w tej sprawie. Stan dróg dojazdowych do miasta jest też w opłakanym stanie. Budowa trzeciego mostu powinna być w gęsti miasta, starostwa powiatowego, sąsiednich gmin oraz rządu. A nie mowa i przepychanki w tym momencie o przebudowę starego mostu, który powinien być 15 lat temu zrobiony. Obecnie Ostrołęka się cofa w rozwoju przy równoczesnym rozwoju innych miast: Łomży, Zambrowa, Ostrowi Mazowieckiej, Wyszkowa, Pułtuska ... Bez odpowiedniej infrastruktury drogowej w regionie nie ma mowy o przyciągnięciu inwestorów w okolice Ostrołęki.
Janusz
09:42, 30.07.2017 r.
Ale rzecznik wraz ze świtą z ratusza się popisali.Wstyd mi za was , bo mieszkam w tym mieście i reprezentujecie również mnie.P.Kubeł na prezydenta , on jest dobrym i mądrym gospodarzem. A środki na inwestycje to trzeba umieć zdobywać przy pomocy mądrych i odpowiedzialnych urzędników.Pozdrawiam :wink:
do "wielebny"
10:14, 30.07.2017 r.
To nie lisy tylko KOTY albo KOCIAKI tak jak cały PIS chcą rozdawać nie ze swojego.
Budują parkingi przykościelne, wydają pieniądze na nikomu niepotrzebne "muzeum przeklętych"czy też na fachowców typu "specjalista do ściągania środków unijnych".
Katecheci powinni być w parafiach a nie rządzić miastem - no chyba że jest to miasto wyznaniowe zawłaszczone przez specjalistów w czarnych sukienkach.
Rebeliant Remek
10:20, 30.07.2017 r.
Jakoś mnie to nie dziwi. Każdy nieudacznik szuka winnego. Ście lat rządów i masakra. Mała przerwa na Załuskę. Winna komuna i opozycja.

Tępy zgłoś się. Czas na zawracanie kijem Narwi😇
aaaaaaaaa
10:36, 30.07.2017 r.
Pislam to Średniowiecze dopiero się obudziliście.....................
krzys
10:40, 30.07.2017 r.
Myślę że gmina Rzekuń już się dołożyła chociaż niekoniecznie dobrowolnie, "pan" prezydent niech się pi z g n i e w koci łeb bo g ł u p i niczym kaczka. :wink:
Mikser
10:49, 30.07.2017 r.
To naprawde zle wszystko zaczyna wygladac.
Miłek
10:54, 30.07.2017 r.
Znajomy, który jest kierowcą ciężarówki klnie na czym świat stoi bo jak się nie wyrobi w ustalonych godzinach przejazdu przez most Madalińskiego to musi nadkładać dziennie około 80 km i wraca o wiele później do domu. Najgorsze jest to, że tak naprawdę to dalej nic się nie dzieje w sprawie przeprawy przez Narew.
xy
10:57, 30.07.2017 r.
nie przejmuj cie się na kolejno galerie miasto znajdzie piniazki żeby doinwestowac
chodzący za dnia
11:00, 30.07.2017 r.
Czekam na oficjalne stanowisko w tej kwestii Anki PiSanki.
Qwas
11:03, 30.07.2017 r.
Tylko cisza.
Elo
11:17, 30.07.2017 r.
Dno i metr mułu!!
Dymisja tylko tu pomoże
krzys
11:18, 30.07.2017 r.
Witam kochani, dziękuję panu prezydentowi za wspaniałą pracę jaką wykonuje ku pomyślności miasta i jego mieszkańców.Dzięki niemu miasto rozwija się kwitnąco a ludziom żyje się jeszcze lepiej i dostatniej (gruzińska reklamówka), tak trzymać i nie popuszczać nawet w spodnie "panie prezydencie" :smile:
Anka na wakacjach
11:20, 30.07.2017 r.
Anki nie ma ale chcę przypomnieć że zapomnieliśmy o podstawowych wartościach. 1. zdajców należy zabijać, 2. bandytów należy karać - a my ze zdrajców się "śmiejemy" i bagatelizujemy a bandytów tolerujemy to już norma czy petru czy inny shetyn mówi o majdanie i przewrocie - nie kryją się z tym - a my co? czy ci ludzie w więzieniu siedzą?? no to co to K** jest?
ho ho ho hi hi hi nie napoważnie... ho ho ho można być zdrajcą... hi hi hi ale jaja - będziemy palić opony i mordowąć ludzi... majdan! trzeba rozliczyć zły PIS - siłą dechą prać... - a my co? w tv bagatelizują, wszyscy jakby nic sie nie stalo a ci goście z komoruskim na czele powinni być sądzeni za swoje słowa i nie powinni byc na wolnosci ci na zachodzie widzą że u nas jest burdel i ze wszystko można... to prubują rządzić nie - skoro nie ma konsekwencji
Rebeliant Remek
11:26, 30.07.2017 r.
Wojtek na wakacjach? Zostań tam i nie pisz😁 Wrócisz będziesz kłamać dalej. Ostroleka Samorządowa jeszcze chyba nie padła😇😇😇
Ja
12:01, 30.07.2017 r.
Nie wiem czy nie powinno sie napisac pisma gdzies wyzej co się wyprawia w naszym miescie...
Samowolka, brud i smrod, a kasa sie po kieszeniach rozchodzi...
brexit
12:01, 30.07.2017 r.
Czy samochód ciężarowy , należący do firmy mającej siedzibę w jednej z ościennych gmin , który nie jest zarejestrowany w Ostrołęce , wiozący żwir na remont Muzeum Żołnierzy Wyklętych dostanie pozwolenie na przejaz mostem czy nie ?

Proponuję przed mostem ustawić szlabany , które będą otwierały się tylko po okazaniu ważnego biletu do MŻW.
Za komuny 1.0 w knajpach nie można było dostać sety bez zamówienia zakąski.
Mamy wariację na ten temat za komuny 2.0
Anka PiSanka
12:03, 30.07.2017 r.
Do chodzący za dnia @ 13:00,

Dzień dobry! Witam cieplusio!

Moje oficjalne stanowisko? Przywrócić do życia, dawno zapomniane słowo: myto... myto... a kasa miejska szybko napełni się po brzegi.

Pozdrawiam...
Tenhult
12:04, 30.07.2017 r.
Polityczny tytuł i polityczny artykuł jak zwykle na mo.
Dolek
12:18, 30.07.2017 r.
Budowa mostu ku wygodzie korzystających to chyba z polityką niewiele ma wspólnego. Ot rok temu my wszyscy myśleli, że pomimo róznych kłótni i swarów budowa nowej przeprawy ruszy z kopyta. Szumu było co niemiara ,- wojsko, Szydło, Antoni itd. A tu masz babo placek, zapomniany przez Ludzi grajdoł się robi z miasta Ostrołęki.
Polo
12:18, 30.07.2017 r.
Myślałem że władza w Ostrołęce jest tylko śmieszna i nie kompetentna...
Ale to już jest po prostu poy###ne.
rr
12:29, 30.07.2017 r.
Anka PiSanka @ 14:03, 30.07.2017 IP: *.*.80.247

Moje oficjalne stanowisko? Przywrócić do życia, dawno zapomniane słowo: myto... myto... a kasa miejska szybko napełni się po brzegi.

----

Myto - dawno zapomniane słowo? Hmm... właściwie to te słowo używane było w średniowieczu!
Ahaaaaa!!! Więc PiS dąży do średniowiecza!
No tak. Cóż innego mogą wydumać te "oświecone" umysły :tongue:

Buahahahahahahahahahaha! :laughing:

Brakuje jeszcze tylko króla Jarosława :laughing:
Tępiciel tępiciela lemingów
12:30, 30.07.2017 r.
Ile kasy dało miasto na naprawę dróg gminnych rozjeżdżanych przez ciężarówki z Ostrołęki? Od kiedy wprowadzono zakaz jazdy dla ciężarówek na starym moście to widzę ogromną ilość aut z rejestracjami WO na drogach gminy Lelis. Rozumiem zatem, że miasto dołoży skoro na most chce? UM nie może przeżyć, że w przeciwieństwie do takiej gminy Lelis jest zadłużone?
Anka PiSanka
13:00, 30.07.2017 r.
Do rr @ 14:29,

Dzień dobry!

Średniowiecze to moja ulubiona epoka historyczna: rycerze i damy dworu, turnieje, potężni królowie, giermkowie, heroldowie, władza papieży, etos rycerski, honorowe walki, zamki warowne, strzeliste katedry, łacina, szkoły przyklasztorne, żacy, pierwsze odkrycia geograficzne, życie zgodne z naturą i przykazaniami boskimi... Ach, marzę o neośredniowieczu...

Pozdrawiam...
Hadziaj
13:10, 30.07.2017 r.
Je..ać hadziajow,na biednych nie trafiło niech naginaja kilometry ,sami płacą ochlapy tym kierowcow a żal mają do miasta ze straty ponoszą gonić tych wiejsko-rolnych gamoni co mają się za przewoznikow rynek sam ich skończy,co drugi na KRUSIE jedzie okrada normalnych przewoźników a teraz lament dziadtrans
krzys
13:25, 30.07.2017 r.
Średniowiecze to piękny okres w historii, obecne władze Ostrołęki mają coś z rycerzy, ;zakute łby
.
rr
13:31, 30.07.2017 r.
Anka PiSanka @ 15:00, 30.07.2017 IP: *.*.80.247

Średniowiecze to moja ulubiona epoka historyczna: rycerze i damy dworu, turnieje, potężni królowie, /.../

----

O mój Boże!
W takim razie zalecam natychmiastową przeprowadzkę na Białoruś!
Tam będziesz mogła korzystać z błogosławieństwa jedynego władcy, jego przybocznych rycerzy i spojrzeń dam dworu. Etos rycerski i honorowe walki odbywają się na ulicach Mińska a zwykli ludzie żyją w zgodzie z naturą bo nie mają innego wyjścia. Muszą sadzić ziemniaczki i cebulę bo nic nie ma w sklepach. A jak już coś jest to w "królewskich" cenach.

Tam również do dzisiaj funkcjonuje termin "myto", szczególnie podczas spotkań z miejscowymi stróżami prawa, szczególnie tymi przestrzegającymi prawa drogowego! :laughing:

Tak więc nie czekaj! Wypi3rdalaj już dziś! :laughing:
rr
13:37, 30.07.2017 r.
Hadziaj @ 15:10, 30.07.2017 IP: *.*.1.213

Je..ać hadziajow,na biednych nie trafiło niech naginaja kilometry ,sami płacą ochlapy tym kierowcow a żal mają do miasta ze straty ponoszą gonić tych wiejsko-rolnych gamoni co mają się za przewoznikow rynek sam ich skończy,co drugi na KRUSIE jedzie okrada normalnych przewoźników a teraz lament dziadtrans

----

Jesteś d3bilem, ale nikt na to nic nie poradzi. Bardzo mi przykro. A może jednak nie? :laughing: :laughing: :laughing:
brexit
14:21, 30.07.2017 r.
Ale są i dobre wiadomości.Kolejne samoośmieszenie się zdrajców i zaprzańców zauważyli także wyborcy.W sondażach przeprowadzonych po kabarecie w sprawie sądów PiS zyskuje , a PO i Nowoczesna tracą.

Ale ciekawe jest co innego.Sondaże pokazują miażdżącą wręcz przewagę PiS wśród najmłodszej grupy wyborców w badaniach przeprowadzonych dla Dziennika Gazeta Prawna.

"Okazuje się, że w najmłodszej grupie wiekowej (18-24 lata) na partię rządzącą zagłosowałoby aż 63,4 proc. badanych. To prawdziwy nokaut! Nieco słabiej, ale wciąż zwycięsko, PiS wypada wśród starszych wyborców – 34,8 proc. poparcia respondentów w grupie 45-54 lata oraz 38,5 proc. wśród osób w wieku 55 lat i więcej.

Wyniki opozycji, szczególnie wśród ludzi młodych wyglądają na tle PiS niezwykle blado. Wyborcy w wieku 18-24 lata głosowaliby na koalicję PO-Nowoczesna w sile jedynie 3,5 proc. Wynik potencjalnej koalicji PO-.N jest nieco lepszy wśród starszych badanych – 24,6 proc. poparcia w grupie 45-54 lata i 32,2 proc. u osób w wieku 55 lat i więcej."

Wynik 3,5 % ( trzy i pół procent) połączonych PO i Nowoczesnej to bardzo dobry prognostyk na przyszłość.Wyniki PiS są tym lepsze im częściej jako źródło informacji respondenci wskazują internet.Bardzo jasno na nagraniach z protestów było widać zezwierzęecenie i nienawiść , protestującej hołoty.A to nie było pokazywane w mediach głównego ścieku.Wystarczy tylko ,żeby wyborcy mieli dostęp do niezależnych i wiarygodnych informacji , a potrafią wyciągnąć poprawne wnioski.
W takim wypadku kłamliwa propaganda serwowane przez WSI48 i żydowską gazetę dla Polaków będzie nieskuteczna.
Anka PiSanka
14:22, 30.07.2017 r.
Do rr @ 15:31,

Ach, ja nieboga, nadepnenam nelwowemu misiaczkowi na odcisk. Po cóż, słodziaku, tak się podniecasz? Jest upał... Z tych nelwów, zagrzejesz się, aż zmoczysz porcięta...

Pozdrawiam nelwowego misiaczka... :smile:
do reb. remka
15:03, 30.07.2017 r.
Płacą ci wyżywianiem troglodyto ?
Znawca
15:55, 30.07.2017 r.
Czy nie lepiej przeksztalcic most kolejowy za wiele, wiele mniejsze pieniądze?????????? Od tymczasowej przeprawy za dziesiatki milionow!!!Wjazd Goworki, wyjazd Dzbenin na obwodnice !!!!
Czy ktos w ratuszu brał to pod uwage????????????????
ala
16:02, 30.07.2017 r.
Co za niekompetencja ratusza, rok czasu od zamknięcia mostu a nic nie zrobili, tiry niszczą drogi sąsiednich gmin, dno i wodorosty.
krzys
16:23, 30.07.2017 r.
Znawca, most kolejowy jak nazwa wskazuje należy do kolei i to jest problem.Kiedy Rzekuń modernizował drogę do Czarnowca problemem były 2 przejazdy niestety kolejowe i w tych miejscach są wąskie gardła a Ty marzysz o moście??
rr
16:50, 30.07.2017 r.
Anka PiSanka @ 16:22, 30.07.2017 IP*.*.80.247
Do rr @ 15:31,

Ach, ja nieboga, nadepnenam nelwowemu misiaczkowi na odcisk. Po cóż, słodziaku, tak się podniecasz? Jest upał... Z tych nelwów, zagrzejesz się, aż zmoczysz porcięta...

----

Hahahahahahahahahahaha


"Nadepnanem"????
Więc jesteś jak dziewica w 12-sto osobowej celi. Buahahahahahahahaha!

Kochana! (lub kochany) ;)
Nie jesteś mnie w stanie niczym zdenerwować! Takie zero jak ty nie jest warte nawet najdelikatniejszego pierdnięcia. A co dopiero jakieś podniety. Ech... nie schlebiaj sobie proszę ;)

Całuję gorąco. Pa koteczku ;)
rr
16:57, 30.07.2017 r.
Miało być "nadepnenam"^

Przez wiatr od oceanu ciężko utrzymać smartfona.

Buziaczki ;)
Skutek
17:25, 30.07.2017 r.
Moim zdaniem najwięcej ciężarowych samochodów jeździ do Story Enso, oraz Elektrowni Energa. Tranzyt swoją drogą , ale z tego co wiem to około 200 samochodow na dobę zaopatruje Store i również ładuje się w niej towarem.
Anka PiSanka
17:41, 30.07.2017 r.
Do rr @ 18:50,

Ach, widzę, że mój cukiereczek zdenelwował się. ociupinkę. Nadyma się, brew marszczy, cieknie śliną, popuszcza w porcięta... Nie warto mój miły, (lub moja miła) tak się denelwować, bo jak wiesz zapewne - złość urodzie szkodzi!

A jednak zdenelwowałam mojego misiaczka. No dobla, już dobla... Nie będę denelwowała mojego cukiereczka, bo za dużo smrodu narobi wokół siebie...Trzymiej się cielusio, nelwowy urwisie... :smile:
Dolek
17:57, 30.07.2017 r.
A może by tak z raz Ostrołęcki Ratusz się wypowiedział tutaj w sprawie budowy nowego lub remontu mostu ? Czekamy.
rr
18:17, 30.07.2017 r.
Anka PiSanka @ 19:41, 30.07.2017 IP *.*.80.247
Do rr @ 18:50,

Ach, widzę, że mój cukiereczek zdenelwował się. ociupinkę /..../

----

Hahahahahahahaha!

Buziule i cmokasy pi.ździan.ko;)
Anka PiSanka
19:08, 30.07.2017 r.
Do rr @ 20:17,

Pa, słodki prosiaczku. Majtusie już wyschły? Wytrzeszczone oczęta powróciły do orbit? Ślinka obtarta z pyszczka? Nelwy nieco ukojone? Tak?! Tak?! To przyjmij słodziaku, cieluśne buziaczki od twojej Anki PiSanki, tylko na przyszłość nie denelwuj się tak bardzo, mój pocieszny hultaju, bo to i nie zdrowo i nie politycznie... Cmok... Cmok... Cmok... :smile:
marek
19:35, 30.07.2017 r.
to nie jest mszczenie . Nie smarujesz nie jedziesz proste , Popieram . Ludzie miejcie pretensję do swoich urzedników że nie chcieli się dołożyć !!!
brexit
19:40, 30.07.2017 r.
Dolek @ 19:57, 30.07.2017
IP: *.*.125.194

"A może by tak z raz Ostrołęcki Ratusz się wypowiedział tutaj w sprawie budowy nowego lub remontu mostu ? Czekamy."

A od kiedy masz te objawy?
Tomasz
19:41, 30.07.2017 r.
Bardzo dobrze jedzcie na drogi gminne. Większość ograniczenia tonażowe dla pojazdów nie zarejestrowanych na danej gmina.Takrze jak Bóg Kubie tak Kuba bogu
Do Krzys
19:45, 30.07.2017 r.
To nie Rzekuń modernizował drogę do Czarnowca tylko powiat.
on
20:00, 30.07.2017 r.
Moim zdaniem jest tak : jak chodziło o pieniądze to miasto chciało udowodnić że całość inwestycji miała finansować GDDKiA bo przecież to droga krajowa a teraz jak sami płacą to wprowadzają selekcje samochodów ciężarowych
Passat
20:23, 30.07.2017 r.
Panie i Panowie to jest droga krajowa i państwo czyli rząd powinien ten most naprawić nie miasto. KASY BIORĄ DURZO W PALIWIE 60 MILARDY TAK MILIARDY NIE MILIONY
Passat
20:27, 30.07.2017 r.
Panie i Panowie to jest droga krajowa i państwo czyli rząd powinien ten most naprawić nie miasto. KASY BIORĄ DUŻ
O W PALIWIE 60 MILARDY TAK MILIARDY NIE MILIONY
brexit
20:56, 30.07.2017 r.
Passat @ 22:23, 30.07.2017
IP: *.*.52.60

"Panie i Panowie to jest droga krajowa i państwo czyli rząd powinien ten most naprawić nie miasto. "

Jak najbardziej słuszna ogólna uwaga.Tylko ,że w Polsce agentura tak popsuła prawo ,żeby utrudnić działanie państwa.W tym wypadku , bodajże za rządów SLD miasta na prawach powiatu uczyniono wyjątkiem.Ale , pomimo tego ,że to miasta na prawach powiatu sa odpowiedzialne za stan dróg krajowych w ich granicach to już środki na utrzymanie pochodzą z dotacji celowej , która miastu przekazuje budżet centralny.
Kończy się to wszystko po pierwsze sporami kompetencyjnymi , a po drugie umożliwia rządowi przy pomocy tworzenia patologicznych mechanizmów ustalania wysokości dotacji , obciążanie samorządów zadaniami , na które budżet nie przekazuje samorzadom środków w koniecznej wysokości.
Praktycznie całe prawo w Polsce trzeba napisać od nowa.Ale najpierw rozliczyć agenturę i naprawić sądy ,żebydało radę sprawiedliwość wymierzyć.
krzys
21:09, 30.07.2017 r.
Czyli trzeba przejąć sądy żeby sądziły według widzimisię ziebra czyli kaczki. Tylko zapominasz że rządy kaczek nie będą wieczne i po zmianie następcy będą osądzać kaczystów, korzystając z kaczego prawa a koślawe prawo pozostanie na długo.
tępiciel lemingów
02:54, 31.07.2017 r.
Ludzie, ale o co Wam chodzi? Zarządca drogi wyznaczył objazdy mostami, które przygotował rząd, więc nimi jeździjcie. A że miasto zrobiło ul. Spacerową to nie dla wszystkich. Im mniej ciężarówek na moście tym mniejsze korki i mniejsze obciążenie mostu. To zarządca drogi wyznacza objazdy.
kl
03:54, 31.07.2017 r.
,,brexit,,- twoi starzy widocznie za komuny pili bez zakąski bo zrobili takiego tępaka!!
Asax
05:28, 31.07.2017 r.
Z tymi remontami mostow w ciagu drog krajowych to nie dokonca prawda. W miastach na prawach powiatu tak a na prawach grodzkich nie. Ostroleka jest na prawach wydzielonego obszaru grodzkiego i wszelkie remonty na swoim terenie musi robic sama.
tank102
05:36, 31.07.2017 r.
:smile: Tak powinno być, kto buduje most ten pobiera myto za przejazd. Jak za dawnych czasów> :smile:
Obywatel gorszego sortu
06:50, 31.07.2017 r.
do Resume @ 09:05, 30.07.2017IP: *.*.42.34 - Stary most leży w ciągu drogi krajowej DK 61
kaktus
07:21, 31.07.2017 r.
brexicik, dzieciaku specjalnej troski, ta Twoja "agentura", specjalnie tak to prawo napisała, żeby PiSowskie władze Ostrołęki, przez ponad 10 lat, nie były w stanie zrobić tego, co w innych miastach jest na porządku dziennym, to po primo, po secundo, w latach 2005 - 2007, Twoi idole z PiSu, mogli to "agenturalne" prawo zmienić, mało tego, mogli to zrobić w ciągu ostatnich dwóch lat, ale nie zrobili.

Co do twoich wPiSów dotyczących sondaży, przypomnij nam, czy to nie Ty, w czasach rządów PO + PSL, darłeś ryja, że rząd dba jedynie o słupki w sondażach - czyżby, po raz kolejny, wyłaziła z Ciebie PiSowska obłuda???

Z niektórych wPiSówl, w sposób jednoznaczny wynika, że ich autorzy nie przystosowali się do życia w XXI wieku.
kaktus
07:30, 31.07.2017 r.
Co do tej wojenki, władz miasta z ościennymi gminami - pamiętajcie, że to nie oni na tym cierpią, ale kierowcy i przewoźnicy.
kaktus
07:37, 31.07.2017 r.
Od 2006 roku, co same przyznały, władze Ostrołęki nie zrobiły kompletnie nic w kwestii starego mostu. Przypominam, że obecne władze rządzą od 2006 roku, kiedy to władze w Polsce sprawował PiS, a poseł z naszego tereny, był członkiem rządu.

Przez lata rządów PO + PSL, słyszeliśmy jedynie tłumaczenie, że rząd uwziął się na biedną Ostrołękę, ale na pytanie co władze zrobiły w tyj kwestii, słyszeliśmy zawsze, jedynie wymowne milczenie.
Mimo, że nie jestem zwolennikiem sPiSkowych teorii dziejów, jestem w stanie przyjąć za możliwy scenariusz, w którym władze miasta, celowo nic nie robią w tej kwestii, żeby nie dać możliwości rządowi, do ocieplenia jego wizerunku w mieście, a jego jednostronne deklaracje wsparcia, po prostu ignorują, wystawiając na ostrołęckich forach, bandę swoich trolli, które tłumaczą "ciemnemu ludowi", jaki to rząd jest zły.
Nagrody dla rządu wypłacane "po cichu"
07:58, 31.07.2017 r.
"Fakt" przypomina, że w ubiegłym roku PiS próbowało przeforsować ustawę, która zakładała spore podwyżki dla władzy. "Pod naciskiem mediów partia ostatecznie wycofała się z kontrowersyjnej ustawy. Ale najwyraźniej nie wycofano się z pomysłu podniesienia płac najważniejszym politykom w państw" - czytamy.

Jak pisze gazeta, "sprytny pomysł" na podwyżkę znalazła Kancelaria Premier, która "po cichu co miesiąc wypłaca pracownikom nagrody. I to niemałe!". Według informacji "Faktu", premier Szydło i ministrowie co miesiąc otrzymują nagrody w wysokości niemal 2,5 tys. zł. Natomiast wiceministrowie co miesiąc otrzymują dodatkowe 2 tys. zł.

Więc skąd mają być pieniądze na most?
Mirka
08:34, 31.07.2017 r.
No proszę, miała być dobra zmiana a tu masz nowe świnie dorwały się do koryta. To emeryci dostaną po 10 złotych podwyżki a tu po 2500 złotych co miesięcznej premii. Można można, no cóż, tylko pozadrościć.
jacek
08:53, 31.07.2017 r.
nieudolność ratusza do granic miasta.????????????
tępiciel lemingów
14:59, 31.07.2017 r.
jacek, udolność ratusza, im mniej ciężarówek na moście tym lepiej dla wyborców ratusza.
Rebeliant Remek
16:27, 31.07.2017 r.
To ciekawe co teraz uzasadnia tępy. Od lat słyszę, że region transportem stoi, nie pomnikami i muzeami. A jednak pisowska propaganda jest godna komisarzy ludowych z czasów towarzysza Ilicza. Daruj sobie tępy. Jak by miasto szanowało obywateli to nie myślało by o bzdetach, a o możliwościach rozwoju.

Ps. Nie oczekuję jęków typu wina Tuska.
tępiciel lemingów
17:10, 31.07.2017 r.
A co Ty myślałeś, patologio, zarządca drogi ma obowiązek wyznaczyć objazdy.
Rebeliant Remek
17:19, 31.07.2017 r.
Po pierwsze durniu ma znać potrzeby mieszkańców i o nie dbać😀 Dla mnie możesz do Zakopanego jeździć przez Szczecin, bo ci tak wyznaczają kumple z PiS.
tępiciel lemingów
19:33, 31.07.2017 r.
Ale potrzeby mieszkańców są właśnie takie, im mniej ciężarówek przez most tym lepiej dla mieszkańców. Im mniej ciężarówek na moście to tym więcej miejsca dla osobówek.
Rebeliant Remek
22:51, 31.07.2017 r.
Te tiry i tiry. Ty masz tępy almy, i kaszę w piwnicy. Przeżyjesz.
Wilk
06:25, 01.08.2017 r.
Bardzo dobrze
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne