« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 19 października 2017 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

"Łupaszka" już z kwiatami (zdjęcia)

Niespełna dobę zajęło urzędnikom zajęcie się zaniedbanym rondem im. mjr. Zygmunta Szendzielarza "Łupaszki". Od samego rana na rondzie praca wre. W donicach umieszczono kwitnące kwiaty, wypielono chwasty i przycięto krzewy. Poprawie ulega sytuacja także w innych rejonach Ostrołęki.

O zaniedbanym rondzie u zbiegu ulic Warszawskiej i Brzozowej pisaliśmy wczoraj. Dziś od rana pracownicy Miejskiego Zarządu Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej nadrabiają zaległości. W donicach, z których uformowany jest napis "Ostrołęka wita" umieszczono kwitnące kwiaty. Na środku ronda wypielono chwasty, a w pobliżu chodników przycięto rozrośnięte krzewy.

Rondo im. mjr. Zygmunta Szendzielarza "Łupaszki" jest pierwszym, które napotykają kierowcy wjeżdżający do naszego miasta od strony Warszawy. Wypada więc, żeby było wizytówką dla przyjezdnych. Działo się tak przez kilka ostatnich lat, gdy w donicach zawsze w sezonie umieszczone były kwiaty, a wokół teren był zagospodarowany i uprzątnięty.

Przy obwodnicy przycięli krzewy
Poprawiła się także sytuacja przy tzw. obwodnicy. Po naszym piątkowym artykule o żywopłotach i krzewach, które utrudniają widoczność we wtorek (wczoraj) wzdłuż ulicy Bohaterów Warszawy przycięto krzewy, a dziś koszona jest trawa.

Nasi czujni komentatorzy zwracają jednak uwagę na fakt, że przycięte krzewy wciąż są zbyt wysokie.
- Koło mleczarni dzisiaj (wtorek) przycięto krzaki. Ale robią to bo zrobiło się głośno i robią to źle. Od strony os. Stacja przycięto prawie dobrze, ale od strony miasta dalej jest za wysoko. Czy ktoś w urzędzie czyta "warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie"? Jest tam napisane, ze na skrzyżowaniach wszelkie obiekty przesłaniające nie mogą być wyższe niż jeden metr od nawierzchni jezdni, a nie od chodnika. Dla niekumatych urzędników, na stronie nr 71 wersji ujednoliconej jest rysunek i tabelka - napisał czytelnik o pseudonimie droga.

Chodzi o Obwieszczenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.

Na skwerze Kaczyńskiego też smutno
O kwiatach zapomniano w tym roku także na skwerze im. Lecha Kaczyńskiego, na którym odbywa się wiele miejskich uroczystości. O żywopłot i kwiaty zadbano tylko od strony ul. Kopernika. Tymczasem wokół pomnika ofiar reżimu komunistycznego zabrakło w tym sezonie kwiatów. Pojedyncze kwiaty, choć na pewno nie te, które wymarzyliby sobie urzędnicy z miejskiego ratusza, zaczęły samodzielnie wyrastać na trawniku.

W środę jednak sytuacja zaczęła być opanowywana. Na skwerze spotkaliśmy kilka kobiet zatrudnionych do utrzymania miejskiej zieleni. Na razie nie wiadomo czy na skwerze im. Kaczyńskiego pojawią się kwiaty.

Przypomnijmy, że miejscy ogrodnicy wzorowo poradzili sobie w 2001 roku podczas remontu ul. Liliowej, przy której mieszka prezydent Janusz Kotowski. Niewielka osiedlowa, pomimo jesiennej pory (odbiór ulicy odbył się w połowie listopada), rzucała się w oczy za sprawą trawy rozwiniętej z rolek. Inne ulice nie miały tyle szczęścia i na zielony trawnik musiały czekać do wiosny.

Zobacz zdjęcia:
Zieleń w mieście (12.07.2017)

Wyświetleń: 10395
 
15:44, 12.07.2017 r.

« Powrót do archiwum

Komentarze

Janek
14:04, 12.07.2017 r.
Nie obcinać żywopłotu tylko usunąć go zupełnie w obrębie skrzyżowania i będzie spokój a tak to znowu odrosnie i będzie trzeba ciąć wystarczy wyrwać 2 lub 3 metry i po sprawie.
brexit
14:14, 12.07.2017 r.
Rośliny płożące .Będzie zielono , a jak się nie przytnie to nie będzie dużego problemu.

Albo niech kaktus przebrany za doniczkę z asparagusem biega od rona do ronda i udaje zadbaną roślinność miejską- podobny potencjał intelektualny , tylko jeszcze Rada Miasta musi ustawowo nakazać psom się na niego od lewać bo tak same z siebie to się będą brzydzić.
PiS Polskę Zbaw
14:24, 12.07.2017 r.
No zapomniano, wielkie rzeczy. Ale o Muzeum ŻW "PAMIĘTAJĄ".
Chwała bohaterom i śmierć WROGĄ Ojczyznyy.

Patrioci to ci, którzy najgłośniej krzyczą, a nie ci którzy dbają o własne otoczenie!!
Przecież.
Elo
14:25, 12.07.2017 r.
Hehe MO jaką wladze ma w miescie
rowerzysta
14:35, 12.07.2017 r.
Tego się obawiałem.

Na rondzie obwodnica-Targowa także wyrównano krzaki.
Wyrównano chyba tylko, bo trudno to nazwać przycięciem.
Krzaki są nadal wysokie powyżej linii moich oczu, tak ze nie zauważyłem rowerzysty nadjeżdżającego z naprzeciwka.
Może wyżsi rowerzyści na rowerach z kołami pow. 28 cali coś z nad krzaków zobaczą, ja jednak dalej będę zagrożony aż do kolejnego może za rok przycinania?

Jak widać, miasto za tej kadencji spartaczy wszystko do czego się dotknie.
A warunki cytowane w artykule to z żaden sposób tam nie są spełnione.
:angry:
Www
14:48, 12.07.2017 r.
Żeby nie nagłośnienia sprawy, to byłoby bez zmian
alojz
15:40, 12.07.2017 r.
Napiszcie może jeszcze o ul. Insurekcyjnej może też się coś zmieni. Co prawda może mniej medialna nazwa, ale jednak też zacna nazwa w historii.
Koles
15:47, 12.07.2017 r.
Patrioci to juz dawno wygineli. Teraz tylko wyprzedaja to co zostalo z naszego kraju ani pis ani po zadna z obecnych partii nie naleza do patriotow tylko ku****a im sie wydaje. A prawdziwi patrioci to sie pewnie w grobach przewracaja jak widza za co walczyli za jakich sprzedawczykow.
Lou
16:03, 12.07.2017 r.
Koles, cieszę się, że chociaż od pisu się odcinasz, ale wiesz na czym polega problem dzisiejszych narodowców i tzw "prawdziwych patriotów"? Że najłatwiej się wielbi i czci tych, którzy już dawno nie żyją a informacji o nich z tamtych czasów jest tak naprawdę tyle co na lekarstwo. Dlatego buduje się tysiące wyolbrzymionych legend oraz batów na tych, którzy aktualnie żyją, żeby ich okładać tymi wyimaginowanymi wartościami. Ludzie są i byli zawsze tacy sami, taka jest nasza natura.
@
16:11, 12.07.2017 r.
Na ulicy Kilińskiego co roku były kwiaty w tym sezonie smutno🌹
Lou
17:31, 12.07.2017 r.
bredzix - czytałeś taki artykuł o coraz większych potrzebach psychiatrycznych wśród Ostrołęczan? nie lekceważ tego
Krótko
17:50, 12.07.2017 r.
Ale się ubawiłem, jaka to sprawcza moc Milicji Obywatelskiej! Tylko napisali, a już posprzątali! Jeżdżę po mieście i widzę, że prace trwają cały czas w różnych miejscach. Dotarły i do tych, ale przecież codziennej POrcji wersji rzeczywistości wg POradnego Kleczkowskiego nie może zabraknąć...
Do lou
18:10, 12.07.2017 r.
Tak zgadzam sie ze ludzie sa i byli zawsze tacy sami ale dla mnie prawdziwi patrioci to Ci o ktorych sie nie mowi i nie pamieta nie ma zadnych nazwisk a oddali zycie za ojczyzne kobiety dzieci i mezczyzni a glownie mowi sie o tych co sie zna ich nazwiska i wychwala pod niebiosa nie oceniam tylko takie mam zdanie ja szczerze mowiac gdyby wybuchla wojna nie potrafie teraz odpowiedziec czy oddalbym zycie za ojczyzne .nie potrafie . moze bym sie poswiecil i okazal bohaterem a moze okazalbym bym sie zwyklym tchorzem i spier***olił.
Lou
18:49, 12.07.2017 r.
i to jest wiarygodne spojrzenie na sprawę. Dawniej było tak samo, ale ludzie czasami mogli sobie po cichu żyć dziesiątki lat i stać się bohaterem z powodu jednej historii, nikt nie wiedział co było wcześniej, co było dalej, a na pewno nie szerzej tak jak to dzisiaj się dzieje w erze internetu, brukowców i komunikacji społecznej. Dlatego wszyscy bohaterzy z dawnych czasów są owiani legendą, ale gdyby mieli to co my mamy dzisiaj - na każdego bohatera znalazła by sie grupa, która by go zbeształa i zniszczyła jak to się dzisiaj dzieje z każdym. Dziś już nikt nie zostanie bohaterem, bo żaden bohater nie może nim pozostać zbyt długo, tak dla zasady, żeby mu nie było za dobrze. Taki przykład Wałęsy.
Jarosław co 13 grudnia spał do południa i głaskał przez połowę lat 80 kota bez najmniejszych obaw o represje w bogatej willi też wbrew pozorom nie miesci się dla swoich wyznawców w definicji bohatera. On raczej należy do świętych. Ale jego historia zapisze tam gdzie jest jego własnoręcznie wypracowane latami (i miesiącami) miejsce.
Lou
19:12, 12.07.2017 r.
a wracając do siły rozgłosu: wczoraj napisałem, że na Aliusie nikomu nawet nie spieszy się do zdjęcia wielkiej płachty centralnie nad samym głównym wejściem zapraszającej na dzień dziecka. Przez prawie 2 miesiące zarządzającym galerią to zwisało i dzisiaj proszę - zniknęła :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
tępiciel lemingów
19:28, 12.07.2017 r.
Lou, a co zrobili dla Polski ci, którzy nie spali 13 grudnia do południa i nie głaskali kota przez połowę lat 80? Teraz nie chcą tego, o co walczyli wtedy, czyli wolności manifestowania.

Kaczyński musi mieć niezły ubaw z tej opozycji. Nie są w stanie zaproponować absolutnie nic, co nie byłoby odniesieniem do Kaczyńskiego. Co więc robi Kaczyński?- porzuca z premedytacją tematy opozycji. Tym samym nimi de facto steruje. Te protesty też są groteskowe, bo mimo że większość Polaków nie popiera miesięcznic, to jednak postawa warchołów, którzy chcą ulicznych brud i konfrontacji zniesmacza ich jeszcze bardziej.
brexit
20:07, 12.07.2017 r.
Lou @ 20:49, 12.07.2017
IP: *.*.48.179

" Dziś już nikt nie zostanie bohaterem, bo żaden bohater nie może nim pozostać zbyt długo, tak dla zasady, żeby mu nie było za dobrze. Taki przykład Wałęsy."

Dr Miazga czasami też się myli.Nie wiem czy istnieje duże zapotrzebowanie na poradnię psychiatryczną w Ostrołęce.Na pewno autor posta , którego fragment zacytowałem powyżej takiej pomocy już nie potrzebuje , nie dlatego ,że problemów nie ma , a dlatego że medycyna wprawdzie potężna , ale nie jest wszechmocna , więc w wypadku Lou bezradna.
Wyjątkowy łajdak TW Bolek - donosił na kolegów za pieniądze.Nigdy nie był bohaterem i nigdy nim nie będzie.Jego działalność po 1976 roku , czyli od momentu gdy przynajmniej w SB kwitów na niego znaleźć nie można , była równie szkodliwa jak donoszenie na ludzi ,którym z premedytacją szkodził.
Może dla ludzi swojego pokroju , czyli dla kanalii TW Bolek to bohater , ale dla każdego człowieka przyzwoitego to osobnik godny pogardy.
sss
21:22, 12.07.2017 r.
to nasz senator kwiatami handluje ??????????????????????????????????????bo chyba od nikogo innego by nie kupili
Zenon
21:44, 12.07.2017 r.
Za mało przycięte te żywopłoty przy rondach :angry: Wciąż są wysokie i mało widać. W okolicach rond powinny być całkiem usunięte lub maksymalnie z pół metra. Źle dobrane rośliny.
Lou
22:53, 12.07.2017 r.
bredzix.
Ja tak się czasem zupełnie serio zastanawiam. Czy ty, nacjonal, tepiciel lemingów, itd itd itd - czy wy jesteście żywymi ludźmi czy takimi internetowymi generatorami haseł, botami, które losowo wrzucają takie już wyklepane hasła, epitety i określenia bez względu na temat. Haha serio, gdyby mi się chciało, zrobiłbym taką stronkę z generatorem najciekawszych haseł z komentarzy i prawdopodobnie nikt by was nie odróżnił, ani nie zauważył różnicy :D wy tak na dobrą sprawę nie musicie ludziom odpisywać na te komentarze i w 80% i tak z góry wiadomo co napiszecie, jakich określeń użyjecie.
Takie bezkształtne wory bez żadnych własnych cech charakteru.
PYTANIE NA ŚNIADANIE
03:28, 13.07.2017 r.
Czy tym urzędnikom trzeba wszystko palcem pokazywać ?????

Jedynym ich zajęciem jest czekanie na wypłatę ???????????????
kl
03:42, 13.07.2017 r.
,,Lou,,- masz rację to są wory wypełnione nienawiścią,oportunizmem i niewyobrażalną głupotą.
tępiciel lemingów
03:49, 13.07.2017 r.
Lou, o to samo Ciebie chciałbym zapytać.

Skąd bierzesz nienawistne oklepane teksty? Naganiasz Kaczyńskiemu wyborców.
Anka PiSanka
06:37, 13.07.2017 r.
Do Lou @ 20:49,

Dzień dobry!

Cyt. "Dziś już nikt nie zostanie bohaterem, bo żaden bohater nie może nim pozostać zbyt długo, tak dla zasady, żeby mu nie było za dobrze. Taki przykład Wałęsy.
Jarosław co 13 grudnia spał do południa i głaskał przez połowę lat 80 kota bez najmniejszych obaw o represje w bogatej willi też wbrew pozorom nie miesci się dla swoich wyznawców w definicji bohatera"


Chłopaku-słodziaku!

Lepiej "spać do południa i głaskać przez połowę lat 80 kot", niż być płatnym zdrajcą, kapusiem donoszącym za pieniądze na swoich kolegów do SB.

"Wałęsa od lat 70. był "Bolkiem" i brał za to pieniądze. On widział współpracę tylko poprzez pryzmat własnych korzyści – powiedział major Służby Bezpieczeństwa Jerzy Frączkowski w rozmowie z dziennikarzami magazynu śledczego Anity Gargas. (...) Współpraca z SB to nie jedyna tajemnica Wałęsy

Jerzy Frączkowski relacjonuje, że z teczką TW "Bolek" zapoznał się już w latach 70-tych i jak twierdzi współpraca z SB to nie jedyna tajemnica Wałęsy. Frączkowski ujawnił, że jak wynika z teczki Wałęsy w czasach zasadniczej służby wojskowej miał on współpracować z komunistycznymi służbami wojskowymi, czyli z Wojskową Służbą Wewnętrzną.

Olbrzymie gratyfikacje Wałęsy

- Lech Wałęsa w 1972 roku dostał ze stoczni mieszkanie na Stogach, które otrzymał jako mieszkanie służbowe. To oczywiście też załatwiała służba, ponieważ stocznia nie dawała takich mieszkań na ładne oczy, a on dzięki naciskom na swojego prowadzącego doprowadził do tej sytuacji. On widział współpracę tylko przez pryzmat własnych korzyści, także finansowych ponieważ brał jak na niego bardzo duże pieniądze. Jak mi mówił Ratkiewicz, (Wałęsa - red.) stawiał warunki. Wskazywał konkretne kwoty – dodaje Frączkowski. (...) Major Frączkowski opowiada również o kulisach wyrejestrowania Wałęsy jako tajnego współpracownika.

- "Bolek" został odstawiony, bo wyłudzał zbyt duże pieniądze. Odbywał spotkania w lokalu kontaktowym i zawsze żądał nowych pieniędzy. Ciągle twierdził, że przekazuje wartościowe informacje, a nie jest odpowiednio wynagradzany. Jego informacje polegały na obciążaniu jakiegoś kierownika wydziału, np. na wydziale elektrycznym, że jest nieposłuszny, że rządzi się po swojemu. Miał do niego osobiste pretensje i próbował je przekazać do SB, żeby załatwić swoje własne porachunki - opowiada Frączkowski".

Miłej lektury... Miłego dnia...
nacjonal.
06:59, 13.07.2017 r.
Czy do lewaków nie dociera to,iż poprzez niedorżniętą watahę pokolenia AK-owców mjr.Łupaszki i NSZ-towców Burego,Zapory,czy też Młota nastąpiła radykalna zmiana przygotowująca się do ostatecznego rozwiązania kwestii neobolszewizmu w Najjaśniejszej Rzeczpospolitej?i to,że jest to droga bez odwrotu?

Dobrze się żyło w lewakom w krasnej,priwislanskiej krainie a będzie lepiej w Pańskiej,bo niezależnej od Moskwy i Brukseli i wolnej od''ciapatych''Polsce.
Rebeliant Remek
08:33, 13.07.2017 r.
Gruby! Co ty piedolisz! Skończ z tym sadłem bo ci mózg zalewa. Weź motyle, swojego przechlanego kumpla z Celulozowej i zapie na Moskwę bo widzę, że bez ruskich i ich języka żyć nie możesz. Tyko ty tu bredzisz i majaczysz o bolszewi synu milicjanta, wiatru i kurzu czyt. Tumanie.
Remek
08:34, 13.07.2017 r.
Motykę*
kaktus
10:21, 13.07.2017 r.
brexicik, dzieciaku specjalnej troski, jak było do przewidzenia, dyskusja na poziomie argumentów, przerasta Cię, już nawet nie o głowę, ale o poziom, trudny do określenia, a więc dalej snuj te swoje "opowieści dziwnej treści", licząc na tani poklask, podobnych do Ciebie kaleków intelektualnych.

Nawiązując do poprzedniej dyskusji z Tępym ciulem:

Tępy ciulu, nie zrozumiałeś pytania, czyli nihil novi - powtórzę, pytanie brzmiało - co zrobiła opozycja, za czasów rządów PO + PSL, bo jeśli nie zrobiła nic, to idąc Twoim tokiem rozumowania, nie masz prawa, jako jej zwolennik, narzekać na rząd, to samo tyczy opozycji za czasów prezydentury Pana Załuski - gdzie była i co robiła opozycja, żeby nie odebrać obwodnicy?

Jak widzisz, giniesz od swej własnej broni.

Większość w sejmie, to czysta arytmetyka połączona z ordynacją wyborczą, PiS zdobyło w tych wyborach, znacznie mniej głosów niż PO w poprzednich, a więc z czego się tak cieszysz?

Co Ty widzisz, to zupełnie inna kwestia i o tym, czy opozycja robi wystarczająco wiele, żeby wygrać kolejne wybory, porozmawiamy po wyborach - przy okazji, odświeżę Twoją pamięć - PiS rządziło przez dwa lata i dostało od Polaków kopa, natomiast PO + PSL, rządziło dwie kadencje - takie są fakty.
Krzyś
10:35, 13.07.2017 r.
I kwiay poszły się jeb..ać,pisdzielcy się spienili i wyszło że ich brak to wina Wałęsy i Lou.
Lou dzięki za "bredzix"
brexit
16:10, 13.07.2017 r.
O skrzyżowanie małpy z autobusem przegubowym , czyli Krzyś się odezwał.
Ty to tak inteligentny inaczej jesteś ,że w redakcji m-o mógłbyś pracować , bo w niej chyba nawet niu umieją się pod artykułem podpisać.

kaktus @ 12:21, 13.07.2017
IP: *.*.48.219

"Większość w sejmie, to czysta arytmetyka połączona z ordynacją wyborczą, PiS zdobyło w tych wyborach, znacznie mniej głosów niż PO w poprzednich, a więc z czego się tak cieszysz? "

Kaktus tępy głą bie.Już ci to pisałem.Żeby kłamać trzeba być ineteligentnym.
To za wysokie progi dla Ciebie.
W 2011 PO w wyborach do Sejmu zdobyło 5 629 773 głosów.
W 2015 PiS w wyborach do Sejmy zdobyło 5 711 687 głosów.
Dane za Wikipedią.
Więc nie dość krety nie ,że PO nie zdobyła znacznie więcej głosów to jeszcze zdobyła ich mniej.
Pomijam już to ,że w poprzednich wyborach to była także czysta arytmetyka połączona z ordynacją wyborczą durn iu.
tępiciel lemingów
17:34, 13.07.2017 r.
kaktus, cyt.:

"Tępy ciulu, nie zrozumiałeś pytania, czyli nihil novi - powtórzę, pytanie brzmiało - co zrobiła opozycja, za czasów rządów PO + PSL, bo jeśli nie zrobiła nic, to idąc Twoim tokiem rozumowania, nie masz prawa, jako jej zwolennik, narzekać na rząd, to samo tyczy opozycji za czasów prezydentury Pana Załuski - gdzie była i co robiła opozycja, żeby nie odebrać obwodnicy? "

Opozycja za czasów rządów PO i PSL wprowadzała pod głosowania ważne dla naszego rejonu sprawy, np. obwodnica, ale posłowie PO i PSL głosowali przeciw i w ten sposób w naszym regionie wyborcy postanowili zagłosować na polityków PiS. Tak było w całym kraju i dlatego PiS ma większość w Sejmie i Senacie.

Co do czasów prezydentury Pana Załuski, wyborcy nie chcieli takiego prezydenta który zbudował wadliwą drogę.
« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne