Niedziela, 28 kwietnia 2024 r., imieniny Pawła, Walerii, Ludwika
Ostrołęckiemu ratuszowi nie wystarcza już promocja w wydawanej za publiczne pieniądze gazecie. Władze zamierzają chwalić się osiągnięciami za pomocą mobilnych ekranów zlokalizowanych w centrum miasta. Telebimy wykorzystane zostaną podczas wydarzeń kulturalnych.
Posłużą też do przygotowania stref kibica. Miasto w planach ma zakup trzech telebimów. Na stałe będą zlokalizowane w parku miejskim, na Fortach Bema oraz przy Galerii Bursztynowej. Będą też pojawiały się na imprezach, takich jak "Dni Ostrołęki", "Motoserce", czy podczas akcji charytatywnych.
Ostrołęczanie z ekranów dowiedzą się m.in. co dzieje się w mieście oraz jakie inwestycje będą realizowane na naszym terenie. Nie zabraknie też wywiadów z parlamentarzystami, władzami, radnymi oraz ważnych komunikatów i ogłoszeń miejskich instytucji czy też prezentacji postępu prac remontowych w Muzeum Żołnierzy Wyklętych.
O możliwościach i funkcjach szeroko opowiadał podczas wczorajszej sesji rady miasta, prezydent Janusz Kotowski. W stałych punktach kolorowe telebimy o powierzchni około 25 m kw. będą działały codziennie od godz. 6.00 do północy. W tym czasie swoje reklamy będą mogli wyświetlać również lokalni przedsiębiorcy. Uzyskany dochód ratusz przeznaczy na utrzymanie ekranów. To jednak nie wszystko. Władze zamierzają także, w czasie wielkich imprez sportowych i artystycznych, przeprowadzać transmisje na żywo. Zorganizowane zostaną m.in. strefy kibica podczas nadchodzącego Euro 2016.
W standardzie telebimy będą wyposażone w czujniki, co pozwoli uatrakcyjnić emitowaną treść o aktualną temperaturę powietrza. Wyświetlane będą czas i data. Za trzy ekrany wraz z montażem miasto zapłaci ok. 145 tys. złotych. Telebimy mają pojawić się w Ostrołęce pod koniec kwietnia.