« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Poniedziałek, 23 października 2017 r., imieniny Marleny, Seweryna, Odylii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

W Ostrołęce lepiej niż w Warszawie, bo wśród prawdziwych ludzi

Do takich wniosków można dojść czytając artykuł na łamach "Gazety Wyborczej". Z reportażu wynika, że zdecydowana większość ostrołęczan nie chciałaby przeprowadzić się do wielkiego miasta i pomimo wielu minusów, żyje im się tu lepiej, spokojniej, bezpieczniej i taniej.

Dziennikarka na potrzeby reportażu przyjechał do Ostrołęki, aby zapytać mieszkańców, jak się żyje w pięćdziesięciotysięcznym mieście położonym 120 kilometrów od Warszawy. W lokalnym centrum handlowym pytała ostrołęczan o to, jak się żyje w małym mieście.

- My, proszę pani, w tym naszym miasteczku to kompleksów mieć nie powinniśmy. Kompleksy są dobre dla tych, co nie szanują innych. Drogi są, sklepy są, a że zatrzęsienia kin albo teatrów nie ma? Teraz każdy po trzy telewizory w domu posiada - mówiła dla gazety pani Ludmiła z Ostrołęki.

Okazuje się, że ludzie nie mają zamiaru stąd wyjeżdżać, bo chociaż wielkie miasta często kuszą większymi możliwościami, to odstraszają niebezpieczeństwa, przytłaczające szare bloki z wielkiej płyty, wszechobecny pośpiech, wyścig szczurów nie tylko w pracy, ale i w szkole, a także największy wróg człowieka - anonimowość. Czasami się to przydaje, ale nie wtedy, gdy potrzebujesz pomocy.

- Nie boję się żadnej metropolii. Jest jednak coś, co nie daje tam człowiekowi żyć. Ten wirus dużego miasta to się nazywa anonimowość. To, że jesteś chodzącym klonem innych ludzi. Nieznajomym, jak cała reszta. Tutaj u nas każdy patrzy ci na ręce, obserwuje, jak żyjesz. Wtedy trzeba wziąć się za swoje życie, bo inaczej przed ludźmi wstyd.

I chociaż życie w małej społeczności ma wiele minusów, jak chociażby to, że robiłby pewne rzeczy w myśl zasad "co ludzie powiedzą".

- Jak coś się u nas dzieje na osiedlu, to wszyscy od razu biegną i pomagają. Ostatnio spłonęło mieszkanie u naszych sąsiadów - już jakieś matki z gorącą zupą leciały. A u mojego brata w Warszawie? Pewnie nawet firanka by w oknie nie drgnęła. Życie to jednak musi być wśród prawdziwych ludzi - mówi dla "Gazety Wyborczej" Kamil.

Pełna treść artykułu dostępna jest na stornie wyborcza.pl.

Wyświetleń: 10524
 
10:34, 23.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

TW BOLEK
08:40, 23.07.2017 r.
Podobno Michnik się wcale nie myje.
Grześ
08:49, 23.07.2017 r.
@TW Głąb. A czy mieszka w Ostrołęce? Bo jakoś tu strasznie śmierdzi ;)
ha ha ha
08:54, 23.07.2017 r.
Prawda jest taka, że Kaczyński, Szydło i cały PiS w du pie mają te dziurę jaką jest Ostrołęka, bo wiedzą, że Kurpie to ciemnota, która będzie glosowała na PiS do usra nej śmierci, nic nie dostaniecie od rządu PiS.

Dla ciemnoty buduje się kościoły, pomniki i muzea, mosty i drogi wam nie potrzebne.

Miliardy idą na zbrojenia, miesięcznice, Smoleńsk, mamy nawet nadwyżkę budżetową, i dochody z uszczelnionego VAT same sukcesy polskiego rządu PiS w TVP, a nie maja na gówniany most na Narwi dla swoich wyborców z PiS.

Niech Was dalej rąbią po kieszenie matoły, zostaniecie w tej dziurze na zawsze pozostanie maszerować z kościoła do muzeum, a następnie pod pomnik Kaczyńskiego.
...................
08:59, 23.07.2017 r.
10 % mieszkańców Ostrołęki to rodowici ,, Ostrołęczaki ", 90 % mieszkańców to przybysze z ościennych gmin czyli ze wsi . Czyli ludzie mówiący swoją gwarą regionalną .
Lo
09:00, 23.07.2017 r.
macie na myśli jedynie wszystkich tych, którzy zostali i pogodzili się z losem?
Bo cała młodość Ostrołęki już jest w Warszawie :laughing:

Ale tak bardziej poważnie, te spostrzeżenia w cytowanych wypowiedziach artykułu - trafne i dość prawdziwe. W rzeczywistości jednak to tylko ciekawostki a nie coś co wpływa na decyzje o przeprowadzce.
ghfhgf
09:14, 23.07.2017 r.
Młodzi wyjeżdżają bo nie ma tutaj żadnej dobrej uczelni w pobliżu. Większość moich znajomych zrobili dyplomy, posiedzieli kilka lat na etacie w warszaffce i wracają coraz liczniej. Duże miasta są dla korpo szczurów, to dla nich idealne miejsce. Myślą, że jak przez 10 lat porobią na najniższych stanowiskach to w końcu dostaną awanse i zaczną życie jak z bajki. Prawda jest z goła odmienna, zaharowują się za kiepskie pieniądze a życie w dużym mieście kosztuje znacznie więcej.
Prawda
09:59, 23.07.2017 r.
Adam Andruszkiewicz...

"Dziś pojawiła się informacja, że pewna wpływowa Fundacja powiązana z Sorosem przygotowuje plany organizacji "polskiego majdanu" czyli w skrócie masowych protestów ulicznych, które z pomocą zagranicy obalą polski rząd. W związku z powyższym, po weekendzie złożę interpelację do odpowiednich ministerstw i służb. Będę domagał się szczegółowych kontroli tej fundacji, a jeśli plany wywołania zamieszek w Polsce okażą się prawdziwe, także konsekwencji karnych.

Nie możemy za wszelką cenę dopuścić, aby Soros, Juncker, TVNy i inne tego typu media, doprowadziły do rozlewu polskiej krwi. Jednak polski rząd nie może się też biernie przyglądać takim planom. Każdy, kto publicznie wzywa do "majdanu" w Polsce (czyli rozlewu krwi) musi zacząć ponosić konsekwencje. Nieważne czy robi to Tomasz Lis, czy jakiś ważny polityk - powinni być ścigani karnie. Bo jeśli nie będziemy teraz reagować, to w pewnym momencie będzie za późno. Poleje się krew, organizacje międzynarodowe zażądają ustąpienia rządu i nowych wyborów, a Tusk i Soros zrobią wszystko, by przejąć naszą kochaną Polskę. Nie pozwólmy na to!!! Bądźmy mądrzy przed szkodą!!! Działamy."
x
10:02, 23.07.2017 r.
A propos przepytywania przez dziennikarkę osoby spotkanej w centrum handlowym, taka osoba nie jest reprezentatywna, jest to osoba hołbiąca konsumpcjonizmowi a nie zdrowemu rozsądkowi...
Dolek
10:22, 23.07.2017 r.
Niestety ale młodzi ludzie opuszczają to miasto bo tu po prostu nie ma dla nich perspektyw rozwoju i podniesienia swojego standardu życia. Ostrołęka się starzeje i jest dobrym miejscem dla emerytów i rencistów.
tu kokoszka dziobała ;)
10:29, 23.07.2017 r.
Czy aby na pewno?
1. lepiej - pod jakim względem? w dużym mieście jest mnóstwo miejsc związanych z kulturą: muzea, teatry, kina, koncerty, lepsza jest komunikacja (jedyne co oszczędzamy jeżdżąc samochodem to czas - nic więcej), jest więcej możliwości znalezienia dobrej pracy (czy też pracy w ogóle), więcej przychodni, szpitali, lekarzy różnych specjalizacji,
2. spokojniej - tak, zgadzam się,
3. bezpieczniej - sądzę, że % bezpieczeństwa jest taki sam zarówno w małym jak i dużym mieście - złodzieje są wszędzie, gwałciciele takoż, rozrabiaki i zabójcy również,
4. taniej - wątpię, należałoby porównać tu zarówno podatki lokalne jak i utrzymanie mieszkania, ceny w sklepach (nie piszę o butikach, raczej o spożywczych i chemicznych, bo zasada jest prosta: im większe miasto tym większa konkurencja, tym taniej).
Cytat: "Tutaj u nas każdy patrzy ci na ręce, obserwuje, jak żyjesz." - i to jest fajne?? Ludzie! Co komu do czego jak d.u.p.a. nie jego? Zajmijcie się swoim życiem, swoimi problemami w rodzinie, a nie gapieniem się i komentowaniem cudzego życia. Typowe małomiasteczkowe i drobnomieszczańskie zachowanie, byle tylko sąsiadowi było gorzej niż mi. "Kowalski" pierdnie i już całe miasto wie, że pierdnął. Tfu! Gwarantuję Wam, że i w dużym mieście w razie potrzeby pomaga jeden drugiemu.
ketuks
10:56, 23.07.2017 r.
dla tego któremu pracę dał tamten system i dziś może żyć sobie z emerytury to w takim mieście życie może się podobać a co z młodymi którzy nie wyjechali za granicę tylko pracują tu od lat na śmieciówkach? jaką oni będą mieli przyszłość w tym Katolickim zaścianku?
Komu w Ostrołęce żyje się najlepiej
11:06, 23.07.2017 r.
Mamy dość kasty polityków, którzy nie wiedzą jak żyją zwykli ludzie.

Kasta PiS w Ostrołęce żyjąca kosztem uczciwych Polaków obsadziła wszystkie miejsca pracy swoimi ludźmi Kotowscy, Czartoryski, Mamątow, Liżewski, Bralski, Dawidczyk, Górecki, Grabowski, Jaworowska, Nosek, Płocha, Stańczyk, Żebrowska-Rosak, Żukowski, Ciecierski, Makowiecki, Chrostowski, Romanowski, Załęska, Korytkowska, Mierzejewska-Nicewicz, Brzozowska, Mielnicki, Białobrzewska, Tercjak, Żebrowski, Budzichowski, Chorąży, Pietrzyk, Juchniewicz, Olkowski, Grzyb, Kowalski, Zalewski, Żarnoch, Dobkowski, Dorobiński i inni

Ci wszyscy oraz wielu innych wraz z całymi rodzinami są utrzymywani od lat i dożywotnio za pieniądze uczciwych ciężko pracujących Polaków, emerytów i rencistów, najbiedniejszych, którzy muszą płacić podatki i składki, oraz VAT 23%, gdy tylko kupią niezbędne minimum, aby przeżyć chleb i mleko.

Nie wstyd wam PiSowcy zarabiać miesięcznie po kilkanaście tysięcy złotych , gdy Polacy zarabiają po 1500zł netto lub mniej, emeryci i renciści mają netto mniej niż 1000zł, a pracowali w Polsce ponad 40 lat i muszą przeżyć wraz z całymi rodzinami?

Senator Mamątow ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Poseł Czartoryski ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Prezydent Ostrołeki Kotowski dochód ponad 15000 zł na miesiąc
Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha dochód ponad 15500 zł na miesiąc
Komendant Straży Miejskiej Lizewski ponad 19000 zł na miesiąc
Prezes OTBS Ciecierski ponad 11500 tysiąca na miesiąc
Wiceprezes zarządu OTBS Grzegorz Makowiecki, ponad 11000 na miesiąc
Prezes Zarządu MZK Chrostowski, ponad 17500 zł na miesiąc
Prezes Zarządu OPWiK Olkowski, ponad 13500 zł na miesiąc
Dyrektor Park Wodny Dobkowski, ponad 8500 zł na miesiąc
Dyrektor MOPR, Mierzejewska-Nicewicz ponad 10300zł na miesiąc
Radna Żebrowska Rosak, ponad 12500zł na miesiąc i BIEDNEJ RADNEJ z PIS miasto musiało wynająć i opłacić adwokata ponad 20000 zł z pieniędzy mieszkańców Ostrołęki

Lista wszystkich cwaniaków politycznych związanych z kastą PiS ( w tym TPO) to ponad 150 nazwisk.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe i zobacz jak kasta PiS od lat okrada Polaków.

Domy, nieruchomości, działki, lewe biznesy, udziały, akcje, obligacje, waluty, luksusowe samochody, wszyscy wraz z rodzinami poustawiani do końca życia, a żaden uczciwie nigdy nie pracował, całe życie na utrzymaniu Polaków

Nie obniżyliście podatków dla najbiedniejszych, VAT pozostał bez zmian, abyście mogli żyć kosztem najbiedniejszych Polaków, Polacy umierają w obojętności, bo darmowa służba to fikcja, a nie stać ich na leczenie prywatnie, i nie nalezą do kasty PiS.

Wasze obietnice to kpina z narodu Polskiego, ale Polska jeszcze nie zginęła, nie damy się zniewolić przez kasty okradające Polaków i skazujące nas na nędzę.
ketuks
11:07, 23.07.2017 r.
w Ostrołęce lepsze powietrze? W mieście z molochem trującym jak huta Katowice? - jak widać nieświadomość też daje szczęście
karol
11:07, 23.07.2017 r.
banda kotowskiego niszczy Ostrołękę !
ketuks
11:10, 23.07.2017 r.
do: Komu w Ostrołęce żyje się najlepiej

prawo pana - chłopa lać
prawo chłopa - baty brać

nic się do dziś nie zmieniło

prawo pana - podatki nakładać
prawo chłopa - żyć żeby pracować

historia zatoczyła koło i zamiast wzniosłych frazesów o solidarności cofnęliśmy się tylko do mrocznych wieków feudalizmu.
Gość były ostrołęczanin
11:33, 23.07.2017 r.
Do ha ha ha i komu w Ostrołęce żyje się lepiej: trafiliście w dziesiątkę swoimi wypowiedziami.W Ostrołęce za mało jest takich mądrych ludzi, mam nadzieje,że z czasem to się zmieni. Oby. Gratuluję,brawo.
Wojtek
11:45, 23.07.2017 r.
Ja po studiach wrociłem do Ostrołęki i dostałem prace za całkiem godziwe pieniądze.
Józef
11:46, 23.07.2017 r.
dziwny ten artykuł, kogo oni przepytywali?
Wojtek
11:48, 23.07.2017 r.
do ha ha ha:


a co liczysz że pis da ci da ci pracę? dam Ci radę, weź się robotę nierobie a może kiedyś zobaczysz więcej niż 1400 na pasku od wyplaty.
Zawsze możesz natrzaskać bachorów i brać social ale sorry... to PISowskie pieniądze!!!
Zbyszek
11:48, 23.07.2017 r.
Rok temu informowaliśmy o naszym pomyśle na rower TryCros. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na pierwszą publiczną prezentację ,w ramach imprezy "Pływanie na byle czym" organizowanej przez Radio Białystok w Augustowie 30 07 2017.
Szerlok z widłami
12:02, 23.07.2017 r.
Oj tam, oj tam. Czepia sie Pan gołopupców z Ostrołęki. Proszę popatrzeć na pszczółkę robotnicę z Sądu Najwyższego Panią Gersdorf. Sędzia Małgorzata Gersdorf, która oprócz Sądu Najwyższego pracuje także na Uniwersycie Warszawskim oraz czerpie zyski z praw autorskich, ma zgromadziła całkiem spory majątek. Pierwsza prezes SN ma prawo do 2/3 domu, w którym posiada 139-metrowe mieszkanie na własność, a razem z mężem jeszcze mieszkanie o powierzchni 57,8 metrów kwadratowych. Oprócz tego sędzia Gersdorf jest właścicielką aż 8 różnej wielkości działek.
Imponująco przedstawiają się także oszczędności prezes SN. W ciągu kilkudziesięciu lat pracy zdołała ona zgromadzić 197 tys. złotych na koncie i 2,4 mln złotych w funduszach inwestycyjnych. Posiada także 14 tys. dolarów i 14 tys. euro oraz papiery wartościowe na kwotę 284 tys. złotych oraz pół kilograma złota inwestycyjnego w przechowaniu. Ja wiem, że ona to uzbierała ciężką i odpowiedzialną pracą, ale myślę, że nasze mróweczki z magistratu też ciężko harują. Nieprawdaż mój drogi Watsonie?
do Wojtek @
12:15, 23.07.2017 r.
"Zawsze możesz natrzaskać bachorów i brać social ale sorry... to PISowskie pieniądze!!!"

PiS dzielcu social to nie PiS owskie pieniądze, a z podatków ciężko pracujących Polaków, w tym tych co pracują za 1400 zł, którymi wy PIS dzielce gardzicie.

Z PiS nikt uczciwie i ciężko nigdy nie pracował, bo to cwaniacy, którzy żyją pasożytniczo za pieniądze uczciwych Polaków tych co mają 1500zł,

PiS dzielce nie utrzymują Polaków, to Polacy utrzymują PIS dzielcow. Zapamiętaj !!!!
do do wojtek
12:19, 23.07.2017 r.
Tylko ktoś bedzie z tych dzieciaków za 500+ płacił Tobie , twojej żonie i rodzinie emeryture... Pomyślałeś o tym? Pozatym zobacz ze uruchomienie tych pieniedzy podkrecilo gospodarke. Rozumiem ze ktos nie lubi PIS ale zeby krytykować co zrobią to jest chore...
Narodowiec
12:29, 23.07.2017 r.
Jestem katolikiem i jakoś nie uważam się za ciemniaka, jak ktoś wyżej się wyraża o mnie - czyżby robaczek sumienie gryzł?
Ja się cieszę że uczciwi ludzie dobrze zarabiają. Nikt jakoś nie kwestionuje że takie sieci dyskontowe zarabiają ok 100 miliardów rocznie, nie płacą podatków a zyski te zazwyczaj wyprowadzają z Polski.

Dziś 10 000 zł miesięcznie to nawet nie jeden rzemieślnik zarabia. Zarobki w Polsce są zaniżone przez lichwiarzy i hochsztaplerów.

Nie zaglądajmy uczciwym ludziom do kieszeni, bo to nie ładnie, raczej potępiajmy prawdziwe patologie. Co by nie mówić, obecne władze co nieco robią na tym polu. Oby utrzymały ten kierunek.
do IP: *.*.91.93
12:33, 23.07.2017 r.
A gdzie widzisz krytykę? 500+ to są pieniądze Polaków, które trafiły do Polaków, ale dlaczego trafiły również do najbogatszych, gdy najbiedniejsi z 1 dzieckiem nie dostają, albo nie dostają na pierwsze dziecko, gdy tylko biedni przekroczą minimalny dochód?

Nie zapomnijmy, że PIS zabiera pracującym za minimalną krajową 500+ w składkach i podatku, w dodatku jak idziesz coś kupić to PIS zabiera 23% VAT, z dzieckiem idziesz do lekarza to na badanie specjalistyczne z kasy chorych trzeba czekać miesiącami, ale można je zrobić za 500 zł od ręki.

Zapomniałeś dodać, że całe życie będę musiał odprowadzać składki ZUS +podatek, aby mieć minimalną emeryturę.

Wiesz jakie emerytury będą mieli Ci z list PIS? Po kilkanaście tysięcy złotych i to moje dzieci będą na darmozjadów pracować cale życie.
Pyk pyk
12:41, 23.07.2017 r.
Takie to prawdziwe jak cała wyborcza... Ostrołęka miasto cwaniaków i bandziorów którzy dzięki znajomościom z policja są bezkarni. Byli policjanci tak samo. Mogą robić co chcą.
Kama
12:52, 23.07.2017 r.
Sedzia Gersdorf Zarabia, Nie Kradnie. A zarabia swoim intelektem, swoja madroscia, wyksztalceniem i wiedza. A nasze ELYTY co? Z pensyjek może tylko zyją? Pensje niczego sobie, drugie tyle w radach nadzorczych miejskich spolek i dodatkowo cisi udzialowcy dochodowych interesow.
do Szerlok z widłami @ 14:02
13:00, 23.07.2017 r.
Zajrzyj do oświadczenia podatkowego

Komendanta Ostrołęckiej Straży Miejskiej pana Piotra Liżewskiego

Zobaczysz jak kasę się trzepie na Polakach.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe / Liżewski Piotr.

Pogratulować jedne z najlepszych wyjadaczy.
Kolo
13:02, 23.07.2017 r.
zmianynaziemi wiadomosc/george-soros-odznaczony-orderem-wolnosci-za-

wybitny-wklad-w-zmiany-polityczne-na-ukraini

e
Zamiast komentarza
13:21, 23.07.2017 r.
Bursa Andrzej

"Sobota"

Boże jaki miły wieczór
tyle wódki tyle piwa
a potem plątanina
w kulisach tego raju
między pluszową kotarą
a kuchnią za kratą
czułem jak wyzwalam się
od zbędnego nadmiaru energii
w którą wyposażyła mnie młodość

możliwe
że mógłbym użyć jej inaczej
np. napisać 4 reportaże
o perspektywach rozwoju małych miasteczek

ale
.......mam w du-pie małe miasteczka
.......mam w du-pie małe miasteczka
.......mam w du-pie małe miasteczka
Ktos
13:31, 23.07.2017 r.
Mi w Warszawie żyje się o wiele wiele LEPIEJ ! Nie wyobrażam sobie wrócić na stałe do Ostrołęki...
Mauzoleum Pis dzielców
13:38, 23.07.2017 r.
Olać Muzeum Żołnierzy Wyklętych i wykopki leśnych bohaterów, już jest przecież w Warszawie,

Proponuje wybudować w centrum Ostrołęki największy na świecie pomnik mauzoleum Kaczyńskiego, ściągnąć do miasta wrak samolotu, i zmienić nazwę miasta na Kaczograd, wprowadzić obowiązkowe spędy i miesięcznice dla Pis dzielców z całej Polski, pochody młodzież z portretami Pawłowicz, Macierewicza, i innych bohaterów zasłużonych patriotów PiS, a wówczas miasto będzie najbardziej odwiedzanym w Europie Wschodniej.
Mural
13:55, 23.07.2017 r.
Wielkie miasta składają się z dzielnic, a te z osiedli. Osiedla to takie małe miasteczka i wsie. Wiem, co mówię, bo mieszkam w Warszawie od 20 lat. Nie stałam się nagle Warszawianką, bo moje korzenie to Ostrołęka. Z daleka widać lepiej. Dużo się tu zmieniło, nie zawsze na lepsze...ale takie czasy.
do Mauzoleum Pis dzielców @ 15:38
14:22, 23.07.2017 r.
Raczej nie realne, ponieważ przez 8 lat rządziło PO i przecież nie dali pieniędzy.
do IP: *.*.122.99
14:29, 23.07.2017 r.
Co ty bredzisz?

Polacy usypali kopiec Kościuszce, a tak liczni PiS dzielce ze swoich skromnych wypłat nie zrobią mauzoleum dla swojego bohatera?

Na dodatek Policja, Wojsko i przyszli Sędziowie wybrani przez PiS powinni się dołożyć,

a może rzeczywiście tradycyjnie powinni zapłacić najbiedniejsi Polacy, póki chcą jeszcze płacić na prawych i sprawiedliwych.
Michau Biauek
14:52, 23.07.2017 r.
MIeszkam w Warszawie i powiem, że żyje się identycznie mi jak w Oce.
Jestem tu ze względu na specyficzny zawód, tudzież mam na myśli IT. Rozwinięcie kariery mam szansę tylko w większych miastach, a w szczególności Wawa.

Aczkolwiek nigdy nie powiem, że jestem Warszawiakiem. Ostrołęka na zawsze w moim sercu. =)
~`ostr
15:45, 23.07.2017 r.
Gazeta Wyborcza niech zostawi nas w spokoju i odwali się od Ostroleki.8 lat rzadzilo POmyje nic a nic nie dopomagali Ostrolece Obwodnica była na nie, most na nie i proszę mi tu nie pitolic ze rzady PO dopomagaly Pamietacie co było z elektrownio .Najgorsze szkodniki Polski to PO.Dzis wstajemy z kolan to wizimy co eobi PO wcalym kraju
GOŻDZIKOWA
16:25, 23.07.2017 r.
Domniemam,że ta P. Ludmiła jest z rodziny DULSKICH, lubi interesować się ludźmi,wie wszystko najlepiej i myśli że żyje według przykazań kościelnych no bo '' CO LUDZIE POWIEDZĄ" , Dokładnie tak jest w zapisiałym naszym mieście, wszyscy o sobie chcą wszystko wiedzieć. Ile zarabiasz, gdzie mieszkasz, stoisz na balkonie to podnosi taka głowę aby zobaczyć kto acz tam stoi, niesiesz zakupy - spoglądają z zaciekawieniem na zawartość siatki, w kolejce do lekarza koniecznie chcą wiedzieć co ci dolega i oczywiście udzielą porady jak to wyleczyć , cale miasto wie,że w niedzielę wieszałaś pranie na balkonie itd TO JEST TEN PLUS.Do tego trzeba dodać, brudne,po zarastane trawą chodniki, trawniki zaśmiecone, brak pracy, niskie zarobki.
Obywatel
18:14, 23.07.2017 r.
Ludzie obrońmy sądy i demokrację!! Bo ani się obejrzycie, a możecie zostać zniewoleni pod rządami dyktatorskiej partii. Tak dyktatorzy osiągali swoje cele przejmując wszystkie z definicji niezależne instytucje i organy państwowe.

Konstytucja mówi o trójpodziale władzy, więc uszanujmy to! Obrońmy!
Sądy trzeba reformować, ale nie przejmować pod władzą polityków dla władzy jednej partii!

Jeżeli przejmą sądy nikt już nas nie obroni. Będą mogli bez powodu wsadzać do więzień... tak jak w krajach dyktatorskich, gdzie nikt nie może się sprzeciwić władzy.
brexit
18:51, 23.07.2017 r.
Ostrołęka to ładne , zadbane miasto.W większości nie skażeni lewactwem.
Jest wszystko co trzeba do życia.Wszędzie blisko , do lasu , nad rzekę czy w godzinę na Mazury.W mieście w 10 minut można dojechać praktycznie w najdalszy kąt.
Fakt , mógłby być bardziej rozwinięty przemysł.Łatwiej o pracę.
Modzi jak to młodzi - ciągnie ich do wielkiego świata.Ale to w gdzie chce się mieszkać ,zależy od priorytetów i od wieku.W okolicach Ostrołęki mieszka coraz więcej ludzi w średnim wieku , którzy wybrali to miejsce zamiast Warszawy właśnie.
Nawet lewactwo protestujące pod sądem w Ostrołęce wygląda na w miarę kulturalne i cywilizowane , odwrotnie niż ta dzicz w Warszawie.
Najważniejsze w Ostrołece to sielska atmosfera i mili , uczynni , rozumni ludzie.

A jak ktoś lubi wrażenia to może Londyn ? A to wieżowiec się spali.
A to szariatowa policja zakaże spożywania alkoholu- pod karą natychmiastowego wpier...olu.W piątek 18 lipca odbyła się rozprawa w magistrackim sądzie.Oskarżony Mustafa Ahmed lat 19 w akcie integracji , oblał kwasem kobietę w ciązy i jej partnera.Mężcyzna mial oblaną twarz , a kobieta brzuch.To jedna z licznych ofiar nasilających się ataków kwasem w Londynie , gdzie w jeden dzień zdarza się nawet 6 ofiar.
tępiciel lemingów
18:53, 23.07.2017 r.
Obywatel, w 1992 roku był zamach na Polski rząd Jana Olszewskiego, który chciał przeprowadzić dekomunizację. Zamachu w obronie POstkomunistów dokonali między innymi: Lech Wałęsa, Donald Tusk, Tadeusz Mazowiecki, Adam Michnik, Czesław Kiszczak i wielu innych polityków obcego pochodzenia, dzięki nim, antypolskim mediom, oraz ogłupionej gawiedzi, przedłużony został o ponad 20 lat marazm pokomunistyczny. Można to obejrzeć na youtube wpisując ,,nocna zmiana’’. Obecnie Polski rząd wreszcie obala Postkomunę, z którą inne kraje dawno się uporały i to nie powinno dziwić nawet średnio zorientowaną osobę.
brexit
19:07, 23.07.2017 r.
A i zapomniałbym.Trochę w Ostrołęce nudno.Zwłaszcza osobom niewidomym.
Za to niezapomniane wrażenia miałyby w Anglii.
Od wielu lat dochodzi do skandalicznych sytuacji z udziałem kierowców autobusów.
Problem dotyczy całego kraju.Mianowicie islamscy kierowcy autobusów odmawiają wejścia na pokład pojazdu osobom niewidomym z psem przewodnikiem.
Cytując DailyMail :
"both the Guide Dogs for the Blind Association and the National Federation of the Blind confirmed the problem was common, and, according to the latter organisation was 'getting worse'."
Obydwie organizacje ( Stowarzyszenie zrzeszające osoby niewidome korzystajace z psów przewodników i Fedeacja Niewidomych )potwierdzają ,że problem jest powszechny i według tej drugiej organizacji sytuacja się pogarsza.
Witamy w lewackim świecie multi-kulti
:laughing: :laughing: :laughing:
Obywatel
20:34, 23.07.2017 r.
Zgadzam się Tępicielu. O 20 lat za późno. Ale zauważ, że ta ustawa jest nie po to by obalić postkomunę, lecz przejąć władzę nad sądami przez jedną partię. Co innego gdyby była propozycja wyboru sędziów SN przez obywateli, albo 3/4 głosów sejmu. Wtedy bym pierwszy przyklasnął takiej ustawie. Ale w tej formie jest ona podyktowana pełnemu przejęciu władzy nad sądami przez partię rządzącą.

"Sędziów Sądu Najwyższego wskazuje Minister Sprawiedliwości, a wybiera partyjny notariusz - Duda"

Chyba nikt o zdrowych zmysłach i mający powyżej 10 lat nie myśli, że prezydent delegowany z partii nie jest od tej partii w 100% zależny. Zawsze tak było jest i będzie.

Czyli partia rządząca mająca swojego prezydenta miała już 2 władze z 3 konstytucyjnych. Po przejęciu Trybunału oraz teraz sądów będzie sprawowała władzę dyktatorską. Czyli mogą sobie uchwalić uchwałę zmieniającą ustrój państwa, wydłużającą im dożywotnio władzę itp. Żaden sąd, żaden organ konstytucyjny państwa prawa nie postawi się. Konstytucja będzie jak papier toaletowy... ba nawet obecne prawo. Nikt przecież posła partii rządzącej nie skarze za żadne przestępstwo, nawet najcięższe typu zbrodnia, kradzież, gwałt...
Tom
02:50, 24.07.2017 r.
Do większości Was pasuje stare powiedzenie-
-Kto Ty jesteś?
-Kurp uparty
-Jaki znak Wasz?
- Łeb rozdarty
-Gdzie Ty mieszkasz?
- Piaski gołe
- a gdzie chodzisz?
- załatwiać się za stodoła.
Mieszkanka
03:33, 24.07.2017 r.
Brak pracy dla młodych i dlatego z Ostrołeki uciekaja do wiekszych miast Bzdurą jest że w Warszawie zycie jest droższe - jedynie drożej jest kupić lub wynajac mieszkanie ale rekąpensują to zarobki i większa możliwość znalezienia pracy a reszta do życia to cenowo taka sama a nawet tansza gdyż jest wiecej roznych markietów, supermarkietó - spozywczych czy też wielobranżowych i budowlanych i.t.p Komunikacja tansza, częstsza nie jak co godz. w Ostrołece
tępiciel lemingów
05:48, 24.07.2017 r.
Obywatel, ten cytat to z nowej ustawy?

"Sędziów Sądu Najwyższego wskazuje Minister Sprawiedliwości, a wybiera partyjny notariusz - Duda"

Gdzie taką wersję ustawy znalazłeś?
Mural
05:49, 24.07.2017 r.
Po dwudziestu latach mieszkania i pracowania w Warszawie, Mieszkanko jednak się z tobą nie zgodzę. Jest drożej, bo czasami przy okazji pobytu w O-ce robię zakupy i widzę to. Opłaty za media też droższe, porównuję z rachunkami mojej rodziny w O-ce. Ceny biletów też. Ceny warszawskie, a pobory nauczyciela te same zasadnicze, jedynie dodatki motywacyjne/narazie/ wyższe, bo kto by chciał pracować w szkole. Ja znam real, nie turystka. Znajoma jadąc z Mazur samochodem przywiozła całe naręcza ciuchów w super stanie, po złotówce, po parę złotych. U nas jak mówi nie kupiłaby tego. Pokazała znajomej prowadzącej ciuchland w W-wie i straciła znajomą!!!Tam za byle podniszczone ciuchy liczą sobie jak za nówki w sieciówkach.
olo
06:45, 24.07.2017 r.
Ciekawe czy to ten sam dziennikarz gazety wyborczej,co wymazal sie pasta do butow,i udawal murzyna... :laughing: :tongue:
do brexit @
07:12, 24.07.2017 r.
Tak wygląda "Prawo i Sprawiedliwość" i równe szanse Polaków według brexit @

Kasta PiS w Ostrołęce żyjąca kosztem uczciwych Polaków obsadziła wszystkie miejsca pracy swoimi ludźmi Kotowscy, Czartoryski, Mamątow, Liżewski, Bralski, Dawidczyk, Górecki, Grabowski, Jaworowska, Nosek, Płocha, Stańczyk, Żebrowska-Rosak, Żukowski, Ciecierski, Makowiecki, Chrostowski, Romanowski, Załęska, Korytkowska, Mierzejewska-Nicewicz, Brzozowska, Mielnicki, Białobrzewska, Tercjak, Żebrowski, Budzichowski, Chorąży, Pietrzyk, Juchniewicz, Olkowski, Grzyb, Kowalski, Zalewski, Żarnoch, Dobkowski, Dorobiński i inni

Ci wszyscy oraz wielu innych wraz z całymi rodzinami są utrzymywani od lat i dożywotnio za pieniądze uczciwych ciężko pracujących Polaków, emerytów i rencistów, najbiedniejszych, którzy muszą płacić podatki i składki, oraz VAT 23%, gdy tylko kupią niezbędne minimum, aby przeżyć chleb i mleko.

Nie wstyd wam PiSowcy zarabiać miesięcznie po kilkanaście tysięcy złotych , gdy Polacy zarabiają po 1500zł netto lub mniej, emeryci i renciści mają netto mniej niż 1000zł, a pracowali w Polsce ponad 40 lat i muszą przeżyć wraz z całymi rodzinami?

Senator Mamątow ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Poseł Czartoryski ponad 30000 zł/ miesięcznie i ulga podatkowa ponad 30000 zł
Prezydent Ostrołeki Kotowski dochód ponad 15000 zł na miesiąc
Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha dochód ponad 15500 zł na miesiąc
Komendant Straży Miejskiej Lizewski ponad 19000 zł na miesiąc
Prezes OTBS Ciecierski ponad 11500 tysiąca na miesiąc
Wiceprezes zarządu OTBS Grzegorz Makowiecki, ponad 11000 na miesiąc
Prezes Zarządu MZK Chrostowski, ponad 17500 zł na miesiąc
Prezes Zarządu OPWiK Olkowski, ponad 13500 zł na miesiąc
Dyrektor Park Wodny Dobkowski, ponad 8500 zł na miesiąc
Dyrektor MOPR, Mierzejewska-Nicewicz ponad 10300zł na miesiąc
Radna Żebrowska Rosak, ponad 12500zł na miesiąc i BIEDNEJ RADNEJ z PIS miasto musiało wynająć i opłacić adwokata ponad 20000 zł z pieniędzy mieszkańców Ostrołęki

Lista wszystkich cwaniaków politycznych związanych z kastą PiS ( w tym TPO) to ponad 150 nazwisk.

Wejdź na stronę

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urzędu Miasta Ostrołęki

Oświadczenia Majątkowe i zobacz jak kasta PiS od lat okrada Polaków.

Domy, nieruchomości, działki, lewe biznesy, udziały, akcje, obligacje, waluty, luksusowe samochody, wszyscy wraz z rodzinami poustawiani do końca życia, a żaden uczciwie nigdy nie pracował, całe życie na utrzymaniu Polaków
Mieszkanka
07:23, 24.07.2017 r.
Do Mural więc nic prostszego jak sie wyprowadzic do Ostrołęki Ten co narzeka że Warszawa droga to zapytam co tam robicie ?w Ostrołęce jeśli jest komuś żle to stara sie coś z tym zrobic.poprostu zmienia zamieszkanie .szuka lepszej pracy czyli wyjazd do wiekszego miasta i nikt nie mowi o ciuchach za złotówke bo życie to nie tylko ciuch,Zastanawiam się to czemu małe miasteczka pustoszeją a w dużych zagęszczenie chyba musi być jakis powód i raczej a napewno nie jest to drogie życie i utzrymanie mieszkania , brak pracy czy też niskie zarobki zeby mieszkać W Warszawie
Ostroleczanin
16:46, 24.07.2017 r.
Raj na ziemi ta Ostrołęka piękna plaża,może tylko palmy brak ale mamy tam ludzi którzy nadrabiają brak tego pięknego drzewa.praca czeka w pośredniaku ale musisz być bezrobotny niektórzy oferują nawet dwa tys. Żyć nie umierać.brak teatru nam nie potrzeba kultury to tu ludzie trochę mają ,chodniki obsrane nie szkodzi każdy kiedyś po gnoju chodził ,można by tak pisać jeszcze z tydzień,a bym zapomniał nie wspomniałem nic o naszych przodownikach z BEMA
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne