« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Wtorek, 30 kwietnia 2024 r., imieniny Katarzyny, Mariana, Lilii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: klienci Lidla narzekają na wózki sklepowe

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
W ostrołęckim sklepie Lidl bardzo rygorystycznie podchodzi się do sprawy zapinania wózków na zakupy. Często jest taka sytuacja, że klienci nie mają przy sobie drobnych pieniędzy lub po prostu korzystają z kart płatniczych.

Sama kilkakrotnie, kiedy nie mogłam wziąć wózka na zakupy, udałam się do innego dużego sklepu, tylko z powodu braku złotówki. Czy kierownictwo mogłoby pomyśleć o klientach, którzy nie zawsze mają przy sobie gotówkę lub drobne pieniądze i wprowadzić jakieś alternatywne metody poboru koszy na miarę XXI wieku? Dla klientów robiących zakupy za większą kwotę i płacących kartą można byłoby wprowadzić jakieś upominkowe żetony - breloki czy coś podobnego, co ułatwiłoby zakupy.

Odpowiada Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska:
Wszystkie kosze zakupowe dostępne przy wejściu do sklepu są przypinane, przede wszystkim w celu zachowania porządku i ładu wokół sklepu. Jest to rozwiązanie stosowane powszechnie, nie tylko w ramach sieci Lidl. Niemniej jednak wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, już w najbliższym czasie będzie możliwość bezpłatnego pobrania żetonu do wózka przy pierwszej lub drugiej kasie. Udogodnienie to będzie obowiązywało we wszystkich naszych sklepach, a po dokonanych zakupach żetony będzie można zatrzymać do wykorzystania przy kolejnych odwiedzinach w naszych placówkach.

Wyświetleń: 5873
 
12:07, 04.03.2015 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne